Kan je wel leuk ondertussen de teletubbies of de fresh prince kijken op tvquote:Op woensdag 28 juni 2006 16:46 schreef AudreyHepburn het volgende:. Gutenberg.
.
Want: fatsoendelijke koffie. Briljante zet, werkelijk waar. Als we kutkoffie willen trekken we wel een bakkie pleur uit de muur in de slurf.
Rietveld. Je weet toch.quote:Op woensdag 28 juni 2006 16:49 schreef -skippybal- het volgende:
Waarom is dat huis in godsnaam werelderfgoed??
Van mij mogen ze 't wel bombarderen. 'T huis dan, Utrechters zijn namelijkquote:Op woensdag 28 juni 2006 16:50 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Rietveld. Je weet toch.
Bijkomend voordeel: als de derde wereldoorlog uitbreekt word ik niet gebombardeerd als het goed is.
Waarbij ik na opzoeken spontaan medelijden kreeg met iemand die Schröder-Schräder als achternaam moet dragen.quote:
Het zal de bluetooth zijnquote:Op woensdag 28 juni 2006 16:51 schreef AudreyHepburn het volgende:
Volgens mij steken Sjoewe en ik elkaar aan qua niet werken.
Al die rommel van 'm is beschermd!!??quote:Op woensdag 28 juni 2006 16:54 schreef AudreyHepburn het volgende:
Uitleg van Meneer Unesco World Heritage Himself.
Dan wonen we dicht bij elkander.quote:Op woensdag 28 juni 2006 16:56 schreef AudreyHepburn het volgende:
En in dit staaltje moderne architectuur woon ik.
Poepsjiek, klinkt coolquote:Op woensdag 28 juni 2006 17:14 schreef AudreyHepburn het volgende:
Maar jij zit in het poepsjieke stukje Utrecht aan de Singel. Ik zit aan de poepsjieke Waterlinieweg. Ook met water, maar dan anders..
- Dick Brunaquote:Op woensdag 28 juni 2006 18:02 schreef FloggingMolly het volgende:
Misschien moeten we ook een lijst met bekende Utrechters maken voor in de OP?
Ik trap af:
- Marco van Basten
- Anton Geesink
- Jochem Uytdehaage
Bij de gamma heb ik het gehaald, en ik heb nog een emmer groen staan (maar om het nou graskleurig te noemen)quote:Op woensdag 28 juni 2006 17:17 schreef AudreyHepburn het volgende:
Als ik nou verf voor mijn huis wil kopen he, waar kan ik dat nou goedkoop doen met een beetje leuke keus ?
Ik ben op zoek naar grasgroene verf..
Helaas wel jaquote:Op woensdag 28 juni 2006 18:23 schreef FloggingMolly het volgende:
[..]
Allejezus, komt die verschrikking uit ons mooie stadje???
Jan Woutersquote:Op woensdag 28 juni 2006 18:20 schreef Orcaman1984 het volgende:
[..]
- Dick Bruna
- Henk westbroek
- Tineke Schouten
- Herman van Veen
- Marianne Weber
![]()
Whehe dat is de straat naast de Heringastraat.quote:Op woensdag 28 juni 2006 18:12 schreef Christine het volgende:
Hier ga ik wonen:
[afbeelding]
Nog zeven weken.
Waarom ik je dit niet in de UB gezegd heb weet ik nietquote:Op woensdag 28 juni 2006 17:17 schreef AudreyHepburn het volgende:
Als ik nou verf voor mijn huis wil kopen he, waar kan ik dat nou goedkoop doen met een beetje leuke keus ?
Ik ben op zoek naar grasgroene verf..
Kloptquote:Op woensdag 28 juni 2006 20:30 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Whehe dat is de straat naast de Heringastraat.![]()
Wat een incest bende worden we toch zo
Kom ook een dagje naar de UB, keus genoeg. Zoals het er nu voorstaat ben ik er morgen weer de hele dagquote:
Kening Redbadquote:Op woensdag 28 juni 2006 19:32 schreef ChrisM55 het volgende:
John van Loen
Ibrahim Affelay
Ismael Aisati
Hans Kraay Sr.
Wesley Schneider
Wim Sonneveld (hier om de hoek geboren)
Adrianus VI ( paus)
Rijk de Gooyer
Maarten van Rossem
Tineke Schouten
Rita Verdonk komt uit Lombok![]()
Ik moet morgen werken. Inquote:Op woensdag 28 juni 2006 21:19 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Kom ook een dagje naar de UB, keus genoeg. Zoals het er nu voorstaat ben ik er morgen weer de hele dag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |