Die zijn in dit deel van de stad niet te vinden.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 16:24 schreef AudreyHepburn het volgende:
Mochten mensen nog leuke plaatjes hebben van UNESCO werelderfgoed bij hun om de hoek, dan post ik die graag natuurlijk
Woont er ook daadwerkelijk iemand in eigenlijk?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 16:24 schreef AudreyHepburn het volgende:
Mochten mensen nog leuke plaatjes hebben van UNESCO werelderfgoed bij hun om de hoek, dan post ik die graag natuurlijk
Wat ben je heerlijk rebels vandaagquote:Op zaterdag 24 juni 2006 16:26 schreef Q. het volgende:
Slopen is goed.
Dat heb ik ook zo gedaan daarquote:Op zaterdag 24 juni 2006 16:26 schreef Christine het volgende:
[..]
Yep, over een jaar gaat de boel plat.
Oh, ik heb een leuk huisje en een leuke huisgenote. Dus dat scheelt. Maar ik moet nog eventjes in Den Haag mijn tijd uitzitten op mijn huidige werk, dus ik woon er pas over twee maandjes.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 16:27 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dat heb ik ook zo gedaan daarIn de Heringastraat. Leuk huisje, debiele huisgenoot
Jij bent de oude huisgenoot van Twist! Oh. Toch niet. Scheelt niet veel!quote:Op zaterdag 24 juni 2006 16:27 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dat heb ik ook zo gedaan daarIn de Heringastraat. Leuk huisje, debiele huisgenoot
Bier drinken is meestal leuk.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 16:28 schreef Christine het volgende:
[..]
Oh, ik heb een leuk huisje en een leuke huisgenote. Dus dat scheelt. Maar ik moet nog eventjes in Den Haag mijn tijd uitzitten op mijn huidige werk, dus ik woon er pas over twee maandjes.
Is de UIT leuk trouwens?
Oké, zoiets dacht ik ook al welquote:
Mja het was iemand die er genoegen uithaalde z'n vriendin luidkeels 6 keer per week uit te wonen om 3 uur 's nachts. En onder de wc schoonmaken een toiletblok erinhangen verstond.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 16:29 schreef Q. het volgende:
[..]
Jij bent de oude huisgenoot van Twist! Oh. Toch niet. Scheelt niet veel!
Alles!quote:Op zaterdag 24 juni 2006 16:30 schreef Christine het volgende:
[..]
Wat is er nog meer leuk in Utrecht?
Dat is wel wat overdreven ja. Een keer extra doorspoelen is goed genoeg.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 16:30 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
En onder de wc schoonmaken een toiletblok erinhangen verstond.
Vier dagen lang carnaval/koninginnedag/algehele chaos.quote:
Bluesroutequote:Op zaterdag 24 juni 2006 16:30 schreef Christine het volgende:
[..]
Oké, zoiets dacht ik ook al wel.
Alleen een beetje kut dat het vlak voor lowlands valt. Brak naar een festival en daarna nog een week werken. Joechei.
Wat is er nog meer leuk in Utrecht?
Ik ben vertrokken toen ik ze copulerende op mijn meubilair aantrof.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 16:31 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat is wel wat overdreven ja. Een keer extra doorspoelen is goed genoeg.
Count me in... heb er nu al zin inquote:Op zaterdag 24 juni 2006 16:32 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Vier dagen lang carnaval/koninginnedag/algehele chaos.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |