Ik woon dadelijk toch gewoon in Ondiep he?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 14:46 schreef FloggingMolly het volgende:
Het is ook op Oog in Al (zo zeg ik het iig)
Ik woon ook op Lunetten
Ik denk dat het een soort Utrechts gebruik is.
Ondiep, m'n ouwe buurtjiejquote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:50 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik woon dadelijk toch gewoon in Ondiep he?.
Dat wat jouw voorkeur heeft.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:53 schreef VoreG het volgende:
Zit ik in Witte Vrouwen of op Witte Vrouwen?
in een kamer op kamersquote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:44 schreef DennisMoore het volgende:
Op of in kamers?
Ondiepquote:Op vrijdag 23 juni 2006 21:03 schreef The6thgate het volgende:
[..]
in een kamer op kamers![]()
woon dan opde otterstraat (begin amsterdamsestraatweg). hoe heet die buurt daar eigenlijk
en hoever is t vanaf daar fietsen naar de uithof?
Begin A'damsestraatweg naar uithof is zo'n 20 mins.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 21:03 schreef The6thgate het volgende:
[..]
in een kamer op kamers![]()
woon dan opde otterstraat (begin amsterdamsestraatweg). hoe heet die buurt daar eigenlijk
en hoever is t vanaf daar fietsen naar de uithof?
Kunnen we bijna aan de Witte Vrouwen Meet beginnenquote:
mooi, weet ik ook waar ik woonquote:Op vrijdag 23 juni 2006 21:04 schreef Christine het volgende:
[..]
Ondiep. En het is een half uur fietsen naar de uithof
.
ook mooi, fiets ik nu ook al elke dag dus dat zal wel loslopen.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 21:06 schreef VoreG het volgende:
[..]
Begin A'damsestraatweg naar uithof is zo'n 20 mins.
Dan zit je puikquote:Op vrijdag 23 juni 2006 21:07 schreef The6thgate het volgende:
[..]
mooi, weet ik ook waar ik woonen kut....nog verder dus? nouja ik fiets vrij snel dus hoop dat het toch 20 minuten is
ben ik nu al gewend
[..]
mooi, fiets ik nu ook al elke dag dus dat zal wel loslopen.
vind t wel zeer relaxt om op 10 min lopen van CS/centrum te zittenook nog eens een AH en aldi om de hoek en een sportschool in de kelder
Hij woont in de buurt! Ik woon niet bij hemquote:Op vrijdag 23 juni 2006 21:06 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Kunnen we bijna aan de Witte Vrouwen Meet beginnen![]()
qua locatie zekersquote:
Ja ik ga zometeen richten cafe de stad slenterenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 21:09 schreef VoreG het volgende:
[..]
Hij woont in de buurt! Ik woon niet bij hem. Ik wil niet dat er een verkeerd beeld van mij ontstaat
Ow en 4 minuten lopen van het centrum is natuurlijk het beste. 1 minuutje fietsen.
Ik doe vanavond een Quignon, even rustig een drankje met een leuke dame.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 21:12 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ja ik ga zometeen richten cafe de stad slenteren
zit in een kelder van het SSH pand. vanaf CS de straatweg inlopen, eerste rechts en dan zit links gelijk de ingang.....als ik het me goed herinner in elk gevalquote:Op vrijdag 23 juni 2006 21:17 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Waar zit die sportschool op de Straatweg trouwens? Ik heb er jaren gewoond (tegenover de Aldi), maar nooit iets gezien.
Nee.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 01:24 schreef peleetje het volgende:
gaan er nog mensen naar O' Connells zondag ?
naast 't Lusack?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 21:21 schreef AudreyHepburn het volgende:
Naast die meubelzaak.
Ho wacht even oprotten met je ondiep; ondiep begint pas na het spoor. Otterstraat licht midden in het/en mijn prahcitge pijlsweerd!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 21:04 schreef Christine het volgende:
[..]
Ondiep. En het is een half uur fietsen naar de uithof
.
ja verdorie wat is het nou!quote:Op zaterdag 24 juni 2006 13:36 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Ho wacht even oprotten met je ondiep; ondiep begint pas na het spoor. Otterstraat licht midden in het/en mijn prahcitge pijlsweerd!
[afbeelding]
Ik ga altijd naar de Computerland, met de Paradigit als tweede keus.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 15:50 schreef AudreyHepburn het volgende:
Which reminds me, ik moet extra geheugen kopen voor mijn iBook. Waar zit nou een computerzaak met werknemers die een beetje normaal tegen je doen, en je niet behandelen alsof je compleet achterlijk bent omdat je een vrouw bent ?
Ik kwam een keer bij Dynabite een netwerkkabel kopen en ik werd echt behandeld alsof ik achterlijk was. Heb ik niet zo'n zin in om weer mee te maken.
Nee, geen druppel. Ik ga nog wel naar de AH op Kanaleneiland zometeen, want een weekend zonder bier is een weekend niet geleefd.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 15:48 schreef DennisMoore het volgende:
Heb je al voldoende bier in huis voor de Transwijk-meet?
Geheugen bij apple zelf kopen is duur.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 15:51 schreef Q. het volgende:
Beide Apple winkels, de ene aan de Mariastraat en de ene aan de Bakkerstraat.
Daarom. Sterker nog, ik heb daar gevraagd wat ik moest hebben, en de jongen daar zei ook gewoon dat ik naar een gewone computerzaak moest omdat dat gewoon goedkoper was. En bij de Apple winkel op de Mariaplaats werkt een leuke jongen.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 15:52 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Geheugen bij apple zelf kopen is duur.
AH op de Amsterdamsestraatweg de gekste !quote:Op zaterdag 24 juni 2006 15:52 schreef Q. het volgende:
[..]
Nee, geen druppel. Ik ga nog wel naar de AH op Kanaleneiland zometeen, want een weekend zonder bier is een weekend niet geleefd.
Redelijk aan het begin, aan je linkerhand als je vanaf de schouwburg komt, niet te missen, grote rode borden op de gevel.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 15:55 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Daarom. Sterker nog, ik heb daar gevraagd wat ik moest hebben, en de jongen daar zei ook gewoon dat ik naar een gewone computerzaak moest omdat dat gewoon goedkoper was. En bij de Apple winkel op de Mariaplaats werkt een leuke jongen.
Maargoed, de computerland dus. Waar op de Nachtegaal zit die precies ?
Helemaal mee eensquote:Op zaterdag 24 juni 2006 15:55 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
AH op de Amsterdamsestraatweg de gekste !
Ga je daar je boodschappen doen terwijl je straks op kruipafstand van de Edah woont?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 15:58 schreef Christine het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.
Zijn wij straks buurtjes, ongeveer???
Nee, m'n vriend woont op de Straatweg. Ikzelf ga in Oudwijk wonen. Op kotskruipafstand van dequote:Op zaterdag 24 juni 2006 15:58 schreef Christine het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.
Zijn wij straks buurtjes, ongeveer???
Die Edah gaat weg trouwens. Dat is een Edah Lekker & Laag, en die stoppen ermee. Er komt waarschijnlijk een Plus voor terug. Las ik in de krant laatst.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 15:59 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ga je daar je boodschappen doen terwijl je straks op kruipafstand van de Edah woont?
Die Edahquote:Op zaterdag 24 juni 2006 15:59 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ga je daar je boodschappen doen terwijl je straks op kruipafstand van de Edah woont?
Ik was er gistermorgen, ontbijt kopen, was het Eenzame Omaatjes Uur ofzo. Ik stond in de rij voor de kassa, was Oma I aan Oma II aan het uitleggen waarom ze 10 pakken diepvriestuinbonen kocht, en passent mijn mening vragend over de prijs van verse tuinbonen tegenwoordig. Toen begon Oma III achter mij mee te beppen. Ik had een fles vruchtensap gekocht, kreeg ik van haar vervolgens een langdurige uiteenzetting over de hoge kwaliteit sap van dat merk dat ik zojuist aan het kopen was.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 16:00 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Die EdahWat een winkel, wat een mongolen
Op goede vrijdag vorig jaar:quote:Op zaterdag 24 juni 2006 16:05 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ik was er gistermorgen, ontbijt kopen, was het Eenzame Omaatjes Uur ofzo. Ik stond in de rij voor de kassa, was Oma I aan Oma II aan het uitleggen waarom ze 10 pakken diepvriestuinbonen kocht, en passent mijn mening vragend over de prijs van verse tuinbonen tegenwoordig. Toen begon Oma III achter mij mee te beppen. Ik had een fles vruchtensap gekocht, kreeg ik van haar vervolgens een langdurige uiteenzetting over de hoge kwaliteit sap van dat merk dat ik zojuist aan het kopen was.
Hiep hoi !
En die kassajuffrouwen zijn stom. Op 1 na, da's een mooi studentenmeisje, maar die is altijd ontzettend verveeld.
Nee hoor, alleen als ik iets speciaal van de AH nodig heb. Wuppies ofzo.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 15:59 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Als 'ie nog maar een jaartje blijft zitten, dan vind ik het primaquote:Op zaterdag 24 juni 2006 16:00 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Die Edah gaat weg trouwens. Dat is een Edah Lekker & Laag, en die stoppen ermee. Er komt waarschijnlijk een Plus voor terug. Las ik in de krant laatst.
Best leuke reeks dit zo.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 16:12 schreef AudreyHepburn het volgende:
Mag ik zo het nieuwe topic maken ? Dan ga ik dat nu nl. doen.
Ga je anti-kraak wonen?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 16:16 schreef Christine het volgende:
[..]
Als 'ie nog maar een jaartje blijft zitten, dan vind ik het prima.
Hier in Transwijk wonen ook best wel toffe mensen, redelijk volks ook maar niet Ondiep-niveau. Valt me allemaal hard mee.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 16:15 schreef Sjoewe het volgende:
Doe je ding
Maar ik mis het volkse van Ondiep wel. eigenlijk zijn al die mensen superaardig
Toen mijn kat weggelopen was, hielden ze het echt in de gaten, kwamen ze regelmatig even langs de deur, babbetje maken, tips geven etc.
Alleen de zomer, met Frans Bauer en de BBQ, en de straattravestiet kon me echt gestolen worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |