quote:
Op zaterdag 1 november 2025 17:08 schreef Ireth het volgende:[..]
Ik heb nooit water op voorraad, simpelweg omdat we geen gewoon water drinken. Heb nu vanmorgen 6 kleine flesjes gehaald voor medicatie in te nemen en voor het overige gebruik gewoon water koken.
Gewoon altijd een paar liter flessen vullen met kraanwater en dan heb je al genoeg water op voorraad in de
koelkast voor gasten/water voor medicijnen.
quote:
Op zaterdag 1 november 2025 17:18 schreef Isdatzo het volgende:Hoe de neuk kan je geen water drinken?

Anyway, hier ook gewoon een soeppan met 5L water gekookt. Waarschijnlijk niet nodig maar gewoon voor de zekerheid. En anders heb ik nog een filter liggen dat ik op reis gebruik.
Hilarisch hoe de zelfredzaamheid van veel mensen zo rond het nulpunt hangt.
Ik vind het eigenlijk behoorlijk voor lul dat mensen zo weinig rekening houden met zulke scenario's. Ik heb altijd water op voorraad, ook voor andere noodtoestanden. Kleine moeite, niet duur en het staat niet in de weg. Hetzelfde geldt voor wat blikken eten als er toch ooit iets gebeurt. Ik wijs altijd mijn vriendinnen erop en dat wordt altijd een beetje weggewuifd. Ik snap dat echt niet
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam