abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35690179
Vervolg van Waar in Utrecht wonen # 2 en Waar in Utrecht wonen ?.

Een gezellig topic voor de diverse mensen die hier zoal in de verschillende wijken van Utrecht (gaan) wonen.

----

Ikzelf woon dus momenteel in een studentenhuis in Rijnsweerd, tegen het stadion aan maar per 1 juni woon ik in Oudwijk met een vriendin. . Kan niet wachten. .
It's my party and I'll cry if I want to.
  vrijdag 3 maart 2006 @ 20:57:55 #2
141482 Q.
JurassiQ
pi_35691249
Ik zal mij nog een jaartje of vijf moeten zien te vermaken in Transwijk. Dat moet wel lukken, maar ik zie het wel als een opstapje uiteraard. Momenteel is de rest van de stad, de k*-wijken uitgezonderd, nog onbetaalbaar voor mij.
For great justice!
pi_35691659
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 20:57 schreef Q. het volgende:
Ik zal mij nog een jaartje of vijf moeten zien te vermaken in Transwijk. Dat moet wel lukken, maar ik zie het wel als een opstapje uiteraard. Momenteel is de rest van de stad, de k*-wijken uitgezonderd, nog onbetaalbaar voor mij.
Heb je nou al vrienden in U. ?
  vrijdag 3 maart 2006 @ 21:12:52 #4
141482 Q.
JurassiQ
pi_35691697
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 21:11 schreef AudreyHepburn het volgende:

[..]

vrienden
For great justice!
pi_35692030
Eigenlijk woon ik een soort Bermuda Albert Heijn driehoek - er zit er 1 in de Reiger, in de Nobel en in de Twijnstraat. Ik woon ongeveer in het midden van de triangel, gevangen in het AH-web. Momenteel is de Nobel mijn favoriet - vers brood en meer ruimte en dat grappige experiment met zelfbetaalkassa's
pi_35692077
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 21:25 schreef SCH het volgende:
Eigenlijk woon ik een soort Bermuda Albert Heijn driehoek - er zit er 1 in de Reiger, in de Nobel en in de Twijnstraat. Ik woon ongeveer in het midden van de triangel, gevangen in het AH-web. Momenteel is de Nobel mijn favoriet - vers brood en meer ruimte en dat grappige experiment met zelfbetaalkassa's
Ik haat die kutdingen. Ik blijf maar tegen die poortjes aanbotsen en ze gaan ook nog tegen je praten.
pi_35692110
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 21:27 schreef AudreyHepburn het volgende:

[..]

Ik haat die kutdingen. Ik blijf maar tegen die poortjes aanbotsen en ze gaan ook nog tegen je praten.
Jij gaat straks naar de Reiger, daar is alles nog bij het oude. Zit je wel lekker dicht bij Van Eekeren
pi_35692176
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 21:28 schreef SCH het volgende:

[..]

Jij gaat straks naar de Reiger, daar is alles nog bij het oude. Zit je wel lekker dicht bij Van Eekeren
Ik ga nu al naar de Reiger. Dat kleine ding bij mij op de Van Scorelstraat stelt geen fuck voor, en die Super die daar op de hoek zit is klote. Van Eekeren is die bakker daar, toch ?
pi_35692192
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 21:31 schreef AudreyHepburn het volgende:

[..]

Ik ga nu al naar de Reiger. Dat kleine ding bij mij op de Van Scorelstraat stelt geen fuck voor, en die Super die daar op de hoek zit is klote. Van Eekeren is die bakker daar, toch ?
Ja die is cool. Maar het bakkertje daar tegenover is ook wel lief. Van twee verlegen broers, die steun ik graag. Leuk buurtje daar hoor
pi_35692248
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 21:32 schreef SCH het volgende:

[..]

Ja die is cool. Maar het bakkertje daar tegenover is ook wel lief. Van twee verlegen broers, die steun ik graag. Leuk buurtje daar hoor
Ik vind sowieso de hele Reiger een heerlijke straat. Allemaal van die lieve kleine winkeltjes met heerlijke dingen. Qua bakker is mijn favoriet trouwens Crust 'n Crumbs op de Nachtegaal, maar die is veel te duur voor alledag. Krijg soms van mijn moeder een brood van daar, bij wijze van verwennerij. .
pi_35692367
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 21:34 schreef AudreyHepburn het volgende:

[..]

Ik vind sowieso de hele Reiger een heerlijke straat. Allemaal van die lieve kleine winkeltjes met heerlijke dingen. Qua bakker is mijn favoriet trouwens Crust 'n Crumbs op de Nachtegaal, maar die is veel te duur voor alledag. Krijg soms van mijn moeder een brood van daar, bij wijze van verwennerij. .
Shit, ik bedoelde steeds de Nachtegaal waar ik Nobel zei.

Reiger en Nachtegaal zitten ook erg in de lift, dat merk je aan alles. Crust is geweldig maar wel erg duur - de olijven zijn bijna een euro per stuk en het brood is het niet altijd waard maar een prachtige winkel. Bagel & zo loopt als een tierelier en probeer ook eens Winterkost dat daaarnaast zit, ken je dat? En natuurlijk de homoBruna van Karel, waardoor het toch een beetje een buurtje blijft.
pi_35693044
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 21:38 schreef SCH het volgende:

[..]

Shit, ik bedoelde steeds de Nachtegaal waar ik Nobel zei.

Reiger en Nachtegaal zitten ook erg in de lift, dat merk je aan alles. Crust is geweldig maar wel erg duur - de olijven zijn bijna een euro per stuk en het brood is het niet altijd waard maar een prachtige winkel. Bagel & zo loopt als een tierelier en probeer ook eens Winterkost dat daaarnaast zit, ken je dat? En natuurlijk de homoBruna van Karel, waardoor het toch een beetje een buurtje blijft.
Homobruna ? .
pi_35693132
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 22:02 schreef AudreyHepburn het volgende:

[..]

Homobruna ? .
Ja, zo noemen wij hem altijd. Karel is een nicht van de eerste orde en heeft de leukste Bruna van Utrecht en omstreken, met een zeer vaste klantenkring en altijd leuke nieuwe frisse knaapjes achter de toonbank

Bovendien is de homolectuur en de tijdschriften op dat gebied dik in orde.

Hij is een beetje de pater familias van de Nachtegaal. Kom er al jaren en hij is een heerlijke nicht, lekker lijzig.
pi_35693486
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 22:04 schreef SCH het volgende:

[..]

Ja, zo noemen wij hem altijd. Karel is een nicht van de eerste orde en heeft de leukste Bruna van Utrecht en omstreken, met een zeer vaste klantenkring en altijd leuke nieuwe frisse knaapjes achter de toonbank

Bovendien is de homolectuur en de tijdschriften op dat gebied dik in orde.

Hij is een beetje de pater familias van de Nachtegaal. Kom er al jaren en hij is een heerlijke nicht, lekker lijzig.
Volledig gemist. .
Ik kom daar drie keer per jaar op topsnelheid binnenracen voor collegeblokken en vulpenvullingen en heb eigenlijk altijd haast als ik daar ben omdat ik me dan altijd op het laatste moment bedenk dat ik ze nodig heb.

Ken je Hooft Delicatessen op de Reiger ? "Kopkaas" voor intimi. Wat een godvergeten verrukkelijke kaas hebben ze daar.
pi_35693617
De nachtegaalstraat AH is kut . Die heeft van die enge machines waar je moet afrekenen terwijl dat net zo goed kan bij de kassa
  vrijdag 3 maart 2006 @ 22:28:11 #16
141482 Q.
JurassiQ
pi_35693906
Reiger. .
For great justice!
pi_35694016
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 22:28 schreef Q. het volgende:
Reiger. .
. Utrecht Oost. .
  vrijdag 3 maart 2006 @ 22:34:16 #18
141482 Q.
JurassiQ
pi_35694120
Zuid-West. . Gelukkig zijn hier genoeg plekken om naar toe te gaan als je levensmoe bent. Met name de Rijnbaan op Kanaleneiland-Noord. Mijn god, dat moet wel de meest deprimerende plek van de stad zijn. Oh. Als je goed mikt moet je vanaf de Prins Clausbrug op een rijnaak ook wel goed dood zijn. .
For great justice!
pi_35694235
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 22:34 schreef Q. het volgende:
Zuid-West. . Gelukkig zijn hier genoeg plekken om naar toe te gaan als je levensmoe bent. Met name de Rijnbaan op Kanaleneiland-Noord. Mijn god, dat moet wel de meest deprimerende plek van de stad zijn. Oh. Als je goed mikt moet je vanaf de Prins Clausbrug op een rijnaak ook wel goed dood zijn. .
Vertel mij wat, ik heb gewerkt op de Europalaan, ik kwam er elke dag langs. Al vind ik persoonlijk Winkelcentrum Overvecht ook een plek waarvan ik stante pede aan mijn polsen ga knagen.
  vrijdag 3 maart 2006 @ 22:39:53 #20
88064 Undergod
Houd u van toffees?
pi_35694309
Ik woon op de afrikalaan bij de wannabe erasmusbrug in de buurt dus dat is kanaleneiland zuid meen ik.
En dan is aan de andere kant van de beneluxlaan al het beruchte transwijk?
Ik zou wel wat meer willen horen van kanaleneilanders in deze slowchat.
Noise is all relative to the silence preceding it
  vrijdag 3 maart 2006 @ 22:40:08 #21
141482 Q.
JurassiQ
pi_35694319
Ik woon vlak bij de Europalaan. . Maar hey, het is nog altijd 50000x beter dan welke plek in Amersfoort dan ook. Ik ga over een paar jaar wel naar een NOG leukere plek in Utrecht.
For great justice!
  vrijdag 3 maart 2006 @ 22:42:09 #22
141482 Q.
JurassiQ
pi_35694377
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 22:39 schreef Undergod het volgende:
Ik woon op de afrikalaan bij de wannabe erasmusbrug in de buurt dus dat is kanaleneiland zuid meen ik.
En dan is aan de andere kant van de beneluxlaan al het beruchte transwijk?
Ik zou wel wat meer willen horen van kanaleneilanders in deze slowchat.
Er is weinig beruchts aan Transwijk, alhoewel de taxichauffeurs van de laatste keer er anders over dachten. Voornamelijk koopwoningen hier, dus eigenlijk super rustig. Er woont geen enkele Mohammed of aanverwante bij mij in de portiek, alleen echte Utrechters. En ik dus. Transwijk is prima te doen. For the time being. Een stuk beter dan Kanaleneiland iig.
For great justice!
pi_35694431
Alsof het perse Marokkanen moeten zijn. .

Ik heb een middelbare school op 100 meter afstand, allemaal van die Dimmu Borgir jochies met rijke ouders. Die zou je af en toe toch ook wel met hun koppen tegen elkaar willen slaan. Vandaag ook weer, lekker met sneeuwballen op ons gooien. Kutkoters.
  vrijdag 3 maart 2006 @ 22:45:56 #24
88064 Undergod
Houd u van toffees?
pi_35694485
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 22:42 schreef Q. het volgende:

[..]

Er is weinig beruchts aan Transwijk, alhoewel de taxichauffeurs van de laatste keer er anders over dachten. Voornamelijk koopwoningen hier, dus eigenlijk super rustig. Er woont geen enkele Mohammed of aanverwante bij mij in de portiek, alleen echte Utrechters. En ik dus. Transwijk is prima te doen. For the time being. Een stuk beter dan Kanaleneiland iig.
Ik doelde ook niet zo zeer op dat er veel buitenlanders wonen maar meer omdat er zoveel fokkers wonen . Dat is op kanaleneiland dus beduidend minder. Zoveel schotels en geen mens met intelligentie op internet, hoe kan dat toch. waarom is er geen inkop-smiley?
Noise is all relative to the silence preceding it
pi_35694572
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 22:45 schreef Undergod het volgende:

[..]

Ik doelde ook niet zo zeer op dat er veel buitenlanders wonen maar meer omdat er zoveel fokkers wonen .
Ik geloof idd dat Transwijk de wijk met de meeste Fokkers is. .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')