Makes sense, maar als we nou een algemener topic willen hebben over wonen en leven in Utrecht, kan dat dan wel ergens anders ? Het was namelijk een best informatief topic. Kan het topic dan gewoon naar GC in plaats van het te sluiten ?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 01:27 schreef Duderinnetje het volgende:
O enne: dit klinkt uiteraard heel aimabel, maar wat ik eigenlijk bedoel te zeggen: dit is de laatste waarschuwing hierover. Als blijkt dat er op woongebied kennelijk niets meer te melden is over Utrecht, gooien we het topic dicht tot er weer concrete behoefte aan is.
Braaf zijn, Utrecht boppe en ga gewoon eens met z'n allen naar de kroeg![]()
Klopt, ik moet daar optreden met het USKO. We zingen/spelen het Gloria van Poulenc, wordt erg mooi!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 00:03 schreef SCH het volgende:
Zondag culturele zondag http://www.culturelezondagen.nl/2006/26maart2006.htm
Precies, wonen, leven, uitgaan, tips & trucs. Dat moet ergens kunnen. Als het maar betrekking heeft op Utrecht, en dat zonder kwebbelende off-topic slowchat. En GC lijkt me dan logischer dan K&W eigenlijk. De behoefte is er in ieder geval duidelijk. En mocht de behoefte tijdelijk zijn, dan zakt het topic wel weer weg in de lijst.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 03:32 schreef AudreyHepburn het volgende:
Makes sense, maar als we nou een algemener topic willen hebben over wonen en leven in Utrecht, kan dat dan wel ergens anders ? Het was namelijk een best informatief topic. Kan het topic dan gewoon naar GC in plaats van het te sluiten ?
Is dit een vermoeden? Zijn er klachten geweest? Zijn er daadwerkelijk mensen zó schuchter dat ze niet durven posten in een topic? Hebben dergelijke mensen überhaupt iets te zoeken in Utrecht?quote:Zo geef je mensen die in Utrecht willen gaan wonen ook de kans mee te praten, in plaats van dat ze het gevoel hebben in te breken op een gezelligheidsclubje.
Eh nee... dat kan dus niet.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 03:32 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Makes sense, maar als we nou een algemener topic willen hebben over wonen en leven in Utrecht, kan dat dan wel ergens anders ? Het was namelijk een best informatief topic. Kan het topic dan gewoon naar GC in plaats van het te sluiten ?
Nee, geen klachten, puur een constatering dat dit een SC topic aan het worden is en die hoort niet in K&W en in GC mag het niet. Simpel as that.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 10:33 schreef DennisMoore het volgende:
Is dit een vermoeden? Zijn er klachten geweest? Zijn er daadwerkelijk mensen zó schuchter dat ze niet durven posten in een topic? Hebben dergelijke mensen überhaupt iets te zoeken in Utrecht?.
't Klinkt weer zo typisch fok... mods die denken te bepalen waar behoeftes liggen en waar topics over mogen gaan...
Endschede heeft toch ook een SC?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 12:26 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nee, geen klachten, puur een constatering dat dit een SC topic aan het worden is en die hoort niet in K&W en in GC mag het niet. Simpel as that.
Historie om maar even een cliche uit de kast te pakken.quote:
Het is pure jurispredentie.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 12:30 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Historie om maar even een cliche uit de kast te pakken.![]()
Er zijn wel meerdere reeksen die nu niet meer geopend zouden worden.
inderdaad. Opgeflikkerd met enschedequote:Op zaterdag 25 maart 2006 12:33 schreef SCH het volgende:
[..]
Het is pure jurispredentie.
En anders ruilen we Enschede maar eens in voor Utrecht.
Ik wel. Dit is een Klussen en Wonen forum.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 12:36 schreef SCH het volgende:
Je houdt het toch niet tegen BE - ik snap het probleem ook echt niet.
Je zet het maar neer waar je wil, dit soort topics blijven gewoon bestaan. Die SC-regel werkt niet, dat weet je best.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 12:39 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik wel. Dit is een Klussen en Wonen forum.
En daarmee word bedoeld 'in en om het huis'. Uitgaantstips etc. horen idd in UVT.
En het probleem is dat er besloten is dat Fok! niet gaat bestaan uit slowchattopics.
Degenen die het daar niet mee eens zijn verwijs ik graag naar Feedback.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |