abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36338968
Wonen in Utrecht, deel III.

Ik open deze maar in GC, aangezien het met klussen en wonen niet veel meer te maken had.
Modjes, van GC, als jullie deze niet willen, wat waarschijnlijk wel het geval is, schop em dan maar lekker terug naar K&W, dan mogen die mods bepalen wat ze ermee willen.

Maar wat ik dus zei in het vorige topic.

Komende maandag, laatste avond het plein

Nog meer fokkers van de partij in deze meesterlijke studenten kroeg?
Jupiler is goed
pi_36339231
pi_36345137
Hij gaat eerst terug naar K&W
En ik zal in overleg gaan wat er gaat gebeuren voor de rest
  zaterdag 25 maart 2006 @ 01:27:30 #5
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_36346288
Lieve Utrechtenaren/-nezen/-ters

Al een paar keer is gebleken dat wat uit Utreg komt gezellig is en daar is niets mis mee, MAAR: het is niet de opzet en de bedoeling dat dit een slowchattopic wordt. Slowchatten kan her en der op het forum. Houd het hier alsjeblieft bij het uitwisselen van info met betrekking tot WONEN in Utrecht. Wat zijn de goede buurten, wat de slechte? Wat kosten woningen zoal? Welke nieuwbouwprojecten zijn er?
Zo geef je mensen die in Utrecht willen gaan wonen ook de kans mee te praten, in plaats van dat ze het gevoel hebben in te breken op een gezelligheidsclubje.
Deal?

O enne: dit klinkt uiteraard heel aimabel , maar wat ik eigenlijk bedoel te zeggen: dit is de laatste waarschuwing hierover. Als blijkt dat er op woongebied kennelijk niets meer te melden is over Utrecht, gooien we het topic dicht tot er weer concrete behoefte aan is.

Braaf zijn, Utrecht boppe en ga gewoon eens met z'n allen naar de kroeg
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_36346302
Tvp.. Ik zoek woonruimte. Wat meer over Utrecht te weten komen kan geen kwaad, Utrecht heeft wel mijn interesse.
“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
pi_36347438
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 01:27 schreef Duderinnetje het volgende:
O enne: dit klinkt uiteraard heel aimabel , maar wat ik eigenlijk bedoel te zeggen: dit is de laatste waarschuwing hierover. Als blijkt dat er op woongebied kennelijk niets meer te melden is over Utrecht, gooien we het topic dicht tot er weer concrete behoefte aan is.

Braaf zijn, Utrecht boppe en ga gewoon eens met z'n allen naar de kroeg
Makes sense, maar als we nou een algemener topic willen hebben over wonen en leven in Utrecht, kan dat dan wel ergens anders ? Het was namelijk een best informatief topic. Kan het topic dan gewoon naar GC in plaats van het te sluiten ?
It's my party and I'll cry if I want to.
pi_36347952
quote:
Klopt, ik moet daar optreden met het USKO. We zingen/spelen het Gloria van Poulenc, wordt erg mooi!
Zeker een aanrader voor de mensen die zondag in Utrecht zijn en van klassieke muziek houden.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_36348941
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 03:32 schreef AudreyHepburn het volgende:

Makes sense, maar als we nou een algemener topic willen hebben over wonen en leven in Utrecht, kan dat dan wel ergens anders ? Het was namelijk een best informatief topic. Kan het topic dan gewoon naar GC in plaats van het te sluiten ?
Precies, wonen, leven, uitgaan, tips & trucs. Dat moet ergens kunnen. Als het maar betrekking heeft op Utrecht, en dat zonder kwebbelende off-topic slowchat. En GC lijkt me dan logischer dan K&W eigenlijk. De behoefte is er in ieder geval duidelijk. En mocht de behoefte tijdelijk zijn, dan zakt het topic wel weer weg in de lijst.
quote:
Zo geef je mensen die in Utrecht willen gaan wonen ook de kans mee te praten, in plaats van dat ze het gevoel hebben in te breken op een gezelligheidsclubje.
Is dit een vermoeden? Zijn er klachten geweest? Zijn er daadwerkelijk mensen zó schuchter dat ze niet durven posten in een topic? Hebben dergelijke mensen überhaupt iets te zoeken in Utrecht? .

't Klinkt weer zo typisch fok... mods die denken te bepalen waar behoeftes liggen en waar topics over mogen gaan...
  zaterdag 25 maart 2006 @ 11:53:20 #10
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_36350412
Ik vind -woonachtig in Utrecht zijnde - die uitgaanstips/ervaringen reuze handig. Waar de beste Gamma is, boeit me niet zo
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.
Check mijn band Glorybox
pi_36350498
Ik dacht dat er ook een Enschede SC is- waarom dan geen Utrecht SC?

Maar volgens mij gaat het hier voortdurend over Utrecht en komen er mensen die WONEN in Utrecht, dus gaat het altijd over WONEN IN UTRECHT
  zaterdag 25 maart 2006 @ 12:25:09 #12
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_36351155
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 03:32 schreef AudreyHepburn het volgende:

[..]

Eh nee... dat kan dus niet.
Klinkt heel naar en rigide en onaardig maar dat is het algemene beleid (forumwijd zelfs) 1 slowchattopic per subforum (jaja, met een paar uitzonderingen op de regel). GC heeft zijn eigen SC topic en jullie zijn van harte welkom om daar met z'n allen te gaan zitten kletsen over Utrecht.
  zaterdag 25 maart 2006 @ 12:26:09 #13
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_36351176
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 10:33 schreef DennisMoore het volgende:
Is dit een vermoeden? Zijn er klachten geweest? Zijn er daadwerkelijk mensen zó schuchter dat ze niet durven posten in een topic? Hebben dergelijke mensen überhaupt iets te zoeken in Utrecht? .

't Klinkt weer zo typisch fok... mods die denken te bepalen waar behoeftes liggen en waar topics over mogen gaan...
Nee, geen klachten, puur een constatering dat dit een SC topic aan het worden is en die hoort niet in K&W en in GC mag het niet. Simpel as that.
pi_36351205
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 12:26 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Nee, geen klachten, puur een constatering dat dit een SC topic aan het worden is en die hoort niet in K&W en in GC mag het niet. Simpel as that.
Endschede heeft toch ook een SC?
  zaterdag 25 maart 2006 @ 12:29:39 #15
88064 Undergod
Houd u van toffees?
pi_36351248
Ik ben als kersverse utrecht inwoner, een fanatieke meelezer in dit topic.
En de meeste mensen die in Utrecht wonen en op fok komen zijn denk ik ook, net als ik , wel geinteresseerd waar je nou leuk uit kunt gaan.
Dat ik niet veel gepost heb is, omdat ik verder nog een beperkte kennis heb over het uitgaan.
viel die op? Een tvp is op zijn plaats als ze gaan gooien
Noise is all relative to the silence preceding it
pi_36351258
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 12:27 schreef SCH het volgende:

[..]

Endschede heeft toch ook een SC?
Historie om maar even een cliche uit de kast te pakken.
Er zijn wel meerdere reeksen die nu niet meer geopend zouden worden.

Maar ik zat even mee te denken (sorry BE )
En als het over uitgaan en leuke dingen zou gaan in Utrecht zou de plek ook UVT moeten zijn en niet GC.
pi_36351343
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 12:30 schreef Godlike02 het volgende:

[..]

Historie om maar even een cliche uit de kast te pakken.
Er zijn wel meerdere reeksen die nu niet meer geopend zouden worden.
Het is pure jurispredentie.
En anders ruilen we Enschede maar eens in voor Utrecht.
pi_36351348
Ik ga vanavond uit eten - ik zat te denken aan het Zuiden in de Mariastraat.
  zaterdag 25 maart 2006 @ 12:35:16 #19
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_36351371
Ik dacht idd ook UVT. Hoewel ik gok dat die hier ook niet op zitten te wachten.
Utrecht heeft ook vast wel een leuke site over zichzelf.
Het Gouda topics is om minder dan dit dicht gegaan en nee, dat was niet omdat daar maar 2 mensen kwamen.
pi_36351390
Je houdt het toch niet tegen BE - ik snap het probleem ook echt niet.
pi_36351396
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 12:33 schreef SCH het volgende:

[..]

Het is pure jurispredentie.
En anders ruilen we Enschede maar eens in voor Utrecht.
inderdaad. Opgeflikkerd met enschede
Jupiler is goed
pi_36351424
Hee hee, kwam dit topic toevallig tegen... Zou me nog wel kunnen helpen. Woon nu sinds twee weken op kamers in Utrecht en ben de stad nog echt aan het ontdekken. Heb nl behoefte om naast mn studie wat mensen te leren kennen omdat ik me nog beetje alleen voel.
Dan ff wat over mijn woonsituatie: Woon in Ondiep, vlakbij de hoge scholen van Neienoord. Vind het heel fijn, hoef maar 10 minuten naar stad/college te fietsen. Leef met nog twee vrouwen in een huis en tis heel gezellig.

Hmmm verder weet ik niet echt wat ik over mezelf moet vertellen. Vind het gewoon wel leuk om te lezen wat iedereen over Utrecht schrijft. Moet het dus nog beetje ontdekken...
  zaterdag 25 maart 2006 @ 12:39:07 #23
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_36351450
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 12:36 schreef SCH het volgende:
Je houdt het toch niet tegen BE - ik snap het probleem ook echt niet.
Ik wel. Dit is een Klussen en Wonen forum.
En daarmee word bedoeld 'in en om het huis'. Uitgaantstips etc. horen idd in UVT.
En het probleem is dat er besloten is dat Fok! niet gaat bestaan uit slowchattopics.
Degenen die het daar niet mee eens zijn verwijs ik graag naar Feedback.
pi_36351523
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 12:39 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ik wel. Dit is een Klussen en Wonen forum.
En daarmee word bedoeld 'in en om het huis'. Uitgaantstips etc. horen idd in UVT.
En het probleem is dat er besloten is dat Fok! niet gaat bestaan uit slowchattopics.
Degenen die het daar niet mee eens zijn verwijs ik graag naar Feedback.
Je zet het maar neer waar je wil, dit soort topics blijven gewoon bestaan. Die SC-regel werkt niet, dat weet je best.
pi_36351536
Alsof ik uberhaupt weet in welk subforum dit topic staat, lees net dat er een Klussen en Wonen subforum bestaat, wist ik echt niet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')