Oldbie.quote:Op donderdag 6 juli 2006 14:59 schreef speknek het volgende:
Maar mijn topic heeft interpunctie bij de plaatjes.
Heb je zo'n hekel aan FCU dan ?quote:Op donderdag 6 juli 2006 15:00 schreef AudreyHepburn het volgende:
Maar je TT is saai. En ik hou niet van dingen die met FC Utrecht te maken hebben.
Conflict, mag mijn TT niet bij zijn topic ? Alsjeblieft ?
Oh wat, hebben we nu de poppen aan het dansen ?quote:
Nou nee, ik heb er verder ook niks mee, ik kom oorspronkelijk niet uit Utrecht, dus ik heb geen binding met die club. Maar ik was gewoon nieuwsgierig.quote:Op donderdag 6 juli 2006 15:06 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Oh wat, hebben we nu de poppen aan het dansen ?.
Nee, ik heb drie jaar naast de Galgewaard gewoond. En ik heb Utrecht aangemoedigd toen ze de Amstelcup wonnen enzo, maar ik heb gewoon bar weinig met voetbal.
Stem er in mee.quote:Op donderdag 6 juli 2006 15:15 schreef zatoichi het volgende:
Goeie topic titel! Ach ja zijn wij ook weer gelukkig toch? En ach, FCU hoort toch evengoed bij Utrecht als de UU, of de UBU, of het UMC, of het UvU, of UCS?
das ook weer zo, mijn broer zou in ieder geval doodongelukkig zijn als het niet zo was. Die zit met zijn seizoenkaart in de hand al weer te wachten tot ie naar het stadion mag.quote:Op donderdag 6 juli 2006 15:15 schreef zatoichi het volgende:
Goeie topic titel! Ach ja zijn wij ook weer gelukkig toch? En ach, FCU hoort toch evengoed bij Utrecht als de UU, of de UBU, of het UMC, of het UvU, of UCS?
Je vergeet "Q.".quote:Op donderdag 6 juli 2006 15:15 schreef zatoichi het volgende:
Heeft ie zijn kaart al binnen danquote:Op donderdag 6 juli 2006 15:18 schreef Hathor het volgende:
[..]
das ook weer zo, mijn broer zou in ieder geval doodongelukkig zijn als het niet zo was. Die zit met zijn seizoenkaart in de hand al weer te wachten tot ie naar het stadion mag.![]()
HEEFT HIJ ZIJN SEIZOENSKAART AL??? OH MIJN GOD IK HEB DE MIJNE NOG NIET!!!!!quote:Op donderdag 6 juli 2006 15:18 schreef Hathor het volgende:
[..]
das ook weer zo, mijn broer zou in ieder geval doodongelukkig zijn als het niet zo was. Die zit met zijn seizoenkaart in de hand al weer te wachten tot ie naar het stadion mag.![]()
Tja zeer goed tot het eind, en door het nieuwe play off systeem uiteindelijk met lege handen naar huis. Verder het jaar dat Di Tomasso doodging, dus best heftig, met name voor zijn vrouw die plots met zoontje alleen in een vreemd land zat... Overigens heet de vrouw van Tomasso Audrey bedenk ik me nu!quote:Op donderdag 6 juli 2006 15:21 schreef AudreyHepburn het volgende:
Hoe deed Utrecht het uberhaupt dit jaar ?
Ik denk het haast wel, hij besteld hem voor zover ik weet meteen aan het eind van het seizoen, en volgende week is de eerste vriendsschappelijke wedstrijd alweer, tegen Haarlem geloof ik, en daar gaat ie gewoon naar toe. Ik denk niet dat je daar je seizoenkaart al voor nodig hebt trouwens, maar zeker weten doe ik dat niet. Hij staat in ieder geval alweer te trappelen van ongeduld. Trouwens, ik heb vandaag de hele dag in Oudwijk lopen werken, en daar zijn ze er allemaal weer klaar voor geloof ik.quote:
Nou de kaart zal die in de laatste week van Juli gaan ontvangen. En idd heb je voor de wedstrijd tegen haarlem geen seizoenkaart nodig.quote:Op donderdag 6 juli 2006 15:24 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik denk het haast wel, hij besteld hem voor zover ik weet meteen aan het eind van het seizoen, en volgende week is de eerste vriendsschappelijke wedstrijd alweer, tegen Haarlem geloof ik, en daar gaat ie gewoon naar toe. Ik denk niet dat je daar je seizoenkaart al voor nodig hebt trouwens, maar zeker weten doe ik dat niet. Hij staat in ieder geval alweer te trappelen van ongeduld. Trouwens, ik heb vandaag de hele dag in Oudwijk lopen werken, en daar zijn ze er allemaal weer klaar voor geloof ik.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |