Zeg het zoals je wilt en niemand die er naar kraait. Of het "import" is hoor je toch wel!!quote:Op zondag 30 juli 2006 21:35 schreef kantoorslaaf het volgende:
[..]
Leer dan gelijk om "de neude" te zeggen ipv "het neude" zoals sommigen. Door "het neude" te zeggen geef je aan echte import te zijn, dus tenzij je dat wilt.....
Behalve ik dan, vind het raar klinkenquote:Op maandag 31 juli 2006 09:06 schreef Druppel het volgende:
[..]
Zeg het zoals je wilt en niemand die er naar kraait. Of het "import" is hoor je toch wel!!
Sowieso is het overgrote deel van wat er 's avonds rondloopt importquote:Op maandag 31 juli 2006 09:06 schreef Druppel het volgende:
Zeg het zoals je wilt en niemand die er naar kraait. Of het "import" is hoor je toch wel!!
Elke junk een fiets voor 5 euro. En vlakbij de Janskerk zit een goedkope 2e handsfietsenwinkelquote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:48 schreef FloggingMolly het volgende:
Ik ben op zoek naar een adres voor een goedope fiets in Utrecht. Ik heb zelf al gedacht aan De Arm, maar misschien weet iemand een alternatief?
En nee, ik ga niet op het station een fiets jatten....
Ik ben toch op zoek naar iets duurzamers dan dat de gemiddelde junk in de aanbieding heeft. Die winkel bij de janskerk zal ik zeker in gedachten houden, bedankt.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:45 schreef VoreG het volgende:
[..]
Elke junk een fiets voor 5 euro. En vlakbij de Janskerk zit een goedkope 2e handsfietsenwinkel
Vroeger zat er op de a'damstraatweg een fiets winkel die alleen maar 2de hands verkocht. Weet niet of die er nog zit. Terhoogte van de spoorlijn.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:25 schreef FloggingMolly het volgende:
[..]
Ik ben toch op zoek naar iets duurzamers dan dat de gemiddelde junk in de aanbieding heeft. Die winkel bij de janskerk zal ik zeker in gedachten houden, bedankt.
Iemand anders nog ideëen? Wellicht in het zuiden van de stad?
Hier bij mij in Overvecht zit een kerel fietsen te repareren in een garage onder een flat, hij verkoopt ook fietsen voor gemiddeld 50 ¤, alhoewel ik er wel mijn vraagtekens bij zet. Hij word namelijk Willem de fietsendief genoemd.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:14 schreef Druppel het volgende:
[..]
Vroeger zat er op de a'damstraatweg een fiets winkel die alleen maar 2de hands verkocht. Weet niet of die er nog zit. Terhoogte van de spoorlijn.
Alleen de naam stoot me al afquote:Op woensdag 2 augustus 2006 19:52 schreef Ireth het volgende:
Kapper: http://www.hairfreaks.nl/
Goed, gezellig, leuke meiden, leuke winkel én niet duur!
Goh....quote:Op woensdag 2 augustus 2006 19:53 schreef Christine het volgende:
[..]
In Duitsland was ik laatst naar "Hairkillers" geweest. Daarna heeft mijn haar geen enkele dag meer goed gezeten..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |