Een vloerkleed en een sprei. Heb ik daarvoor een auto nodig?quote:Op zondag 16 juli 2006 11:13 schreef Q. het volgende:
Ik heb inmiddels alles wel wat ik nodig heb.Als je een keer iemand nodig hebt om even met de auto mee te rijden voor grote spullen moet je maar een gil geven.
Die met die tieten.quote:Op zondag 16 juli 2006 11:43 schreef DennisMoore het volgende:
Tegen wie heb je 't?
Je kan ook betalen voor de trein hoor. Serieus! Er zijn mensen die dat doen. Je krijgt zelfs korting in de zomervakantie met je OV. Jaja!quote:Op zondag 16 juli 2006 11:52 schreef CherryLips het volgende:
ik had alleen van die d'aim chocolade-zooi nodig, want m'n opa is er verslaafd aandus één zak voor elke week dat ik niet meer met m'n OV naar de Ikea kan
quote:Op zondag 16 juli 2006 12:40 schreef Q. het volgende:
[..]
Je kan ook betalen voor de trein hoor. Serieus! Er zijn mensen die dat doen. Je krijgt zelfs korting in de zomervakantie met je OV. Jaja!
Schaam je! Als er iets authentieks Utregs is, dan is het wel de piekenkermis; net zo authentiek als het spoorwegmuseum! De piekenkermis is niet te verglijken met reguliere kermissen in Nederland!quote:Op zondag 16 juli 2006 21:22 schreef Q. het volgende:
Het is toch wel een schande dat die prachtige Maliebaan zo wordt verpest door dat nare kermis-volk.
Ik sluit me hierbij geheel aan.quote:Op maandag 17 juli 2006 09:03 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Schaam je! Als er iets authentieks Utregs is, dan is het wel de piekenkermis; net zo authentiek als het spoorwegmuseum! De piekenkermis is niet te verglijken met reguliere kermissen in Nederland!
Waar ongeveer in Overvecht?quote:Op maandag 17 juli 2006 15:09 schreef Biogarde het volgende:
Ik ga in Overvecht wonen![]()
Ben De Meern meer dan zat![]()
Stationquote:
Huur je daar tegenwoordig dan Q?quote:
quote:Op maandag 17 juli 2006 16:06 schreef Biogarde het volgende:
Jij kan het weten. Die kop van je heb je niet vanaf je geboorte![]()
Neenquote:Op maandag 17 juli 2006 17:18 schreef zatoichi het volgende:
Iedereen gaat tegenwoordig op de Gloriantdreef wonen....
Noem eens een dreefquote:
Drielenborchdreef, bij de watertoren, voor het ROC, naast zo'n basisschool..quote:
Die kan ik zien vanaf m'n flatquote:Op maandag 17 juli 2006 20:33 schreef cyberrobin het volgende:
[..]
Drielenborchdreef, bij de watertoren, voor het ROC, naast zo'n basisschool..
En bij die school naar rechts.. en daar is mn huisje..quote:
"Het komt door de hitte. "quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:32 schreef DennisMoore het volgende:
Gaat dit topic de 3 maanden STA wel overleven?
quote:Op donderdag 20 juli 2006 08:50 schreef zatoichi het volgende:
Onweer my ass; die ging mooi net langs Utrecht heen, as usual. Reken maar niet dat Utrecht veel regen krijgt; we missen altijd alle mooie buien
Om kwart over zeven kwamen er een aantal druppels naar beneden, maar toen ik de tuin in stapte om eens te kijken, waren ze allemaal weer verdampt....
Verder iedereen een goede nachtrust gehad met deze warmte? Gek genoeg slaap ik prima met dit weer, al werd ik gisteren wel wakker gehouden door de achterbuurman die nog even wilde zwemmen om 01:00. Maar ja ach dat heb je met celebrities als buren
Peter Timofeeff?quote:Op donderdag 20 juli 2006 08:50 schreef zatoichi het volgende:
Maar ja ach dat heb je met celebrities als buren
Gaat die ook altijd om 01:00 zwemmen? Nee echt beroemd is hij niet; hij mag al blij zijn als 5 procent van Utrecht hem kentquote:
Zijn vrouw heeft bij mij in de klas gezeten en hij heeft achter mij (nou ja, eigenlijk 1 straat voor mij..) gewoondquote:Op donderdag 20 juli 2006 10:43 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Gaat die ook altijd om 01:00 zwemmen? Nee echt beroemd is hij niet; hij mag al blij zijn als 5 procent van Utrecht hem kent
http://www.martinvandoorn.nl
Hij woont dus nu recht achter mij; ben jij verhuist, of hij?quote:Op donderdag 20 juli 2006 12:09 schreef Ireth het volgende:
[..]
Zijn vrouw heeft bij mij in de klas gezeten en hij heeft achter mij (nou ja, eigenlijk 1 straat voor mij..) gewoond![]()
![]()
Ik was zaterdag lekker naar de Maarsseveense Plassen gegaan, maar zo zachtjes tikte die regen nietquote:Op donderdag 20 juli 2006 08:57 schreef Druppel het volgende:
Ik woon in maarssen en daar waren het er toch net ietsjes meer dan een paar "druppels"
Maar heb ff liggen genieten in me bed ervan.
Zachjes tikt de regen ....![]()
![]()
De VVV zit er ook.quote:Op zondag 23 juli 2006 20:29 schreef Christine het volgende:
Oké. Dan moet ik alleen nog even uitvogelen waar de vinkenburgstraat is... (Neude heb ik ook nog niet gevonden). Bedankt, Sjoewe!
Dat soort spellen wat jij zoekt kun je beter halen bij neverneverland op de oude gracht (net voorbij kafé België). Ziehier hun website: http://www.bordspellen.com/quote:Op zondag 23 juli 2006 19:40 schreef Christine het volgende:
Waar in Utrecht zit er zo'n houten-spelletjes-winkel?
(Je weet wel, van die dingen waarbij je een houten ring van een touwtje moet krijgen enzo).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |