"Het komt door de hitte. "quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:32 schreef DennisMoore het volgende:
Gaat dit topic de 3 maanden STA wel overleven?
quote:Op donderdag 20 juli 2006 08:50 schreef zatoichi het volgende:
Onweer my ass; die ging mooi net langs Utrecht heen, as usual. Reken maar niet dat Utrecht veel regen krijgt; we missen altijd alle mooie buien
Om kwart over zeven kwamen er een aantal druppels naar beneden, maar toen ik de tuin in stapte om eens te kijken, waren ze allemaal weer verdampt....
Verder iedereen een goede nachtrust gehad met deze warmte? Gek genoeg slaap ik prima met dit weer, al werd ik gisteren wel wakker gehouden door de achterbuurman die nog even wilde zwemmen om 01:00. Maar ja ach dat heb je met celebrities als buren
Peter Timofeeff?quote:Op donderdag 20 juli 2006 08:50 schreef zatoichi het volgende:
Maar ja ach dat heb je met celebrities als buren
Gaat die ook altijd om 01:00 zwemmen? Nee echt beroemd is hij niet; hij mag al blij zijn als 5 procent van Utrecht hem kentquote:
Zijn vrouw heeft bij mij in de klas gezeten en hij heeft achter mij (nou ja, eigenlijk 1 straat voor mij..) gewoondquote:Op donderdag 20 juli 2006 10:43 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Gaat die ook altijd om 01:00 zwemmen? Nee echt beroemd is hij niet; hij mag al blij zijn als 5 procent van Utrecht hem kent
http://www.martinvandoorn.nl
Hij woont dus nu recht achter mij; ben jij verhuist, of hij?quote:Op donderdag 20 juli 2006 12:09 schreef Ireth het volgende:
[..]
Zijn vrouw heeft bij mij in de klas gezeten en hij heeft achter mij (nou ja, eigenlijk 1 straat voor mij..) gewoond![]()
![]()
Ik was zaterdag lekker naar de Maarsseveense Plassen gegaan, maar zo zachtjes tikte die regen nietquote:Op donderdag 20 juli 2006 08:57 schreef Druppel het volgende:
Ik woon in maarssen en daar waren het er toch net ietsjes meer dan een paar "druppels"
Maar heb ff liggen genieten in me bed ervan.
Zachjes tikt de regen ....![]()
![]()
De VVV zit er ook.quote:Op zondag 23 juli 2006 20:29 schreef Christine het volgende:
Oké. Dan moet ik alleen nog even uitvogelen waar de vinkenburgstraat is... (Neude heb ik ook nog niet gevonden). Bedankt, Sjoewe!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |