Dat kunnen we vast wel oplossen, laten we eerst maar kijken of er animo voor is en zo ja dan ga ik wel praten met de gasten van streetwars.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:32 schreef _Qmars_ het volgende:
Even één ding! Hebben ze geen rechten op dat event oid! Dat je straks gezeik krijgt omdat we ''het idee'' gepikt hebben ofzo
Ik zit er aan te denken om een soort van voorrondes te doen en die dan regionaal te organiseren en dan steeds landelijker te gaan. Dus eerst in je eigen stad, dan je provincie en de finale is dan landelijk.quote:
Thnx, wist niet waar ik het moest plaatsen.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:41 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Trapje GC dan maar.
[NWS] -> [GC]
Is dat een "count me in"?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:41 schreef Tabu het volgende:
doe het gewoon over heel nederland, alleen fok!kers
Ja ze hebben patent genomen op het elkaar beschieten met waterpistooltjes, iedereen die dat doet zonder schriftelijk toestemming te vragen en de rechten af te kopen wordt gesuedquote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:32 schreef _Qmars_ het volgende:
Even één ding! Hebben ze geen rechten op dat event oid! Dat je straks gezeik krijgt omdat we ''het idee'' gepikt hebben ofzo
linkje?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:29 schreef Black_Ninja het volgende:
Na aanleiding van het nieuws op de frontpage
Daarom ben ik dus begonnen met het aanmaken van die lijst boven aan.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:51 schreef druide het volgende:
Ik zou eerst alle users die willen meedoen bijhouden, om vervolgens een geschikte locatie te zoeken.![]()
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
linkje?
en het is NAAR aanleiding van
Standen bijhouden, targets bijhouden, problemen oplossen, de gegevens verdelen dat soort dingen. Niks speciaals of zwaars maar meer de statistieken bijhouden.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:03 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Wat doet een regio hoofd?
Wanneer je dat doet gaan ze je waarschijnlijk alleen maar geld afhandig maken voor een "licentie" terwijl het een spel is dat al jaren overal ter wereld, onafhankelijk van elkaar wordt georganiseerd. Niet voor niets is het zo dat men dit spel hier al kent onder de naam Gotcha!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:35 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Dat kunnen we vast wel oplossen, laten we eerst maar kijken of er animo voor is en zo ja dan ga ik wel praten met de gasten van streetwars.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |