Die zijn allemaal te simpel ookquote:Op zondag 23 juli 2006 22:18 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Dat soort spellen wat jij zoekt kun je beter halen bij neverneverland op de oude gracht (net voorbij kafé België). Ziehier hun website: http://www.bordspellen.com/
Je kunt ook voor kafé België die stripwinkel in, en dan met de trap naar beneden, maar dat is meer fantasy en roleplaying volgens mij. Als je verder de oude gracht afloopt kom je twee vestigingen van de Joker tegen; ook zij verkopen die dingen. Sowieso is dat echt een buurt waar stripwinkels, fantasy en speelgoedwinkels zich concentreren.
Overigens kun je die dingen ook gewoon bij de bijenkorf vinden, alleen hebben ze daar minder keus.
Dat kan op twee plaatsen:quote:Op zondag 23 juli 2006 23:57 schreef Stansfield het volgende:
Waar koop je het lekkerste ijs ter wereld dan? zoals de topictitel vermeld?
quote:Op zondag 23 juli 2006 23:57 schreef Stansfield het volgende:
Waar koop je het lekkerste ijs ter wereld dan? zoals de topictitel vermeld?
quote:Op zondag 23 juli 2006 21:15 schreef Ireth het volgende:
Vanmiddag sinds jaren weer eens ijs gehaald bij IJssalon Roma. Vier verschillende smaken in een bekertje, maar wat baalde ik nadat ik mijn ene bolletje meloenijs had geproefd. Daar had ik wel 4 bolletjes van willen hebben!![]()
![]()
![]()
Daar valt zeer zeker niet over te twisten! Alleen is Roma voor mij een stuk dichterbijquote:Op maandag 24 juli 2006 13:00 schreef zatoichi het volgende:
Officieel is het lekkerste ijs het kokosijs van Venezia; die hebben de prijs voor beste ijs van de wereld gewonnen. Ironisch genoeg gaat vrijwel niemand ijs daar halen, maar haal je of ijs bij il mulino, roma of roberto.
Mijn winkel is de eerste; ook omdat je daar gewoon een van de beste uitzichten van Utrecht hebt.
Rot op met je Ede; het is al lang bewezen dat Venezia uit Utrecht het beste ijs ter wereld heeft:quote:Op maandag 24 juli 2006 18:30 schreef mstx het volgende:
Niks Utrecht, het lekkerste ijs komt uit Ede !
Nou ja goed rest van het artikel staat in een van de eerder Utrecht topics.quote:Lekkerste ijs ter wereld komt uit Utrecht
Carlo De Lorenzo, eigenaar van ijssalon Venezia in Utrecht, is de beste ijsmaker ter wereld. Tijdens het prestigieuze kampioenschap in het Italiaanse Longarone werd hij voor zijn vakmanschap bekroond met de 'Coppa d'Oro'.
Beetje laat maar.... Weet je het zeker; ze hebben ook echt van die hele mooie houten puzzel achtige dingen, ik zag ze niet zo snel op de website, maar heb er ook wel eens een paar voor een vriend gekocht. Zitten simpele tussen, maar een tijd geleden hadden ze ook van die vrij grote.quote:Op maandag 24 juli 2006 08:02 schreef Christine het volgende:
[..]
Die zijn allemaal te simpel ook.
Maar bedankt voor de tips!
Ja, de meeste heb ik in 1 minuut in de winkel al opgelost.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:07 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Beetje laat maar.... Weet je het zeker; ze hebben ook echt van die hele mooie houten puzzel achtige dingen, ik zag ze niet zo snel op de website, maar heb er ook wel eens een paar voor een vriend gekocht. Zitten simpele tussen, maar een tijd geleden hadden ze ook van die vrij grote.
Wow in de verpakking!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:09 schreef Christine het volgende:
[..]
Ja, de meeste heb ik in 1 minuut in de winkel al opgelost..
Ik wil best knippen voor ¤10,- Wordt dan wel een van Gogh-kapselquote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:16 schreef DJ.KRIZZ het volgende:
Kent iemand nog een goedkope (heren)kapper? Mijn eigen kapster is op vakantie...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |