Heheh...die site van hen heb ik gebookmarked. Zeker een keer per week bestel ik wat bij ze, en ze brengen het nog thuis ook. Ik vind de broodjes daar beter als van Millie's Corner, die er voor hen in zat, alleen Millie's heeft betere roti en nasi en bami gerechten. Millie's is trouwens verhuist naar Overvecht, en zitten zo'n 5 minuten lopen bij me vandaan, dus das dan ook weer een voordeel. Ik kan de broodjes van Meditterane's corner laten bezorgen, en de roti van Millie zelf halen.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:07 schreef Ireth het volgende:
Klopt, het is geen gezellig winkelplein, alhoewel een Action, een Edah en de Turk zo vlak bij elkaar wel handig is!Mediteranee's Corner (hoek ASW/Ondiep) is trouwens ook een aanrader!
(ik denk dat ik maar ga sollicteren bij de plaatselijke VVV)
Werkende-witte-Sharp-magnetron-die-mooi-*ping*-doet ruilen tegen kratje Grolsch?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:16 schreef The6thgate het volgende:
wederom tvp. moet ook nog een goedkope fiets zien te regelen. over 10 dagen begint de UIT al
oh ja en ik moet nog een koelkast en een magnetron op mn kamer hebben.....heeft iemand hier nog wat staan toevallig?
wat is de url?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:51 schreef Hathor het volgende:
[..]
Heheh...die site van hen heb ik gebookmarked. Zeker een keer per week bestel ik wat bij ze, en ze brengen het nog thuis ook. Ik vind de broodjes daar beter als van Millie's Corner, die er voor hen in zat, alleen Millie's heeft betere roti en nasi en bami gerechten. Millie's is trouwens verhuist naar Overvecht, en zitten zo'n 5 minuten lopen bij me vandaan, dus das dan ook weer een voordeel. Ik kan de broodjes van Meditterane's corner laten bezorgen, en de roti van Millie zelf halen.![]()
en die is ook in beetje goeie staat of kan die meteen naar de sloop?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:10 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Werkende-witte-Sharp-magnetron-die-mooi-*ping*-doet ruilen tegen kratje Grolsch?
Das bij mij in de buurt (amsterdamsestraatweg) !!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:37 schreef ZwooP het volgende:
Eind augustus ga ik in Utrecht op kamers, ben helemaaaal niet bekend met de stad, maar het is allemaal lekker dicht bij school, dus ik vind het wel best.2e Daalsedijk kom ik te wonen.
Ja hoor, er ligt zelfs een nieuwe nu, rond nummer 200. Maar er zitten er meer, vooral op de amsterdamsestraatweg.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 19:47 schreef Christine het volgende:
Weet iemand toevallig of er op de Amsterdamsestraatweg (of anders ergens anders in Ondiep of in het centrum) een goede manicure zit, die niet al te duur is?
En zit daar in de buurt een goede kapper?
Na mijn verhuizing wil ik me eens flink laten verwennen.
Klopt wel ja. Een goede turkse winkel ligt ook nog aan de overkant van de plantage op de ASW (hebben lekker turks fruit en olijven). Niet die op de hoek!!!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:06 schreef Christine het volgende:
Oh, die zit ook bij mij om de hoek. De plantage vind ik verder maar raar, de winkels liggen zo ver uit elkaar.
Ze gaat in een straat naast mijn oude straat wonen. Misschien ga je Chris wel eens tegenkomen bij de Edah.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:35 schreef ioko het volgende:
[..]
Das bij mij in de buurt (amsterdamsestraatweg) !!
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:51 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ze gaat in een straat naast mijn oude straat wonen. Misschien ga je Chris wel eens tegenkomen bij de Edah.![]()
Reden dat ik 'm nu sinds een half jaar ofzo niet meer gebruik, is dat ik een grote combimagnetron heb gekocht. Bij mijn weten doet ie 't nog prima, de glazen ronddraai-schaal onderin draait ook nog.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:24 schreef The6thgate het volgende:
en die is ook in beetje goeie staat of kan die meteen naar de sloop?![]()
1 keer geweest, pakte een tros druiven op waar een enorme zwerm fruitvliegjes afkwam. Rook er ook ranzig. Kom ik nooit weerquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:51 schreef Twisted_fok het volgende:
Ze gaat in een straat naast mijn oude straat wonen. Misschien ga je Chris wel eens tegenkomen bij de Edah.![]()
Dat was dan een toevalstreffer, want ik doe er altijd heel gelukkig boodschappen....lekker cheapie cheapie!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:28 schreef Catbert het volgende:
[..]
1 keer geweest, pakte een tros druiven op waar een enorme zwerm fruitvliegjes afkwam. Rook er ook ranzig. Kom ik nooit weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |