Binnen een maand wist ik alles wel, maar goed, ik ben dan ook een rasautist met een kaartenobsessie.quote:Op maandag 7 augustus 2006 13:16 schreef speknek het volgende:
Ik moet zeggen dat ik er wel een jaar over deed ongeveer voordat ik goed en wel doorhad waar alles zat. Maar ik studeerde op de Uithof en woonde buiten Utrecht, dus dan schiet het ook niet echt op.
quote:Op maandag 7 augustus 2006 13:32 schreef Ireth het volgende:
Ik woon er sinds mijn geboorte (eeeeeeeeeeeuwen geleden!) en verdwaal vaak nog![]()
Dan kan jij dit zeker wel bevestigenquote:Op maandag 7 augustus 2006 07:14 schreef DennisMoore het volgende:
't Was wel een middeleeuwse trap, lees ik op nu.nl.
Vier foto's daar.
Ja volgens mij heb ik dat altijd zo mooi aan de stad gevonden. Oud en brak.quote:Op maandag 7 augustus 2006 13:53 schreef Ireth het volgende:
Nou, ik was net niet bij de bouw ervan![]()
Ik weet wel dat al die houten trappen langs de gracht op mij niet al te uitnodigend overkomen... vind ze er stuk voor stuk brak en oud en rot uit zien..
Mwoa, doolhof. Probleem is vooral dat je ff door moet hebben hoe de grachten enzo lopen. Omdat de oude en nieuwe gracht in een bocht lopen duurt het ff voordat je doorhebt wat de kortste route isquote:Op maandag 7 augustus 2006 13:14 schreef Druppel het volgende:
Is utrecht voor buitenstaanders dan zo'n doolhof?
Ben er zelf mee opgegroei dus ik weet niet beter.
Er stonden teveel mensen op te springen, want die trap heeft altijd wel veel mensen bovenop zich gehad, maar niet mensen die stonden te springenquote:Op maandag 7 augustus 2006 15:39 schreef Catbert het volgende:
Wat betreft die trap: met de trap zelf was niks mis, probleem was gewoon dat er te veel mensen op stonden, en dat de bevestiging 't begeven heeft.
Je weet niet of er mensen op stonden te springen toch? Zuco is niet echt spring-muziekquote:Op maandag 7 augustus 2006 16:00 schreef VoreG het volgende:
[..]
Er stonden teveel mensen op te springen, want die trap heeft altijd wel veel mensen bovenop zich gehad, maar niet mensen die stonden te springen
Dat kan in Limburg niet?quote:Op maandag 7 augustus 2006 17:51 schreef AudreyHepburn het volgende:
Lang leve Utrecht..
* AudreyHepburn paradeert vrolijk rond in haar zojuist aangeschafte sixtiesjurkje en beenbrekend hoge rooie lakpumps.
Mede namens Q.: Foto?quote:Op maandag 7 augustus 2006 17:51 schreef AudreyHepburn het volgende:
Lang leve Utrecht..
* AudreyHepburn paradeert vrolijk rond in haar zojuist aangeschafte sixtiesjurkje en beenbrekend hoge rooie lakpumps.
hoezo op voorbereiden?quote:Op maandag 7 augustus 2006 17:57 schreef Undergod het volgende:
* Undergod voorbereid zich op UITweek
Mijn camera had er niet bijster veel zin in. En ja, die foto is onscherp. En ja, ik sta in mijn overloopje met stom blokjeszeil. En ik heb het warm. Ook vooral preventieve excuses voor het zo groot op uw beeldschermen laten verschijnen van mijn niet al te mooie enkels.quote:
Het word pas echt een doolhof wanneer je met je auto ergens wezen moet. Ik ken geen enkele andere stad in Nederland die zo auto-onvriendelijk is als Utrecht. De straat waar je vandaag nog doorheen mag om van punt A naar B te rijden, kan morgen weer afgesloten zijn voor verkeer om wat voor zoute reden dan ook. Ik moet regelmatig voor mijn werk in oudwijk zijn, en je wil niet weten hoeveel alternatieve routes wij inmiddels al hebben genomen om daar te komen. Elke keer is er wel weer ergens wat afgesloten waardoor het in de rest van de stad helemaal dichtslibt. Soms is het echt om helemaal gestoord van te worden.quote:Op maandag 7 augustus 2006 15:39 schreef Catbert het volgende:
[..]
Mwoa, doolhof. Probleem is vooral dat je ff door moet hebben hoe de grachten enzo lopen. Omdat de oude en nieuwe gracht in een bocht lopen duurt het ff voordat je doorhebt wat de kortste route isEn om te checken wat de kortste route is, is een kaart gewoon handiger dan locatienet.
Wat betreft die trap: met de trap zelf was niks mis, probleem was gewoon dat er te veel mensen op stonden, en dat de bevestiging 't begeven heeft.
Zou ik nou daadwerkelijk hoogzwanger zijn dan was dat inderdaad een voordeel ja.quote:Op maandag 7 augustus 2006 18:40 schreef Hathor het volgende:
Mjah..een voordeel met die jurkjes is wel dat het niet zo snel opvalt als je hoogzwanger bent.![]()
quote:Op maandag 7 augustus 2006 18:47 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Zou ik nou daadwerkelijk hoogzwanger zijn dan was dat inderdaad een voordeel ja..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |