Lange Frans?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:40 schreef Freeling het volgende:
[..]
Heel goed sherlockIk heb trouwens wel medelijden met alle UITlopers dit jaar: Kutweer, en dan ook nog lange frans op het openingsconcert
Toch is ook deze look, onkarakteristiek schattig dat hij is, wel sprekend jou.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:28 schreef AudreyHepburn het volgende:
@ioko: ik zie er op die foto schattig uit, met knotje en jurkje en tweekleurige zonnebril enzo.
NOU SORRY HEE.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:30 schreef Litpho het volgende:
[..]
Toch is ook deze look, onkarakteristiek schattig dat hij is, wel sprekend jou.
Ik heb minder schattige foto's.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:28 schreef AudreyHepburn het volgende:
@ioko: ik zie er op die foto schattig uit, met knotje en jurkje en tweekleurige zonnebril enzo. Meestal heb ik mijn haar gewoon los, en heb ik alleen maar zwart aan. Vraag maar aan speknek, die herkende me niet eens.
* AudreyHepburn doet een wanhopige poging tot het herstellen van haar image.
Daarom was ook zo voorzichtig met het S woord, ik wil natuurlijk niet je zorgvuldig opgebouwde image beschadigen.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:28 schreef AudreyHepburn het volgende:
@ioko: ik zie er op die foto schattig uit, met knotje en jurkje en tweekleurige zonnebril enzo. Meestal heb ik mijn haar gewoon los, en heb ik alleen maar zwart aan. Vraag maar aan speknek, die herkende me niet eens.
* AudreyHepburn doet een wanhopige poging tot het herstellen van haar image.
Gelukkig is die laan héél lang.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 20:29 schreef speknek het volgende:
Ik heb weer een huis aangeboden gekregen, nu aan de van Eysingalaan. Maarja, Transwijk.. Straks wordt Qyroz of DennisMoore je huisvriend, daar zit je natuurlijk ook niet op te wachten.
Transwijk-hatert.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 20:40 schreef speknek het volgende:
Ik wilde ook niet
Hoi, woon jij ook in Utrecht?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:06 schreef martijn_AR het volgende:
Hai,
Ik zal me eindelijk hier ook maar eens melden Voelde me aangesproken aangezien ik bij Roma om de hoek woon
Er is ook een Hulst topic.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:06 schreef martijn_AR het volgende:
Hai,
Ik zal me eindelijk hier ook maar eens melden Voelde me aangesproken aangezien ik bij Roma om de hoek woon
Whehe, naja volgens mij is Transwijk een prima buurt (wel gevaarlijk dicht bij Kanaleneiland), maar ik snapte al niet waarom m'n vriendin daarop gereageerd had, want we hadden daarvoor besloten dat Lunetten te ver weg lag. Transwijk ligt alleen bijna net zover weg van het centrum (nouja, iets dichterbij), en twee keer zover als naar de Uithof. Overigens staan we ook geen eerste, dus ik kan wel cocky gaan doen, maar goed.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:31 schreef Q. het volgende:
Transwijk-hatert.
Ik heb ook bijna bij roma om de hoek gewoond. Toch maar niet gedaan. Ze schenen lastig te zijn.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:06 schreef martijn_AR het volgende:
Hai,
Dan ga ik me daar ook meldenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 07:06 schreef Nolius het volgende:
[..]
Er is ook een Hulst topic.
Ja, serieus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |