Ik mag dan ontzettende sexfahige schoenen hebben, ik heb een gleufje, geen stokje.quote:
heheh..ik wist wel dat je daar een beetje kribbig op zou reageren, vrouwen zijn allemaal hetzelfde als je over hun kleren begint.quote:Op maandag 7 augustus 2006 18:47 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Zou ik nou daadwerkelijk hoogzwanger zijn dan was dat inderdaad een voordeel ja..
Geeft niet kindje, ik denk gewoon heel erg aan DennisMoore en we eten er een tosti ham-kaas-ananas bij, dan komt het helemaal goedquote:Op maandag 7 augustus 2006 18:50 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ik mag dan ontzettende sexfahige schoenen hebben, ik heb een gleufje, geen stokje.
Wieso? Ik ken iemand die daar werkt....quote:Op maandag 7 augustus 2006 17:39 schreef SCH het volgende:
Wat is de bediening in de Winkel van Sinkel toch kut
Wat zie je er leuk uit. (goed hoe ik het woord schattig omzeil he?quote:Op maandag 7 augustus 2006 18:34 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Mijn camera had er niet bijster veel zin in. En ja, die foto is onscherp. En ja, ik sta in mijn overloopje met stom blokjeszeil. En ik heb het warm. Ook vooral preventieve excuses voor het zo groot op uw beeldschermen laten verschijnen van mijn niet al te mooie enkels.
[afbeelding]
[afbeelding]
Is die ooit goed geweest trouwens?quote:Op maandag 7 augustus 2006 17:39 schreef SCH het volgende:
Wat is de bediening in de Winkel van Sinkel toch kut
Okay dan, je moet wezen op de Kwangodreef. Het is ongeveer in het midden van de straat, kan niet missen, want er staat een hele rij fietsen naast elkaar geparkeerd. Als die er staan (en ze staan er op dit moment), dan is ie aanwezig, zoniet dan zit ie op de camping of gewoon thuis.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 00:06 schreef Freeling het volgende:
@ Hathor: Je zou de betreffende dreef van die fietsenmaker in Overvecht nog opzoeken? Ik begrijp dat dat erbij ingeschoten is na alle chaos en crisis aan de gracht, maar je zou me er enorm mee helpenalvast bedankt!
Thanks! wel een tyfus end lopen voor me, maar ik regel wel een andere fiets om de mijne te leiden. Moet 'm toch maar ff gemaakt krijgen voor het nieuwe collegejaar..quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:24 schreef Hathor het volgende:
[..]
Okay dan, je moet wezen op de Kwangodreef. Het is ongeveer in het midden van de straat, kan niet missen, want er staat een hele rij fietsen naast elkaar geparkeerd. Als die er staan (en ze staan er op dit moment), dan is ie aanwezig, zoniet dan zit ie op de camping of gewoon thuis.
quote:Wat is de bediening in de Winkel van Sinkel toch kut
Je moet ook alleen met de bus heen, en de fiets terugquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:22 schreef Freeling het volgende:
Ik geloof niet dat het helemaal de bedoeling is om met fiets en al de bus in te gaan
Dat bedoel ik.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:25 schreef ioko het volgende:
[..]
Je moet ook alleen met de bus heen, en de fiets terug![]()
![]()
mmm, owjaquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:32 schreef Hathor het volgende:
Oh wacht...hij wil natuurlijk meteen zijn ouwe fiets laten repareren.![]()
![]()
Heel goed sherlockquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:32 schreef Hathor het volgende:
Oh wacht...hij wil natuurlijk meteen zijn ouwe fiets laten repareren.![]()
![]()
Lange Frans?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:40 schreef Freeling het volgende:
[..]
Heel goed sherlockIk heb trouwens wel medelijden met alle UITlopers dit jaar: Kutweer, en dan ook nog lange frans op het openingsconcert
Toch is ook deze look, onkarakteristiek schattig dat hij is, wel sprekend jou.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:28 schreef AudreyHepburn het volgende:
@ioko: ik zie er op die foto schattig uit, met knotje en jurkje en tweekleurige zonnebril enzo.
NOU SORRY HEE.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:30 schreef Litpho het volgende:
[..]
Toch is ook deze look, onkarakteristiek schattig dat hij is, wel sprekend jou.
Ik heb minder schattige foto's.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:28 schreef AudreyHepburn het volgende:
@ioko: ik zie er op die foto schattig uit, met knotje en jurkje en tweekleurige zonnebril enzo. Meestal heb ik mijn haar gewoon los, en heb ik alleen maar zwart aan. Vraag maar aan speknek, die herkende me niet eens.
* AudreyHepburn doet een wanhopige poging tot het herstellen van haar image.
Daarom was ook zo voorzichtig met het S woord, ik wil natuurlijk niet je zorgvuldig opgebouwde image beschadigen.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:28 schreef AudreyHepburn het volgende:
@ioko: ik zie er op die foto schattig uit, met knotje en jurkje en tweekleurige zonnebril enzo. Meestal heb ik mijn haar gewoon los, en heb ik alleen maar zwart aan. Vraag maar aan speknek, die herkende me niet eens.
* AudreyHepburn doet een wanhopige poging tot het herstellen van haar image.
Gelukkig is die laan héél lang.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 20:29 schreef speknek het volgende:
Ik heb weer een huis aangeboden gekregen, nu aan de van Eysingalaan. Maarja, Transwijk.. Straks wordt Qyroz of DennisMoore je huisvriend, daar zit je natuurlijk ook niet op te wachten.
Transwijk-hatert.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 20:40 schreef speknek het volgende:
Ik wilde ook niet
Hoi, woon jij ook in Utrecht?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:06 schreef martijn_AR het volgende:
Hai,
Ik zal me eindelijk hier ook maar eens melden Voelde me aangesproken aangezien ik bij Roma om de hoek woon
Er is ook een Hulst topic.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:06 schreef martijn_AR het volgende:
Hai,
Ik zal me eindelijk hier ook maar eens melden Voelde me aangesproken aangezien ik bij Roma om de hoek woon
Whehe, naja volgens mij is Transwijk een prima buurt (wel gevaarlijk dicht bij Kanaleneiland), maar ik snapte al niet waarom m'n vriendin daarop gereageerd had, want we hadden daarvoor besloten dat Lunetten te ver weg lag. Transwijk ligt alleen bijna net zover weg van het centrum (nouja, iets dichterbij), en twee keer zover als naar de Uithof. Overigens staan we ook geen eerste, dus ik kan wel cocky gaan doen, maar goed.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:31 schreef Q. het volgende:
Transwijk-hatert.
Ik heb ook bijna bij roma om de hoek gewoond. Toch maar niet gedaan. Ze schenen lastig te zijn.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:06 schreef martijn_AR het volgende:
Hai,
Dan ga ik me daar ook meldenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 07:06 schreef Nolius het volgende:
[..]
Er is ook een Hulst topic.
Ja, serieus
Ja, alles dempen! Hebben ze over 50 jaar tenminste weer wat om weer onder water te zetten...quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 11:20 schreef Q. het volgende:
Zullen we die gracht maar dichtgooien? Levensgevaarlijk, dat water zo midden in de stad!
quote:Brouwer ten onrechte dood gemeld
UTRECHT - De NOS heeft vanmorgen ten onrechte gemeld dat de Utrechtse burgemeester Annie Brouwer zou zijn overleden. Het bericht werd korte tijd later gerectificeerd, maar was inmiddels ook uitgezonden door BNR-nieuwsradio. De Utrechtse burgemeester is in het Utrechtse Diakonessenziekenhuis opgenomen met een legionellabesmetting.
Ze heeft de bacterie vermoedelijk opgelopen tijdens haar vakantie in Italië. Afgelopen zondag kwam ze terug in Nederland. In het ziekenhuis wordt ze nu behandeld voor een longontsteking. Dat is een van de symptomen van een legionellabesmetting.
Een gemeentewoordvoerder verwacht dat Brouwer zeker nog een paar dagen in het ziekenhuis moet blijven.
Kan ik helemaal in komen. Bij mij is het regelmatig Andre Hazes en Frans Bauer die door de straat schalt.. of nog erger: Opblaaskrokodilquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:52 schreef AudreyHepburn het volgende:
Bij mijn weten het enige festival dat op dit moment gaande is in de stad is Summer Darkness. Moet je ook maar net meug aan hebben.
Oh en verder hoop ik hartgrondig dat mijn buurjongen de vinkentering krijgt omdat ik zijn irritante Oosterse jodelmuziek dwars door de muur heen hoor. Rot op, het is hier geen Ankara. (En nee, mijn buurjongen is niet Turks, en ik probeer hier geen multiculturele samenleving ondermijnende zanikopmerking te plaatsen. Mijn buurjongen is gewoon een kaaskop met slechte oren.)
Ach dan heb je het nog goed; bij mij is het martin van doorn die de hele dag zijn zangtalent loopt te oefenen op zijn karaoke machine...quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:27 schreef martijn_AR het volgende:
[..]
Kan ik helemaal in komen. Bij mij is het regelmatig Andre Hazes en Frans Bauer die door de straat schalt.. of nog erger: Opblaaskrokodil![]()
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:35 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Ach dan heb je het nog goed; bij mij is het martin van doorn die de hele dag zijn zangtalent loopt te oefenen op zijn karaoke machine...
Dat gaat de mooiste dag van je leven worden.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:45 schreef Asmodean het volgende:
Zondag breng ik de eerste dag van mijn leven in Utrecht door![]()
heb er wel zin aan iig, de UIT-week enzoquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:47 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat gaat de mooiste dag van je leven worden.
Tot aan Lowlandsquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:01 schreef AudreyHepburn het volgende:
Sjoe, ben je al weer definitief in U. ?
Heb je zin om te komen eten ?quote:
Ja dat sla ik dus niet af. Moet ik nog wat meebrengen? Alleen mn telefoon doet het even moeilijk, dus mailen gaat iets beterquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:15 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Heb je zin om te komen eten ?
Ik heb vanmiddag tabouleh gemaakt, en ik wil zo nog een klein hartig taartje erbij gaan bakken.
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:21 schreef Q. het volgende:
Sjoe & Au3, sitting in a tree.
Ik ben ruzie aan het maken met Woningnet/UvA/Gmail, dus ik was even afgeleid. Ehm. Ik ga zo even een recept voor een hartig taartje zoeken. Iets met spinazie en of geitenkaas ofzo. Kweenie, neem mee waar je zin in hebt. Bier ofzo.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:24 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ja dat sla ik dus niet af. Moet ik nog wat meebrengen? Alleen mn telefoon doet het even moeilijk, dus mailen gaat iets beter
Kom nu maar. *straat ergens in Oudwijk*quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:30 schreef Sjoewe het volgende:
Tof, hoe laat wil je me hebben? Welke straat en huisnummer, ben ik ook weer vergeten.
Meldingsplicht op Paardenveld ?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:45 schreef Asmodean het volgende:
Zondag breng ik de eerste dag van mijn leven in Utrecht door![]()
we zijn geen kleuters meerquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:39 schreef AudreyHepburn het volgende:. Heerlijk is dat altijd. Mensen van de ICU die keihard proberen om iedereen op de juiste plek te laten staan met het juiste nummertje, en net als ze iets willen gaan zeggen is er altijd wel die ene grappige coach die "SOEP SOEP SOEP" roept.
.
Ja, lieve UITlopertjes (want zo heten jullie de komende week), prent dat maar goed in je oren. Soep soep soep.
Kolere.. das een rasechte marteling!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:35 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Ach dan heb je het nog goed; bij mij is het martin van doorn die de hele dag zijn zangtalent loopt te oefenen op zijn karaoke machine...
Wat triest over dat eruit zuipenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:59 schreef AudreyHepburn het volgende:
Nou. En.
Als je eerstejaars bent, dan is dat niet leuk nee. Maar dan is iedereen sowieso druk bezig om zichzelf te bewijzen. Als je aan het einde van de dag als mentor op een gegeven moment een biertje wil, dan nemen ze allemaal een biertje en proberen ze je eruit te zuipen, want dan zijn ze vet stoer als ze een echte student (m/v) eruit zuipen.
SOEP SOEP SOEP is harstikke leuk, voor > 1e jaars.
YEAH YEAH YEAHquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 22:17 schreef AudreyHepburn het volgende:
SOEP BALLE KIELE !
Ach. Zolang ik niet op een onbewoond eiland gedumpt wordt met alle mensen van Biton, en ik zelf kan uitzoeken met welke mensen ik wel of niet rondhang, vermaak ik me daar prima.
Volgens mij wel ja, ook een bril dacht ik.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 22:20 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik weet al wie dat was.. Lange jongen, bruin haar ? (Mocht je je het nog herinneren.)
Ik maak trouwens even een nieuw deeltje, okay ?
En terechtquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 22:22 schreef AudreyHepburn het volgende:.
Die geeft ook idd geen rondleidingen meer.
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 22:26 schreef Asmodean het volgende:
Biton, is dat niet enorm "alternatief" Audrey?
dat dacht ik gehoord te hebben
een heel hoog percentage metalheadsquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 22:33 schreef AudreyHepburn het volgende:
Tja, wat is alternatief ? Als je aan de ene kant van het spectrum het corps en Triton enzo zet, en aan de andere kant ACU en Ubica, dan zit Biton meer richting ACU. Maar het blijft voor een "alternatieve studentenvereniging" toch wel redelijk standaard hoor. Bepaalde studieverenigingen, zoals A-Eskwadraat, die van Natuur en Sterrenkunde, is toch wel alternatiever dan Biton, denk ik.
Hoe definieer jij alternatief ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |