Kan ik helemaal in komen. Bij mij is het regelmatig Andre Hazes en Frans Bauer die door de straat schalt.. of nog erger: Opblaaskrokodilquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:52 schreef AudreyHepburn het volgende:
Bij mijn weten het enige festival dat op dit moment gaande is in de stad is Summer Darkness. Moet je ook maar net meug aan hebben.
Oh en verder hoop ik hartgrondig dat mijn buurjongen de vinkentering krijgt omdat ik zijn irritante Oosterse jodelmuziek dwars door de muur heen hoor. Rot op, het is hier geen Ankara. (En nee, mijn buurjongen is niet Turks, en ik probeer hier geen multiculturele samenleving ondermijnende zanikopmerking te plaatsen. Mijn buurjongen is gewoon een kaaskop met slechte oren.)
Ach dan heb je het nog goed; bij mij is het martin van doorn die de hele dag zijn zangtalent loopt te oefenen op zijn karaoke machine...quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:27 schreef martijn_AR het volgende:
[..]
Kan ik helemaal in komen. Bij mij is het regelmatig Andre Hazes en Frans Bauer die door de straat schalt.. of nog erger: Opblaaskrokodil![]()
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:35 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Ach dan heb je het nog goed; bij mij is het martin van doorn die de hele dag zijn zangtalent loopt te oefenen op zijn karaoke machine...
Dat gaat de mooiste dag van je leven worden.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:45 schreef Asmodean het volgende:
Zondag breng ik de eerste dag van mijn leven in Utrecht door![]()
heb er wel zin aan iig, de UIT-week enzoquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:47 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat gaat de mooiste dag van je leven worden.
Tot aan Lowlandsquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:01 schreef AudreyHepburn het volgende:
Sjoe, ben je al weer definitief in U. ?
Heb je zin om te komen eten ?quote:
Ja dat sla ik dus niet af. Moet ik nog wat meebrengen? Alleen mn telefoon doet het even moeilijk, dus mailen gaat iets beterquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:15 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Heb je zin om te komen eten ?
Ik heb vanmiddag tabouleh gemaakt, en ik wil zo nog een klein hartig taartje erbij gaan bakken.
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:21 schreef Q. het volgende:
Sjoe & Au3, sitting in a tree.
Ik ben ruzie aan het maken met Woningnet/UvA/Gmail, dus ik was even afgeleid. Ehm. Ik ga zo even een recept voor een hartig taartje zoeken. Iets met spinazie en of geitenkaas ofzo. Kweenie, neem mee waar je zin in hebt. Bier ofzo.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:24 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ja dat sla ik dus niet af. Moet ik nog wat meebrengen? Alleen mn telefoon doet het even moeilijk, dus mailen gaat iets beter
Kom nu maar. *straat ergens in Oudwijk*quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:30 schreef Sjoewe het volgende:
Tof, hoe laat wil je me hebben? Welke straat en huisnummer, ben ik ook weer vergeten.
Meldingsplicht op Paardenveld ?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:45 schreef Asmodean het volgende:
Zondag breng ik de eerste dag van mijn leven in Utrecht door![]()
we zijn geen kleuters meerquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:39 schreef AudreyHepburn het volgende:. Heerlijk is dat altijd. Mensen van de ICU die keihard proberen om iedereen op de juiste plek te laten staan met het juiste nummertje, en net als ze iets willen gaan zeggen is er altijd wel die ene grappige coach die "SOEP SOEP SOEP" roept.
.
Ja, lieve UITlopertjes (want zo heten jullie de komende week), prent dat maar goed in je oren. Soep soep soep.
Kolere.. das een rasechte marteling!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:35 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Ach dan heb je het nog goed; bij mij is het martin van doorn die de hele dag zijn zangtalent loopt te oefenen op zijn karaoke machine...
Wat triest over dat eruit zuipenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:59 schreef AudreyHepburn het volgende:
Nou. En.
Als je eerstejaars bent, dan is dat niet leuk nee. Maar dan is iedereen sowieso druk bezig om zichzelf te bewijzen. Als je aan het einde van de dag als mentor op een gegeven moment een biertje wil, dan nemen ze allemaal een biertje en proberen ze je eruit te zuipen, want dan zijn ze vet stoer als ze een echte student (m/v) eruit zuipen.
SOEP SOEP SOEP is harstikke leuk, voor > 1e jaars.
YEAH YEAH YEAHquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 22:17 schreef AudreyHepburn het volgende:
SOEP BALLE KIELE !
Ach. Zolang ik niet op een onbewoond eiland gedumpt wordt met alle mensen van Biton, en ik zelf kan uitzoeken met welke mensen ik wel of niet rondhang, vermaak ik me daar prima.
Volgens mij wel ja, ook een bril dacht ik.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 22:20 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik weet al wie dat was.. Lange jongen, bruin haar ? (Mocht je je het nog herinneren.)
Ik maak trouwens even een nieuw deeltje, okay ?
En terechtquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 22:22 schreef AudreyHepburn het volgende:.
Die geeft ook idd geen rondleidingen meer.
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 22:26 schreef Asmodean het volgende:
Biton, is dat niet enorm "alternatief" Audrey?
dat dacht ik gehoord te hebben
een heel hoog percentage metalheadsquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 22:33 schreef AudreyHepburn het volgende:
Tja, wat is alternatief ? Als je aan de ene kant van het spectrum het corps en Triton enzo zet, en aan de andere kant ACU en Ubica, dan zit Biton meer richting ACU. Maar het blijft voor een "alternatieve studentenvereniging" toch wel redelijk standaard hoor. Bepaalde studieverenigingen, zoals A-Eskwadraat, die van Natuur en Sterrenkunde, is toch wel alternatiever dan Biton, denk ik.
Hoe definieer jij alternatief ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |