Kijk dan waar het topic over gaat.quote:Op maandag 10 juli 2006 14:03 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Gelukkig vind je het zelf wel leuk
Oh hehe, ze staan in USquote:
Thank you, maar ligt aan de fotograaf he?quote:
Maar ook een beetje aan het modelquote:Op maandag 10 juli 2006 14:45 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Thank you, maar ligt aan de fotograaf he?
Wat er op staat is meestal toch ook best belangrijk hoor.quote:Op maandag 10 juli 2006 14:45 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Thank you, maar ligt aan de fotograaf he?
quote:Op maandag 10 juli 2006 14:46 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Wat er op staat is meestal toch ook best belangrijk hoor.
.
MB en politiek?!quote:Op maandag 10 juli 2006 15:02 schreef MissBliss het volgende:
Mja, ik gaf even het politiek correcte antwoord
Nee hoormaar dank je enzo
Bijna wel, maar bij MB gebruiken ze vrijwel nooit lidwoorden.quote:Op maandag 10 juli 2006 14:16 schreef Svensational het volgende:
[..]
Kijk dan waar het topic over gaat.. Het woordgrapje is geniaal
.
Whaaa, nu wil ik weer op vakantie door jou met je:'ola'.quote:Op maandag 10 juli 2006 15:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ola
Ik krijg meer zin in een ijsjequote:Op maandag 10 juli 2006 15:27 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Whaaa, nu wil ik weer op vakantie door jou met je:'ola'.![]()
Onmogelijke combinatiequote:
En nu weer snel met het vliegtuig terug naar Nederland zeker?quote:Op maandag 10 juli 2006 15:35 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ik heb net 5 (!) bolletjes ijs gehad..
.
Ik was wel in het buitenland.quote:Op maandag 10 juli 2006 15:37 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
En nu weer snel met het vliegtuig terug naar Nederland zeker?![]()
Aha! Lekker weer daar? Woensdag kom ik ook weer naar België. Maar helaas naar Wallonie met al z'n Walen.quote:Op maandag 10 juli 2006 15:39 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ik was wel in het buitenland..
België..
5 minuten hiervandaan, dus weer was hetzelfde.quote:Op maandag 10 juli 2006 15:45 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Aha! Lekker weer daar? Woensdag kom ik ook weer naar België. Maar helaas naar Wallonie met al z'n Walen.![]()
Hoop het. Ik zit er tot zondag en mijn Frans is nogal beperkt.quote:Op maandag 10 juli 2006 15:52 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
5 minuten hiervandaan, dus weer was hetzelfde.. Leuk. Wallonië is ook leuk.
.
Thanksquote:
Jij woont dicht bij België?quote:Op maandag 10 juli 2006 15:52 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
5 minuten hiervandaan, dus weer was hetzelfde.. Leuk. Wallonië is ook leuk.
.
quote:
Ik moest wel Windows opnieuw installeren, maar hij doet 't weerquote:Op maandag 10 juli 2006 14:44 schreef Svensational het volgende:
Ik wil dat mijn geluid het weer doet.
quote:Op maandag 10 juli 2006 16:18 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik moest wel Windows opnieuw installeren, maar hij doet 't weer!
Waarom krijg ik het gevoel dat je dit gewoon in de geluidssettings had kunnen fixen?quote:Op maandag 10 juli 2006 16:18 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik moest wel Windows opnieuw installeren, maar hij doet 't weer!
Daar stond dat alles goed was en dat alles werkte. En ik ben de hele morgen bezig geweest om te kijken waar het aan lag.quote:Op maandag 10 juli 2006 16:24 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Waarom krijg ik het gevoel dat je dit gewoon in de geluidssettings had kunnen fixen?![]()
Ja, je drivers kunnen natuurlijk goed zijn, en werken, maar als je configuratie niet goed is dan hoor je nog niks.quote:Op maandag 10 juli 2006 16:27 schreef Svensational het volgende:
[..]
Daar stond dat alles goed was en dat alles werkte. En ik ben de hele morgen bezig geweest om te kijken waar het aan lag.. En eigenlijk is het wel fijn dat ik 'm weer eens opnieuw geïnstalleerd hebt, alle bagger eraf
! En alle dingen die ik wou bewaren heb ik gewoon op m'n D-schijf gezet.
Ah, Rotterdam... waarom ga je niet verhuizen?quote:Op maandag 10 juli 2006 17:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ah great, weer eens iemand neergestoken of -geschoten in de straat.
Gezelligheid ten top.
Nog niet afgestudeerd, nog geen baan, nog geen geldquote:Op maandag 10 juli 2006 17:09 schreef pberends het volgende:
[..]
Ah, Rotterdam... waarom ga je niet verhuizen?
Waarom bleven je ouders dan in Rotterdam (pauperstad nummer 2 in Nederland)?quote:Op maandag 10 juli 2006 17:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nog niet afgestudeerd, nog geen baan, nog geen geld.
Wat is nummer 1 dan?quote:Op maandag 10 juli 2006 17:11 schreef pberends het volgende:
[..]
Waarom bleven je ouders dan in Rotterdam (pauperstad nummer 2 in Nederland)?
Da's niet ver van Paltos.quote:Op maandag 10 juli 2006 16:01 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
.
Zuid-oosten van Noord-Brabant, tegen de grens van Limburg en Belgïe..
Ik woon al 8 jaar op mezelfquote:Op maandag 10 juli 2006 17:11 schreef pberends het volgende:
[..]
Waarom bleven je ouders dan in Rotterdam (pauperstad nummer 2 in Nederland)?
foto'squote:Op maandag 10 juli 2006 17:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik woon al 8 jaar op mezelf. Mijn ouders wonen in de Achterhoek.
Wel tofEr loopt nu Technische Recherche rond... allemaal van die zwarte bordjes met nummers rondom de doek met bloed.
Leuk he?!.
Ja, de Technische Recherche is druk bezig daarmeequote:
ja zienquote:Op maandag 10 juli 2006 17:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, de Technische Recherche is druk bezig daarmee.
Telefooncamera-fotootjes zijn waardeloos als ze een afstandje moeten overbruggen helaas.quote:
Die moskeezangersquote:Op maandag 10 juli 2006 17:47 schreef BVO het volgende:
De Fransen en Italianen gingen hier gisteravond na de kopstoot van Zidane met elkaar op de vuist. Oh, en Egyptische vrouwen zijn nog steeds
(zolang niet onder sluiers
), Arabische muziek is
en ik word elke nacht wakker van die Moskee
.
Tot zover mijn update![]()
.
hmmm jah da's ook wel weer waar jah... alhoewel de kwaliteit van die dingen tegenwoordig...quote:Op maandag 10 juli 2006 17:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Telefooncamera-fotootjes zijn waardeloos als ze een afstandje moeten overbruggen helaas.
Je kunt er zo een reportage mee maken van een 'eenzame' strandwandeling.quote:Op maandag 10 juli 2006 17:50 schreef Re het volgende:
[..]
hmmm jah da's ook wel weer waar jah... alhoewel de kwaliteit van die dingen tegenwoordig...
quote:Op maandag 10 juli 2006 17:50 schreef Re het volgende:
[..]
hmmm jah da's ook wel weer waar jah... alhoewel de kwaliteit van die dingen tegenwoordig...
en je schijnt er ook nog mee te kunnen bellen tegenwoordigquote:Op maandag 10 juli 2006 17:52 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Je kunt er zo een reportage mee maken van een 'eenzame' strandwandeling.
Die holland vlaggetjesquote:
Amsterdam, maar ik zit te twijfelen. Rotterdam is ook wel erg hoor.quote:
Altijd feest hierquote:
Ja en niet voor het eerstquote:Op maandag 10 juli 2006 18:10 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Je zit er wel met je neus bovenop..
quote:Op maandag 10 juli 2006 16:09 schreef rena het volgende:
Naar de stad gaan op nieuwe schoenen is niet slim.![]()
Auw![]()
![]()
Waarschijnlijk had meneer A ruzie met meneer B.quote:Op maandag 10 juli 2006 18:24 schreef Odysseuzzz het volgende:
Is er al bekend waarom het gebeurde?
Mannen, zucht.quote:Op maandag 10 juli 2006 18:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Waarschijnlijk had meneer A ruzie met meneer B.
Kweenie, maar die neger linksboven heeft het vast gedaan!quote:
aaaaaah dat mag je helemaal niet zegge joh!!!!quote:Op maandag 10 juli 2006 18:39 schreef Zhenar het volgende:
Kweenie, maar die neger linksboven heeft het vast gedaan!![]()
Nee,quote:Op maandag 10 juli 2006 18:42 schreef babette21 het volgende:
[..]
aaaaaah dat mag je helemaal niet zegge joh!!!!
je moet zeggen: "die Nieuwe Nederlander linksboven heeft het vast gedaan!"![]()
![]()
Dat mag ik hopen!quote:
Oeh...!quote:Op maandag 10 juli 2006 18:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
Er drentelt nu een man in wit pak omheen.
ligt dat lijk er nog steeds?quote:Op maandag 10 juli 2006 18:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
Er drentelt nu een man in wit pak omheen.
Neeh lijk is, toen het nog geen lijk was, al afgevoerd met de traumaheli. Het gaat nu om de bebloede doek, de slippers en andere sporen.quote:Op maandag 10 juli 2006 18:56 schreef babette21 het volgende:
[..]
ligt dat lijk er nog steeds?![]()
kunnen ze er niet zo'n kèk tentje omheen zetten ofzo
Als je op die foto kijkt zie je dat ze 3 of 4 voordeuren hebben meegenomen in de afzetting.quote:Op maandag 10 juli 2006 19:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Neeh lijk is, toen het nog geen lijk was, al afgevoerd met de traumaheli. Het gaat nu om de bebloede doek, de slippers en andere sporen.
Hoe weet je dan dat het nu wel een lijk is?quote:Op maandag 10 juli 2006 19:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Neeh lijk is, toen het nog geen lijk was, al afgevoerd met de traumaheli. Het gaat nu om de bebloede doek, de slippers en andere sporen.
good questionquote:Op maandag 10 juli 2006 19:03 schreef Svensational het volgende:
Hoe weet je dan dat het nu wel een lijk is?
Omstanders zeiden dat 'ie het niet meer echt deed zeg maarquote:Op maandag 10 juli 2006 19:03 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hoe weet je dan dat het nu wel een lijk is?
Good thinking Sherlock.quote:Op maandag 10 juli 2006 19:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
Alles wordt nu in grote bruine zakken gedaan door de meneer in witte overall... Nog een reden waarom ik denk dat het slachtoffer is overleden. Als 'ie alleen gewond zou zijn, doen ze (voor zover ik weet) minder moeite. Dat heb ik nl. al vaker gezien hier in de straaten dan was de politie zo weer weg.
Mja, 't is gewoon zo. Heb hier al paar steekpartijen gezien en toen was het telkens: slachtoffer in de ambu, troep opruimen enquote:
Nou, ik hoop inderdaad dat ze dat nog wel ff opruimen jaquote:
mijn ouwe buurman in vermoord met een hakbijl..... gelukkig waren we toen al verhuisdquote:Op maandag 10 juli 2006 19:17 schreef Odysseuzzz het volgende:
In mijn woonplaats was ook eens ooit een moord. Iedereen sprak er schande van.![]()
Foto hierboven 300 keer uitvergroten, er zit vast een aanwijzing in!quote:
In tegenstelling tot een spontaan straatfeest bedoel je?quote:Op maandag 10 juli 2006 19:17 schreef Odysseuzzz het volgende:
In mijn woonplaats was ook eens ooit een moord. Iedereen sprak er schande van.![]()
quote:Op maandag 10 juli 2006 19:21 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Foto hierboven 300 keer uitvergroten, er zit vast een aanwijzing in!
Nee, daar zouden ze ook schande van hebben gesproken.quote:Op maandag 10 juli 2006 19:22 schreef Zhenar het volgende:
[..]
In tegenstelling tot een spontaan straatfeest bedoel je?![]()
Hij zei 300 keerquote:
Ik bedoelde: ze spraken schande van die moord, in tegenstelling tot dat ze er een spontaan straatfeest voor hielden?quote:Op maandag 10 juli 2006 19:24 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Nee, daar zouden ze ook schande van hebben gesproken.!
O, bedoelde je dat!quote:Op maandag 10 juli 2006 19:30 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik bedoelde: ze spraken schande van die moord, in tegenstelling tot dat ze er een spontaan straatfeest voor hielden?![]()
Doe eerst maar eens een toffe sig.quote:Op maandag 10 juli 2006 19:35 schreef Odysseuzzz het volgende:
Ik kan wel een keer verslag doen van wat er hier gebeurd.![]()
Ja, jou huidige signature gaat trouwens over mij.quote:Op maandag 10 juli 2006 19:36 schreef Svensational het volgende:
[..]
Doe eerst maar eens een toffe sig.
Ga ff ergens anders bevelen lopen uitdelenquote:
jouquote:Op maandag 10 juli 2006 19:40 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Ja, jou huidige signature gaat trouwens over mij.![]()
Oh, er zit een fout inquote:-edit-
Ik ben de echtte.![]()
Ja, ik weet wel dat je dat doet om Bup te vervelen.quote:Op maandag 10 juli 2006 19:44 schreef Svensational het volgende:
[..]
jou.
[..]
Oh, er zit een fout in!
Ik denk dat hij daardoor minder goed slaapt.quote:Op maandag 10 juli 2006 19:45 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Ja, ik weet wel dat je dat doet om Bup te vervelen.
En ik weet ook dat ik weizig heb geschreven.
(ook om bup te vervelen.)
Ja, maar jouw sig is stom, die van mij nietquote:Op maandag 10 juli 2006 19:45 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Ja, ik weet wel dat je dat doet om Bup te vervelen.
En ik weet ook dat ik weizig heb geschreven.
(ook om bup te vervelen.)
Nee, maar dat komt alleen omdat ik het onderwerp ben in jouw stig sig.quote:Op maandag 10 juli 2006 19:49 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, maar jouw sig is stom, die van mij niet.
ma?quote:Op maandag 10 juli 2006 19:50 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Nee, maar dat komt alleen omdat ik het onderwerp ben in jouw stig.![]()
Je postte "stig". Ik zei "ma".quote:
Dat is altijd zoooo gaaf als het gebeurtquote:Op maandag 10 juli 2006 20:06 schreef babette21 het volgende:
een aflevering van Friends die ik nog nooit heb gezien!!
een wereldwonder![]()
Amerikaquote:Op maandag 10 juli 2006 20:06 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Ik zag het. Weg burgers bush. Welkom Londen? Of was je toch naar Amerika geweest.
Kan je niet de gemeente bellen en zeggen dat ze de resten van een moord ook op mogen ruimen?quote:Op maandag 10 juli 2006 20:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
Fijn. Ze laten de bloedvlek gewoon liggen![]()
![]()
.
Mja, daar zit ik wel over te denken jaquote:Op maandag 10 juli 2006 20:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Kan je niet de gemeente bellen en zeggen dat ze de resten van een moord ook op mogen ruimen?
ik zou NU de gemeentereiniging bellen als ik jou wasquote:Op maandag 10 juli 2006 20:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
Fijn. Ze laten de bloedvlek gewoon liggen![]()
![]()
.
Ik kijk het nog ff aan, ze zijn nog niet helemaal vertrokken.quote:Op maandag 10 juli 2006 20:20 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik zou NU de gemeentereiniging bellen als ik jou was![]()
quote:Op maandag 10 juli 2006 20:22 schreef MissBliss het volgende:
AUIAUAUAUW, ik heb een soort RSI ofzo in mn rechterschouder/arm![]()
![]()
Waaromquote:Op maandag 10 juli 2006 20:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb een note.
WGR?quote:Op maandag 10 juli 2006 20:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb een note.
Wat bedoel je nouquote:
Nou, hoe kan hij weten dat hij een note heeft...quote:
Jaaaa, wordt leuk!quote:
Nou, hij zal wel iets gedaan hebben wat niet mocht en wat toen geëdit of verwijderd is?quote:Op maandag 10 juli 2006 20:26 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nou, hoe kan hij weten dat hij een note heeft...
D'r zal wel een mod geweest zijn die dat gezegd heeft?quote:Op maandag 10 juli 2006 20:26 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nou, hoe kan hij weten dat hij een note heeft...
Maar dat wil nog niet zeggen dat er een note komt. Dat is per moderator verschillend. Als ik elke keer een note moet zetten voor elke user die loopt te irriteren in V&A, dan blijf ik bezigquote:Op maandag 10 juli 2006 20:27 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou, hij zal wel iets gedaan hebben wat niet mocht en wat toen geëdit of verwijderd is?
Nou, Zhenar zal wel jaloers zijnquote:Op maandag 10 juli 2006 20:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Zo boeiend is het niet, hoor.
Ik had er tijdenlang geen.quote:Op maandag 10 juli 2006 20:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wow, notes
Het wordt pas opvallend als iemand er géén heeft.
Nee, dat is het idd nietquote:Op maandag 10 juli 2006 20:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Zo boeiend is het niet, hoor.
Het was niet eens een leuke grap!quote:Op maandag 10 juli 2006 20:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb zo mijn bronnen. En het was in WGR, in het topic over poepende politiepaarden. En ik weet niet meer wat er eerst stond, maar ik weet nog wel dat ik na mijn opmerking pas doorhad dat het WGR was en geen ONZ.
Nee dat weet ik goed. Alleen kan ik me dus echt niet meer herinneren wat ik gezegd heb.quote:
ik heb er géén...quote:Op maandag 10 juli 2006 20:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wow, notes
Het wordt pas opvallend als iemand er géén heeft.
Neeequote:
quote:Op maandag 10 juli 2006 20:34 schreef Dizer het volgende:
[..]
NeeeMorgen heb ik afgesproken met Re en Anita... uuh ik bedoel MB
je hebt 't er maar druk mee de laatste tijdquote:Op maandag 10 juli 2006 20:34 schreef Dizer het volgende:
Nee, zaterdagquote:
quote:Op maandag 10 juli 2006 20:34 schreef Dizer het volgende:
[..]
quote:
Is het ooit leuk geweestquote:
Ja, toenquote:
of toen we massaal plaatjes gingen aanvragen enquote:Op maandag 10 juli 2006 20:46 schreef Zhenar het volgende:
Ja, toenik
mailtjes ging sturen over Bupa en Sven
![]()
Ja, stomme kut-mailtjesquote:Op maandag 10 juli 2006 20:46 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ja, toenik
mailtjes ging sturen over Bupa en Sven
![]()
quote:
quote:Hoi.
Luisterend naar Yvonne (ademloos en mijzelf onzedelijk betastend, dat spreekt voor zich) realiseerde ik mij dat het niet Bupatih, maar Svensational was die gisteren speciaal voor mij de snikkelsmikkelaar speelde.
Hopelijk is nu alle onduidelijkheid ECHT uit de wereld.
Groeten,
Zhenar
Ja, die verspreidt het mooi even over de hele stoep, terwijl de nevel van het opspattende bloedwater zich door de open ramen in huizen binnendringt.quote:Op maandag 10 juli 2006 20:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
En daar is de brandweer met de hogedrukreiniger.
Och, ik krijg ook al de hele dag Rotterdamse lucht binnen met fijn stof en weet ik wat al niet meer. Dat beetje bloed kan er ook nog wel bijquote:Op maandag 10 juli 2006 20:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, die verspreidt het mooi even over de hele stoep, terwijl de nevel van het opspattende bloedwater zich door de open ramen in huizen binnendringt.
Toen we allemaal opquote:Op maandag 10 juli 2006 20:47 schreef babette21 het volgende:
[..]
of toen we massaal plaatjes gingen aanvragen engenoemd
werden
Nu Spinvis!quote:
Mooi.quote:Op maandag 10 juli 2006 21:18 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nu Spinvis!
Ik wil alleen maar zwemmen.
Ik was helemaal vergeten dat Fok!radio er is... maar ja, als ze dat soort muziek gaan draaien laat ik hem uit... ik heb al koppijnquote:Op maandag 10 juli 2006 21:18 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nu Spinvis!
Ik wil alleen maar zwemmen.
Ik ben erachter wie jij bent... IK WEET HET IK WEET HET IK WEET HETquote:Op maandag 10 juli 2006 21:20 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Mooi.![]()
Maar uhm, heb ik al een beetje een note??!
Nope.quote:Op maandag 10 juli 2006 21:20 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Mooi.![]()
Maar uhm, heb ik al een beetje een note??!
Tell me? Ik ben hier heel benieuwd naar.quote:Op maandag 10 juli 2006 21:22 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik ben erachter wie jij bent... IK WEET HET IK WEET HET IK WEET HET
quote:Op maandag 10 juli 2006 21:16 schreef babette21 het volgende:
[..]
precies
zeg, stem even op Lou Reeed, wil je
Je wilt de traditie in stand houdenquote:
Je bent jezelf. En inderdaad geen kloon. Hoe saai is datquote:Op maandag 10 juli 2006 21:23 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Tell me? Ik ben hier heel benieuwd naar.![]()
Oh, dan moet Sven het ook meteen doen, hoor!quote:Op maandag 10 juli 2006 21:24 schreef Bupatih het volgende:
Babette stemt op Stereophonics - Mr. Writer!
speciaal voor jou...quote:Op maandag 10 juli 2006 21:24 schreef Bupatih het volgende:
Babette stemt op Stereophonics - Mr. Writer!
Ach, misschien ben ik wel verhuist. En heb ik ook een andere provider moeten nemen.quote:Op maandag 10 juli 2006 21:25 schreef Dizer het volgende:
[..]
Je bent jezelf. En inderdaad geen kloon. Hoe saai is dat
bek houden, knul....quote:Op maandag 10 juli 2006 21:24 schreef Svensational het volgende:
Je wilt de traditie in stand houden?
Dat maakt het allemaal extra lief!quote:Op maandag 10 juli 2006 21:29 schreef babette21 het volgende:
[..]
speciaal voor jou...
ik ken heel dat nummer niet
Idemquote:Op maandag 10 juli 2006 21:29 schreef babette21 het volgende:
[..]
speciaal voor jou...
ik ken heel dat nummer niet
Skik komt ook uit Oz toch?quote:Op maandag 10 juli 2006 21:30 schreef babette21 het volgende:
[..]
bek houden, knul....
da's [één van m'n] Oz-liedjes....
's kijken of ze nog meer van die Down Under-liefjes hebben
Je droomt wel vaker van een feestquote:Op maandag 10 juli 2006 21:30 schreef Odysseuzzz het volgende:
Maar hoe dan ook, ik ga naar een feestje!![]()
ik heb de stereophonics een jaar of 6, 7 geleden live gezien, stonden ze in 't voorprogramma van Aerosmith... best leuke muziekquote:Op maandag 10 juli 2006 21:30 schreef Bupatih het volgende:
Nou ja...ik ken de muziek dankzij niksan!En ik zag toevallig dat nummer van Stereophonics staan bij 'Actionradio hits', dus heb ik er maar op gestemd.
Stem dan maar op Saybia - The Day After Tomorrow.quote:Op maandag 10 juli 2006 21:36 schreef babette21 het volgende:
ze hebben geeneens "Wild world"... in welke versie dan ook
en ook al niks van De Dijk
Als je nu stemt staat ie bovenaanquote:Op maandag 10 juli 2006 21:39 schreef babette21 het volgende:
[..]
daarom... je hebt mij helemaal niet nodig
beetje lullig dat je nou weer 'n nieuwe kiest ipv mij even helpt he.....quote:Op maandag 10 juli 2006 21:37 schreef Bupatih het volgende:
Stem dan maar op Saybia - The Day After Tomorrow.
Heb ik ook leren kennen dankzij niksan.
quote:Op maandag 10 juli 2006 21:40 schreef babette21 het volgende:
[..]
beetje lullig dat je nou weer 'n nieuwe kiest ipv mij even helpt he.....![]()
Heb ik leren kennen dankzij HetwasietsmeteenF.quote:
8 jaar geleden zat je onder een steenquote:Op maandag 10 juli 2006 21:46 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Heb ik leren kennen dankzij HetwasietsmeteenF.
Nee, ik had het wel vaker gehoord, maar dankzij HwimeF ontdekte ik het weer.quote:Op maandag 10 juli 2006 21:47 schreef Svensational het volgende:
[..]
8 jaar geleden zat je onder een steen?
Over 20 seconden, oké?quote:Op maandag 10 juli 2006 21:49 schreef babette21 het volgende:
[..]
LOU REED!!!![]()
![]()
dat zei ik 'n uur geleden al![]()
Gasten? Fok!radio, bedoel je?quote:Op maandag 10 juli 2006 21:53 schreef babette21 het volgende:
[..]
mooi... en dan nu nog een mail naar die gasten met je excuses aan mij....![]()
slimmerikquote:Op maandag 10 juli 2006 21:55 schreef Bupatih het volgende:
Gasten? Fok!radio, bedoel je?
En dat lachje van haar!quote:
Ja, ze was vandaag inquote:
Done.quote:Op maandag 10 juli 2006 21:53 schreef babette21 het volgende:
[..]
mooi... en dan nu nog een mail naar die gasten met je excuses aan mij....![]()
Weet ik niet. Ik ken haar nog niet!quote:Op maandag 10 juli 2006 22:00 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, ze was vandaag inHoogeveen
Maar is zij bekend op FOK!, Buup?
quote:Fatale steekpartij in Rotterdam-Zuid
Bij een steekpartij in de Heidestraat in Rotterdam Zuid is maandagmiddag een man zó ernstig gewond geraakt dat hij later aan zijn verwondingen overleed.
De steekpartij vond plaats rond vier uur 's middags. Het slachtoffer werd met zware verwondingen naar het ziekenhuis gebracht. Daar overleed hij iets later. Het is nog niet duidelijk wie de jonge man heeft toegetakeld of waarom. De Rotterdamse politie heeft een rechercheteam samengesteld om de dader op te kunnen sporen.
beeetje zonde van de zendtijnquote:Op maandag 10 juli 2006 22:13 schreef Bupatih het volgende:
"Die date gaat dus mooi niet meer door."
Neuh, want ik woon niet in de Heidestraatquote:
Tsja. Ik zit ook te wachten tot ze mijn mailtje gaan voorlezen.quote:
Nee, op de Oleanderstraat.quote:Op maandag 10 juli 2006 22:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Neuh, want ik woon niet in de Heidestraat.
ik ookquote:Op maandag 10 juli 2006 22:17 schreef Bupatih het volgende:
Tsja. Ik zit ook te wachten tot ze mijn mailtje gaan voorlezen.
Ja.quote:Op maandag 10 juli 2006 22:23 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik ook
maar 't program is bijna afgelopen
Ze is nu aan het soppen op haar bureaustoel.quote:
En ze draaien ook nog eens Lou Reed, terwijl die niet bovenaan stond!quote:Op maandag 10 juli 2006 22:37 schreef babette21 het volgende:
hihihi dat was lachen![]()
nou je bent vergeven hoor bupie
Hier had ie 5 stemmen hoorquote:Op maandag 10 juli 2006 22:37 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En ze draaien ook nog eens Lou Reed, terwijl die niet bovenaan stond!!
ik en mijn slome pc lopen duidelijk weer een minuut achterquote:Op maandag 10 juli 2006 22:37 schreef Bupatih het volgende:
En ze draaien ook nog eens Lou Reed, terwijl die niet bovenaan stond!!
WMP zeker? In Winamp is ie 't snelst.quote:Op maandag 10 juli 2006 22:39 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik en mijn slome pc lopen duidelijk weer een minuut achter
realplayerquote:Op maandag 10 juli 2006 22:40 schreef Svensational het volgende:
WMP zeker? In Winamp is ie 't snelst.
Was leuk, hè?quote:Op maandag 10 juli 2006 22:44 schreef babette21 het volgende:
zo dat was 'n mooi momentje....
en nu is 't tijd voor..... m'n bedje
Ik kom ook.quote:Op maandag 10 juli 2006 22:44 schreef babette21 het volgende:
zo dat was 'n mooi momentje....
en nu is 't tijd voor..... m'n bedje
Nee, ik slaap.quote:
http://pi.ytmnd.com/quote:Op maandag 10 juli 2006 23:06 schreef MissBliss het volgende:
Ik ben er.
Goed voor een langdurige lachbuiquote:
Voor eeuwig?quote:
Wat leuk om Arcee eens te horen zingenquote:
Oeh, mooi!quote:
Doe eens liefquote:
Dankzij?quote:
Jaja, jij en MissBliss komen ineens allebei online, jullie hebben echt niet geslapen.quote:
Waar doe ik stout dan? Er staat toch eenquote:
Na de 5e keer wordt het vervelend.quote:
Ja, dus dat je het leuk vindt als ik voor eeuwig zou slapenquote:Op maandag 10 juli 2006 23:13 schreef rena het volgende:
[..]
Waar doe ik stout dan? Er staat toch eenachter?
quote:Op maandag 10 juli 2006 23:13 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jaja, jij en MissBliss komen ineens allebei online, jullie hebben echt niet geslapen. [afbeelding]
Niet.quote:Op maandag 10 juli 2006 23:16 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Na de 5e keer wordt het vervelend.
Cybersex?quote:Op maandag 10 juli 2006 23:17 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Waar jij op doelt is logistiek gezien niet mogelijk nu
Telefoonseks?quote:Op maandag 10 juli 2006 23:17 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Waar jij op doelt is logistiek gezien niet mogelijk nu
Ik zwengel toch winamp maar weer aanquote:Op maandag 10 juli 2006 23:17 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Niet.Hij staat constant op de achtergrond te draaien in een Firefox-tab.
Ze maken geen 1 foutquote:Op maandag 10 juli 2006 23:17 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Niet.Hij staat constant op de achtergrond te draaien in een Firefox-tab.
Doe het muziekje van het meisje met de prei!quote:Op maandag 10 juli 2006 23:18 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik zwengel toch winamp maar weer aan
quote:
Ja, dat zou kunnenquote:
Ik heb wel eens aan briefsex gedaan met een meisje uit Nieuw-Zeeland.quote:
Ik & Origineel? Dat gaat niet samenquote:
Je weet toch dat ik dat niet meenquote:Op maandag 10 juli 2006 23:16 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, dus dat je het leuk vindt als ik voor eeuwig zou slapen.
Wat 'n knieperd dan zeg dat meisje. Met een beetje normale port zou de brief er binnen een week kunnen zijn.quote:Op maandag 10 juli 2006 23:20 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik heb wel eens aan briefsex gedaan met een meisje uit Nieuw-Zeeland.
Moest ik 4 weken wachten op mijn orgasme.
Of doe jij er drie weken over om tot een orgasme te komenquote:Op maandag 10 juli 2006 23:21 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wat 'n knieperd dan zeg dat meisje. Met een beetje normale port zou de brief er binnen een week kunnen zijn.
Gelukkigquote:
Wat boeit jou dat? Kleren, schoenen, tassen en geldquote:Op maandag 10 juli 2006 23:23 schreef Svensational het volgende:
Wat heb je eigenlijk gehad voor je verjaardag?
Kreeg je bij dat laatste een bonnetje, zodat je nog kon ruilen?quote:Op maandag 10 juli 2006 23:23 schreef rena het volgende:
[..]
Wat boeit jou dat? Kleren, schoenen, tassen en geldEn een heleboel liefde
![]()
![]()
![]()
Ik was de hele tijd bezig met het likken aan die postzegels.quote:Op maandag 10 juli 2006 23:22 schreef Svensational het volgende:
[..]
Of doe jij er drie weken over om tot een orgasme te komen [afbeelding]?
Gewoon interesse mênquote:
quote:Op maandag 10 juli 2006 23:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Kreeg je bij dat laatste een bonnetje, zodat je nog kon ruilen?
Niet eensquote:Op maandag 10 juli 2006 23:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Kreeg je bij dat laatste een bonnetje, zodat je nog kon ruilen?
En met jou heel ShowChat.quote:Op maandag 10 juli 2006 23:24 schreef Airelle het volgende:
Wow. Ik heb nu al zin in mijn vakantie
.
Dat wil ik niet.quote:Op maandag 10 juli 2006 23:25 schreef Bupatih het volgende:
[..]![]()
![]()
Whaha! Als jij jarig bent, geef ik je humor cadeau!
![]()
![]()
"Is goed. Want jij gebruikt die van jou toch niet!"quote:Op maandag 10 juli 2006 23:25 schreef Bupatih het volgende:
[..]
![]()
![]()
Whaha! Als jij jarig bent, geef ik je humor cadeau!
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |