Hij zei 300 keerquote:
Ik bedoelde: ze spraken schande van die moord, in tegenstelling tot dat ze er een spontaan straatfeest voor hielden?quote:Op maandag 10 juli 2006 19:24 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Nee, daar zouden ze ook schande van hebben gesproken.!
O, bedoelde je dat!quote:Op maandag 10 juli 2006 19:30 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik bedoelde: ze spraken schande van die moord, in tegenstelling tot dat ze er een spontaan straatfeest voor hielden?![]()
Doe eerst maar eens een toffe sig.quote:Op maandag 10 juli 2006 19:35 schreef Odysseuzzz het volgende:
Ik kan wel een keer verslag doen van wat er hier gebeurd.![]()
Ja, jou huidige signature gaat trouwens over mij.quote:Op maandag 10 juli 2006 19:36 schreef Svensational het volgende:
[..]
Doe eerst maar eens een toffe sig.
Ga ff ergens anders bevelen lopen uitdelenquote:
jouquote:Op maandag 10 juli 2006 19:40 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Ja, jou huidige signature gaat trouwens over mij.![]()
Oh, er zit een fout inquote:-edit-
Ik ben de echtte.![]()
Ja, ik weet wel dat je dat doet om Bup te vervelen.quote:Op maandag 10 juli 2006 19:44 schreef Svensational het volgende:
[..]
jou.
[..]
Oh, er zit een fout in!
Ik denk dat hij daardoor minder goed slaapt.quote:Op maandag 10 juli 2006 19:45 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Ja, ik weet wel dat je dat doet om Bup te vervelen.
En ik weet ook dat ik weizig heb geschreven.
(ook om bup te vervelen.)
Ja, maar jouw sig is stom, die van mij nietquote:Op maandag 10 juli 2006 19:45 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Ja, ik weet wel dat je dat doet om Bup te vervelen.
En ik weet ook dat ik weizig heb geschreven.
(ook om bup te vervelen.)
Nee, maar dat komt alleen omdat ik het onderwerp ben in jouw stig sig.quote:Op maandag 10 juli 2006 19:49 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, maar jouw sig is stom, die van mij niet.
ma?quote:Op maandag 10 juli 2006 19:50 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Nee, maar dat komt alleen omdat ik het onderwerp ben in jouw stig.![]()
Je postte "stig". Ik zei "ma".quote:
Dat is altijd zoooo gaaf als het gebeurtquote:Op maandag 10 juli 2006 20:06 schreef babette21 het volgende:
een aflevering van Friends die ik nog nooit heb gezien!!
een wereldwonder![]()
Amerikaquote:Op maandag 10 juli 2006 20:06 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Ik zag het. Weg burgers bush. Welkom Londen? Of was je toch naar Amerika geweest.
Kan je niet de gemeente bellen en zeggen dat ze de resten van een moord ook op mogen ruimen?quote:Op maandag 10 juli 2006 20:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
Fijn. Ze laten de bloedvlek gewoon liggen![]()
![]()
.
Mja, daar zit ik wel over te denken jaquote:Op maandag 10 juli 2006 20:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Kan je niet de gemeente bellen en zeggen dat ze de resten van een moord ook op mogen ruimen?
ik zou NU de gemeentereiniging bellen als ik jou wasquote:Op maandag 10 juli 2006 20:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
Fijn. Ze laten de bloedvlek gewoon liggen![]()
![]()
.
Ik kijk het nog ff aan, ze zijn nog niet helemaal vertrokken.quote:Op maandag 10 juli 2006 20:20 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik zou NU de gemeentereiniging bellen als ik jou was![]()
quote:Op maandag 10 juli 2006 20:22 schreef MissBliss het volgende:
AUIAUAUAUW, ik heb een soort RSI ofzo in mn rechterschouder/arm![]()
![]()
Waaromquote:Op maandag 10 juli 2006 20:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb een note.
WGR?quote:Op maandag 10 juli 2006 20:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb een note.
Wat bedoel je nouquote:
Nou, hoe kan hij weten dat hij een note heeft...quote:
Jaaaa, wordt leuk!quote:
Nou, hij zal wel iets gedaan hebben wat niet mocht en wat toen geëdit of verwijderd is?quote:Op maandag 10 juli 2006 20:26 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nou, hoe kan hij weten dat hij een note heeft...
D'r zal wel een mod geweest zijn die dat gezegd heeft?quote:Op maandag 10 juli 2006 20:26 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nou, hoe kan hij weten dat hij een note heeft...
Maar dat wil nog niet zeggen dat er een note komt. Dat is per moderator verschillend. Als ik elke keer een note moet zetten voor elke user die loopt te irriteren in V&A, dan blijf ik bezigquote:Op maandag 10 juli 2006 20:27 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou, hij zal wel iets gedaan hebben wat niet mocht en wat toen geëdit of verwijderd is?
Nou, Zhenar zal wel jaloers zijnquote:Op maandag 10 juli 2006 20:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Zo boeiend is het niet, hoor.
Ik had er tijdenlang geen.quote:Op maandag 10 juli 2006 20:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wow, notes
Het wordt pas opvallend als iemand er géén heeft.
Nee, dat is het idd nietquote:Op maandag 10 juli 2006 20:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Zo boeiend is het niet, hoor.
Het was niet eens een leuke grap!quote:Op maandag 10 juli 2006 20:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb zo mijn bronnen. En het was in WGR, in het topic over poepende politiepaarden. En ik weet niet meer wat er eerst stond, maar ik weet nog wel dat ik na mijn opmerking pas doorhad dat het WGR was en geen ONZ.
Nee dat weet ik goed. Alleen kan ik me dus echt niet meer herinneren wat ik gezegd heb.quote:
ik heb er géén...quote:Op maandag 10 juli 2006 20:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wow, notes
Het wordt pas opvallend als iemand er géén heeft.
Neeequote:
quote:Op maandag 10 juli 2006 20:34 schreef Dizer het volgende:
[..]
NeeeMorgen heb ik afgesproken met Re en Anita... uuh ik bedoel MB
je hebt 't er maar druk mee de laatste tijdquote:Op maandag 10 juli 2006 20:34 schreef Dizer het volgende:
Nee, zaterdagquote:
quote:Op maandag 10 juli 2006 20:34 schreef Dizer het volgende:
[..]
quote:
Is het ooit leuk geweestquote:
Ja, toenquote:
of toen we massaal plaatjes gingen aanvragen enquote:Op maandag 10 juli 2006 20:46 schreef Zhenar het volgende:
Ja, toenik
mailtjes ging sturen over Bupa en Sven
![]()
Ja, stomme kut-mailtjesquote:Op maandag 10 juli 2006 20:46 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ja, toenik
mailtjes ging sturen over Bupa en Sven
![]()
quote:
quote:Hoi.
Luisterend naar Yvonne (ademloos en mijzelf onzedelijk betastend, dat spreekt voor zich) realiseerde ik mij dat het niet Bupatih, maar Svensational was die gisteren speciaal voor mij de snikkelsmikkelaar speelde.
Hopelijk is nu alle onduidelijkheid ECHT uit de wereld.
Groeten,
Zhenar
Ja, die verspreidt het mooi even over de hele stoep, terwijl de nevel van het opspattende bloedwater zich door de open ramen in huizen binnendringt.quote:Op maandag 10 juli 2006 20:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
En daar is de brandweer met de hogedrukreiniger.
Och, ik krijg ook al de hele dag Rotterdamse lucht binnen met fijn stof en weet ik wat al niet meer. Dat beetje bloed kan er ook nog wel bijquote:Op maandag 10 juli 2006 20:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, die verspreidt het mooi even over de hele stoep, terwijl de nevel van het opspattende bloedwater zich door de open ramen in huizen binnendringt.
Toen we allemaal opquote:Op maandag 10 juli 2006 20:47 schreef babette21 het volgende:
[..]
of toen we massaal plaatjes gingen aanvragen engenoemd
werden
Nu Spinvis!quote:
Mooi.quote:Op maandag 10 juli 2006 21:18 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nu Spinvis!
Ik wil alleen maar zwemmen.
Ik was helemaal vergeten dat Fok!radio er is... maar ja, als ze dat soort muziek gaan draaien laat ik hem uit... ik heb al koppijnquote:Op maandag 10 juli 2006 21:18 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nu Spinvis!
Ik wil alleen maar zwemmen.
Ik ben erachter wie jij bent... IK WEET HET IK WEET HET IK WEET HETquote:Op maandag 10 juli 2006 21:20 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Mooi.![]()
Maar uhm, heb ik al een beetje een note??!
Nope.quote:Op maandag 10 juli 2006 21:20 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Mooi.![]()
Maar uhm, heb ik al een beetje een note??!
Tell me? Ik ben hier heel benieuwd naar.quote:Op maandag 10 juli 2006 21:22 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik ben erachter wie jij bent... IK WEET HET IK WEET HET IK WEET HET
quote:Op maandag 10 juli 2006 21:16 schreef babette21 het volgende:
[..]
precies
zeg, stem even op Lou Reeed, wil je
Je wilt de traditie in stand houdenquote:
Je bent jezelf. En inderdaad geen kloon. Hoe saai is datquote:Op maandag 10 juli 2006 21:23 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Tell me? Ik ben hier heel benieuwd naar.![]()
Oh, dan moet Sven het ook meteen doen, hoor!quote:Op maandag 10 juli 2006 21:24 schreef Bupatih het volgende:
Babette stemt op Stereophonics - Mr. Writer!
speciaal voor jou...quote:Op maandag 10 juli 2006 21:24 schreef Bupatih het volgende:
Babette stemt op Stereophonics - Mr. Writer!
Ach, misschien ben ik wel verhuist. En heb ik ook een andere provider moeten nemen.quote:Op maandag 10 juli 2006 21:25 schreef Dizer het volgende:
[..]
Je bent jezelf. En inderdaad geen kloon. Hoe saai is dat
bek houden, knul....quote:Op maandag 10 juli 2006 21:24 schreef Svensational het volgende:
Je wilt de traditie in stand houden?
Dat maakt het allemaal extra lief!quote:Op maandag 10 juli 2006 21:29 schreef babette21 het volgende:
[..]
speciaal voor jou...
ik ken heel dat nummer niet
Idemquote:Op maandag 10 juli 2006 21:29 schreef babette21 het volgende:
[..]
speciaal voor jou...
ik ken heel dat nummer niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |