Maar ik heb zo lang gewachtquote:Op maandag 10 juli 2006 00:01 schreef Mikkie het volgende:
Ey, verdullekes! Ik wilde net op 'invoeren' drukken om het nieuwe topic te openen!
quote:Op zondag 9 juli 2006 23:49 schreef SPiDeY. het volgende:
[..]
Ja pcies, die box met die beeldjes enzo
Vind het toch wel tof, binnenkort frankenstein en zijn bruid maar opzetten![]()
Ik ga eens kijkenquote:Op maandag 10 juli 2006 00:03 schreef Bayswater het volgende:
Op FRS dus wel de Director's cut (zie beschrijving en afbeelding op de site).
Hey, je hebt gelijk. Hoewel het wel een andere cover is al de echtequote:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 | | | | | | | | DTS Plaq. | | Tb | | Disney | | | | | | | _____________ _____________ ____________ | | | | | | | MP | | LOTR | | Term | >>> OOGHOOGTE! | | | | | | _____________ _____________ ____________ | | | | | | | Blade LE | | Amelie | | Showgirls | | +Metaal | | Met.+Digi.| | +Westerns | | | | | | | _____________ _____________ _____________ | | | | | | | >1-film | | Speciale | | 1-film | | Boxen | | Boxen | | Digipacks | | | | | | | _____________ _____________ _____________ | | | | | | | Keepcases | | Keepcases | | Keepcases | _____________ _____________ _____________ |
Vandaag riep ene klant tegen mij: IK HOU VAN JE (was wel een oud vrouwtje) maar ze was zooo blij met mijn hulpquote:Op maandag 10 juli 2006 19:47 schreef slindenau het volgende:
Goed bezig, ze zijn vast blij met jou.
1 2 3 4 5 | ___|< - > | | < < < < < < < < < < < < beamer | |
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 00:09 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Weekend?
Pfff... dat zit er voor mij voorlopig niet in. Vrijdag nog een tentamen en dan vanaf zaterdag een werkweek van dik 70 uur voor de boeg...
Hoe duur is Pulse daar? Heb hem verleden de week bij cd-wow besteld met autoweekbon voor 16,99quote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:57 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wie komt er langs de MM Ede en kan Pulse voor me meenemen?
¤ 12,50quote:Op dinsdag 11 juli 2006 17:25 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Hoe duur is Pulse daar? Heb hem verleden de week bij cd-wow besteld met autoweekbon voor 16,99
Dat is het complete plaatje, tis een teaserquote:Op dinsdag 11 juli 2006 17:40 schreef slindenau het volgende:
Je post steeds plaatjes van dat ding zonder zn hoofdt!
'The Hoff' is alles waard.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:06 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Willen we weten hoeveel je ervoor betaald hebt?
1. The Hoff is briljantquote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:25 schreef slindenau het volgende:
1. The Hoff isop Nightrider na, capisci?
2. CD's in een DVD topic?!
3. Ik ben aan het eten ja.
Pulse DVD voor 12,50quote:
Hmm ok, Baywatch was ook wel leuk...maar niet vanwege Hoffquote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:32 schreef Shogo het volgende:
[..]
1. The Hoff is briljant
2. Ach ja ik denk laat ik het ook maar eens gezellig maken en jullie kennis laten maken met een briljant fenomeen, wat zeg ik een legende!
3. Eet smakelijk.![]()
Nee gewoon de 2 Disc DVD van Pulse.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:39 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Pulse DVD voor 12,50Of ze hadden er 2 van, of het gaat om de cd.
maar als je dan een film wilt gaan kijken val je in slaap omdat je te moe bent vanwege vroeg opstaanquote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:12 schreef Mikkie het volgende:
[..]
En vervolgens heb je de hele middag vrij, als ik in de bieb m'n hersens zit te kraken op de stof voor een tentamen. Zo slecht heb je het niet
quote:Op woensdag 12 juli 2006 11:36 schreef pascalheister het volgende:
heb al 2 weken geen dvd's meer besteld
voorlopig niet, wil eerst de kijkachterstand eens flink terugbrengenquote:Op woensdag 12 juli 2006 11:45 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Zoals ik in het vorige SC-topic al zei: dat wreekt zich een keer..
mij is het toch al een tijdje gelukt om het onder controle te houden en niet gek veel "dure" dvd's te kopenquote:
Dan gebruik je cdwow.nl prijzen zijn verder gelijk aan .net.quote:Op woensdag 12 juli 2006 16:03 schreef BrainOverfloW het volgende:
Ik kom er zo net achter, via een treath in GC, dat CD-WOW.net geen Ideal meer ondersteuntdat is wel even k*t
volgens mij is .net toch wat goedkoper?quote:Op woensdag 12 juli 2006 17:29 schreef Shogo het volgende:
[..]
Dan gebruik je cdwow.nl prijzen zijn verder gelijk aan .net.
Ze zijn gelijk nu volgens mij, een tijd terug niet dat weet ik nog wel. Mocht je met een kortingslink van .net zitten kun je vaak .net in .nl veranderen waardoor die kortingslink ook op de nl site werkt.quote:Op woensdag 12 juli 2006 17:46 schreef pascalheister het volgende:
[..]
volgens mij is .net toch wat goedkoper?
ik al 2 dagen niet meerquote:Op woensdag 12 juli 2006 11:36 schreef pascalheister het volgende:
heb al 2 weken geen dvd's meer besteld
wtfquote:Op woensdag 12 juli 2006 19:09 schreef Timo20 het volgende:
[..]
ik al 2 dagen niet meer![]()
m`n laatste dvd die ik bestelde was de SE van Matilda: eergisteren besteld bij HMV UK, gisteren verstuurd, vandaag ontvangen![]()
![]()
Ik merk hetquote:Op woensdag 12 juli 2006 23:12 schreef pascalheister het volgende:
Play en Blah wereldzaken!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
Het wordt tijd dat ik ook eens een mooie James Dean box aanschaf.quote:
Jaaaaaah!! Maar er staat per DVD dat ze op 4 juni verzonden zijn. Alle 5 dvd's die ik heb besteld. Heb dus ook maar 2 ontvangen. Nu een week later, en ik heb de andere drie nog steeds niet.quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:15 schreef pascalheister het volgende:
het wordt ook per dvd verzonden koekebakker![]()
![]()
Die heb ik vanavond dus gezienquote:Op woensdag 12 juli 2006 23:17 schreef Shogo het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat ik ook eens een mooie James Dean box aanschaf.Rebel without a Cause lijkt me behoorlijk goed, ik heb voor zover ik me kan herinneren nooit een film van hem gezien.
![]()
gelukkig werk ik dat scheeltquote:Op donderdag 13 juli 2006 21:33 schreef slindenau het volgende:
Dat wordt een maandje geen dvd's kopen als je die camera echt gaat kopen.
NEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!! Er zijn veel beterequote:Op donderdag 13 juli 2006 21:28 schreef pascalheister het volgende:
heb weer eens wat rond zitten kijken op digitaal gebied
dit is me toch een verdomd mooi cameratje![]()
![]()
[afbeelding]
quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:43 schreef Dizer het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!! Er zijn veel betereEn die zijn maar 2200 zonder lens
Ik maakte ook een grapquote:Op donderdag 13 juli 2006 23:15 schreef pascalheister het volgende:
[..]
![]()
spiegelreflex vind ik nog wat te duur, dit is een prima opstap voor mijn huidige Canon A70
geduld is een schone zaakquote:Op donderdag 13 juli 2006 23:16 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik maakte ook een grap.
IK heb vandaag weer pakketjes gekregen van Blah en Play. Nu alleen nog wachten op Simpsons seizoen 7
Ken je schaken dan?quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:25 schreef kinky_queen het volgende:
Vandaag ontvangen:
[afbeelding]
# 1988/3000
Dan kan je mij niet goed genoegquote:Op vrijdag 14 juli 2006 02:46 schreef Bayswater het volgende:
Ken je schaken dan?
hehe ik 2 weken terug in antwerpen voor het eerst een fangoria meegenomenquote:
Doen ze al een tijd niet meer, ik kan het begrijpen dat ze dat beu worden.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:16 schreef Mikkie het volgende:
Best slechts... had twee dingen met linkje en voucher gekocht bij cd-wow, zie ik net twee refunds staan voor die orders, maar ik heb geen mail gehad van cd-wow? Dat ze gecancelled worden begrijp ik wel, maar dat ze niet eens meer een mailtje versturen...?
Plaatsen ze eindelijk een heel plaatje, is het super donkerquote:
die van mij is nu klaar, verwacht hem volgende week, met nederlandse stekkerquote:Op vrijdag 14 juli 2006 16:54 schreef slindenau het volgende:
[..]
Plaatsen ze eindelijk een heel plaatje, is het super donker.
Ik heb vandaag uit Hong Kong dit ontvangen:
[afbeelding]
Zit alleen nog geen Europese stekker aan. Ga ik morgen maar eens monteren denk ik
.
via htforumquote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:14 schreef slindenau het volgende:
Waar heb jij em dan gekocht, en voor hoeveel. Heb je ook een stock plaatje?
het verschil tussen een 1disc dvd en een 2disc special editionquote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:24 schreef slindenau het volgende:
Hmmja, die zijn wel van iets hogere kwaliteit. En ook een stukkie duurder, 55 euro.
Ik weet nog niet hoeveel leds in mijnes zitten, maar ik verwacht er niet zoveel(een stuk of 7 tov 12 in jouwes denk ik). Verder is mijnes ook van Acryl.
mjah dan weet ik ook zeker dat ik een nederlandse stekker hebquote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:35 schreef slindenau het volgende:
Pfff, dan ben je de kortingsbonnen zeker vergeten. Jij hebt wel erg veel betaald nl
.
nee omdat je er dan pas echt bij hoortquote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:58 schreef RuneRose het volgende:
Waarom moet je die dan in je kamer hebben? Voor het geval je vergeet dat je thuis van DTS kan genieten?
heb er nu 55 positief waarvan 49 uniekquote:Op vrijdag 14 juli 2006 18:05 schreef slindenau het volgende:
Pff, hij komt in mn film/ht kamer te staan hoor. En dat is gewoon vetjes, zo voordat de film begint in het donker nog even pimpen met je DTS receiver dmv zon lichtgevende plaat.
Werkt natuurlijk alleen als je vrienden langskomen, maar voor mijn 'HT warming' (rond midden augustus) komen dr wel een paar langs.
En overdag/op foto's staat het wel leuk. Hij komt gewoon tussen mn dvd's te staan nl.
Woei, zojuist mn eerste feedback van een koper gekregen op ebay. Positief natuurlijk.
Heb nu al 39x positieve feedback, waarvan 27 uniek (yellow star, 100%).
Oeh. Welke kleur ster (lolquote:Op vrijdag 14 juli 2006 18:37 schreef pascalheister het volgende:
[..]
heb er nu 55 positief waarvan 49 uniek![]()
Ben al lang blij dat het pakje niet terug gaat voor een nieuwe poging de volgende dag. Je weet hoe ruw dat soort mensen zijn met postquote:Op vrijdag 14 juli 2006 19:04 schreef Mikkie het volgende:
[..]Buurman met humor
.
Ach ja, als zij er maar geen probleem van maken is er weinig aan de hand. Hoewel het natuurlijk wel kut is dat je er nooit bent.
geen idee, snel maar even wat kopenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 19:16 schreef slindenau het volgende:
[..]
Oeh. Welke kleur ster (lol) krijg jij straks?
[..]
Ben al lang blij dat het pakje niet terug gaat voor een nieuwe poging de volgende dag. Je weet hoe ruw dat soort mensen zijn met post.
Hetzelfde probleem hier. Regelmatig om me heen gekeken, maar nergens een exemplaar van Fangoria te vinden. Schokkend Nieuws kom ik nog weleens tegen, maar daar ben ik inmiddels ook al lid van.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 14:17 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
hehe ik 2 weken terug in antwerpen voor het eerst een fangoria meegenomenkan hem in nederland niet echt lekker vinden en ben dan ook min of meer gebonden aan Schokkend Nieuws
wel een cool blad
Ja, het kan niet. Je kan hem opzicht niet opblazen, maar zal eerder het geluid gaan krakenquote:Op zondag 16 juli 2006 10:29 schreef slindenau het volgende:
Heb je nog wat kunnen vinden over die receiver Dizer?
Okè, dat is jammer dan. Maar ik kan altijd nog andere rears zoeken die een hoger vermogen aankunnen mochten die eltax het begevenquote:Op zondag 16 juli 2006 11:01 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja, het kan niet. Je kan hem opzicht niet opblazen, maar zal eerder het geluid gaan kraken
sommige mensen werken op zaterdagquote:
8 tot 5 ook goed?quote:Op zondag 16 juli 2006 14:29 schreef Timo20 het volgende:
[..]
sommige mensen werken op zaterdag
heb afgelopen week 6 dagen gewerkt. niet iedereen werkt van 9-17
kan er mee doorquote:
ik maandag - woensdag van 8-16.30, donderdag t/m zaterdag van 7-15.30uurquote:Op zondag 16 juli 2006 14:30 schreef slindenau het volgende:
Ik heb afgelopen week van 7-16 gewerkt kerel, en gisteren van 7-12. Ook eindelijk eens een dagje vrij ja.
ziequote:Op zondag 16 juli 2006 17:57 schreef slindenau het volgende:
Zozo, aardige films ja. Wat is er anders aan de japanse versies, uncut ofzo?
Beide films zijn ook los te koop, voor woekerprijzen maar kijk eens rond op ebay misschien kom je net wat tegen. Ik heb trouwens de beide Kill Bill limited boxen samen op ebay gevonden voor de zeer schappelijke prijs van 90 euroquote:Op zondag 16 juli 2006 20:03 schreef slindenau het volgende:
Wow, dat is een waslijst aan toegevoegd materiaal zeg. Zijn die R2 (
het is nog steeds grappig, Japan ook in R2) Japanse uitgavens ook in standaard 1 disc (enkel de film dus) te koop? Liefst in een box met beide delen
?
volgens mij niet meer op voorraad of je betaald er net zo veelquote:Op zondag 16 juli 2006 20:33 schreef slindenau het volgende:
Jaja, dat is me wat te duur. Geen gewone webwinkels uit japan ofzo?
ok slim truukjequote:Op zondag 16 juli 2006 22:43 schreef slindenau het volgende:
Hehe, 1 is lekker veel chop-chop actie ja. Maar toch vind ik 2 beter, omdat deze iets meer inhoud heeft.
En hoe komt het dat de Jappen geen grabbelbak-prijs-dvd's kennen?
Belastingvrij is tot een euro of 22. Maar weet niet zeker of ze verzendkosten daar ook bij rekenen. Als ik iets buiten Europa koop vraag ik altijd of ze het als "Gift" willen versturen, en een totale waarde van 10 euro opgeven ofzo.
vind 1 weer net wat beter, misschien wordt het nog wat anders als ik hem vaker ziequote:Op zondag 16 juli 2006 22:43 schreef slindenau het volgende:
Hehe, 1 is lekker veel chop-chop actie ja. Maar toch vind ik 2 beter, omdat deze iets meer inhoud heeft.
En hoe komt het dat de Jappen geen grabbelbak-prijs-dvd's kennen?
Belastingvrij is tot een euro of 22. Maar weet niet zeker of ze verzendkosten daar ook bij rekenen. Als ik iets buiten Europa koop vraag ik altijd of ze het als "Gift" willen versturen, en een totale waarde van 10 euro opgeven ofzo.
dat had ik in het begin bij deel 1 alquote:Op zondag 16 juli 2006 23:09 schreef slindenau het volgende:
Hmmm, dat kan hè.
Het deel in 2 waar het liedje "Bang Bang" langskomen, die scene...echt kippenvel de eerste keer toen ik em keek (en tot nu toe ook enige keer, dus misschien volgende keer weer).
Dacht het niet, een echte NAD versterker begint bij de 2000 euroquote:Op maandag 17 juli 2006 22:41 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
vieze sloerievoor dat geld heb je een mooie "echte" NAD versterker
proficiat alvastquote:Op maandag 17 juli 2006 22:51 schreef pascalheister het volgende:
mezelf toch maar wat dvd's kado gedaan voor m'n aanstaande verjaardag(zie besteltopic)
zie me profielquote:Op maandag 17 juli 2006 22:52 schreef Timo20 het volgende:
[..]
proficiat alvast
wanneer ben je jarig?
hij blijft trouwens geweldig![]()
oh ja, niet aan gedachtquote:
nee man, hij is echt zo verschrikkelijk fout dat t leuk wordtquote:kutnummer![]()
quote:American Pie Presents: The Naked Mile
How much "Pie" can you down? Well, Universal hopes a fifth serving is in order as production is now underway on yet another entry in the venerable "American Pie" franchise. American Pie Presents: The Naked Mile, which began filming last month, stars "Pie" stalwart Eugene Levy and series newcomer John White as Erik, yet another in the Stifler brood looking for cheap sex. The DVD from Universal Studios Entertainment is due in early 2007.
Jawel...quote:Op maandag 17 juli 2006 22:18 schreef Dizer het volgende:
Dat merchandise gedoe, zit er nog wat bij van oorlogsfilms?
Heb je deze: http://www.sideshowtoy.com/cgi-bin/category.cgi?category=military&item=8321FLEX&type=store en heb je er 2000 voor betaald?quote:Op maandag 17 juli 2006 23:11 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Jawel...
Moet je maar ff rondneuzen...
Gaaf! Holy Fuck!!! Ze hebben poppen van X-Filesquote:Op maandag 17 juli 2006 23:17 schreef kinky_queen het volgende:
Haha, nee ik heb deze en nee, dat bedrag heb ik er niet voor betaald, ik geloof dat ik maar ¤370,- heb betaald
![]()
Ik vrees van welquote:Op maandag 17 juli 2006 23:23 schreef kinky_queen het volgende:
Maak eens een mooi Merchandise slowchat?
![]()
Want jij gaat ook merchandise aanschaffen zo te zien...
![]()
Das vrij snel een slotjequote:
Hmmm, zal ik eens navragen bij mn werk wat voor heerlijke stofjes (toxic, corrosive) daar in zittenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 01:46 schreef Dizer het volgende:
Oeh.. ik heb best wel trek in een Magnum ijsje. Zo eentje met witte chocolade
Nee is er niet. Koop gewoon de nieuwe UE'squote:Op dinsdag 18 juli 2006 09:20 schreef Dizer het volgende:
Oeh, en bestaat er een mooie James Bond box met alleen de films van Roger Moore erin? Ik heb namelijk een tik.. en dat is dat ik er niet tegen kan dat er een andere James Bond is dan Roger Moore. Hij is de enige echt Bond. De rest sux.
IK ga vragen aan Paul Champagne of hij er een wil ontwerpen en hoeveel het gaat kosten. Dan stop ik de 1 disc versies erinquote:Op dinsdag 18 juli 2006 09:28 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Nee is er niet. Koop gewoon de nieuwe UE's
tadaquote:Op dinsdag 18 juli 2006 09:05 schreef Dizer het volgende:
Wat is de beste uitgave van Monty Python and the Holy Grail?
Ik wilmijn box weg doen met de drie Monty Python films omdat ik Life of Brian ok vind, en die andere niks aan. Dus wil ik een mooie uitgave van Monty Python and the Holy Grail.
De tineditie van EzyDVD is helaas niet meer leverbaar
Ik heb die tin van ezy dvd wel...en bedankt voor dat nieuwtje, nu voel ik mij speciaalquote:Op dinsdag 18 juli 2006 09:05 schreef Dizer het volgende:
Wat is de beste uitgave van Monty Python and the Holy Grail?
Ik wilmijn box weg doen met de drie Monty Python films omdat ik Life of Brian ok vind, en die andere niks aan. Dus wil ik een mooie uitgave van Monty Python and the Holy Grail.
De tineditie van EzyDVD is helaas niet meer leverbaar
Life of Brian is ok als in, ik ga die niet nog een keer kijken. Holy Grail is zoooooooo goed dat ik die nog een keer wil kijken en zoquote:Op dinsdag 18 juli 2006 09:49 schreef slindenau het volgende:
[..]
Ik heb die tin van ezy dvd wel...en bedankt voor dat nieuwtje, nu voel ik mij speciaal.
Daarnaast heb je ook nog deze*, das een mooie box met inhoud hoor! En volgens mij staat op alle discs precies hetzelfde, ik heb de film nu 3xR2NL, R2UK en R4AU
.
Alleen op de eerste R1 staat die 24 seconden extra niet, maar voor de rest staat op elke uitgave precies hetzelfde.
*:[afbeelding]
Dit is op dvdcompare: "R2 CE United Kingdom - (Columbia Tristar Home Entertainment - Collectible Box Set)". En deze is itt de Life Of Brian R2UK CE nog best leverbaar.
Volgens de profiler zitten hier alleen Engelse subs op, en dat klopt.
Maar waarom zou je die box weg doen...als je Holy Grail vet vind, Life Of Brian ok....dat zijn al 2 van de 3 films. En je hebt nu een mooi sceenplay van de Holy Grail, dat zit ook wel in die R2UK box (ik heb dus 2x een screenplay van holy grail, 1x van life of brian
). Ik zou em niet weg doen hoor
.
Matrixquote:
Hehequote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:47 schreef Dizer het volgende:
[..]
MatrixHoly Grail
Oh wacht, dat zijn films die ik wel leuk vind![]()
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:50 schreef Dizer het volgende:
[afbeelding]
39 euro incl verzenden... hmm..
Nog meer tinnetjes?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:51 schreef pascalheister het volgende:
kunnen ze nog wat anders maken dan die tinnetjes?
dat wordt je nieuwe avatar zekerquote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:52 schreef Dizer het volgende:
Slin:
[afbeelding]
I'm mad at you...
Dude. je moet niet zo praten over Bruce God CampbellNou heb je hem en zijn aanhangers boos gemaakt
Nee deezquote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:56 schreef pascalheister het volgende:
[..]
dat wordt je nieuwe avatar zeker![]()
Hhmm, even kijken of ik die mans (?) persoon ken...even naar imdbquote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:52 schreef Dizer het volgende:
Slin:
[afbeelding]
I'm mad at you...
Dude. je moet niet zo praten over Bruce God CampbellNou heb je hem en zijn aanhangers boos gemaakt
T2 FTWquote:
* AntiChrist weet al heel vroeg in het jaar waar de klootzak award heen gaat tijdens de FTR awards.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:01 schreef slindenau het volgende:
[..]
Hhmm, even kijken of ik die mans (?) persoon ken...even naar imdb.
Die Holy Grail CE in het zwart is trouwens vrij mager...enkel senitype en screenplay. Die andere heeft tenminste nog postcards
.
Hmm, terug van imdb...het enige wat ik zie is:
[troep]
Evil dead
[troep]
Spiderman & Charmed
[troep]
Meer Evil dead
[meer troep]
![]()
En EZYDVD verneukt de markt echt met al die kut tinnetjes.
en in Ellen, Xena, Herculesquote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:15 schreef Dizer het volgende:
Dude, Bruce Campbell heeft in een übertoffe aflevering van X-files gespeeld
er zijn bepaald regels aan verbonden. je koopt alleen eerst de Trilogy box als je een wannabe fan bent.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:20 schreef slindenau het volgende:
Dat kan best, maar dat soort series kijk ik allemaal niet.
En 'een aflvering' stelt ook niet zoveel voor natuurlijk.
Of telt dat niet voor super-mega-fans als jullie?
En nu hebben we tongsmilies in spiegelbeeld.
Maar als die Evil Dead trilogy nu echt zo geweldig is volgens jullie...dan komt ie wel op mn wishlist. Iemand nog een goedkope 3 disc trilogy ergens? Dan koop ik em gelijk
.
Dat zijn vaste regels, echtquote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:45 schreef slindenau het volgende:
Jongen niet zeuren, wil ik jullie een beetje tegemoet komen door die Evil Dead reeks te kijken...begin je gelijk allemaal dingen te eisen.
Ah, ik heb de Elite niet.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:31 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
je hoort ze in deze volgorde te kopen
The evil Dead : Book of the Dead Edition en Elite Versie
Evil Dead 2: Book of the Dead 2, en TIN
Army of Darkness : de R3 en evt. de genummerde Anchor Bay versies
ik vrees dat je het niet het niveau hebt om erbij te horenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:23 schreef slindenau het volgende:
Pfff, om dat nu te beslissen door het hebben van één trilogy.
Maar om 'erbij te horen' moet ik dus minimaal die Evil Book Of Dead editie(s) kopen?
http://www.dvdpacific.com/item.asp?ID=678855quote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:36 schreef Shogo het volgende:
Is die Book of the Dead 2 nog ergens voor een leuke prijs te krijgen? Dan heb ik de trilogie compleet als ik die neem binnenkort.
Thx die moet ik ff onthouden.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:38 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
http://www.dvdpacific.com/item.asp?ID=678855
Nee, dat komt omdat ik die Evil Dead's niet heb natuurlijkquote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:34 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
ik vrees dat je het niet het niveau hebt om erbij te horen
dat is maar 1 van de redenenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:00 schreef slindenau het volgende:
[..]
Nee, dat komt omdat ik die Evil Dead's niet heb natuurlijk.
dat is een goede ja.. maar ik zal er niet aan beginnen als ik jou was... die films liggen boven jou niveau en dat zou nog wel eens kunnen betekenen dat ze voor jou tegenvallenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:03 schreef slindenau het volgende:
Jaja, vast. Jullie hebben een iets te hoog eigendunk volgens mij
.
Verkoopt cd-wow een juiste van deel 1, of is dit een keepcase?
http://www6.cd-wow.com/detail_results_11.php?product_code=232662
mee eens behalve dan dat je van iedere film minimaal 2 edities moet bezittenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:27 schreef kinky_queen het volgende:
Allright
Beste editie EVIL DEAD:
EVIL DEAD- Special Collector's Edition (Elite Entertainment) OOP regio 1
EVIL DEAD II
EVIL DEAD II: Book of the dead regio 1
EVIL DEAD III
ARMY OF DARKNESS Regio 3 MGM
Kap eensquote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:08 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
dat is een goede ja.. maar ik zal er niet aan beginnen als ik jou was... die films liggen boven jou niveau en dat zou nog wel eens kunnen betekenen dat ze voor jou tegenvallen
dan ben ik maar vrij irritantquote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:42 schreef slindenau het volgende:
[..]
Kap eens.
Of het moet sarcasme zijn, anders begin je vrij irritant te worden meneertje AnitChrist.
Wat zijn de verzendkosten daar?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:38 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
http://www.dvdpacific.com/item.asp?ID=678855
Valt wel mee, alleen je had hem bij play.com kunnen bestellen voor 12 euro.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:08 schreef Dizer het volgende:
Uuhm... ik zag vandaag Book of Dead 1 bij de Fame liggen voor 20 euro. Heb na VIP 10% korting er 18 euro voor betaaldIs dat veel?
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 19:31 schreef Shogo het volgende:
[..]
Valt wel mee, alleen je had hem bij play.com kunnen bestellen voor 12 euro.![]()
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 19:31 schreef Shogo het volgende:
[..]
Valt wel mee, alleen je had hem bij play.com kunnen bestellen voor 12 euro.![]()
Play.comquote:Op dinsdag 18 juli 2006 19:31 schreef Shogo het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:03 schreef Dizer het volgende:
[..]
Play.comEn zeker 2 maanden wachten totdat ik hem krijg? Wacht nog steeds op seizoen 7 van simpsons die tegelijk met de rest is verzonden twee weken geleden
Ik had hem binnen een week, niet zo zeuren zeg.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:03 schreef Dizer het volgende:
[..]
Play.comEn zeker 2 maanden wachten totdat ik hem krijg? Wacht nog steeds op seizoen 7 van simpsons die tegelijk met de rest is verzonden twee weken geleden
Dude, ik heb er echt geen problemen mee om 6 euro meer uit te geven. Ik had tenminste LOL tijdens mijn bezoekje bij de Fame. Je weet wel... ook eens buiten de deur gaan om een dvd te kopen. Een beetje zon zien, mensen leren kennen en zoquote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:15 schreef Shogo het volgende:
[..]
Ik had hem binnen een week, niet zo zeuren zeg.![]()
Om het nog lekker even in te wrijven
Je bent gewoon jaloers dat je geen Fame in de buurt hebtquote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:20 schreef pascalheister het volgende:
zon zien we genoeg deze dagen, maar om nu naar Fame te gaan![]()
waarom zou ik meer uitgeven als het ergens anders goedkoper isquote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:21 schreef Dizer het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers dat je geen Fame in de buurt hebt![]()
hmmm.... toch eens uitproberenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:16 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik had tenminste LOL tijdens mijn bezoekje bij de Fame. Je weet wel... ook eens buiten de deur gaan om een dvd te kopen. Een beetje zon zien, mensen leren kennen en zo
Mensen leren kennen, HA! Jij bent zeker zo'n mannetje die overal meteen vingerafdrukken op zet en dat mensen leren kennen noemt!!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:16 schreef Dizer het volgende:
Een beetje zon zien, mensen leren kennen en zo
Anders zeg je er wat van dat ik Book of Dead heb gekocht, doosquote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:36 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Mensen leren kennen, HA! Jij bent zeker zo'n mannetje die overal meteen vingerafdrukken op zet en dat mensen leren kennen noemt!!
![]()
Zó bijzonder is Blair Witch Project 2 nou ook weer niet..quote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:30 schreef Dizer het volgende:
[..]
Anders zeg je er wat van dat ik Book of Dead heb gekocht, doos![]()
![]()
Wat zeur je nouquote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:35 schreef Durbin het volgende:
[..]
Zó bijzonder is Blair Witch Project 2 nou ook weer niet..
Dat het niet Book of Death en zeker niet Book of Shadows is, aangezien Blair Witch 2 ook al gebruikt maakte van dat laatste boek. En dat zou plagiaat zijn.quote:
IK weet van niksquote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:42 schreef Durbin het volgende:
[..]
Dat het niet Book of Death en ook niet Book of Shadows is.
En nou niet misbruik van je mod-functies gaan maken he.![]()
Ken ik niet, Book of Deadquote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:30 schreef Dizer het volgende:
Anders zeg je er wat van dat ik Book of Dead heb gekocht, doos![]()
![]()
Check hier en trek je conclusie.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:57 schreef Dizer het volgende:
En weet je waar ik dus die speciale Army Of Darkness kan kopen? R3 geloof ik?
Of is er een andere versie? Netals een book versie, of tin of zo?
Zal ik je gelijk maar redden voor je de regio 3 weer ergens op ebay ofzo voor een 'koopje' koopt.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:57 schreef Dizer het volgende:Nu nog Book 2
En weet je waar ik dus die speciale Army Of Darkness kan kopen? R3 geloof ik?
Of is er een andere versie? Netals een book versie, of tin of zo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |