Yesasia. Rond de 28 euro inclusief.quote:
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 09:13 schreef pascalheister het volgende:
wat een schooiers daar zeg, meer dan een jaar terug 38 dollar voor betaald en nu gewoon weer te koop![]()
een kortingslink van ¤ 2,- en een kortingsbon van ¤ 2,-quote:Op zondag 9 juli 2006 22:04 schreef slindenau het volgende:
Hey dat is niet duur...hoeveel korting heb je gebruikt?
Site?quote:
klikquote:
zeiksnol, ga jij maar eerst een collectors Item versterker kopen van Pioneer die THX gesertificeerd is, en dan mag je pas zeikenquote:Op maandag 17 juli 2006 11:05 schreef slindenau het volgende:
Tja, maar voor die 125e krijg je ook wel een echt collectors item. Dit is 'gewoon' een boxset.
Ja maar het is een collectors itemquote:Op maandag 17 juli 2006 11:08 schreef slindenau het volgende:
Ik hoef geen THX cert. versterker als ik er een 5.1 set van totaal 250 euro aan ga hangen. Het geheel zal dan toch nooit THX cert. worden.
pioneer versterker....quote:Op maandag 17 juli 2006 11:06 schreef Dizer het volgende:
[..]
zeiksnol, ga jij maar eerst een collectors Item versterker kopen van Pioneer die THX gesertificeerd is, en dan mag je pas zeiken![]()
Hoe kan een stukje hardware nu een collectors item zijn. Is het een genummerde LE met postcards en een schakelschema ofzoquote:
dan kijk je toch naar een goede 2e handse op www.htforum.nl of ietsquote:Op maandag 17 juli 2006 13:24 schreef slindenau het volgende:
Hey, niet moeilijk doen hè. Ik zoek een goedkoop instapmodel naar de wereld die surround sound heet...dan ga ik niet gelijk beginnen met een super duur AAAA+++++ kwaliteits ding.
[..]
Hoe kan een stukje hardware nu een collectors item zijn. Is het een genummerde LE met postcards en een schakelschema ofzo![]()
?
ach ja dan moet je straks niet zeuren dat je ruis en of bagger geluid hebtquote:Op maandag 17 juli 2006 13:31 schreef slindenau het volgende:
2e hands.
Aan hardware komt alleen nagelneu spul mijn huis binnen, jawohl!.
op htforum gaan ze vaak genoeg van nog geen jaar oud wegquote:Op maandag 17 juli 2006 13:46 schreef slindenau het volgende:
Pfff, dat zal ik zeker niet hebben hoor. Het is geen merkloos prutswerk (hoewel mijn merkloze versterker zelfs geen ruis geeft)
.
En 2e hands zal eerder minder worden, deze heben meestal al jaren vol moeten presteren.
hehe ik heb zelf ook geen 2e hands versterker en of speakers, maar er gaan wel heel erg vaak mooie/goede versterkers voor weinig weg daar en zeker als je maar een beperkt budget hebt heb je daar meer voor minderquote:Op maandag 17 juli 2006 14:12 schreef slindenau het volgende:
Oh, dat is nog wel te doen dan. Jammer dat er bij mij echt geen 2e hands in komt, maar hey...dan kunnen andere mensen er plezier van hebben. Ben ik niet aardig?
quote:Op maandag 17 juli 2006 12:56 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
pioneer versterker....je werkt zeker bij de MediaMarkt?
vieze sloeriequote:Op maandag 17 juli 2006 21:18 schreef Dizer het volgende:
[..]Vuile hoer
. Ik heb het wel over een versterker van 1499. De THX gesertificeerde versterkers van Pioneer zijn niet zomaar wat versterkers
Dat zou je kunnen doenquote:Op maandag 17 juli 2006 21:56 schreef Timo20 het volgende:
anders hebben we `t gewoon over bestelde dvd`s![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |