Beter beeld en wat meer extra's zover ik weet.quote:Op woensdag 28 juni 2006 14:39 schreef pascalheister het volgende:
[..]
voegt die game s.e. veel toe aan de oude versie?
de Hong Kong Deluxe SE (2disc)quote:Op woensdag 28 juni 2006 14:38 schreef pascalheister het volgende:
[..]
wat is dat voor een lelijke uitgave
Kan niet tippen aan de koreanse die ik al hebquote:Op zondag 2 juli 2006 00:37 schreef Timo20 het volgende:
[..]
de Hong Kong Deluxe SE (2disc)
In de laatste post op deze pagina staan pics
kloptquote:Op zondag 2 juli 2006 10:14 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Kan niet tippen aan de koreanse die ik al heb
Ik zag hem voor iets van 5 a 6 euro bij MediaMarkt Utrechtquote:Op woensdag 28 juni 2006 18:53 schreef pascalheister het volgende:
ook maar besteld
¤7,98 is geen geld natuurlijk
[afbeelding]
6.99 bij DVDOutlet.nlquote:Op woensdag 28 juni 2006 18:53 schreef pascalheister het volgende:
ook maar besteld
¤7,98 is geen geld natuurlijk
daar heeft iedereen `m ook besteldquote:
Bedankt voor het aanbod maar ik heb al wat foto's gezien ervan en hij ziet er mooi uit.quote:Op maandag 3 juli 2006 14:56 schreef pascalheister het volgende:
[..]
goede keus![]()
![]()
ik heb evt. nog wel foto's mocht je die willen zien?
Wat is dit voor een dvdquote:
ben benieuwdquote:
Ji-hyun Junquote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:55 schreef Timo20 het volgende:
Besteld bij dvdfromkorea:
Daisy - Director`s Cut Limited Edition (dts, 3disc Digipack + Photo Book)
[afbeelding]
die ebay link die je me had gegeven via msn? die was van EDIquote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:52 schreef kinky_queen het volgende:
Godfather, wat heb je nou gedaan met EDII?
![]()
oeee Ash.gif ruled!quote:Op woensdag 5 juli 2006 00:48 schreef kinky_queen het volgende:
Ja dat was ED I maar welke heb je nou van EDII?
[afbeelding]
nog geenquote:Op woensdag 5 juli 2006 00:48 schreef kinky_queen het volgende:
Ja dat was ED I maar welke heb je nou van EDII?
[afbeelding]
quote:Op woensdag 5 juli 2006 12:38 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
hij kan net zo goed voor Book of the Dead 2 gaan het is toch geen echte fanhij wilt ze alleen om erbij te horen
Network lijkt me niet zo interessant en Dog Day Afternoon koop ik er ooit ook nog weleens bij als die ergens in de aanbieding ligt en aangezien ik geen CC heb ben ik op axelmusic aangewezen voor die box en daar betaal ik dan ¤46,99, wat ik teveel vind.quote:Op woensdag 5 juli 2006 23:06 schreef pascalheister het volgende:
waarom niet de box met Dog Day Afternoon en Network shogo?
Dat is niet de standaardprijs maar de prijs met 2 euro kortingslink en 5 euro voucher.quote:Op donderdag 6 juli 2006 11:51 schreef FremantleDockers het volgende:
Hmm, 7 piek bij cdwow, geen slechte tip!
quote:
nee hoor, hoe kom je erbij?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 07:18 schreef pascalheister het volgende:
[..]
omg ben je lady vengeance minded ofzo
zomaarquote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:42 schreef Timo20 het volgende:
[..]maar wel een hele mooie
[..]
nee hoor, hoe kom je erbij?![]()
![]()
ik welquote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:43 schreef pascalheister het volgende:
[..]
zomaar![]()
vind hem nou niet echt bijzonder te noemen
Forum Opties | |