Ik merk hetquote:Op woensdag 12 juli 2006 23:12 schreef pascalheister het volgende:
Play en Blah wereldzaken!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
Het wordt tijd dat ik ook eens een mooie James Dean box aanschaf.quote:
Jaaaaaah!! Maar er staat per DVD dat ze op 4 juni verzonden zijn. Alle 5 dvd's die ik heb besteld. Heb dus ook maar 2 ontvangen. Nu een week later, en ik heb de andere drie nog steeds niet.quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:15 schreef pascalheister het volgende:
het wordt ook per dvd verzonden koekebakker![]()
![]()
Die heb ik vanavond dus gezienquote:Op woensdag 12 juli 2006 23:17 schreef Shogo het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat ik ook eens een mooie James Dean box aanschaf.Rebel without a Cause lijkt me behoorlijk goed, ik heb voor zover ik me kan herinneren nooit een film van hem gezien.
![]()
gelukkig werk ik dat scheeltquote:Op donderdag 13 juli 2006 21:33 schreef slindenau het volgende:
Dat wordt een maandje geen dvd's kopen als je die camera echt gaat kopen.
NEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!! Er zijn veel beterequote:Op donderdag 13 juli 2006 21:28 schreef pascalheister het volgende:
heb weer eens wat rond zitten kijken op digitaal gebied
dit is me toch een verdomd mooi cameratje![]()
![]()
[afbeelding]
quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:43 schreef Dizer het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!! Er zijn veel betereEn die zijn maar 2200 zonder lens
Ik maakte ook een grapquote:Op donderdag 13 juli 2006 23:15 schreef pascalheister het volgende:
[..]
![]()
spiegelreflex vind ik nog wat te duur, dit is een prima opstap voor mijn huidige Canon A70
geduld is een schone zaakquote:Op donderdag 13 juli 2006 23:16 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik maakte ook een grap.
IK heb vandaag weer pakketjes gekregen van Blah en Play. Nu alleen nog wachten op Simpsons seizoen 7
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |