volgens mij niet meer op voorraad of je betaald er net zo veelquote:Op zondag 16 juli 2006 20:33 schreef slindenau het volgende:
Jaja, dat is me wat te duur. Geen gewone webwinkels uit japan ofzo?
ok slim truukjequote:Op zondag 16 juli 2006 22:43 schreef slindenau het volgende:
Hehe, 1 is lekker veel chop-chop actie ja. Maar toch vind ik 2 beter, omdat deze iets meer inhoud heeft.
En hoe komt het dat de Jappen geen grabbelbak-prijs-dvd's kennen?
Belastingvrij is tot een euro of 22. Maar weet niet zeker of ze verzendkosten daar ook bij rekenen. Als ik iets buiten Europa koop vraag ik altijd of ze het als "Gift" willen versturen, en een totale waarde van 10 euro opgeven ofzo.
vind 1 weer net wat beter, misschien wordt het nog wat anders als ik hem vaker ziequote:Op zondag 16 juli 2006 22:43 schreef slindenau het volgende:
Hehe, 1 is lekker veel chop-chop actie ja. Maar toch vind ik 2 beter, omdat deze iets meer inhoud heeft.
En hoe komt het dat de Jappen geen grabbelbak-prijs-dvd's kennen?
Belastingvrij is tot een euro of 22. Maar weet niet zeker of ze verzendkosten daar ook bij rekenen. Als ik iets buiten Europa koop vraag ik altijd of ze het als "Gift" willen versturen, en een totale waarde van 10 euro opgeven ofzo.
dat had ik in het begin bij deel 1 alquote:Op zondag 16 juli 2006 23:09 schreef slindenau het volgende:
Hmmm, dat kan hè.
Het deel in 2 waar het liedje "Bang Bang" langskomen, die scene...echt kippenvel de eerste keer toen ik em keek (en tot nu toe ook enige keer, dus misschien volgende keer weer).
Dacht het niet, een echte NAD versterker begint bij de 2000 euroquote:Op maandag 17 juli 2006 22:41 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
vieze sloerievoor dat geld heb je een mooie "echte" NAD versterker
proficiat alvastquote:Op maandag 17 juli 2006 22:51 schreef pascalheister het volgende:
mezelf toch maar wat dvd's kado gedaan voor m'n aanstaande verjaardag(zie besteltopic)
zie me profielquote:Op maandag 17 juli 2006 22:52 schreef Timo20 het volgende:
[..]
proficiat alvast
wanneer ben je jarig?
hij blijft trouwens geweldig![]()
oh ja, niet aan gedachtquote:
nee man, hij is echt zo verschrikkelijk fout dat t leuk wordtquote:kutnummer![]()
quote:American Pie Presents: The Naked Mile
How much "Pie" can you down? Well, Universal hopes a fifth serving is in order as production is now underway on yet another entry in the venerable "American Pie" franchise. American Pie Presents: The Naked Mile, which began filming last month, stars "Pie" stalwart Eugene Levy and series newcomer John White as Erik, yet another in the Stifler brood looking for cheap sex. The DVD from Universal Studios Entertainment is due in early 2007.
Jawel...quote:Op maandag 17 juli 2006 22:18 schreef Dizer het volgende:
Dat merchandise gedoe, zit er nog wat bij van oorlogsfilms?
Heb je deze: http://www.sideshowtoy.com/cgi-bin/category.cgi?category=military&item=8321FLEX&type=store en heb je er 2000 voor betaald?quote:Op maandag 17 juli 2006 23:11 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Jawel...
Moet je maar ff rondneuzen...
Gaaf! Holy Fuck!!! Ze hebben poppen van X-Filesquote:Op maandag 17 juli 2006 23:17 schreef kinky_queen het volgende:
Haha, nee ik heb deze en nee, dat bedrag heb ik er niet voor betaald, ik geloof dat ik maar ¤370,- heb betaald
![]()
Ik vrees van welquote:Op maandag 17 juli 2006 23:23 schreef kinky_queen het volgende:
Maak eens een mooi Merchandise slowchat?
![]()
Want jij gaat ook merchandise aanschaffen zo te zien...
![]()
Das vrij snel een slotjequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |