Jawel...quote:Op maandag 17 juli 2006 22:18 schreef Dizer het volgende:
Dat merchandise gedoe, zit er nog wat bij van oorlogsfilms?
Heb je deze: http://www.sideshowtoy.com/cgi-bin/category.cgi?category=military&item=8321FLEX&type=store en heb je er 2000 voor betaald?quote:Op maandag 17 juli 2006 23:11 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Jawel...
Moet je maar ff rondneuzen...
Gaaf! Holy Fuck!!! Ze hebben poppen van X-Filesquote:Op maandag 17 juli 2006 23:17 schreef kinky_queen het volgende:
Haha, nee ik heb deze en nee, dat bedrag heb ik er niet voor betaald, ik geloof dat ik maar ¤370,- heb betaald
![]()
Ik vrees van welquote:Op maandag 17 juli 2006 23:23 schreef kinky_queen het volgende:
Maak eens een mooi Merchandise slowchat?
![]()
Want jij gaat ook merchandise aanschaffen zo te zien...
![]()
Das vrij snel een slotjequote:
Hmmm, zal ik eens navragen bij mn werk wat voor heerlijke stofjes (toxic, corrosive) daar in zittenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 01:46 schreef Dizer het volgende:
Oeh.. ik heb best wel trek in een Magnum ijsje. Zo eentje met witte chocolade
Nee is er niet. Koop gewoon de nieuwe UE'squote:Op dinsdag 18 juli 2006 09:20 schreef Dizer het volgende:
Oeh, en bestaat er een mooie James Bond box met alleen de films van Roger Moore erin? Ik heb namelijk een tik.. en dat is dat ik er niet tegen kan dat er een andere James Bond is dan Roger Moore. Hij is de enige echt Bond. De rest sux.
IK ga vragen aan Paul Champagne of hij er een wil ontwerpen en hoeveel het gaat kosten. Dan stop ik de 1 disc versies erinquote:Op dinsdag 18 juli 2006 09:28 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Nee is er niet. Koop gewoon de nieuwe UE's
tadaquote:Op dinsdag 18 juli 2006 09:05 schreef Dizer het volgende:
Wat is de beste uitgave van Monty Python and the Holy Grail?
Ik wilmijn box weg doen met de drie Monty Python films omdat ik Life of Brian ok vind, en die andere niks aan. Dus wil ik een mooie uitgave van Monty Python and the Holy Grail.
De tineditie van EzyDVD is helaas niet meer leverbaar
Ik heb die tin van ezy dvd wel...en bedankt voor dat nieuwtje, nu voel ik mij speciaalquote:Op dinsdag 18 juli 2006 09:05 schreef Dizer het volgende:
Wat is de beste uitgave van Monty Python and the Holy Grail?
Ik wilmijn box weg doen met de drie Monty Python films omdat ik Life of Brian ok vind, en die andere niks aan. Dus wil ik een mooie uitgave van Monty Python and the Holy Grail.
De tineditie van EzyDVD is helaas niet meer leverbaar
Life of Brian is ok als in, ik ga die niet nog een keer kijken. Holy Grail is zoooooooo goed dat ik die nog een keer wil kijken en zoquote:Op dinsdag 18 juli 2006 09:49 schreef slindenau het volgende:
[..]
Ik heb die tin van ezy dvd wel...en bedankt voor dat nieuwtje, nu voel ik mij speciaal.
Daarnaast heb je ook nog deze*, das een mooie box met inhoud hoor! En volgens mij staat op alle discs precies hetzelfde, ik heb de film nu 3xR2NL, R2UK en R4AU
.
Alleen op de eerste R1 staat die 24 seconden extra niet, maar voor de rest staat op elke uitgave precies hetzelfde.
*:[afbeelding]
Dit is op dvdcompare: "R2 CE United Kingdom - (Columbia Tristar Home Entertainment - Collectible Box Set)". En deze is itt de Life Of Brian R2UK CE nog best leverbaar.
Volgens de profiler zitten hier alleen Engelse subs op, en dat klopt.
Maar waarom zou je die box weg doen...als je Holy Grail vet vind, Life Of Brian ok....dat zijn al 2 van de 3 films. En je hebt nu een mooi sceenplay van de Holy Grail, dat zit ook wel in die R2UK box (ik heb dus 2x een screenplay van holy grail, 1x van life of brian
). Ik zou em niet weg doen hoor
.
Matrixquote:
Hehequote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:47 schreef Dizer het volgende:
[..]
MatrixHoly Grail
Oh wacht, dat zijn films die ik wel leuk vind![]()
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:50 schreef Dizer het volgende:
[afbeelding]
39 euro incl verzenden... hmm..
Nog meer tinnetjes?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:51 schreef pascalheister het volgende:
kunnen ze nog wat anders maken dan die tinnetjes?
dat wordt je nieuwe avatar zekerquote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:52 schreef Dizer het volgende:
Slin:
[afbeelding]
I'm mad at you...
Dude. je moet niet zo praten over Bruce God CampbellNou heb je hem en zijn aanhangers boos gemaakt
Nee deezquote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:56 schreef pascalheister het volgende:
[..]
dat wordt je nieuwe avatar zeker![]()
Hhmm, even kijken of ik die mans (?) persoon ken...even naar imdbquote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:52 schreef Dizer het volgende:
Slin:
[afbeelding]
I'm mad at you...
Dude. je moet niet zo praten over Bruce God CampbellNou heb je hem en zijn aanhangers boos gemaakt
T2 FTWquote:
* AntiChrist weet al heel vroeg in het jaar waar de klootzak award heen gaat tijdens de FTR awards.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:01 schreef slindenau het volgende:
[..]
Hhmm, even kijken of ik die mans (?) persoon ken...even naar imdb.
Die Holy Grail CE in het zwart is trouwens vrij mager...enkel senitype en screenplay. Die andere heeft tenminste nog postcards
.
Hmm, terug van imdb...het enige wat ik zie is:
[troep]
Evil dead
[troep]
Spiderman & Charmed
[troep]
Meer Evil dead
[meer troep]
![]()
En EZYDVD verneukt de markt echt met al die kut tinnetjes.
en in Ellen, Xena, Herculesquote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:15 schreef Dizer het volgende:
Dude, Bruce Campbell heeft in een übertoffe aflevering van X-files gespeeld
er zijn bepaald regels aan verbonden. je koopt alleen eerst de Trilogy box als je een wannabe fan bent.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:20 schreef slindenau het volgende:
Dat kan best, maar dat soort series kijk ik allemaal niet.
En 'een aflvering' stelt ook niet zoveel voor natuurlijk.
Of telt dat niet voor super-mega-fans als jullie?
En nu hebben we tongsmilies in spiegelbeeld.
Maar als die Evil Dead trilogy nu echt zo geweldig is volgens jullie...dan komt ie wel op mn wishlist. Iemand nog een goedkope 3 disc trilogy ergens? Dan koop ik em gelijk
.
Dat zijn vaste regels, echtquote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:45 schreef slindenau het volgende:
Jongen niet zeuren, wil ik jullie een beetje tegemoet komen door die Evil Dead reeks te kijken...begin je gelijk allemaal dingen te eisen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |