Wat zijn de verzendkosten daar?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:38 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
http://www.dvdpacific.com/item.asp?ID=678855
Valt wel mee, alleen je had hem bij play.com kunnen bestellen voor 12 euro.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:08 schreef Dizer het volgende:
Uuhm... ik zag vandaag Book of Dead 1 bij de Fame liggen voor 20 euro. Heb na VIP 10% korting er 18 euro voor betaaldIs dat veel?
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 19:31 schreef Shogo het volgende:
[..]
Valt wel mee, alleen je had hem bij play.com kunnen bestellen voor 12 euro.![]()
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 19:31 schreef Shogo het volgende:
[..]
Valt wel mee, alleen je had hem bij play.com kunnen bestellen voor 12 euro.![]()
Play.comquote:Op dinsdag 18 juli 2006 19:31 schreef Shogo het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:03 schreef Dizer het volgende:
[..]
Play.comEn zeker 2 maanden wachten totdat ik hem krijg? Wacht nog steeds op seizoen 7 van simpsons die tegelijk met de rest is verzonden twee weken geleden
Ik had hem binnen een week, niet zo zeuren zeg.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:03 schreef Dizer het volgende:
[..]
Play.comEn zeker 2 maanden wachten totdat ik hem krijg? Wacht nog steeds op seizoen 7 van simpsons die tegelijk met de rest is verzonden twee weken geleden
Dude, ik heb er echt geen problemen mee om 6 euro meer uit te geven. Ik had tenminste LOL tijdens mijn bezoekje bij de Fame. Je weet wel... ook eens buiten de deur gaan om een dvd te kopen. Een beetje zon zien, mensen leren kennen en zoquote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:15 schreef Shogo het volgende:
[..]
Ik had hem binnen een week, niet zo zeuren zeg.![]()
Om het nog lekker even in te wrijven
Je bent gewoon jaloers dat je geen Fame in de buurt hebtquote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:20 schreef pascalheister het volgende:
zon zien we genoeg deze dagen, maar om nu naar Fame te gaan![]()
waarom zou ik meer uitgeven als het ergens anders goedkoper isquote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:21 schreef Dizer het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers dat je geen Fame in de buurt hebt![]()
hmmm.... toch eens uitproberenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:16 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik had tenminste LOL tijdens mijn bezoekje bij de Fame. Je weet wel... ook eens buiten de deur gaan om een dvd te kopen. Een beetje zon zien, mensen leren kennen en zo
Mensen leren kennen, HA! Jij bent zeker zo'n mannetje die overal meteen vingerafdrukken op zet en dat mensen leren kennen noemt!!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:16 schreef Dizer het volgende:
Een beetje zon zien, mensen leren kennen en zo
Anders zeg je er wat van dat ik Book of Dead heb gekocht, doosquote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:36 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Mensen leren kennen, HA! Jij bent zeker zo'n mannetje die overal meteen vingerafdrukken op zet en dat mensen leren kennen noemt!!
![]()
Zó bijzonder is Blair Witch Project 2 nou ook weer niet..quote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:30 schreef Dizer het volgende:
[..]
Anders zeg je er wat van dat ik Book of Dead heb gekocht, doos![]()
![]()
Wat zeur je nouquote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:35 schreef Durbin het volgende:
[..]
Zó bijzonder is Blair Witch Project 2 nou ook weer niet..
Dat het niet Book of Death en zeker niet Book of Shadows is, aangezien Blair Witch 2 ook al gebruikt maakte van dat laatste boek. En dat zou plagiaat zijn.quote:
IK weet van niksquote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:42 schreef Durbin het volgende:
[..]
Dat het niet Book of Death en ook niet Book of Shadows is.
En nou niet misbruik van je mod-functies gaan maken he.![]()
Ken ik niet, Book of Deadquote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:30 schreef Dizer het volgende:
Anders zeg je er wat van dat ik Book of Dead heb gekocht, doos![]()
![]()
Check hier en trek je conclusie.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:57 schreef Dizer het volgende:
En weet je waar ik dus die speciale Army Of Darkness kan kopen? R3 geloof ik?
Of is er een andere versie? Netals een book versie, of tin of zo?
Zal ik je gelijk maar redden voor je de regio 3 weer ergens op ebay ofzo voor een 'koopje' koopt.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:57 schreef Dizer het volgende:Nu nog Book 2
En weet je waar ik dus die speciale Army Of Darkness kan kopen? R3 geloof ik?
Of is er een andere versie? Netals een book versie, of tin of zo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |