Oeh. Welke kleur ster (lolquote:Op vrijdag 14 juli 2006 18:37 schreef pascalheister het volgende:
[..]
heb er nu 55 positief waarvan 49 uniek![]()
Ben al lang blij dat het pakje niet terug gaat voor een nieuwe poging de volgende dag. Je weet hoe ruw dat soort mensen zijn met postquote:Op vrijdag 14 juli 2006 19:04 schreef Mikkie het volgende:
[..]Buurman met humor
.
Ach ja, als zij er maar geen probleem van maken is er weinig aan de hand. Hoewel het natuurlijk wel kut is dat je er nooit bent.
geen idee, snel maar even wat kopenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 19:16 schreef slindenau het volgende:
[..]
Oeh. Welke kleur ster (lol) krijg jij straks?
[..]
Ben al lang blij dat het pakje niet terug gaat voor een nieuwe poging de volgende dag. Je weet hoe ruw dat soort mensen zijn met post.
Hetzelfde probleem hier. Regelmatig om me heen gekeken, maar nergens een exemplaar van Fangoria te vinden. Schokkend Nieuws kom ik nog weleens tegen, maar daar ben ik inmiddels ook al lid van.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 14:17 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
hehe ik 2 weken terug in antwerpen voor het eerst een fangoria meegenomenkan hem in nederland niet echt lekker vinden en ben dan ook min of meer gebonden aan Schokkend Nieuws
wel een cool blad
Ja, het kan niet. Je kan hem opzicht niet opblazen, maar zal eerder het geluid gaan krakenquote:Op zondag 16 juli 2006 10:29 schreef slindenau het volgende:
Heb je nog wat kunnen vinden over die receiver Dizer?
Okè, dat is jammer dan. Maar ik kan altijd nog andere rears zoeken die een hoger vermogen aankunnen mochten die eltax het begevenquote:Op zondag 16 juli 2006 11:01 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja, het kan niet. Je kan hem opzicht niet opblazen, maar zal eerder het geluid gaan kraken
sommige mensen werken op zaterdagquote:
8 tot 5 ook goed?quote:Op zondag 16 juli 2006 14:29 schreef Timo20 het volgende:
[..]
sommige mensen werken op zaterdag
heb afgelopen week 6 dagen gewerkt. niet iedereen werkt van 9-17
kan er mee doorquote:
ik maandag - woensdag van 8-16.30, donderdag t/m zaterdag van 7-15.30uurquote:Op zondag 16 juli 2006 14:30 schreef slindenau het volgende:
Ik heb afgelopen week van 7-16 gewerkt kerel, en gisteren van 7-12. Ook eindelijk eens een dagje vrij ja.
ziequote:Op zondag 16 juli 2006 17:57 schreef slindenau het volgende:
Zozo, aardige films ja. Wat is er anders aan de japanse versies, uncut ofzo?
Beide films zijn ook los te koop, voor woekerprijzen maar kijk eens rond op ebay misschien kom je net wat tegen. Ik heb trouwens de beide Kill Bill limited boxen samen op ebay gevonden voor de zeer schappelijke prijs van 90 euroquote:Op zondag 16 juli 2006 20:03 schreef slindenau het volgende:
Wow, dat is een waslijst aan toegevoegd materiaal zeg. Zijn die R2 (
het is nog steeds grappig, Japan ook in R2) Japanse uitgavens ook in standaard 1 disc (enkel de film dus) te koop? Liefst in een box met beide delen
?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |