Goede tvp zegquote:Op woensdag 21 juni 2006 00:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Hm...
Kwaliteitjequote:
Da's een kleine.quote:Op woensdag 21 juni 2006 00:20 schreef alwaysthebest het volgende:
tvp.
Ja, als ik het mezelf iets mindr leuk gemaakt had, dan waren mijn overgaan-kansen misschien wat groter geweest.quote:Op woensdag 21 juni 2006 00:24 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Waaroms is school kut?
Gewoon zelf een beetje leuk maken..
Ja, maar er is kut, daarom vind hij het niet leukquote:Op woensdag 21 juni 2006 00:24 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Gewoon zelf een beetje leuk maken..
Ja, over 3 wekenquote:Op woensdag 21 juni 2006 00:36 schreef alwaysthebest het volgende:
Komen er wel nog andere ringetjes in?
Je bent weer thuis?quote:
WBquote:
Ik ook!quote:Op woensdag 21 juni 2006 10:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
WB.
Waar heb je gelogeerd in NY?
En MB: jij gaat ook binnenkort The Big Apple met een bezoekje vereren?
Ik wil ook weer.
Misschien ga ik in september weer. Maar dat is maar misschienquote:
Dan weet je ook niet wat je mistquote:
Ik heb ook tv en ik lees ook krantenquote:
Maar dan voel je nog steeds niet de vibe van NYquote:
NY is niet dé VS. NY is NYquote:
Nee, omdat andere mensen die al eens geweest zijn steeds voorkruipenquote:Op woensdag 21 juni 2006 11:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar dan voel je nog steeds niet de vibe van NY.
Ruimte genoeg hoorquote:Op woensdag 21 juni 2006 11:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nee, omdat andere mensen die al eens geweest zijn steeds voorkruipen.
De sfeer (die totaal niet te vergelijken is met het grootste deel van de rest van de VS - met een klene uitzondering voor San Francisco), de tomeloze en voelbare energie die de stad uitadement, de 24-7 mentaliteit, de vele mogelijkheden op cultureel, culinair, winkel-, struin en uitgaansgebied ... enzovoorts, enzovoortsquote:Op woensdag 21 juni 2006 11:21 schreef The_Langolier het volgende:
Jaja. En wat is er dan zo goed aan NY?
En het gevoel om als Madurodampoppetje in een "grotemensenstad" rond te lopenquote:Op woensdag 21 juni 2006 11:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
De sfeer (die totaal niet te vergelijken is met het grootste deel van de rest van de VS - met een klene uitzondering voor San Francisco), de tomeloze en voelbare energie die de stad uitadement, de 24-7 mentaliteit, de vele mogelijkheden op cultureel, culinair, winkel-, struin en uitgaansgebied ... enzovoorts, enzovoorts.
Dat heb ik dan weer niet ...quote:Op woensdag 21 juni 2006 11:40 schreef Zhenar het volgende:
En het gevoel om als Madurodampoppetje in een "grotemensenstad" rond te lopen![]()
Terg mij niet met je blije poep smileys!quote:
quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:25 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Terg mij niet met je blije poep smileys!![]()
Blije smileys, is daar niet zo'n moeilijk woord voor?quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:25 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Terg mij niet met je blije poep smileys!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |