Mentaliteit van nl op een wk tegenover andere landen:
Jullie nemen Servië en Montenegro niet serieus. Ze hebben verloren met 6-0 en zo wat dan? Ze leven nog steeds. Ze zullen het wel voor een tijdje irritant vinden, maar het zal wel wennen.
Jullie lachen ons allemaal uit. Gewoon zieilig zijn jullie. Elk land heeft zijn hoogte en dieptepunten. Dat nederland het nu goed doet betekend niet dat ze het later ook goed doen. Servië of Montenegro kunnen later eventueel goede tijden krijgen en zelfs beter spelen dan nl.
Ik begrijp jullie mentaliteit echt niet.
Hoe zouden jullie het vinden als jullie zomaar even 6-0 binnenkrijgen? Dan ga jullie allemaal lekker excuses zoeken en lopen huilen in jullie hol. ik geloof dan nl en hun supporters er lange tijd niet overheen zouden kunnen komen. Jullie zouden zelfs weigeren deel te nemen aan nog zo'n wk als jullie geen hoge plaats behalen bij zo'n toernooi. (Zie eurovision en dan jullie vriendjespolitiek argument).
Bedenk wel dat mijn volk en mijn land koppige gasten zijn die zich zomaar niet laten wegmeppen. Ze zullen altijd terugkomen.
Bedenk wel dat Servië en Montenegro speelden voor een staat die niet eens meer bestaat. Ze hebben zoveel verloren dat ze niet echt inzagen waar ze nog voor spelen.
Jullie zeggen wel dat Gavrancic en Dragutinovic de mond is gesnoerd (vanwege die persconferentie die ze gaven voor de wedstrijd tegen nl) ze waren gewoon positief en niks anders. Mag toch? Veel nl'ers denken meteen dat nl wereldkampioen word en zo.
Die kaart van Kezman was ONTERECHT. Van bommel heeft die scheids gevloerd en kreeg niks. Er waren ook best gore overtredingen, nog goorder dan die van Kezman op dit wk. Daar heb ik ze nog geen rode kaart voor uit zien delen. Verder is SCG met een oncompleet elftal gekomen: Vukic geblesseerd, Vidic die niet mocht spelen tegen nl, daarna bleseerde hij zich weer. Kezman die zijn dagen niet had, Vucinic die geblesseerd was.
Jullie sollen allemaal met Kezman hier en zo terwijl elke speler zijn dagen soms niet kan hebben. Dit kan ook het nederlandse elftal overkomen.
Jullie spelen trouwens zelfs (in mijn ogen dan) vals. Bhoularouz of hoe je dat ook schrijft, Affelay, en Assiati en nog meer spelers (bijvoorbeeld van surinaamse afkomst) tja met die spelers kan je wel makkelijker door komen he? Kalou wilden jullie ook inpikken van Ivoorkust echt laf. Zelfs al wil die gozer spelen voor nl ik zou weigeren.
Als ik nu even goede spelers ter wereld een Servische nationaliteit zou geven zodat ze zouden kunnen spelen voor Servie dan zouden jullie het vuil, oneerlijk en onsportief vinden.
Wij spelen tenminste met trots: met de kennis dat alleen ECHTE Serviërs (en Montenegrijnen) ons elftal vertegenwoordigen.
De mentaliteit van jullie he?! Bah!?
(Vooral tong 80 is goed in uitlachen, en het beledigen van spelers. Eens kijken meneer of je het zal kunnen vinden als al die alloctonen hier je gaan terugpakken als nl faalt. Idi u picku materinu i ostani tamo majmune jedan!) Zoeits zei je ook in eenander topic. Hier hetzelfde maar erger terug!
Graag gedaan verder.
Die scheidsen waren trouwens partijdig, maar dat zijn ze altijd als ze tegen mijn land moeten fluiten. Koroman mocht opeens niks meer doen van die flikker, terecht vrijetrappen gaf hij niet ect.
Bovendien heeft de fifa ons expres in die groep geplaats, het was GEEN EERLIJKE loting. Maar goed ik zal over die loting wel later wat schrijven.