abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39070167
Mentaliteit van nl op een wk tegenover andere landen:

Jullie nemen Servië en Montenegro niet serieus. Ze hebben verloren met 6-0 en zo wat dan? Ze leven nog steeds. Ze zullen het wel voor een tijdje irritant vinden, maar het zal wel wennen.

Jullie lachen ons allemaal uit. Gewoon zieilig zijn jullie. Elk land heeft zijn hoogte en dieptepunten. Dat nederland het nu goed doet betekend niet dat ze het later ook goed doen. Servië of Montenegro kunnen later eventueel goede tijden krijgen en zelfs beter spelen dan nl.

Ik begrijp jullie mentaliteit echt niet.

Hoe zouden jullie het vinden als jullie zomaar even 6-0 binnenkrijgen? Dan ga jullie allemaal lekker excuses zoeken en lopen huilen in jullie hol. ik geloof dan nl en hun supporters er lange tijd niet overheen zouden kunnen komen. Jullie zouden zelfs weigeren deel te nemen aan nog zo'n wk als jullie geen hoge plaats behalen bij zo'n toernooi. (Zie eurovision en dan jullie vriendjespolitiek argument).

Bedenk wel dat mijn volk en mijn land koppige gasten zijn die zich zomaar niet laten wegmeppen. Ze zullen altijd terugkomen.

Bedenk wel dat Servië en Montenegro speelden voor een staat die niet eens meer bestaat. Ze hebben zoveel verloren dat ze niet echt inzagen waar ze nog voor spelen.

Jullie zeggen wel dat Gavrancic en Dragutinovic de mond is gesnoerd (vanwege die persconferentie die ze gaven voor de wedstrijd tegen nl) ze waren gewoon positief en niks anders. Mag toch? Veel nl'ers denken meteen dat nl wereldkampioen word en zo.

Die kaart van Kezman was ONTERECHT. Van bommel heeft die scheids gevloerd en kreeg niks. Er waren ook best gore overtredingen, nog goorder dan die van Kezman op dit wk. Daar heb ik ze nog geen rode kaart voor uit zien delen. Verder is SCG met een oncompleet elftal gekomen: Vukic geblesseerd, Vidic die niet mocht spelen tegen nl, daarna bleseerde hij zich weer. Kezman die zijn dagen niet had, Vucinic die geblesseerd was.

Jullie sollen allemaal met Kezman hier en zo terwijl elke speler zijn dagen soms niet kan hebben. Dit kan ook het nederlandse elftal overkomen.

Jullie spelen trouwens zelfs (in mijn ogen dan) vals. Bhoularouz of hoe je dat ook schrijft, Affelay, en Assiati en nog meer spelers (bijvoorbeeld van surinaamse afkomst) tja met die spelers kan je wel makkelijker door komen he? Kalou wilden jullie ook inpikken van Ivoorkust echt laf. Zelfs al wil die gozer spelen voor nl ik zou weigeren.

Als ik nu even goede spelers ter wereld een Servische nationaliteit zou geven zodat ze zouden kunnen spelen voor Servie dan zouden jullie het vuil, oneerlijk en onsportief vinden.

Wij spelen tenminste met trots: met de kennis dat alleen ECHTE Serviërs (en Montenegrijnen) ons elftal vertegenwoordigen.

De mentaliteit van jullie he?! Bah!?

(Vooral tong 80 is goed in uitlachen, en het beledigen van spelers. Eens kijken meneer of je het zal kunnen vinden als al die alloctonen hier je gaan terugpakken als nl faalt. Idi u picku materinu i ostani tamo majmune jedan!) Zoeits zei je ook in eenander topic. Hier hetzelfde maar erger terug!

Graag gedaan verder.

Die scheidsen waren trouwens partijdig, maar dat zijn ze altijd als ze tegen mijn land moeten fluiten. Koroman mocht opeens niks meer doen van die flikker, terecht vrijetrappen gaf hij niet ect.

Bovendien heeft de fifa ons expres in die groep geplaats, het was GEEN EERLIJKE loting. Maar goed ik zal over die loting wel later wat schrijven.
pi_39070247
Okay.
pi_39070346
In 2000 6-1, in 2006 6-0. Ze zijn op de Balkan gewoon niet zo goed in voetballen, bovendien hebben ze een walgelijke mentaliteit, van teamspel is zelden sprake. Ik vind S&M een van de meest onsypathieke elftallen van dit toernooi. De vlag gaat dan ook uit nu ze er uit zijn geknikkerd met hele dikke cijfers.
pi_39070365

Joh, wat kut voor je ...

WE WON IT FIVE TIMES!
pi_39070372
Jezus heuj, anders neem je Fok ff serieus .
pi_39070412
hahaha, wat een frustratie.
6-0 bahaha
  woensdag 21 juni 2006 @ 12:28:41 #7
19840 Libris
Live from Singapore
pi_39070426
Zo, die frustratie zit diep...
pi_39070432
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 12:27 schreef Mr.Mills het volgende:
Jezus heuj, anders neem je Fok ff serieus .
Ik moet bij dit soort dingen altijd terug denken aan de man die het Philips gebouw in Amsterdam bezette (althans dat was zijn doel, volgens mij drong hij het verkeerde gebouw binnen) omdat hij breedbeeldtv's verderfelijk vond. Compleet gestoord dus.
pi_39070472
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 12:28 schreef Steijn het volgende:

[..]

Ik moet bij dit soort dingen altijd terug denken aan de man die het Philips gebouw in Amsterdam bezette omdat hij breedbeeldtv's verderfelijk vond. Compleet gestoord dus.
en dan ook nog het verkeerde gebouw bezetten
  woensdag 21 juni 2006 @ 12:29:53 #10
140724 Zyggie
Geweldenaar.
pi_39070477
Hahahahahahaha.

Gooi het er maar uit!
Zyggie.
pi_39070534
OP de balkan niet goed met voetballen? Dan moet je maar eens het oude elftal zien van het OUDE GROTE JOEGOSLAVIË. Zoek opnames en je hebt genoeg om jezelf tegen te spreken. Wie zegt dat over 4 jaar nederland niet kan mislukken op het wk? Dat kan gebeuren en klaar.

JE zegt dat mijn land eruitgeknikkerd is. Voor hetzelfde geld kan nederland met dezelfde getallen verliezen in het vervolg. 89ste finales ofzo.
  woensdag 21 juni 2006 @ 12:31:40 #12
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_39070549
Wel ja, joh!
Geef de Surinamers, de Ivorianen, de Nederlanders, de scheids, de FIFA en weet ik veel wie maar de schuld van jullie slechte spel!
quote:
Idi u picku materinu i ostani tamo majmune jedan
Uh, whatthefuckie?
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
  woensdag 21 juni 2006 @ 12:32:05 #13
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_39070561
* Bupatih denkt terug aan Nederland - Joegoslavië: 6-1
pi_39070587
Ik ben niet zo een idiooit als ndie nedelrander die dat gebouw bezette. Ik dnek na met mijn hersenen want daar heb i kze voor. Jullie blijkbaar niet.
pi_39070605
Wat een zeiktopic zeg, Servie is gewoon een boutploeg uit een boutland. Leer er mee leven.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_39070606
Gewoon geen aandacht aan besteden opgekowed.. Je lokt op deze manier juist van die typische "fok opmerkingen" uit over Servië en Montenegro..
[♣].... Je op trots ben ik. Door signature mijn hebt jij zo.....[♣]
  woensdag 21 juni 2006 @ 12:33:18 #17
140724 Zyggie
Geweldenaar.
pi_39070618
Grappig dat je de rassenkaart trekt, hehe is sowieso grappig als een servier dat doet, terwijl dat nog erg meevalt.
Zyggie.
pi_39070628
KAn een mod even de rommel verwijderen of deze naar general chat / serouis talk verplaatsen want dit is serieus bedoeld en niet voor kleuters met een iq onder de 0 met domme reacties.

Pinkplatium wehehe eindelijk iemand zoals jij met verstand .
pi_39070667
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 12:31 schreef opgekowed het volgende:
JE zegt dat mijn land eruitgeknikkerd is. Voor hetzelfde geld kan nederland met dezelfde getallen verliezen in het vervolg.
Alleen gebeurt dat nooit, althans kijkende naar de geschiedenis.
pi_39070673
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 12:33 schreef Zyggie het volgende:
Grappig dat je de rassenkaart trekt, hehe is sowieso grappig als een servier dat doet, terwijl dat nog erg meevalt.
pi_39070685
quote:
Hoe zouden jullie het vinden als jullie zomaar even 6-0 binnenkrijgen? Dan ga jullie allemaal lekker excuses zoeken en lopen huilen in jullie hol.
Euh, wat doe je zelf nou?
  woensdag 21 juni 2006 @ 12:35:17 #22
151791 Kindervriend
Tilburg boven fallus.
pi_39070708
Whehe, prachtig dit. Jong, Servië en Montenegro is gewoon een overschat en matig team. Leg je er bij neer en ga niet zo blij lopen doen hier.
pi_39070712
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 12:34 schreef Steijn het volgende:

[..]

Alleen gebeurt dat nooit, althans kijkende naar de geschiedenis.
Ben jij een helderziende ali baba
pi_39070742
Kurac.
pi_39070745
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 12:33 schreef Hathor het volgende:
Wat een zeiktopic zeg, Servie is gewoon een boutploeg uit een boutland. Leer er mee leven.
Ja het ene decennium bestaat het wel, het volgende weer niet.
  woensdag 21 juni 2006 @ 12:36:33 #26
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_39070763
.
Ik ruik frustratie!
And now for something completely different, I'm on a horse.
pi_39070766
Okay, wie is de eerste die een Calimero-plaatje post?
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  woensdag 21 juni 2006 @ 12:36:39 #28
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_39070767
opgekowed denkt dat hij heel wat is. Hij beschuldigt 'ons' ervan dat we excuses zoeken als we verliezen, terwijl hij dat zélf doet in zijn tenenkrommende relaas.

En dan ook nog eens beweren dat wij kleuters zijn met een IQ van onder de 0.

Nee, zó voer je een serieuze discussie!
  woensdag 21 juni 2006 @ 12:37:10 #29
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_39070790
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 12:33 schreef opgekowed het volgende:
KAn een mod even de rommel verwijderen of deze naar general chat / serouis talk verplaatsen want dit is serieus bedoeld en niet voor kleuters met een iq onder de 0 met domme reacties.
Als ik de OP weghaal, dan gaat het topic stuk. .
  woensdag 21 juni 2006 @ 12:37:16 #30
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_39070793
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 12:34 schreef Razztwizzle het volgende:

Euh, wat doe je zelf nou?
Dat dus!

Verder ben ik vrouw en roep ik dus 'Joh, het is maar een spelletje!'
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_39070794
Het enige balspel waar die viezerds goed in zijn is balletje-balletje.

Moorden en bedriegen dat is wat ze kunnen, voetballen ho maar!
Niet zo sexistisch! Een man kan ook stom werk doen, net als vrouwen!
pi_39070812
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 12:33 schreef Zyggie het volgende:
Idd zeg, met al die rassenoorlogen inclusief concentratiekampen aldaar moet in yougoslaaf hier niet echt over beginnen

Boulahrouz is als Nederlander geboren volgens mij, is er eens ee goed voorbeeld van integratie vind meneer de buitenlander het weer eens niet goed
pi_39070823
Ja grappig. Wacht maar tot Friesland onafhankelijk wordt. Iedereen heeft het erover hoe Serviërs barbaren waren in oorlog en zo. Huemmmm eff terug kijken naar Indonesië, Suriname en zo.

Oeps krijgen jullie al backflashen? Verkrachtingen, moorden, slaven handel, slaven arbeid etc.

Of heb ik nu wat gevoeligs geraakt?
pi_39070827
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 12:37 schreef Copycat het volgende:

[..]

Dat dus!

AAARGH !!!
  woensdag 21 juni 2006 @ 12:38:08 #35
140580 Charizma
El Cohones Grande
pi_39070829
Haha ik spot opgekropte frustraties !
Be water my friend
pi_39070850
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 12:37 schreef NJ het volgende:

[..]

Als ik de OP weghaal, dan gaat het topic stuk. .
pi_39070852
quote:

[..]

Dat dus!

Ja, maar die uitspraak kan heel voetbalminnend-Nederland waarschijnlijk ook niet echt waarderen, mocht Nederland eruit komen te liggen in de volgende rondes

Gokje hoor
pi_39070854
Hehehe!!

Zou je eigen mentaliteit maar ff checken!
It's not about East or West, It's about niggaz and bitches, power and money, riders and punks. Which side are you on?
  woensdag 21 juni 2006 @ 12:38:44 #39
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_39070861
quote:

[..]

'Joh, het is maar een spelletje!'
Dit is nog fouter dan het hele gehuil van die Serv.
pi_39070873
quote:
Jullie spelen trouwens zelfs (in mijn ogen dan) vals. Bhoularouz of hoe je dat ook schrijft, Affelay, en Assiati en nog meer spelers (bijvoorbeeld van surinaamse afkomst) tja met die spelers kan je wel makkelijker door komen he? Kalou wilden jullie ook inpikken van Ivoorkust echt laf. Zelfs al wil die gozer spelen voor nl ik zou weigeren.
Ga ook klagen op Frankrijk zou ik zeggen.
Als jij hersens hebt om te denken dan zou ik die eerst maar eens gaan gebruiken. Nu nog klagen over een wedstrijd die bijna en week geleden is gespeeld.
Laat al die mensen maar lekker lachen als Nederland eruit vliegt. Wij zijn tenminste wel door de poule heen gekomen en wij zijn nog steeds op het WK, in tegenstelling tot Marokko, Turkije, Belgie etc etc etc.
pi_39070895
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 12:37 schreef opgekowed het volgende:
Ja grappig. Wacht maar tot Friesland onafhankelijk wordt.

Ja, ik wacht.
pi_39070897
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 12:37 schreef opgekowed het volgende:
Ja grappig. Wacht maar tot Friesland onafhankelijk wordt. Iedereen heeft het erover hoe Serviërs barbaren waren in oorlog en zo. Huemmmm eff terug kijken naar Indonesië, Suriname en zo.

Oeps krijgen jullie al backflashen? Verkrachtingen, moorden, slaven handel, slaven arbeid etc.

Of heb ik nu wat gevoeligs geraakt?
Nee hoor, maar laat je vooral niet afleiden, je bent lekker op dreef pik.
pi_39070917
Jebent erzelf 1.
pi_39070936
quote:
Kezman denkt dat zijn land uit kan groeien tot dé sensatie van het toernooi. "We zitten in een zware groep, maar in mijn ogen zijn er in onze poule geen uitgesproken favorieten. Iedereen kan van iedereen winnen. Wij hebben in ieder geval genoeg redenen om optimistisch te zijn. In de kwalificatiepoule hebben we Spanje verslagen en dat geeft vertrouwen. Als we de groep eenmaal achter ons gelaten hebben, kan er van alles gebeuren. De WK-finale, op 9 juni, is mogelijk. Daar droom ik van."

woensdag 21 juni 2006 @ 12:40:51 #45
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_39070957
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 12:38 schreef NJ het volgende:

Dit is nog fouter dan het hele gehuil van die Serv.
Sorry.
Ik zal me vanavond in de kroeg inhouden. Dus niet vragen wat buitenspel ook weer is, niet roepen dat die ene speler van Argentinië wel een enorm lekker ding is en zeker niet, nadat we in de pan zijn gehakt, troostende woorden spreken als 'Ach, het is maar een spelletje, joh!"
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_39070963
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 12:39 schreef opgekowed het volgende:
Jebent erzelf 1.
  woensdag 21 juni 2006 @ 12:41:09 #47
148795 Punjab
Next Stop...
pi_39070972
Niet opgekowed maar opgefokt pfff
Tis wat als je niks anders kunt...
Op donderdag 22 juni 2006 20:10 schreef milagro het volgende:
he who dares wins, so go go gadget arms, legs, and leutert.
pi_39071020
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 12:35 schreef opgekowed het volgende:

[..]

Ben jij een helderziende ali baba
Ali baba zegt die serviër
pi_39071025
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 12:40 schreef marsu het volgende:

[..]

Wauw daar heb je weer een wat. Ik trek me er niks van aan. Ik heb in ieder geval niet gezegd dat mijn land van iedereen zou winnen en zo. Dat ze de beste zijn etc etc.
pi_39071033
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 12:41 schreef Punjab het volgende:
Niet opgekowed maar opgefokt pfff
Kan iemand er niet opgezout van maken ? Tis wel weer mooi geweest.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')