Waar lagen ze?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 00:12 schreef Brighteyes het volgende:
Gelukkig heb ik mijn enkels weer terug!
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 00:20 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, het was leuk, en ook heel lekker.![]()
Het zijn geen verkeerde landen om heen te gaan zeg maar.
Oh wacht... zal ik wat foto's van mijn hotelkamer posten?Echt leuk. Momentje!
Ojee..quote:Op zaterdag 17 juni 2006 00:14 schreef Brighteyes het volgende:
Daar ergens tussen die berg vocht.
Van de week maar eens een afspraak maken bij de huisarts. je ziet dit nl. voornamelijk bij hoogzwangeren of mensen met een te hoge bloeddruk heb ik begrepen en aangezien de eerste optie niet klopt... Toch de 2e maar eens laten checken.
Dat zijn de betere hotelsquote:Op zaterdag 17 juni 2006 00:29 schreef Brighteyes het volgende:
Ok, komen ze:
Dit was de slaapkamer:
[afbeelding]
en vanuit een andere hoek:
[afbeelding]
En dan de badkamer:
Links:
[afbeelding]
Midden:
[afbeelding]
Rechts:
[afbeelding]
Best aardig toch?
En dan was dit mijn woonkamer:
[afbeelding]
met apart toilet
[afbeelding]![]()
Dit moet zo'n 400 euro per nacht kosten normaal gesproken!
Dat impliceert dat al die vreemde mannen toch geen bevrediging brachtenquote:Op zaterdag 17 juni 2006 00:38 schreef Brighteyes het volgende:
En nu ga ik maar eens slapen. Gewoon lekker in mijn eigen bedje bij mijn eigen vent!
die bedoelde ik ... nou ja... het tijdstip enzo van posten...quote:Op zondag 18 juni 2006 09:58 schreef Duderinnetje het volgende:
Zoals het klokje thuis tikt!
Ik zit volgende week in CH, zal ook wat foto's maken. Hotel url is:quote:Op zaterdag 17 juni 2006 00:29 schreef Brighteyes het volgende:
Ok, komen ze:
Dit was de slaapkamer:
[afbeelding]
en vanuit een andere hoek:
[afbeelding]
En dan de badkamer:
Links:
[afbeelding]
Midden:
[afbeelding]
Rechts:
[afbeelding]
Best aardig toch?
En dan was dit mijn woonkamer:
[afbeelding]
met apart toilet
[afbeelding]![]()
Dit moet zo'n 400 euro per nacht kosten normaal gesproken!
En neem aan dat je pas na de voetbal vertrekt (indien NL vanavond verliest)?quote:Op woensdag 21 juni 2006 09:12 schreef Marsepein het volgende:
Zondagavond tot vrijdagochtend. Ik ga met de auto, dus ben vrijdagmiddag/begin van de avond weer thuis.
Het ligt aan de Zurichsee, ik hoop zo op mooi weer. Daar waar ik voor mijn werk moet zijn is de rijkste plaats van Zwitserland. Er wonen een aantal F1 coureurs (Kimi Raikonen heeft er bv een huis), en zoals wij een vw dealer hebben op iedere hoek van de straat, daar zit een Rolls Royce dealer op de hoek.
Ik ga er juist werken, ik hoop 's avonds een beetje te kunnen terassen met wat leuke collega's. Verder ga ik VOOR de voetbal weg, ik ga met de auto en het is ongeveer 8 uur rijden.... Als ik na de voetbal weg zou gaan, dan kan ik direct door achter mijn bureau daar.quote:Op woensdag 21 juni 2006 10:11 schreef sanger het volgende:
[..]
En neem aan dat je pas na de voetbal vertrekt (indien NL vanavond verliest)?
Wel een leuk weekje dan zo. Beetje terasje pakken enzo, of moet er ook gewerkt worden?
Dus tijdens voetbal zit je in de autoquote:Op woensdag 21 juni 2006 10:36 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Ik ga er juist werken, ik hoop 's avonds een beetje te kunnen terassen met wat leuke collega's. Verder ga ik VOOR de voetbal weg, ik ga met de auto en het is ongeveer 8 uur rijden.... Als ik na de voetbal weg zou gaan, dan kan ik direct door achter mijn bureau daar.![]()
Neehee, ik ga voor de voetbal weg, om daar op tijd te zijn. Ik heb daar ook andere NL collega's en probeer daarmee af te spreken.quote:
quote:
Ik hoor net dat het heulemaal niet spannend is omdat 'we' toch al 'door' zijn.quote:
De roomplanner op de vt wonen site!quote:Op donderdag 22 juni 2006 10:31 schreef Étoile het volgende:
![]()
Ik meen me te herinneren dat iemand ergens ooit () een linkje geplaatst had naar een gratis programmaatje waarmee je een ruimte kon inrichten/ontwerpen. Weet iemand misschien wat ik bedoel?
Je hoeft niet te wachten met een topic te openenquote:Op donderdag 22 juni 2006 11:32 schreef Étoile het volgende:
Oeps helemaal niet gezien Brighteyes!Die van VTWonen is idd ook erg leuk!
ohhh ik kan niet wachten tot ik hier ook een topic kan openen...
lol, het wachten is vooral op een klusbaar objectquote:Op donderdag 22 juni 2006 11:44 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Je hoeft niet te wachten met een topic te openen![]()
Het is Klussen en Wonen he!quote:Op donderdag 22 juni 2006 11:55 schreef Étoile het volgende:
[..]
lol, het wachten is vooral op een klusbaar object. Maar hopelijk komt daar over niet al te lange tijd verandering in
Je kunt ook een begin maken met het zoeken naar geschikte klusobject-topicquote:Op donderdag 22 juni 2006 16:17 schreef Étoile het volgende:
Ok Be
Marsepein, waar ik nu woon valt niet veel te showenIk wil dan natuurlijk net zoals jullie een volwaardig voor-en-na-klus-en-inricht-topic! En tot die tijd surf ik wel gewoon
rond in de topics en woonwebsites
Klussen is net zoiets als zen. Je gaat niet op zoek naar een ding om te klussen; het ding om te klussen biedt zichzelf aan.quote:Op donderdag 22 juni 2006 16:40 schreef sanger het volgende:
[..]
Je kunt ook een begin maken met het zoeken naar geschikte klusobject-topic
Heerlijk! En jullie hebben het verdiend!!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:10 schreef Marsepein het volgende:
Zo, de vakantie is geboekt, het wordt 9 dagen Griekenland all-in. Een ritme van slapen-eten-drinken-slapen-eten-drinken-slapen-eten-drinken-drinken-drinken-en weer van voren af aan beginnen. En dat dan met zijn 2-en![]()
Alle gekheid op een stokkie, we zijn toe aan een korte relax vakantie. Dus daarom all-in.
![]()
![]()
Ik heb er zin an
![]()
![]()
![]()
We staan nu eerste op een flat via de woningbouwvereniging. We kunnen dit weekend komen kijken dus misschien hoeven we niet lang meer te zoeken!quote:Op donderdag 22 juni 2006 16:40 schreef sanger het volgende:
[..]
Je kunt ook een begin maken met het zoeken naar geschikte klusobject-topic
Stijlvolquote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:07 schreef gronk het volgende:
Ik had liever dikkere CV-leidingen gehad.
Als je vanaf verdelers werkt is 15 mm goed hoor.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:07 schreef gronk het volgende:
Ik had liever dikkere CV-leidingen gehad.
Ohquote:Op woensdag 28 juni 2006 11:27 schreef Brighteyes het volgende:Dude, volgens mij heb jij het nu weer terug naar het oude zitten veranderen.
Ik had het al veranderd namelijk en nu staat het er weer in de oude versie.
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 14:51 schreef Brighteyes het volgende:
*klein beetje juicht
Cewl!quote:Op woensdag 28 juni 2006 17:51 schreef Étoile het volgende:
[..]
Volop juicht
Eind juli is de flat van ons!
![]()
Ja hèquote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:19 schreef Brighteyes het volgende:
Ey! Daar zijn jullie! Lekker dan dat je er zomaar afgegooid word!
Goed afdekken (naast plastic kun je ook een soort kartonnen platen krijgen meen ik). En niet met de behangstomer aan het werk me dunkt.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 21:26 schreef Modus het volgende:
Ja hallo.. Stel he, stel, dat ik eerst laminaat laat leggen en pas daarna aan de wanden begin (verf of behang, is nog niet zeker), hoe stom danwel onoverkomelijk is dat dan?
Och hemel!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:51 schreef Brighteyes het volgende:
Tip... ruim de verf op na het klussen...
[afbeelding]
Over die TVquote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:55 schreef Brighteyes het volgende:
Eh ja... da's mss wel een betere tip!
Damn... je zal dit vinden zeg!
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:51 schreef Brighteyes het volgende:
Tip... ruim de verf op na het klussen...
[afbeelding]
Die ruzies herken ik wel. Daar heb je echt geen kinderen voor nodig.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:02 schreef gronk het volgende:
Smerige gordijnen trouwens.
Ik zie de klusruzies al ontstaan als de man des huizes 't laminaar aan het bijwerken is en 't niet snel of niet goed genoeg gaat naar de zin van de vrouw van 't stel.
'Maar jij wilde zonodig kinderen...'![]()
Hebben wij weer even mazzelquote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:08 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Die ruzies herken ik wel. Daar heb je echt geen kinderen voor nodig.![]()
Nou mazzel... Zo op z'n tijd zouden twee van die bliksemafleidertjes best prettig kunnen zijn hoor.quote:
Schoteltje nodig ?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 01:06 schreef ArtyShock het volgende:
Nou mazzel... Zo op z'n tijd zouden twee van die bliksemafleidertjes best prettig kunnen zijn hoor.![]()
Wij begrijpen elkaar niet.quote:
Jaha.... Hij leeft nog. Of "ik" moet ik natuurlijk zeggen. Lastig, al die accounts.quote:Op zondag 2 juli 2006 00:52 schreef Marsepein het volgende:
Arty!
Je leeft nog ... tijd niet gesproken hier.
Hoi!
Ik heb Juleh de vorige keer beloofd dat ik een gil geef als we weer een ladinkje zouden hebben. Dit is de gil. Zullen we afspreken dat als hij voor het weekend niets heeft laten horen, ik jou aan je jas trek? Kom je ze zaterdag of zondag maar even halen wat mij betreft!quote:Op woensdag 5 juli 2006 13:14 schreef Étoile het volgende:
Duderinnetje! Hier een liefhebber! Ik kan ze lopend even op komen halen wanneer het jullie schikt
Sorry BE, ik zal hem volgende keer wat beter verstoppenquote:Op woensdag 5 juli 2006 21:11 schreef Brighteyes het volgende:
Mag ik deze nog even onder de aandacht brengen?
Even over TVP's!
Ik kom toch regelmatig nog wat nutteloze tvp's tegen, net weggehaald 'tvp, deze ga ik vanavond uitgebreid lezen'.
Nou, dan neem je vanavond de index van K&W nog maar een keertje door.
Alrighty, heb ook al een paar bananendozen van de jongen van de groente bij de appie gekregenquote:Op woensdag 5 juli 2006 15:02 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik heb Juleh de vorige keer beloofd dat ik een gil geef als we weer een ladinkje zouden hebben. Dit is de gil. Zullen we afspreken dat als hij voor het weekend niets heeft laten horen, ik jou aan je jas trek? Kom je ze zaterdag of zondag maar even halen wat mij betreft!
Doe ikquote:Op woensdag 5 juli 2006 22:32 schreef Étoile het volgende:
[..]
Alrighty, heb ook al een paar bananendozen van de jongen van de groente bij de appie gekregen. Laat je hier (of via mail) ff weten als ze wel al opgehaald worden?
Ja eh... sorry... Druk... Forum.quote:Op donderdag 6 juli 2006 22:43 schreef Duderinnetje het volgende:
Nee, je vertelt mij NOOIT wat Be!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
De kilte in mijn hart, verhoedt het mij te rellenquote:Op donderdag 6 juli 2006 22:58 schreef Marsepein het volgende:
Rellen, rellen, rellen!!!!!
Liefste, we gaan niet allemaal weg hoorquote:Op donderdag 6 juli 2006 23:09 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
De kilte in mijn hart, verhoedt het mij te rellen![]()
Eerst zien, dan gleuvenquote:Op donderdag 6 juli 2006 23:16 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Liefste, we gaan niet allemaal weg hoor [afbeelding]
Ach en Weehun mag ookquote:Op donderdag 6 juli 2006 23:29 schreef Marsepein het volgende:
Na de vakantie ben ik weer volop in K&W. Ik heb nu gewoon ff niks te Kaa en Weehun. Ik lurk en antwoord zo hier en daar.
Komkommertijd heet dat geloof ik. Maar ik ben er wel hoor, echt!
Dat zag ik al bij Conrad. Ik heb ook zo'n draadeindtang met geisoleerde stekkertjes nodig en wat zekeringen, misschien ga ik het maar bestellen.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 18:02 schreef Marsepein het volgende:
Hebben ze geen universele? Die knip/zaag je zo op maat.
Ik woon in Papendrechtquote:Op zaterdag 8 juli 2006 18:21 schreef Marsepein het volgende:
Welke regio woon je? Ik heb het nog liggen ....
Ik denk een Enorm ijzerwarenhandel...quote:Op zondag 9 juli 2006 11:01 schreef Conflict het volgende:
Ja, misschien is het toch beter om maandag gewoon ff naar de winkel te gaan
Waar zouden ze zoiets verkopen? Ben nu alleen bij de karwei geweest. Misschien eens bij de Praxis kijken, dat is toch ook echt een fijnere zaak vind ik.
Dat is niet eens zo'n slecht idee, zal eens kijken of ik hele dikke kan vinden.quote:Op zondag 9 juli 2006 11:16 schreef Marsepein het volgende:
Zijn een paar stevige tyreps geen optie?
Ik heb zelf dunne liggen, zijn te kort, maar ik kan er twee aan elkaar koppelen en dan gewoon zes keer, dus totaal 12 van die dingen gebruiken. Het is toch maar tijdelijk, over een maand of vier gaat dat ding uit het water.quote:
check!quote:Op zondag 9 juli 2006 11:53 schreef Marsepein het volgende:
Leg voldoende reserve tyreps ook in de boot. Tyreps kun je voor verschrikkelijk veel noodreparaties gebruiken. Evenals een rol ductape.
Graag gedaan meis!quote:Op zondag 9 juli 2006 22:48 schreef Étoile het volgende:
Duderinnetje en ArtyShock, nog bedankt voor de verhuisdozen en de parketadviezen! Ik heb er vanavond 6 ingepakt en de chaos aan spullen lijkt alleen maar erger te worden
Dat belooft wat
Oh goody dan al!quote:Op zondag 9 juli 2006 22:49 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Graag gedaan meis!
En héél herkenbaarMaar er komt een soort breekpunt waarna het dan opeens wel écht opgeruimder wordt (bij doos 36 of zo
)
Ja en dan is het nét sinterklaasquote:Op zondag 9 juli 2006 22:54 schreef Étoile het volgende:
[..]
Oh goody dan al!
*met hernieuwde moed verder inpakt*
En die moeten natuurlijk ook allemaal weer uitgepakt worden natuurlijk![]()
Het zal waarschijnlijk wel tot na sinterklaas duren voordat ik weer puf heb om me in die dozenmassa te stortenquote:
quote:Op maandag 10 juli 2006 00:03 schreef Étoile het volgende:
[..]
Het zal waarschijnlijk wel tot na sinterklaas duren voordat ik weer puf heb om me in die dozenmassa te stortenMaar misschien zijn jullie tegen die tijd wel helemaal ingericht?
![]()
Uitpakken en een fotoreportage van makenquote:Op maandag 10 juli 2006 10:39 schreef Conflict het volgende:
Ik ben de afgelopen vijf jaar vier keer verhuisd. De laatste verhuizing was erg makkelijk want de helft stond nog ingepakt in dozen, in de schuur. Ik had zo iets van: straks moet ik weer allees inpakken, bekijk het maar!
En nu woon ik al weer een half jaar hier en diezelfde dozen staan nu weer hier in de schuur. Ik ben benieuwd wat er allemaal in zit
Ja maar we staan op de wachtlijst voor een ander huisquote:Op maandag 10 juli 2006 10:57 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Uitpakken en een fotoreportage van maken![]()
Wat mag in godsnaam de reden zijn dat je zovaak achter elkaar verhuistquote:Op maandag 10 juli 2006 11:37 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ja maar we staan op de wachtlijst voor een ander huis![]()
gewoon, leukquote:Op maandag 10 juli 2006 18:38 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Wat mag in godsnaam de reden zijn dat je zovaak achter elkaar verhuist![]()
het gaat goed met mij, ga morgen op vakantie, voor drie weken naar Ecuadorquote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:34 schreef Duderinnetje het volgende:
ZO.
Hoe is 't nou allemaal hier.
* SlowChat mond-op-mond-beademing geeft
Goed hoorquote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:34 schreef Duderinnetje het volgende:
ZO.
Hoe is 't nou allemaal hier.
* SlowChat mond-op-mond-beademing geeft
O ja, dat was jij! Leuk manquote:Op woensdag 12 juli 2006 08:26 schreef Gurb het volgende:
[..]
het gaat goed met mij, ga morgen op vakantie, voor drie weken naar Ecuador
een klusvakantie nog wel
komt voor elkaar, ik kan al wel een topic openen, maar kan er nog weinig over vertellen.quote:Op woensdag 12 juli 2006 09:56 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
O ja, dat was jij! Leuk man![]()
We eisen een uitgebreid verslag![]()
BE en Dude komen gewoon aan dat super aantal omdat ze elk berichtje hier stiekem zitten aan te passenquote:Op woensdag 12 juli 2006 08:36 schreef sanger het volgende:
[..]
Goed hoor
* de slowchat mond-op-mond-beademing gretig aanneemt![]()
Zullen we hier verder speculeren wie BE gaat opvolgen?
Als we afgaan op de stats kan het er maar 1 zijn. Dat is namelijk de enige die in de buurt komt van de modjes met postaantallen.
quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:01 schreef Brighteyes het volgende:Echt wel, We editten alles!
Daarom heeft Marsepein ook geel in de slaapkamer, hijzelf wilde blauw.
Gurb! Have fun!
quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:01 schreef Brighteyes het volgende:Echt wel, We editten alles!
Gurb! Have fun!
Ja, en ons huis is in werkelijkheid al lang afquote:Op woensdag 12 juli 2006 19:01 schreef Brighteyes het volgende:Echt wel, We editten alles!
En álles laten doen.quote:Op donderdag 13 juli 2006 08:29 schreef arithaterhorst het volgende:
[..]
Ja, en ons huis is in werkelijkheid al lang af![]()
Gelukkig (helaas bedoel ik natuurlijkquote:Op donderdag 13 juli 2006 08:29 schreef arithaterhorst het volgende:
[..]
Ja, en ons huis is in werkelijkheid al lang af![]()
jeetje sanger, nu reageert er door mij niemand meer op jouw goede idee. Ik had het er ook ff met Dude over, ik doe lekker je topicje weer open en mijn excuses erbij dat ik 'm gesloten heb.quote:Op donderdag 13 juli 2006 12:17 schreef sanger het volgende:
Conflict kan er niet meer omheen. Nu hij terug is als mod bij K&W moet en zal er een MEET komen!
Zie ook hier, waar Conflict toezegd dat het doorgaat!
Ook BE en Dude hebben al aangegeven het een leuk idee te vinden.
Het voorstel moet gaan komen van Conflict! Maar in het topic wat ik eerder aanhaalde had hij al een leuk voorstel.
Andere voorstellen en ideeen zijn natuurlijk welkom!
Auw!quote:Op zondag 16 juli 2006 01:08 schreef Conflict het volgende:
schop!
O zonneallergie is vervelend ja. Dat heb ik als mede-rossig-type ook zo snelquote:Op maandag 17 juli 2006 10:12 schreef Marsepein het volgende:
Heet .... erg heet. Ik blide laatste 2 dagen uit de zon, zit onder de zonneallergie. Maar een leuk internet cafe met bronwater is ook ok![]()
Hier is het ook heet! Tweede hittegolf op komst!quote:Op maandag 17 juli 2006 10:12 schreef Marsepein het volgende:
Heet .... erg heet. Ik blide laatste 2 dagen uit de zon, zit onder de zonneallergie. Maar een leuk internet cafe met bronwater is ook ok![]()
In een internet cafe foto's uploaden is nit dat wat je wilt.... Het gaat traag en ik heb besloten het bij 2 foto's te laten. Aan het einde van de week verwacht ik ook weer klusfoto'squote:Op maandag 17 juli 2006 10:21 schreef sanger het volgende:
[..]
Hier is het ook heet! Tweede hittegolf op komst!
Waar blijven die foto's?
Overal zie je een edit knopje als je niet ingelogt bent. En als je er op drukt een foutmelding dat je geen rechten hebt. Als je dan inlogt krijg je deze.quote:Code 72
Je kunt dit bericht niet meer wijzigen omdat de maximale editduur is verstreken.
Je kunt als user je eigen post binnen 24 uur editten. Na die tijd krijg je dus die melding die jij quote. Mods kunnen eventueel wel een post voor je aanpassen, maar je kunt toch net zo goed de voor- en nafoto's in een nieuwe post zetten? Dan valt het veel meer opquote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:50 schreef tnimble het volgende:
Andere vraag hoe kan je wel b.v. je eerste post aan passen om een foto er bij te zetten van b.v een voor en na plaatje? Conflict doet dit met zijn bootje ook (ja die is Mod)
Tja Marsepein, dacht je vanuit de warmte in de kou te komenquote:Op woensdag 19 juli 2006 04:13 schreef Marsepein het volgende:
Ik ben weer thuis![]()
Het is zo bloedgeslagen heet dat ik zeker nog niet ga slapen voordat ik al het bier in de koelkast heb opgedronken.
En oh ja ...
Iemand tips om een kattenpislucht uit onze latex matrassen te krijgen?![]()
![]()
nee, lijkt me niet.quote:Op woensdag 19 juli 2006 09:23 schreef Marsepein het volgende:
Het is een latex matras he, dat zou geen vocht moeten opnemen toch?
O dat zou ik dan graag ook vernemen. heb er ook altijd last van. Irritant gedoe.quote:Op woensdag 19 juli 2006 10:15 schreef Marsepein het volgende:
Het dekbed en de hoezen en zo dat is geen probleem, dat kan wel in de wasmachine. Het gaat echt om de matras zelf nog (Hoewel we nog niet weten of daar de lucht van kattezeik inzit.)
En ja hoor, ik prop gewoon een 2x2 meter zomerdekbedje in mijn nieuwe 6KG wasmachine. Anders doe ik het straks nog wel een keer op de hand of zo.
Raar maar waar, ik ben de laatste 2 dagen helemaal uit de zon gebleven met mijn benen, bovenlijf en voeten en de allergie is nagenoeg weg van mijn hele lichaam. Ondanks dat hoofd en armen wel in de zon zijn geweest. Het is dus inderdaad een overkill aan zon.
Ik ga er de huisarts mee lastig vallen, het schijnt dat je er 'een injectie' tegen hebt. Smeren met welke factor dan ook helpt totaal niet tegen de allergie.
Ik heb me laten vertellen dat mensen in een burka nooit last hebben van een zonneallergie, is dat wat zo'n burka?quote:Op woensdag 19 juli 2006 11:46 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
O dat zou ik dan graag ook vernemen. heb er ook altijd last van. Irritant gedoe.
Welkom thuis trouwens!
De eerste zit tegen het wasadvieslabel in in de machine. Wolwas, koud, kort centrifugeren op 600 rpm. Daarna in de schaduw uithangen, en de 2e erin.quote:Op woensdag 19 juli 2006 10:58 schreef Marsepein het volgende:
Ik ga zo eens de hoezen eraf trekken en wassen, dan zie ik hoe erg de schade is.
Kan je wel lekker gluren terwijl niemand het zietquote:Op woensdag 19 juli 2006 11:49 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Ik heb me laten vertellen dat mensen in een burka nooit last hebben van een zonneallergie, is dat wat zo'n burka?
Nu mag hetquote:Op woensdag 19 juli 2006 11:03 schreef Marsepein het volgende:
Zo, ik geloof dat ik mijn weekje weg wel heb ingehaald. Ik ben ff douchen, en ga dan iets voor mezelf doen. (Hoe vroeg mag je aan het bier in je vakantie, is 12:00 uur algemeen geaccepteerd?)
quote:Op woensdag 19 juli 2006 13:19 schreef Duderinnetje het volgende:
Gewoon een beertender mee onder de burka!!
12 uur pasquote:Op woensdag 19 juli 2006 11:03 schreef Marsepein het volgende:
Zo, ik geloof dat ik mijn weekje weg wel heb ingehaald. Ik ben ff douchen, en ga dan iets voor mezelf doen. (Hoe vroeg mag je aan het bier in je vakantie, is 12:00 uur algemeen geaccepteerd?)
Schuurstof plakt overalquote:Op woensdag 19 juli 2006 15:02 schreef Duderinnetje het volgende:
Schuren met dit weer is zooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo kut
Had ik al verteld dat mijn hobbyhok op zolder zit, en dat daar 's morgens lekker de zon op schijnt?quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:02 schreef Duderinnetje het volgende:
Schuren met dit weer is zooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo kut
Lekker Marsepeinquote:Op woensdag 19 juli 2006 16:08 schreef Marsepein het volgende:
En nu ben ik het zat, tijd voor bier:
[afbeelding]
Het hele land gaat eronder gebuktquote:Op woensdag 19 juli 2006 17:41 schreef gronk het volgende:
( forum heeft blijkbaar ook last van de warmte)
Kijk eens bij het KNMI, onder 'actueel', naar de temperatuurkaartjes, hiero. Die witte vlekken zijn een programmeerfoutje van 't KNMI: ze hadden blijkbaar gedacht dat 't nooit boven de 35 zou worden...quote:
Dat heb je handig geregeld gronkquote:Op woensdag 19 juli 2006 17:41 schreef gronk het volgende:
[..]
Had ik al verteld dat mijn hobbyhok op zolder zit, en dat daar 's morgens lekker de zon op schijnt?![]()
Academisch werk en denkniveau, dan krijg je datquote:Op woensdag 19 juli 2006 18:08 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dat heb je handig geregeld gronk
En hoeveel liter zweet ben je kwijt?quote:Op donderdag 20 juli 2006 21:43 schreef Duderinnetje het volgende:
Weer een hele dag geklust
Gaat lekker zo!
Ik ben een meisje. Ik zweet niet!quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:15 schreef sanger het volgende:
[..]
En hoeveel liter zweet ben je kwijt?
Sorry dat ik zo niet-subtiel overkwam Dudequote:Op donderdag 20 juli 2006 22:33 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik ben een meisje. Ik zweet niet!
Ik ben een meisje! Ik plas, lek of zweet niet!quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:47 schreef sanger het volgende:
[..]
Sorry dat ik zo niet-subtiel overkwam Dude![]()
Hoeveel vocht ben je verloren?
We openen vandaag (nope) of morgen (waarschijnlijkerquote:Op donderdag 20 juli 2006 22:39 schreef arithaterhorst het volgende:
Dude, waar is je ParkPlatz topic?? 'k Wilde vragen hoe het met de keukenjacht ging, maar het topic
is al weken dicht zie ik
Meisjes vaporeren![]()
(goed zeg, hele dag klussen met deze hitte)
Wij ook in onze slaapkamer. En we fokken alleen maarquote:Op donderdag 20 juli 2006 23:01 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
We openen vandaag (nope) of morgen (waarschijnlijker) weer een nieuw deel. Er was gewoon even niet zo veel te melden. Straks hebben we tenminste weer wat om mee te showen (slaapkamer boven - waar we nu zo in aan het vaporeren zijn!).
Zonde is dat eigenlijk wel hè. Het is een hele grote uitgave en dat moet voornamelijk leuk zijn. Niet van die verkopersstreken enzo. (heb net je topic zitten lezen).quote:Keukenjacht is afgesloten!Ik hoop het een jaar of tien niet meer te hoeven doen
![]()
Piek of euri? Als het piek is en natuursteen enzo, danquote:We hebben, denk ik, een hele goede keuze gemaakt. Niet de goedkoopste (Keukenconcurrent), maar wel degeen die van de andere aanbieders de meest luxe keuken kon verkopen voor circa 10.000 piek.
Gaaf zeg! Wanneer komen ze hem leveren? En gaan jullie hem zelf installeren of laten jullie het doen?quote:Stenen blad, blingbling-kasten, zo'n hippen vierkante spoelbak (onderbouw) en RVS-plinten en weet ik veel
![]()
O ja, en apparaten natuurlijk![]()
Nou ja zeg, en dat mod dan 't K&W-forum!quote:Op donderdag 20 juli 2006 23:39 schreef Duderinnetje het volgende:
We laten alles doen. Nee zeg, zelf installeren... Kwasten kunnen we nog wel, maar daarna houdt het heel hard op hoor
Ja dus ik dacht: weet je wat, ik stop er maar meequote:Op donderdag 20 juli 2006 23:46 schreef gronk het volgende:
[..]
Nou ja zeg, en dat mod dan 't K&W-forum!![]()
What's next? Fuifduif als SEX-mod?quote:Op donderdag 20 juli 2006 23:50 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja dus ik dacht: weet je wat, ik stop er maar mee![]()
quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:54 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik ben een meisje! Ik plas, lek of zweet niet!
Dat doen meisjes allemaal niet![]()
Het was iig een man, je hebt jezelf zojuist vrijgepleit.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:03 schreef Duderinnetje het volgende:
Wie heeft er naar jou gelekt!!!
Scherp!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 01:06 schreef Marsepein het volgende:
[..]
[..]
Het was iig een man, je hebt jezelf zojuist vrijgepleit.![]()
Ga anders ook nog even wat klussen Pientjequote:Op vrijdag 21 juli 2006 01:21 schreef Marsepein het volgende:
Je bent nog steeds wakker ...
Ik kom ook niet naar bed toe... en dronken worden lukt me ook al niet. Het bier is nog net niet verdampt voordat ik het opdrink, maar mijn maag halen doet het ook niet.
Mijn vrouw voelt me aankomen .... ik klap voor mijn kop kan ik nu krijgen ...quote:Op vrijdag 21 juli 2006 01:23 schreef Duderinnetje het volgende:
Ga anders ook nog even wat klussen Pientje![]()
Staat op 't potje scheet. Voorstrijk voor vochtige kelders. Maar dan smeer ik het op de muur naar het balkon boven. Daar zit weer een balkon bóven van de bovenbuurvrouw en daar slaat toch een pietsie vocht van naar binnen.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 01:22 schreef Marsepein het volgende:
Waarom moet je een muur voor de 2e keer in de voorstrijk zetten?
Ja je hebt gelijkquote:Op vrijdag 21 juli 2006 01:26 schreef Marsepein het volgende:
Ik vind sowieso dat de nachten te kort en de dagen te warm zijn om te klussen. Zweten is ok, een waterval genereren is minder maar een tsunami op je voorhoofd en op je rug is te veel van het goede.
Och jee!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 01:30 schreef Marsepein het volgende:
Oh ja, onze kat is vermoedelijk vandaag uit een 5 meter hoog raam naar beneden gesprongen. Toen we zonet thuis kwamen op de fiets stond die ons mauwend aan het begin van het pad/de oprit op te wachten.
Dus binnen houden is vanaf nu geen optie meer.
Jawel, maar bij nader inzien ga ik die niet halen.... Ik wilde al het gereedschap opruimen, de woonkamer leegmaken, en beginnen met uitrachelen, isoleren en gipsplaten schroeven.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 01:30 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja je hebt gelijk
Wij slapen hier ook niet goed genoeg om hop, fris aan de klus te gaan 's morgens.
Het duurt echt even voor we op stoom zijn. Maar dan lukt het wel.
Jij geen deadlines deze week, wat klussen betreft?
Imagine:quote:Op vrijdag 21 juli 2006 01:29 schreef Marsepein het volgende:
Huh? balkon, muur balkon en dan nog een balkon. Een foto zegt meer dan duizend woorden, een film zegt meer dan duizend foto's.
Pfff. Niet leuk..... als a-typisch een woord is, ben ik vanavond a-leuk.
Hij is een vrouwtjequote:Op vrijdag 21 juli 2006 01:31 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Och jee!
Ach gos![]()
nee zeg, laat haar/hem maar lekker buiten dan. Die is stoer genoeg voor de grote boze wereld![]()
Ja, dat komt ws door de koude brug van het balkon. Ik vermoed dat het probleem onstaat door condensatie.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 01:34 schreef Duderinnetje het volgende:
Snappie?
O ik hoop dat ik daar aan denk (kan me niets voorstellen bij een koude dag nuquote:Op vrijdag 21 juli 2006 01:35 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Hij is een vrouwtje(Wij hebben het altijd over hem, hij of zijn, en zij heet Heraut, ook al zo'n mannennaam) Misschien hebben wij wel de eerste vrouwlijke huiskat in tuinbroek, en met een abonnement op Opzij!
[..]
Ja, dat komt ws door de koude brug van het balkon. Ik vermoed dat het probleem onstaat door condensatie.
Voel op een koude dag (Dat is nog best ver weg) eens of het daar vochtig is.
Jaquote:Op vrijdag 21 juli 2006 01:52 schreef Marsepein het volgende:
Ja, dat is inderdaad wat anders. We hebben het wel over betonnen balkons?
Ja en dan?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 01:55 schreef Marsepein het volgende:
Ik vermoed dan toch een koude brug. Heb je per ongeluk de bouwtekeningen? Probeer die anders via de gemeente te bemachtigen....
RT klinkt wel coolquote:Op vrijdag 21 juli 2006 02:10 schreef Marsepein het volgende:
Truste dan, groet RT van me!
Wat is een koudebrug, en wat doe je er tegen?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 02:04 schreef Duderinnetje het volgende:
Nah, het houdt zo wel weer een tijdje, maar ik ben wel benieuwd wat zo'n koude brug nu precies inhoudt. Mag je me nog wel eens uitleggen (overdag)
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:06 schreef Duderinnetje het volgende:
Net de keuken officieel besteld
Eind september komt 'ie
Ja dát is hetquote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:21 schreef sanger het volgende:
[..]
Gefeliciteerd![]()
Daarom stop je dus met modden! Je moet koken (voor Arty!)![]()
Druk levenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:32 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja dát is het
Ik moet almaar die nieuwe magnetron aanzetten![]()
Pizza's komen bij ons niet uit de oven hoorquote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:17 schreef arithaterhorst het volgende:
Ik dacht dat pizza's in de oven gingen.![]()
Gefeliciteerd, Dude!![]()
grmbl...hebben hem nog eerder dan wij besteld![]()
![]()
Mazzelaar! Ik moet zo over de snelweg jakkerenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:34 schreef Marsepein het volgende:
Ik ga zo trouwens de BBQ aan jakkeren.
Ja! Jaquote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:33 schreef Marsepein het volgende:
Heb je het topic over koudebrug nu gelezen?
Als zijnde in, dit verkopen en een ander terugkopenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:44 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja! Ja![]()
Denk inderdaad dat dat het is. Nou ja, ooit maar eens met hééééél groot onderhoud meenemen.
Kon dat maarquote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:11 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Pizza's komen bij ons niet uit de oven hoor
Uit zo'n boxje achter op een brommertje![]()
Daar komen de pizza's vandaan![]()
Ja, praat het zo maar goedquote:Ja wij zijn wel eerder met de keuken, maar we hebben er dan ook veel minder werk van gehad/gemaakt dan jullie. Is volgens mij ook een iets ander formaat![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |