Kan je wel lekker gluren terwijl niemand het zietquote:Op woensdag 19 juli 2006 11:49 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Ik heb me laten vertellen dat mensen in een burka nooit last hebben van een zonneallergie, is dat wat zo'n burka?
Nu mag hetquote:Op woensdag 19 juli 2006 11:03 schreef Marsepein het volgende:
Zo, ik geloof dat ik mijn weekje weg wel heb ingehaald. Ik ben ff douchen, en ga dan iets voor mezelf doen. (Hoe vroeg mag je aan het bier in je vakantie, is 12:00 uur algemeen geaccepteerd?)
quote:Op woensdag 19 juli 2006 13:19 schreef Duderinnetje het volgende:
Gewoon een beertender mee onder de burka!!
12 uur pasquote:Op woensdag 19 juli 2006 11:03 schreef Marsepein het volgende:
Zo, ik geloof dat ik mijn weekje weg wel heb ingehaald. Ik ben ff douchen, en ga dan iets voor mezelf doen. (Hoe vroeg mag je aan het bier in je vakantie, is 12:00 uur algemeen geaccepteerd?)
Schuurstof plakt overalquote:Op woensdag 19 juli 2006 15:02 schreef Duderinnetje het volgende:
Schuren met dit weer is zooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo kut
Had ik al verteld dat mijn hobbyhok op zolder zit, en dat daar 's morgens lekker de zon op schijnt?quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:02 schreef Duderinnetje het volgende:
Schuren met dit weer is zooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo kut
Lekker Marsepeinquote:Op woensdag 19 juli 2006 16:08 schreef Marsepein het volgende:
En nu ben ik het zat, tijd voor bier:
[afbeelding]
Het hele land gaat eronder gebuktquote:Op woensdag 19 juli 2006 17:41 schreef gronk het volgende:
( forum heeft blijkbaar ook last van de warmte)
Kijk eens bij het KNMI, onder 'actueel', naar de temperatuurkaartjes, hiero. Die witte vlekken zijn een programmeerfoutje van 't KNMI: ze hadden blijkbaar gedacht dat 't nooit boven de 35 zou worden...quote:
Dat heb je handig geregeld gronkquote:Op woensdag 19 juli 2006 17:41 schreef gronk het volgende:
[..]
Had ik al verteld dat mijn hobbyhok op zolder zit, en dat daar 's morgens lekker de zon op schijnt?![]()
Academisch werk en denkniveau, dan krijg je datquote:Op woensdag 19 juli 2006 18:08 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dat heb je handig geregeld gronk
En hoeveel liter zweet ben je kwijt?quote:Op donderdag 20 juli 2006 21:43 schreef Duderinnetje het volgende:
Weer een hele dag geklust
Gaat lekker zo!
Ik ben een meisje. Ik zweet niet!quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:15 schreef sanger het volgende:
[..]
En hoeveel liter zweet ben je kwijt?
Sorry dat ik zo niet-subtiel overkwam Dudequote:Op donderdag 20 juli 2006 22:33 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik ben een meisje. Ik zweet niet!
Ik ben een meisje! Ik plas, lek of zweet niet!quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:47 schreef sanger het volgende:
[..]
Sorry dat ik zo niet-subtiel overkwam Dude![]()
Hoeveel vocht ben je verloren?
We openen vandaag (nope) of morgen (waarschijnlijkerquote:Op donderdag 20 juli 2006 22:39 schreef arithaterhorst het volgende:
Dude, waar is je ParkPlatz topic?? 'k Wilde vragen hoe het met de keukenjacht ging, maar het topic
is al weken dicht zie ik
Meisjes vaporeren![]()
(goed zeg, hele dag klussen met deze hitte)
Wij ook in onze slaapkamer. En we fokken alleen maarquote:Op donderdag 20 juli 2006 23:01 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
We openen vandaag (nope) of morgen (waarschijnlijker) weer een nieuw deel. Er was gewoon even niet zo veel te melden. Straks hebben we tenminste weer wat om mee te showen (slaapkamer boven - waar we nu zo in aan het vaporeren zijn!).
Zonde is dat eigenlijk wel hè. Het is een hele grote uitgave en dat moet voornamelijk leuk zijn. Niet van die verkopersstreken enzo. (heb net je topic zitten lezen).quote:Keukenjacht is afgesloten!Ik hoop het een jaar of tien niet meer te hoeven doen
![]()
Piek of euri? Als het piek is en natuursteen enzo, danquote:We hebben, denk ik, een hele goede keuze gemaakt. Niet de goedkoopste (Keukenconcurrent), maar wel degeen die van de andere aanbieders de meest luxe keuken kon verkopen voor circa 10.000 piek.
Gaaf zeg! Wanneer komen ze hem leveren? En gaan jullie hem zelf installeren of laten jullie het doen?quote:Stenen blad, blingbling-kasten, zo'n hippen vierkante spoelbak (onderbouw) en RVS-plinten en weet ik veel
![]()
O ja, en apparaten natuurlijk![]()
Nou ja zeg, en dat mod dan 't K&W-forum!quote:Op donderdag 20 juli 2006 23:39 schreef Duderinnetje het volgende:
We laten alles doen. Nee zeg, zelf installeren... Kwasten kunnen we nog wel, maar daarna houdt het heel hard op hoor
Ja dus ik dacht: weet je wat, ik stop er maar meequote:Op donderdag 20 juli 2006 23:46 schreef gronk het volgende:
[..]
Nou ja zeg, en dat mod dan 't K&W-forum!![]()
What's next? Fuifduif als SEX-mod?quote:Op donderdag 20 juli 2006 23:50 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja dus ik dacht: weet je wat, ik stop er maar mee![]()
quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:54 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik ben een meisje! Ik plas, lek of zweet niet!
Dat doen meisjes allemaal niet![]()
Het was iig een man, je hebt jezelf zojuist vrijgepleit.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:03 schreef Duderinnetje het volgende:
Wie heeft er naar jou gelekt!!!
Scherp!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 01:06 schreef Marsepein het volgende:
[..]
[..]
Het was iig een man, je hebt jezelf zojuist vrijgepleit.![]()
Ga anders ook nog even wat klussen Pientjequote:Op vrijdag 21 juli 2006 01:21 schreef Marsepein het volgende:
Je bent nog steeds wakker ...
Ik kom ook niet naar bed toe... en dronken worden lukt me ook al niet. Het bier is nog net niet verdampt voordat ik het opdrink, maar mijn maag halen doet het ook niet.
Mijn vrouw voelt me aankomen .... ik klap voor mijn kop kan ik nu krijgen ...quote:Op vrijdag 21 juli 2006 01:23 schreef Duderinnetje het volgende:
Ga anders ook nog even wat klussen Pientje![]()
Staat op 't potje scheet. Voorstrijk voor vochtige kelders. Maar dan smeer ik het op de muur naar het balkon boven. Daar zit weer een balkon bóven van de bovenbuurvrouw en daar slaat toch een pietsie vocht van naar binnen.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 01:22 schreef Marsepein het volgende:
Waarom moet je een muur voor de 2e keer in de voorstrijk zetten?
Ja je hebt gelijkquote:Op vrijdag 21 juli 2006 01:26 schreef Marsepein het volgende:
Ik vind sowieso dat de nachten te kort en de dagen te warm zijn om te klussen. Zweten is ok, een waterval genereren is minder maar een tsunami op je voorhoofd en op je rug is te veel van het goede.
Och jee!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 01:30 schreef Marsepein het volgende:
Oh ja, onze kat is vermoedelijk vandaag uit een 5 meter hoog raam naar beneden gesprongen. Toen we zonet thuis kwamen op de fiets stond die ons mauwend aan het begin van het pad/de oprit op te wachten.
Dus binnen houden is vanaf nu geen optie meer.
Jawel, maar bij nader inzien ga ik die niet halen.... Ik wilde al het gereedschap opruimen, de woonkamer leegmaken, en beginnen met uitrachelen, isoleren en gipsplaten schroeven.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 01:30 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja je hebt gelijk
Wij slapen hier ook niet goed genoeg om hop, fris aan de klus te gaan 's morgens.
Het duurt echt even voor we op stoom zijn. Maar dan lukt het wel.
Jij geen deadlines deze week, wat klussen betreft?
Imagine:quote:Op vrijdag 21 juli 2006 01:29 schreef Marsepein het volgende:
Huh? balkon, muur balkon en dan nog een balkon. Een foto zegt meer dan duizend woorden, een film zegt meer dan duizend foto's.
Pfff. Niet leuk..... als a-typisch een woord is, ben ik vanavond a-leuk.
Hij is een vrouwtjequote:Op vrijdag 21 juli 2006 01:31 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Och jee!
Ach gos![]()
nee zeg, laat haar/hem maar lekker buiten dan. Die is stoer genoeg voor de grote boze wereld![]()
Ja, dat komt ws door de koude brug van het balkon. Ik vermoed dat het probleem onstaat door condensatie.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 01:34 schreef Duderinnetje het volgende:
Snappie?
O ik hoop dat ik daar aan denk (kan me niets voorstellen bij een koude dag nuquote:Op vrijdag 21 juli 2006 01:35 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Hij is een vrouwtje(Wij hebben het altijd over hem, hij of zijn, en zij heet Heraut, ook al zo'n mannennaam) Misschien hebben wij wel de eerste vrouwlijke huiskat in tuinbroek, en met een abonnement op Opzij!
[..]
Ja, dat komt ws door de koude brug van het balkon. Ik vermoed dat het probleem onstaat door condensatie.
Voel op een koude dag (Dat is nog best ver weg) eens of het daar vochtig is.
Jaquote:Op vrijdag 21 juli 2006 01:52 schreef Marsepein het volgende:
Ja, dat is inderdaad wat anders. We hebben het wel over betonnen balkons?
Ja en dan?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 01:55 schreef Marsepein het volgende:
Ik vermoed dan toch een koude brug. Heb je per ongeluk de bouwtekeningen? Probeer die anders via de gemeente te bemachtigen....
RT klinkt wel coolquote:Op vrijdag 21 juli 2006 02:10 schreef Marsepein het volgende:
Truste dan, groet RT van me!
Wat is een koudebrug, en wat doe je er tegen?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 02:04 schreef Duderinnetje het volgende:
Nah, het houdt zo wel weer een tijdje, maar ik ben wel benieuwd wat zo'n koude brug nu precies inhoudt. Mag je me nog wel eens uitleggen (overdag)
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:06 schreef Duderinnetje het volgende:
Net de keuken officieel besteld
Eind september komt 'ie
Ja dát is hetquote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:21 schreef sanger het volgende:
[..]
Gefeliciteerd![]()
Daarom stop je dus met modden! Je moet koken (voor Arty!)![]()
Druk levenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:32 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja dát is het
Ik moet almaar die nieuwe magnetron aanzetten![]()
Pizza's komen bij ons niet uit de oven hoorquote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:17 schreef arithaterhorst het volgende:
Ik dacht dat pizza's in de oven gingen.![]()
Gefeliciteerd, Dude!![]()
grmbl...hebben hem nog eerder dan wij besteld![]()
![]()
Mazzelaar! Ik moet zo over de snelweg jakkerenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:34 schreef Marsepein het volgende:
Ik ga zo trouwens de BBQ aan jakkeren.
Ja! Jaquote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:33 schreef Marsepein het volgende:
Heb je het topic over koudebrug nu gelezen?
Als zijnde in, dit verkopen en een ander terugkopenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:44 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja! Ja![]()
Denk inderdaad dat dat het is. Nou ja, ooit maar eens met hééééél groot onderhoud meenemen.
Kon dat maarquote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:11 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Pizza's komen bij ons niet uit de oven hoor
Uit zo'n boxje achter op een brommertje![]()
Daar komen de pizza's vandaan![]()
Ja, praat het zo maar goedquote:Ja wij zijn wel eerder met de keuken, maar we hebben er dan ook veel minder werk van gehad/gemaakt dan jullie. Is volgens mij ook een iets ander formaat![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |