Och hemel!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:51 schreef Brighteyes het volgende:
Tip... ruim de verf op na het klussen...
[afbeelding]
Over die TVquote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:55 schreef Brighteyes het volgende:
Eh ja... da's mss wel een betere tip!
Damn... je zal dit vinden zeg!
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:51 schreef Brighteyes het volgende:
Tip... ruim de verf op na het klussen...
[afbeelding]
Die ruzies herken ik wel. Daar heb je echt geen kinderen voor nodig.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:02 schreef gronk het volgende:
Smerige gordijnen trouwens.
Ik zie de klusruzies al ontstaan als de man des huizes 't laminaar aan het bijwerken is en 't niet snel of niet goed genoeg gaat naar de zin van de vrouw van 't stel.
'Maar jij wilde zonodig kinderen...'![]()
Hebben wij weer even mazzelquote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:08 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Die ruzies herken ik wel. Daar heb je echt geen kinderen voor nodig.![]()
Nou mazzel... Zo op z'n tijd zouden twee van die bliksemafleidertjes best prettig kunnen zijn hoor.quote:
Schoteltje nodig ?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 01:06 schreef ArtyShock het volgende:
Nou mazzel... Zo op z'n tijd zouden twee van die bliksemafleidertjes best prettig kunnen zijn hoor.![]()
Wij begrijpen elkaar niet.quote:
Jaha.... Hij leeft nog. Of "ik" moet ik natuurlijk zeggen. Lastig, al die accounts.quote:Op zondag 2 juli 2006 00:52 schreef Marsepein het volgende:
Arty!
Je leeft nog ... tijd niet gesproken hier.
Hoi!
Ik heb Juleh de vorige keer beloofd dat ik een gil geef als we weer een ladinkje zouden hebben. Dit is de gil. Zullen we afspreken dat als hij voor het weekend niets heeft laten horen, ik jou aan je jas trek? Kom je ze zaterdag of zondag maar even halen wat mij betreft!quote:Op woensdag 5 juli 2006 13:14 schreef Étoile het volgende:
Duderinnetje! Hier een liefhebber! Ik kan ze lopend even op komen halen wanneer het jullie schikt
Sorry BE, ik zal hem volgende keer wat beter verstoppenquote:Op woensdag 5 juli 2006 21:11 schreef Brighteyes het volgende:
Mag ik deze nog even onder de aandacht brengen?
Even over TVP's!
Ik kom toch regelmatig nog wat nutteloze tvp's tegen, net weggehaald 'tvp, deze ga ik vanavond uitgebreid lezen'.
Nou, dan neem je vanavond de index van K&W nog maar een keertje door.
Alrighty, heb ook al een paar bananendozen van de jongen van de groente bij de appie gekregenquote:Op woensdag 5 juli 2006 15:02 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik heb Juleh de vorige keer beloofd dat ik een gil geef als we weer een ladinkje zouden hebben. Dit is de gil. Zullen we afspreken dat als hij voor het weekend niets heeft laten horen, ik jou aan je jas trek? Kom je ze zaterdag of zondag maar even halen wat mij betreft!
Doe ikquote:Op woensdag 5 juli 2006 22:32 schreef Étoile het volgende:
[..]
Alrighty, heb ook al een paar bananendozen van de jongen van de groente bij de appie gekregen. Laat je hier (of via mail) ff weten als ze wel al opgehaald worden?
Ja eh... sorry... Druk... Forum.quote:Op donderdag 6 juli 2006 22:43 schreef Duderinnetje het volgende:
Nee, je vertelt mij NOOIT wat Be!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
De kilte in mijn hart, verhoedt het mij te rellenquote:Op donderdag 6 juli 2006 22:58 schreef Marsepein het volgende:
Rellen, rellen, rellen!!!!!
Liefste, we gaan niet allemaal weg hoorquote:Op donderdag 6 juli 2006 23:09 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
De kilte in mijn hart, verhoedt het mij te rellen![]()
Eerst zien, dan gleuvenquote:Op donderdag 6 juli 2006 23:16 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Liefste, we gaan niet allemaal weg hoor [afbeelding]
Ach en Weehun mag ookquote:Op donderdag 6 juli 2006 23:29 schreef Marsepein het volgende:
Na de vakantie ben ik weer volop in K&W. Ik heb nu gewoon ff niks te Kaa en Weehun. Ik lurk en antwoord zo hier en daar.
Komkommertijd heet dat geloof ik. Maar ik ben er wel hoor, echt!
Dat zag ik al bij Conrad. Ik heb ook zo'n draadeindtang met geisoleerde stekkertjes nodig en wat zekeringen, misschien ga ik het maar bestellen.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 18:02 schreef Marsepein het volgende:
Hebben ze geen universele? Die knip/zaag je zo op maat.
Ik woon in Papendrechtquote:Op zaterdag 8 juli 2006 18:21 schreef Marsepein het volgende:
Welke regio woon je? Ik heb het nog liggen ....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |