Zoals ik al zei, ik wil even kijken wat het meest praktische is. Een losstaande bar waar je als barman achter kan staan is misschien niet heel erg praktisch, omdat het dan veel ruimte inneemt en weinig mensen er kunnen zitten. Ik zit zelf te denken aan een bar waar je aan 2 kanten aan kan zitten, maar niet een gammele ikea bar.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 11:01 schreef Thomzzzzz het volgende:
ik snap er nog steeds niks van... wil je een bar aan de muur hebben waar we aan kunnen hangen ofzo??? of een bar bij de deur waar je achterlangs kan???
Yo Saik0, hoor je dat, je moet mij mee de kroeg inrollen... toch?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:39 schreef Gurb het volgende:
Mijn voorstel:
Bouw van glazen bouwstenen een onderstel (kun je heel mooi combineren met een gekleurde tl-lamp die je er in zet) en hierop een houten blad, redelijk eenvoudig, super stevig, en je kan hem precies zo maken als je zelf wilt.
en qua hoogte: ik zou zeggen, neem je rolmaat mee de kroeg in![]()
Dat is inderdaad erg mooi, vraag ik mij alleen af of die glazen bouwstenen niet erg prijzig zijn. En het is een huurpand dus ik weet niet of het slim is om aan het metselen te slaanquote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:39 schreef Gurb het volgende:
Mijn voorstel:
Bouw van glazen bouwstenen een onderstel (kun je heel mooi combineren met een gekleurde tl-lamp die je er in zet) en hierop een houten blad, redelijk eenvoudig, super stevig, en je kan hem precies zo maken als je zelf wilt.
en qua hoogte: ik zou zeggen, neem je rolmaat mee de kroeg in![]()
rolmaat, holmaat, bijna hetzelfde, allebei soms opgewonden, en soms nietquote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:44 schreef Thomzzzzz het volgende:
Yo Saik0, hoor je dat, je moet mij mee de kroeg inrollen... toch?![]()
Dat over die 4 bewoners valt wel mee hoor, holmaat. Maar die U-profielen is inderdaad misschien niet een erg goed idee. Het is een betonnen vloer.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:10 schreef Thomzzzzz het volgende:
Rotjoch!
Ontopic: het betreft een studentenhuis met 4 andere bewoners die sowieso al niet echt gecharmeerd zijn van ons lego-blokje... ik denk niet dat U-profielen in de grond hengsten echt een goed idee is...
Ah dat zou betekenen dat het voor alleen de stenen ongeveer op 200 euro uit zou komen. Is niet echt een optie, want dan moet de rest van de bar ook nog..quote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:40 schreef Thomzzzzz het volgende:
http://www.glasblok.nl/
Ze zijn wel redelijk duur... hoeveel zou je ervan nodig hebben?
6 hoog (ca. 1 meter) bij 10 breed (ca. 1.80 meter ofzo?) dan moet je dus 60 van die dingen hebben...
Op deze PDF van de Karwei staat een soort handleiding hoe je het moet doen...
http://www.karwei.nl/elements/107773_Glazenbouwsteen.pdf
Ja en voor de Beertenderquote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:20 schreef Foo_niks het volgende:
frame van ongeschaafd vuren maken
Aan weerzijden OSB platen vastschroeven
Oud keukenblok voor je kastjes erachter en je spoelbak
Hardhouten werkblad van een oude tafel of bij de bouwmarkt halen (€75 )voor de bovenzijde.
Glasweefselbehangetje eroverover en buitenlatex om de voorzijde af te werken
Paar stopcontacten erin verwerken is ook wel fijn voor een koffiezetapparaat of je GSM op te laden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |