De roomplanner op de vt wonen site!quote:Op donderdag 22 juni 2006 10:31 schreef Étoile het volgende:
![]()
Ik meen me te herinneren dat iemand ergens ooit () een linkje geplaatst had naar een gratis programmaatje waarmee je een ruimte kon inrichten/ontwerpen. Weet iemand misschien wat ik bedoel?
Je hoeft niet te wachten met een topic te openenquote:Op donderdag 22 juni 2006 11:32 schreef Étoile het volgende:
Oeps helemaal niet gezien Brighteyes!Die van VTWonen is idd ook erg leuk!
ohhh ik kan niet wachten tot ik hier ook een topic kan openen...
lol, het wachten is vooral op een klusbaar objectquote:Op donderdag 22 juni 2006 11:44 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Je hoeft niet te wachten met een topic te openen![]()
Het is Klussen en Wonen he!quote:Op donderdag 22 juni 2006 11:55 schreef Étoile het volgende:
[..]
lol, het wachten is vooral op een klusbaar object. Maar hopelijk komt daar over niet al te lange tijd verandering in
Je kunt ook een begin maken met het zoeken naar geschikte klusobject-topicquote:Op donderdag 22 juni 2006 16:17 schreef Étoile het volgende:
Ok Be
Marsepein, waar ik nu woon valt niet veel te showenIk wil dan natuurlijk net zoals jullie een volwaardig voor-en-na-klus-en-inricht-topic! En tot die tijd surf ik wel gewoon
rond in de topics en woonwebsites
Klussen is net zoiets als zen. Je gaat niet op zoek naar een ding om te klussen; het ding om te klussen biedt zichzelf aan.quote:Op donderdag 22 juni 2006 16:40 schreef sanger het volgende:
[..]
Je kunt ook een begin maken met het zoeken naar geschikte klusobject-topic
Heerlijk! En jullie hebben het verdiend!!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:10 schreef Marsepein het volgende:
Zo, de vakantie is geboekt, het wordt 9 dagen Griekenland all-in. Een ritme van slapen-eten-drinken-slapen-eten-drinken-slapen-eten-drinken-drinken-drinken-en weer van voren af aan beginnen. En dat dan met zijn 2-en![]()
Alle gekheid op een stokkie, we zijn toe aan een korte relax vakantie. Dus daarom all-in.
![]()
![]()
Ik heb er zin an
![]()
![]()
![]()
We staan nu eerste op een flat via de woningbouwvereniging. We kunnen dit weekend komen kijken dus misschien hoeven we niet lang meer te zoeken!quote:Op donderdag 22 juni 2006 16:40 schreef sanger het volgende:
[..]
Je kunt ook een begin maken met het zoeken naar geschikte klusobject-topic
Stijlvolquote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:07 schreef gronk het volgende:
Ik had liever dikkere CV-leidingen gehad.
Als je vanaf verdelers werkt is 15 mm goed hoor.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:07 schreef gronk het volgende:
Ik had liever dikkere CV-leidingen gehad.
Ohquote:Op woensdag 28 juni 2006 11:27 schreef Brighteyes het volgende:Dude, volgens mij heb jij het nu weer terug naar het oude zitten veranderen.
Ik had het al veranderd namelijk en nu staat het er weer in de oude versie.
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 14:51 schreef Brighteyes het volgende:
*klein beetje juicht
Cewl!quote:Op woensdag 28 juni 2006 17:51 schreef Étoile het volgende:
[..]
Volop juicht
Eind juli is de flat van ons!
![]()
Ja hèquote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:19 schreef Brighteyes het volgende:
Ey! Daar zijn jullie! Lekker dan dat je er zomaar afgegooid word!
Goed afdekken (naast plastic kun je ook een soort kartonnen platen krijgen meen ik). En niet met de behangstomer aan het werk me dunkt.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 21:26 schreef Modus het volgende:
Ja hallo.. Stel he, stel, dat ik eerst laminaat laat leggen en pas daarna aan de wanden begin (verf of behang, is nog niet zeker), hoe stom danwel onoverkomelijk is dat dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |