Ik denk een Enorm ijzerwarenhandel...quote:Op zondag 9 juli 2006 11:01 schreef Conflict het volgende:
Ja, misschien is het toch beter om maandag gewoon ff naar de winkel te gaan
Waar zouden ze zoiets verkopen? Ben nu alleen bij de karwei geweest. Misschien eens bij de Praxis kijken, dat is toch ook echt een fijnere zaak vind ik.
Dat is niet eens zo'n slecht idee, zal eens kijken of ik hele dikke kan vinden.quote:Op zondag 9 juli 2006 11:16 schreef Marsepein het volgende:
Zijn een paar stevige tyreps geen optie?
Ik heb zelf dunne liggen, zijn te kort, maar ik kan er twee aan elkaar koppelen en dan gewoon zes keer, dus totaal 12 van die dingen gebruiken. Het is toch maar tijdelijk, over een maand of vier gaat dat ding uit het water.quote:
check!quote:Op zondag 9 juli 2006 11:53 schreef Marsepein het volgende:
Leg voldoende reserve tyreps ook in de boot. Tyreps kun je voor verschrikkelijk veel noodreparaties gebruiken. Evenals een rol ductape.
Graag gedaan meis!quote:Op zondag 9 juli 2006 22:48 schreef Étoile het volgende:
Duderinnetje en ArtyShock, nog bedankt voor de verhuisdozen en de parketadviezen! Ik heb er vanavond 6 ingepakt en de chaos aan spullen lijkt alleen maar erger te worden
Dat belooft wat
Oh goody dan al!quote:Op zondag 9 juli 2006 22:49 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Graag gedaan meis!
En héél herkenbaarMaar er komt een soort breekpunt waarna het dan opeens wel écht opgeruimder wordt (bij doos 36 of zo
)
Ja en dan is het nét sinterklaasquote:Op zondag 9 juli 2006 22:54 schreef Étoile het volgende:
[..]
Oh goody dan al!
*met hernieuwde moed verder inpakt*
En die moeten natuurlijk ook allemaal weer uitgepakt worden natuurlijk![]()
Het zal waarschijnlijk wel tot na sinterklaas duren voordat ik weer puf heb om me in die dozenmassa te stortenquote:
quote:Op maandag 10 juli 2006 00:03 schreef Étoile het volgende:
[..]
Het zal waarschijnlijk wel tot na sinterklaas duren voordat ik weer puf heb om me in die dozenmassa te stortenMaar misschien zijn jullie tegen die tijd wel helemaal ingericht?
![]()
Uitpakken en een fotoreportage van makenquote:Op maandag 10 juli 2006 10:39 schreef Conflict het volgende:
Ik ben de afgelopen vijf jaar vier keer verhuisd. De laatste verhuizing was erg makkelijk want de helft stond nog ingepakt in dozen, in de schuur. Ik had zo iets van: straks moet ik weer allees inpakken, bekijk het maar!
En nu woon ik al weer een half jaar hier en diezelfde dozen staan nu weer hier in de schuur. Ik ben benieuwd wat er allemaal in zit
Ja maar we staan op de wachtlijst voor een ander huisquote:Op maandag 10 juli 2006 10:57 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Uitpakken en een fotoreportage van maken![]()
Wat mag in godsnaam de reden zijn dat je zovaak achter elkaar verhuistquote:Op maandag 10 juli 2006 11:37 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ja maar we staan op de wachtlijst voor een ander huis![]()
gewoon, leukquote:Op maandag 10 juli 2006 18:38 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Wat mag in godsnaam de reden zijn dat je zovaak achter elkaar verhuist![]()
het gaat goed met mij, ga morgen op vakantie, voor drie weken naar Ecuadorquote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:34 schreef Duderinnetje het volgende:
ZO.
Hoe is 't nou allemaal hier.
* SlowChat mond-op-mond-beademing geeft
Goed hoorquote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:34 schreef Duderinnetje het volgende:
ZO.
Hoe is 't nou allemaal hier.
* SlowChat mond-op-mond-beademing geeft
O ja, dat was jij! Leuk manquote:Op woensdag 12 juli 2006 08:26 schreef Gurb het volgende:
[..]
het gaat goed met mij, ga morgen op vakantie, voor drie weken naar Ecuador
een klusvakantie nog wel
komt voor elkaar, ik kan al wel een topic openen, maar kan er nog weinig over vertellen.quote:Op woensdag 12 juli 2006 09:56 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
O ja, dat was jij! Leuk man![]()
We eisen een uitgebreid verslag![]()
BE en Dude komen gewoon aan dat super aantal omdat ze elk berichtje hier stiekem zitten aan te passenquote:Op woensdag 12 juli 2006 08:36 schreef sanger het volgende:
[..]
Goed hoor
* de slowchat mond-op-mond-beademing gretig aanneemt![]()
Zullen we hier verder speculeren wie BE gaat opvolgen?
Als we afgaan op de stats kan het er maar 1 zijn. Dat is namelijk de enige die in de buurt komt van de modjes met postaantallen.
quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:01 schreef Brighteyes het volgende:Echt wel, We editten alles!
Daarom heeft Marsepein ook geel in de slaapkamer, hijzelf wilde blauw.
Gurb! Have fun!
quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:01 schreef Brighteyes het volgende:Echt wel, We editten alles!
Gurb! Have fun!
Ja, en ons huis is in werkelijkheid al lang afquote:Op woensdag 12 juli 2006 19:01 schreef Brighteyes het volgende:Echt wel, We editten alles!
En álles laten doen.quote:Op donderdag 13 juli 2006 08:29 schreef arithaterhorst het volgende:
[..]
Ja, en ons huis is in werkelijkheid al lang af![]()
Gelukkig (helaas bedoel ik natuurlijkquote:Op donderdag 13 juli 2006 08:29 schreef arithaterhorst het volgende:
[..]
Ja, en ons huis is in werkelijkheid al lang af![]()
jeetje sanger, nu reageert er door mij niemand meer op jouw goede idee. Ik had het er ook ff met Dude over, ik doe lekker je topicje weer open en mijn excuses erbij dat ik 'm gesloten heb.quote:Op donderdag 13 juli 2006 12:17 schreef sanger het volgende:
Conflict kan er niet meer omheen. Nu hij terug is als mod bij K&W moet en zal er een MEET komen!
Zie ook hier, waar Conflict toezegd dat het doorgaat!
Ook BE en Dude hebben al aangegeven het een leuk idee te vinden.
Het voorstel moet gaan komen van Conflict! Maar in het topic wat ik eerder aanhaalde had hij al een leuk voorstel.
Andere voorstellen en ideeen zijn natuurlijk welkom!
Auw!quote:Op zondag 16 juli 2006 01:08 schreef Conflict het volgende:
schop!
O zonneallergie is vervelend ja. Dat heb ik als mede-rossig-type ook zo snelquote:Op maandag 17 juli 2006 10:12 schreef Marsepein het volgende:
Heet .... erg heet. Ik blide laatste 2 dagen uit de zon, zit onder de zonneallergie. Maar een leuk internet cafe met bronwater is ook ok![]()
Hier is het ook heet! Tweede hittegolf op komst!quote:Op maandag 17 juli 2006 10:12 schreef Marsepein het volgende:
Heet .... erg heet. Ik blide laatste 2 dagen uit de zon, zit onder de zonneallergie. Maar een leuk internet cafe met bronwater is ook ok![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |