quote:Op woensdag 14 juni 2006 23:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je weet dat mijn liefde verder gaat he?![]()
![]()
Dat wist ik al langquote:Op woensdag 14 juni 2006 23:47 schreef DaMart het volgende:
Voordat mijn liefdevolle post verloren gaat, herhaal ik hem maar even.
[..]
Kei hip!quote:
Bar!quote:
quote:Op donderdag 15 juni 2006 00:05 schreef Bupatih het volgende:
Is de paus katholiek?
Somsquote:Op donderdag 15 juni 2006 00:01 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Zheenniee!
Is fok altijd zo sloom?
Uhuhquote:Op woensdag 14 juni 2006 23:46 schreef Zhenar het volgende:
MB! Welk toeval dat in het New York topic zowel jij als Dizer naar NY (blijken te) gaan!!!![]()
![]()
![]()
![]()
De slet!quote:Op donderdag 15 juni 2006 00:10 schreef Bupatih het volgende:
Laatste Voyeur: Haaibaaike
Dat stond er in bar_rel's fotoboek!
New York is zo gaaf!quote:Op donderdag 15 juni 2006 00:09 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Uhuh
Maar hij is al terug als ik ga
Lalalalalalala life is wonderful!!
Haha, i kga ook pitten,quote:Op donderdag 15 juni 2006 00:14 schreef Zhenar het volgende:
Ik moet echt slapen, maar ik heb teveel wijn op![]()
![]()
![]()
Amsterdam is mijn favorietquote:Op donderdag 15 juni 2006 00:12 schreef Zhenar het volgende:
[..]
New York is zo gaaf!Mijn favoriete stad van de hele wereld.
Nou okee... ná Groningen en Amsterdam dan![]()
Ja jij ook hequote:Op donderdag 15 juni 2006 00:17 schreef Bupatih het volgende:
Fijne avond, allen.
Ik ga nu ook.quote:
Dat ja.quote:
Ik zou ook wel weer terug mijn bed in willen. Voor het eerst deze week heb ik vannacht de nacht doorgeslapen, in plaats van telkens wakker te worden door de warmte. Alleen is te vast slapen dan ook weer niet goed als je 's ochtend vroeg je bed uit moet.quote:Op donderdag 15 juni 2006 06:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik geloof dat ik vanavond ook een early night ga maken... Ik zit nu al in te kakken. Vroeg slapen is soms best ernstig ok
.
Ja, daar zit ook wel weer wat in ... maar heb er zo'n slecht gevoel over. Helemaal omdat dit de allerlaatsten zijn, en ik gister dus mijn een-na-laatste terugkreeg ... een 5.1quote:
quote:Op donderdag 15 juni 2006 11:17 schreef MissBliss het volgende:![]()
AAAAAAAAAAH moe en ik moet gaan leren
Kun je ook nog iets anders dan zeiken?!quote:
quote:Waar is iedereen?
Waar is iedereen?
Als je het mij vraagt
Zijn ze met zijn allen ergens heen
Maar mij wordt niets gevraagd
Mij lieten ze alleen
Waar is iedereen?
Ja, juichen omdat ik naarquote:Op donderdag 15 juni 2006 11:35 schreef Zhenar het volgende:
[..]
[..]
Kun je ook nog iets anders dan zeiken?!![]()
![]()
Merk de subtiele grap op in bovenstaande zin!![]()
![]()
![]()
![]()
Dan is het goed!quote:Op donderdag 15 juni 2006 12:16 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, juichen omdat ik naarNew York
ga
Is dat een referentie naar mijn enigszins zwakke blaasfunctie?
Ik neem nog maar eens een cranberry-tabletquote:
ach joh, 't kan altijd erger.... camera in je hol ofzoquote:Op donderdag 15 juni 2006 12:35 schreef MissBliss het volgende:
Ik neem nog maar eens een cranberry-tablet
Huh?quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:49 schreef babette21 het volgende:
[..]
ach joh, 't kan altijd erger.... camera in je hol ofzo
ja je weet wel, zo'n huppeldepup-scopie.... dat krijg ik, over een paar weken...quote:
Kinky is zeker niet helemaal het goede woord?quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:11 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja je weet wel, zo'n huppeldepup-scopie.... dat krijg ik, over een paar weken...
je begrijpt dat ik 'n moord zou doen voor 'n paar cranberrypillen
Ohquote:Op donderdag 15 juni 2006 15:11 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja je weet wel, zo'n huppeldepup-scopie.... dat krijg ik, over een paar weken...
je begrijpt dat ik 'n moord zou doen voor 'n paar cranberrypillen
mja in jouw scene waarschijnlijk welquote:Op donderdag 15 juni 2006 15:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Kinky is zeker niet helemaal het goede woord?
Nee, sorry, zelf in "mijn scene" vind ik dit wel akelig klinken. 50 cm, mens, dan komt ie er bijna bij je mond weer uitquote:Op donderdag 15 juni 2006 15:23 schreef babette21 het volgende:
[..]
mja in jouw scene waarschijnlijk wel
een slang van 50 cm...... persoonlijk zal ik er geen harde van krijgen....![]()
quote:
quote:Op donderdag 15 juni 2006 11:39 schreef babette21 het volgende:
en ik moet morgen in 'n vrij kort rokje naar 'n bruiloft![]()
mja dat schijnt alleen nog maar het begin van de dikke darm te zijn.....quote:
yups, en [dus ook] stijve tepels, als 't dit weer blijftquote:Op donderdag 15 juni 2006 15:28 schreef Bupatih het volgende:
Las ik iets over babette en een kort rokje?
Nee, alleen ben ik wel wat sprakeloos.quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:38 schreef babette21 het volgende:
oeh nu heb ik iedereen weggejaagd........?!
Oh, dan valt het nog meequote:Op donderdag 15 juni 2006 15:27 schreef babette21 het volgende:
[..]
mja dat schijnt alleen nog maar het begin van de dikke darm te zijn.....
zouden ze echt helemaal tot aan je strot willen komen met zo'n ding, dan mogen ze wel 'n aantal tuinslangen aan elkaar knopen: alleen de dunne darm is al 'n meter of 7 lang!
da's ook voor het eerstquote:Op donderdag 15 juni 2006 15:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Nee, alleen ben ik wel wat sprakeloos.
quote:
Oh, babette.quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:32 schreef babette21 het volgende:
[..]
yups, en [dus ook] stijve tepels, als 't dit weer blijft![]()
Ze krijgt ook foto's van d'r achterstequote:
not againquote:Op donderdag 15 juni 2006 15:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Komt een vrouw bij de dokter is best een mooi boek. MAAR VERDOMME, BABETTE! JE HAD HET EINDE AL VERRADEN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Ja, nou, het viel ook wel te verwachtenquote:
I love mental images!quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ze krijgt ook foto's van d'r achterste.
quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Ze krijgt ook foto's een filmpje van d'r achterste binnenste.
hoe dat zo?! [ergo: wat is "een soort Babette" ??quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:49 schreef Tha_Erik het volgende:
En bij Carmen dacht ik de hele tijd aan een soort Babette,.
Nou gewoon, zoals ik me jou heb voorgesteld enzo, zo was Carmen ookquote:Op donderdag 15 juni 2006 15:53 schreef babette21 het volgende:
[..]
hoe dat zo?! [ergo: wat is "een soort Babette" ??]
mja ze maakt wel van die Babette-opmerkingen enzo jaquote:Op donderdag 15 juni 2006 15:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou gewoon, zoals ik me jou heb voorgesteld enzo, zo was Carmen ook.
Precies! Jij lijkt me ook het type dat liever blijft lachen dan bij de pakken neer te zitten.quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:55 schreef babette21 het volgende:
[..]
mja ze maakt wel van die Babette-opmerkingen enzo ja![]()
die donkere humor, dat cynische, dat herkende ik wel ja...quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Precies! Jij lijkt me ook het type dat liever blijft lachen dan bij de pakken neer te zitten..
Ik hoop dat het lekker waait.quote:Op donderdag 15 juni 2006 11:39 schreef babette21 het volgende:
wat 'n takkeweer....
en ik moet morgen in 'n vrij kort rokje naar 'n bruiloft![]()
Het einde staat ook gewoon op de achterkant en is algemeen bekend.quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..].
Komt een vrouw bij de dokter is best een mooi boek. MAAR VERDOMME, BABETTE! JE HAD HET EINDE AL VERRADEN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Dat is kut voor je.quote:
quote:
Duh.quote:Op donderdag 15 juni 2006 18:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
. Ik heb graag mensen om me heen die met me meeleven. En vooral in de vorm van rena.
Gegroet, mijnheer.quote:Op donderdag 15 juni 2006 18:32 schreef Zhenar het volgende:
Hoi
U ook, mijn waarde.quote:
Nou, jij hebt je quotum topics spammen wel weer gehaald voor vandaag.quote:
Lik toch je reet, vieze smeerlap.quote:Op donderdag 15 juni 2006 18:53 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou, jij hebt je quotum topics spammen wel weer gehaald voor vandaag.
Met haar cijfers en voorgevoel? Dat lukt nooit!quote:Op donderdag 15 juni 2006 18:54 schreef Svensational het volgende:
AIRELLE, BEN JE GESLAAGD?
Of hoor je dat morgen pas?
Tuurlijk is Airelle geslaagdquote:Op donderdag 15 juni 2006 18:54 schreef Svensational het volgende:
Ik las voorgevel.quote:Op donderdag 15 juni 2006 18:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Met haar cijfers en voorgevoel? Dat lukt nooit!.
Ik weet niets over de geslaagdheid van de voorgevel van Airellequote:
Zou je er dan niet eens naar researchen, aangezien je het er wel over hebt.quote:Op donderdag 15 juni 2006 19:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik weet niets over de geslaagdheid van de voorgevel van Airelle.
Ik heb er zelf een, dus waarom zou ik?quote:Op donderdag 15 juni 2006 19:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zou je er dan niet eens naar researchen, aangezien je het er wel over hebt.
Niet voor mij in ieder geval. Voorgevelsquote:Op donderdag 15 juni 2006 19:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik heb er zelf een, dus waarom zou ik?
Je hebt ook mannen met voorgevels....quote:Op donderdag 15 juni 2006 19:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Niet voor mij in ieder geval. Voorgevels.
Whihi.quote:Op donderdag 15 juni 2006 19:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik weet niets over de geslaagdheid van de voorgevel van Airelle.
Dan geldt nog steeds; voorgevelsquote:Op donderdag 15 juni 2006 19:15 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Je hebt ook mannen met voorgevels....
Mijn 'zwager' hoort het morgen pas, terwijl de cijfers vandaag allemaal bekend moeten zijn. Pffft wat een frustratie zeg als je nóg een dag extra moet wachten. Op mijn oude school, belden ze gelukkig wel dezelfde dag nog.quote:Op donderdag 15 juni 2006 18:54 schreef Svensational het volgende:
Hoeveel geld dan?quote:
Vanuit waar?quote:Op donderdag 15 juni 2006 19:17 schreef Airelle het volgende:
Ik vind het wel lekker, want ik ben pas net geland in Nederland.
Niet te vroeg juichen he?quote:Op donderdag 15 juni 2006 19:16 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Nou..
Gefeliciteerd alvast..
Oh, ik dacht Rome in Angolaquote:
Told you soquote:Op donderdag 15 juni 2006 19:18 schreef Airelle het volgende:
Oh PeRi! Campo di Fiori is ontzettend leuk !!!!.
Nou het weer was goed (laatste dagen zelfs een beetje heet om door de stad te lopen). Zowat alles gezien wat we wilden zien. Forum Romanum was inderdaad ook erg leuk (vooral met leuke gids). En wat ik ook erg leuk vond was Trastevere, dus daar gingen we 's avonds vaak uit etenquote:Op donderdag 15 juni 2006 19:19 schreef PeRi het volgende:
[..]
Told you so!! Vertel me alles! Make me jealous baby!
.
Ga je ons nog uitsluitsel geven danquote:
Geslaagd hoorquote:Op donderdag 15 juni 2006 19:24 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ga je ons nog uitsluitsel geven dan?
Die heb ik alquote:Op donderdag 15 juni 2006 19:23 schreef Bupatih het volgende:
http://www.neck.nl/specials/ja_landing/index.php!
Ben je op audiëntie geweest?quote:Op donderdag 15 juni 2006 19:22 schreef Airelle het volgende:
[..]
Nou het weer was goed (laatste dagen zelfs een beetje heet om door de stad te lopen). Zowat alles gezien wat we wilden zien. Forum Romanum was inderdaad ook erg leuk (vooral met leuke gids). En wat ik ook erg leuk vond was Trastevere, dus daar gingen we 's avonds vaak uit eten.
Tja en verder Panthelon, Collosseum, St. Pieter en ohja! Ik heb ook nog de Paus gezien.
Bewijs willen we zienquote:
Helaas nietquote:Op donderdag 15 juni 2006 19:25 schreef Airelle het volgende:
En dat stomme WK-gedoe heb ik lekker gemist. Is Nederland er al uit?.
Ja, en ik werd bijna vertrapt door de mensenmassaquote:
Daar heb ik er genoeg vanquote:1 juicharm per e-mailadres.
quote:Op donderdag 15 juni 2006 19:26 schreef Airelle het volgende:
[..]
En alles wat je kun zien was een lullig armpje het kon net zo goed eens stand-in geweest zijn.
quote:Op donderdag 15 juni 2006 19:23 schreef Bupatih het volgende:
http://www.neck.nl/specials/ja_landing/index.php!
Whehehehe! Wel jamemr dat je niks zag. Ik weet nog toen wij daar waren, stonden we helemaal voor, achter de rij bruidjes. De Paus stond op 5 m afstand van mequote:Op donderdag 15 juni 2006 19:26 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ja, en ik werd bijna vertrapt door de mensenmassa![]()
![]()
. En alles wat je kun zien was een lullig armpje het kon net zo goed eens stand-in geweest zijn
.
Tof.quote:Op donderdag 15 juni 2006 19:31 schreef Q. het volgende:
Mn Paus, wat doe je?
Eenschquote:
Waarom kijk jij voetbalquote:
quote:Op donderdag 15 juni 2006 19:44 schreef Ovidius het volgende:
Die Felix uit One Tree Hill lijkt een beetje op Bupatih, vind ik.
Vind het wel grappigquote:
Jij zegt nooit zomaar wat?quote:Laatst toen we zeiden dat er voetbal op tv kwam, zei jij 'Mooi, dan weet ik dat ik nog even naar de videotheek moet'.![]()
[afbeelding]
Jawel, tegen Bupatih soms welquote:
quote:Op donderdag 15 juni 2006 19:49 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[afbeelding]Verder alles goed met je?
Nee, je zei wat. Je zei niet zomaar wat.quote:Op donderdag 15 juni 2006 19:52 schreef Bupatih het volgende:
Whihihi, ik zei zomaar wat!!!![]()
![]()
!!!!
!!!1121
quote:Op donderdag 15 juni 2006 19:54 schreef Ovidius het volgende:
[..]
! Jij deed dat toch niet, foto's van jezelf posten op het internet?
Ik zei zomaar 'wat'.quote:Op donderdag 15 juni 2006 19:54 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Nee, je zei wat. Je zei niet zomaar wat.![]()
![]()
![]()
!
thanxquote:Op donderdag 15 juni 2006 18:15 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik hoop dat het lekker waait.
thanxquote:edit: babette, 50 centimeter!. Sterkte.
.
quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:09 schreef Snake2005 het volgende:
En maak jij maar eerst een site, met 500 unieke per dag, en dan ook in de top 50... dan praten wij eens verder bosnicht!
mja, ik vond het ook wat tegenvallenquote:
Damn, Hind is ook veranderdquote:
Gaat Ludo dood?quote:
Ja.quote:
Tofjesquote:
Nina is juist tofquote:Op donderdag 15 juni 2006 20:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Tofjes.
Hopelijk neemt 'ie dieNina
mee in z'n val!
No wayquote:
quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:07 schreef Svensational het volgende:
Vanaf hier ga ik lekker zwabberen.
Ik vind het een irritant, hysterisch secreetquote:
quote:
Dan ga je toch even nieuwe halenquote:Op donderdag 15 juni 2006 20:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
![]()
Ik wil je er wel een sturen, maar er zit geen stickertje meer onder de voetjes...
Is goed. Maak jij even 15 euro naar me over dan?quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:25 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dan ga je toch even nieuwe halen.
Het gaat om de foutquote:
Kom op zeg, zorg eens lekker voor je eigen geld c.q. spullenquote:Op donderdag 15 juni 2006 20:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Is goed. Maak jij even 15 euro naar me over dan?
Regel je eigen wuppie dan maarquote:Op donderdag 15 juni 2006 20:29 schreef Svensational het volgende:
[..]
Kom op zeg, zorg eens lekker voor je eigen geld c.q. spullen.
Iedereen maakt foutenquote:Op donderdag 15 juni 2006 20:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik doe nog eens een keer aardig tegen je.
Jij zult het later nog moeilijk gaan krijgen met zo'n instelling.quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Regel je eigen wuppie dan maar.
Ik doe nog eens een keer aardig tegen je.
Maar ík heb 6 wuppiesquote:Op donderdag 15 juni 2006 20:31 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jij zult het later nog moeilijk gaan krijgen met zo'n instelling..
Zonder plakkertjequote:
Ik had 'm op een stickervel geplakt en dan had je 'm nog gewoon kunnen gebruikenquote:
Ik kliktequote:
Een gangbang of een bukkake-meet.quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:55 schreef Svensational het volgende:
Ik ga morgen een tableau vivant doen, ik zoek alleen nog een mooi verhaal!
quote:
Quote ik jouquote:
quote:
Jij zou wat toffer zijn als je helemaal niet meer postte.quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:06 schreef Bupatih het volgende:
rena, je zou wat toffer zijn als je niet alleen smileys postte.
quote:
Je gaat dood?quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:19 schreef Ovidius het volgende:
Ik ben blijde u mede te delen dat vanaf morgen mijn nieuw leven begint.
Je krijgt een ban?quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:21 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Aha, ja, dankje voor die hilarische opmerking, maar nee.
Je wordt homoquote:Op donderdag 15 juni 2006 21:21 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Aha, ja, dankje voor die hilarische opmerking, maar nee.
Verklaar u eens nader.quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:19 schreef Ovidius het volgende:
Ik ben blijde u mede te delen dat vanaf morgen mijn nieuw leven begint.
Ik wil dát niet bij mijn soortquote:
Jezus, doe niet zo "Bupatih"quote:
Rena, we hebben het hier wel over Paltos/Je/Elmo./Ovidius. Je zou je als hetero ook bijna schamen voor zijn bestaan.quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:25 schreef rena het volgende:
[..]
Jezus, doe niet zo "Bupatih"Die arrogantie staat je niet
Ja enquote:Op donderdag 15 juni 2006 21:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Rena, we hebben het hier wel over Paltos/Je/Elmo./Ovidius. Je zou je als hetero ook bijna schamen voor zijn bestaan.
Ik ben ijdel, lief, uitzonderlijk knap, ik kleed me verdacht trendy en ben erg hygienisch.quote:
Ik vond je vroeger wel oké. Niet dat dat boeit.quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Rena, we hebben het hier wel over Paltos/Je/Elmo./Ovidius. Je zou je als hetero ook bijna schamen voor zijn bestaan.
Dat komt nog wel.quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:28 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Ik ben ijdel, lief, uitzonderlijk knap, ik kleed me verdacht trendy en ben erg hygienisch.
Ja, er zijn wel mensen die geloven dat ik homo ben.
Behalve ikzelf.
quote:
En dat laatste is een vraag omdat...?quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:28 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Ik vond je vroeger wel oké. Niet dat dat boeit.
Maar nu vind ik je eigenlijk gewoon een sukkel?![]()
Ik pleeg soms zo te praten. Maar laat er geen verwarring rond ontstaan. Het antwoord is 'ja'.quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En dat laatste is een vraag omdat...?
Hip.quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:29 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Oeh!Een totale ommekeer in mijn levenstijl.
quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:29 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Je wordt niet meer ijdel, uitzonderlijk lelijk, je gaat je verdacht stijlloos kleden, en wast je nooit meer? Mensen denken dat je hetero bent, behalve jezelf?quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:28 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Ik ben ijdel, lief, uitzonderlijk knap, ik kleed me verdacht trendy en ben erg hygienisch.
Behalve ikzelf.
Fijn dat ik neit meer in die onzekerheid hoef te leven.quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:30 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Ik pleeg soms zo te praten. Maar laat er geen verwarring rond ontstaan. Het antwoord is 'ja'.
Haha, Erik! Wat doe je dat toch hilarisch! Laat dat in het vervolg aan Sven over, of zo? Oké?quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
[..]
Je wordt niet meer ijdel, uitzonderlijk lelijk, je gaat je verdacht stijlloos kleden, en wast je nooit meer? Mensen denken dat je hetero bent, behalve jezelf?
Er is maar één man waartoe ik aangetrokken ben. Ikzelf.quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Fijn dat ik neit meer in die onzekerheid hoef te leven.
Ik wilde het niet zeggen... Zo gemeen ben ik nietquote:
Hihi.quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:36 schreef rena het volgende:
[..]
Ik wilde het niet zeggen... Zo gemeen ben ik nietMaar je hebt gelijk
![]()
Het was iedereen al lang duidelijk dat je een gebrek aan zelfdiscipline hebt.quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:44 schreef Ovidius het volgende:
Hmm, ik heb gelogen. Ik wou vanaf vijf minuten geleden gezond gaan eten. Maar ik heb al gezondigd.
Houd nou eens opquote:Op donderdag 15 juni 2006 21:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het was iedereen al lang duidelijk dat je een gebrek aan zelfdiscipline hebt.
Het is toch zo?quote:
Misschien wel, maar je valt elke keer in de herhaling.quote:
Pff, dat valt best mee.quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:48 schreef rena het volgende:
[..]
Misschien wel, maar je valt elke keer in de herhaling.![]()
quote:
quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:29 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Je wordt niet meer ijdel, uitzonderlijk lelijk, je gaat je verdacht stijlloos kleden, en wast je nooit meer? Mensen denken dat je hetero bent, behalve jezelf?quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:28 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Behalve ikzelf.
quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:51 schreef Svensational het volgende:
[..]
[..]
Je wordt niet meer ijdel, uitzonderlijk lelijk, je gaat je verdacht stijlloos kleden, en wast je nooit meer? Mensen denken dat je hetero bent, behalve jezelf?
Whehe.quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:51 schreef Svensational het volgende:
[..]
[..]
Nen goeien!quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:51 schreef Svensational het volgende:
[..]
[..]
Haha!quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:51 schreef Svensational het volgende:
[..]
[..]
Whehehequote:Op donderdag 15 juni 2006 21:51 schreef Svensational het volgende:
[..]
[..]
quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
[..]
Ga ......quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:58 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Dude. Dat is echt totaal niet grappig, mensen nadoen..
Whehe! Da's een goeie!!!quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:58 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Dude. Dat is echt totaal niet grappig, mensen nadoen..
quote:
quote:
Volgende week vrijdag.quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:03 schreef Zhenar het volgende:
Wanneer is de cliffhanger van ShowChat eigenlijk?
De knipoog knipoogt niet.quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:04 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Volgende week vrijdag. [afbeelding]
Jij bent stom.quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:04 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Vind jequote:
quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:07 schreef Svensational het volgende:
Bupatih noemde mij net een 'ploert' [afbeelding]
Ik ben niet echt onder de indrukquote:Op donderdag 15 juni 2006 22:07 schreef Svensational het volgende:
[..]
Vind je? Vind het wel meevallen opzich
!
Heeft hij helemaal gelijk in, strontjongquote:Op donderdag 15 juni 2006 22:07 schreef Svensational het volgende:
Bupatih noemde mij net een 'ploert' [afbeelding]
Maar dan ben ik er nietquote:Op donderdag 15 juni 2006 22:04 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik ben er gewoon uitgekniptquote:Op donderdag 15 juni 2006 22:11 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Maar dan ben ik er nietEn ik wil weten hoe alle verhaallijnen tot hun hoogtepunt komen!
![]()
Zullen Babette21 en Airelle eindelijk ontdekken dat ze eigenlijk helemaal geen zusjes zijn?
Is de mysterieuze Ovidius wel wie hij zegt dat hij is?
Wie komt er uit de kast?! Wie gaat er weer in?!?!?
Welke schokkende ontdekking doet Dizer in New York en waarom reist MissBliss hem achterna?
Wanneer brengt rena haar snode, edoch sensuele plannen ter uitvoering? Zall Bupatih hier de dupe van worden?
Zal de haat jegens Tha_Erik noodlottige gevolgen hebben voor een van de betrokkenen?
Welke doodgewaande oude bekende keert op spectaculaire wijze terug?
Ik wil het zien!!!!![]()
Dan moet ik maaropnemen
![]()
![]()
Zhenar.quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:11 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Maar dan ben ik er nietEn ik wil weten hoe alle verhaallijnen tot hun hoogtepunt komen!
![]()
Zullen Babette21 en Airelle eindelijk ontdekken dat ze eigenlijk helemaal geen zusjes zijn?
Is de mysterieuze Ovidius wel wie hij zegt dat hij is?
Wie komt er uit de kast?! Wie gaat er weer in?!?!?
Welke schokkende ontdekking doet Dizer in New York en waarom reist MissBliss hem achterna?
Wanneer brengt rena haar snode, edoch sensuele plannen ter uitvoering? Zall Bupatih hier de dupe van worden?
Zal de haat jegens Tha_Erik noodlottige gevolgen hebben voor een van de betrokkenen?
Welke doodgewaande oude bekende keert op spectaculaire wijze terug?
Ik wil het zien!!!!![]()
Dan moet ik maaropnemen
![]()
![]()
quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:13 schreef Svensational het volgende:
Bupatih noemde mij net een 'stuk kadaver' [afbeelding]
Klote schrijversquote:
Bupa, ik ben je zusjequote:
Dat staat niet eens in het script!!!1!11!quote:
Alweer een incest verhaallijn.quote:
Daar moet je geen grappen over maken, oké?quote:
Incest? Ik weet niet wat jij van mij en Bupa denkt, maar ik wil hem nog niet met een stok aanrakenquote:
Ik weet niet wat dat laatste er mee te maken heeft, maar toch vond ik je reactie ongepast!!!!!!1quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:16 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Daar moet je geen grappen over maken, oké?
Ik heb ooit een melkbus tegen mijn scheenbeen aangekregen, omdat ik niet goed uitkeek met oversteken. En sindsdien ben ik bang voor blauwkoppige lucifers!
Ook niet slaan?quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:16 schreef rena het volgende:
[..]
Incest? Ik weet niet wat jij van mij en Bupa denkt, maar ik wil hem nog niet met een stok aanraken![]()
Het grappige er aan is: Het is geen grapjequote:Op donderdag 15 juni 2006 22:16 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Daar moet je geen grappen over maken, oké?
Zowel in oprechte als in sarcastische vorm snijdt deze opmerking geen houtquote:
Als je iemand slaat, raak je hem toch ook aan.quote:
Zo raar is dat niet, aangezien opmerkingen geen hout kunnen snijden.quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:17 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Zowel in oprechte als in sarcastische vorm snijdt deze opmerking geen hout![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |