Het was iedereen al lang duidelijk dat je een gebrek aan zelfdiscipline hebt.quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:44 schreef Ovidius het volgende:
Hmm, ik heb gelogen. Ik wou vanaf vijf minuten geleden gezond gaan eten. Maar ik heb al gezondigd.
Houd nou eens opquote:Op donderdag 15 juni 2006 21:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het was iedereen al lang duidelijk dat je een gebrek aan zelfdiscipline hebt.
Het is toch zo?quote:
Misschien wel, maar je valt elke keer in de herhaling.quote:
Pff, dat valt best mee.quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:48 schreef rena het volgende:
[..]
Misschien wel, maar je valt elke keer in de herhaling.![]()
quote:
quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:29 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Oeh!Een totale ommekeer in mijn levenstijl.
Je wordt niet meer ijdel, uitzonderlijk lelijk, je gaat je verdacht stijlloos kleden, en wast je nooit meer? Mensen denken dat je hetero bent, behalve jezelf?quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:28 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Ik ben ijdel, lief, uitzonderlijk knap, ik kleed me verdacht trendy en ben erg hygienisch.
Ja, er zijn wel mensen die geloven dat ik homo ben.
Behalve ikzelf.
quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:51 schreef Svensational het volgende:
[..]
[..]
Je wordt niet meer ijdel, uitzonderlijk lelijk, je gaat je verdacht stijlloos kleden, en wast je nooit meer? Mensen denken dat je hetero bent, behalve jezelf?
Whehe.quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:51 schreef Svensational het volgende:
[..]
[..]
Je wordt niet meer ijdel, uitzonderlijk lelijk, je gaat je verdacht stijlloos kleden, en wast je nooit meer? Mensen denken dat je hetero bent, behalve jezelf?
Nen goeien!quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:51 schreef Svensational het volgende:
[..]
[..]
Haha!quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:51 schreef Svensational het volgende:
[..]
[..]
Whehehequote:Op donderdag 15 juni 2006 21:51 schreef Svensational het volgende:
[..]
[..]
quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
[..]
Ga ......quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:58 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Dude. Dat is echt totaal niet grappig, mensen nadoen..
Whehe! Da's een goeie!!!quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:58 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Dude. Dat is echt totaal niet grappig, mensen nadoen..
quote:
quote:
Volgende week vrijdag.quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:03 schreef Zhenar het volgende:
Wanneer is de cliffhanger van ShowChat eigenlijk?
De knipoog knipoogt niet.quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:04 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Volgende week vrijdag. [afbeelding]
Jij bent stom.quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:04 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Vind jequote:
quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:07 schreef Svensational het volgende:
Bupatih noemde mij net een 'ploert' [afbeelding]
Ik ben niet echt onder de indrukquote:Op donderdag 15 juni 2006 22:07 schreef Svensational het volgende:
[..]
Vind je? Vind het wel meevallen opzich
!
Heeft hij helemaal gelijk in, strontjongquote:Op donderdag 15 juni 2006 22:07 schreef Svensational het volgende:
Bupatih noemde mij net een 'ploert' [afbeelding]
Maar dan ben ik er nietquote:Op donderdag 15 juni 2006 22:04 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik ben er gewoon uitgekniptquote:Op donderdag 15 juni 2006 22:11 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Maar dan ben ik er nietEn ik wil weten hoe alle verhaallijnen tot hun hoogtepunt komen!
![]()
Zullen Babette21 en Airelle eindelijk ontdekken dat ze eigenlijk helemaal geen zusjes zijn?
Is de mysterieuze Ovidius wel wie hij zegt dat hij is?
Wie komt er uit de kast?! Wie gaat er weer in?!?!?
Welke schokkende ontdekking doet Dizer in New York en waarom reist MissBliss hem achterna?
Wanneer brengt rena haar snode, edoch sensuele plannen ter uitvoering? Zall Bupatih hier de dupe van worden?
Zal de haat jegens Tha_Erik noodlottige gevolgen hebben voor een van de betrokkenen?
Welke doodgewaande oude bekende keert op spectaculaire wijze terug?
Ik wil het zien!!!!![]()
Dan moet ik maaropnemen
![]()
![]()
Zhenar.quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:11 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Maar dan ben ik er nietEn ik wil weten hoe alle verhaallijnen tot hun hoogtepunt komen!
![]()
Zullen Babette21 en Airelle eindelijk ontdekken dat ze eigenlijk helemaal geen zusjes zijn?
Is de mysterieuze Ovidius wel wie hij zegt dat hij is?
Wie komt er uit de kast?! Wie gaat er weer in?!?!?
Welke schokkende ontdekking doet Dizer in New York en waarom reist MissBliss hem achterna?
Wanneer brengt rena haar snode, edoch sensuele plannen ter uitvoering? Zall Bupatih hier de dupe van worden?
Zal de haat jegens Tha_Erik noodlottige gevolgen hebben voor een van de betrokkenen?
Welke doodgewaande oude bekende keert op spectaculaire wijze terug?
Ik wil het zien!!!!![]()
Dan moet ik maaropnemen
![]()
![]()
quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:13 schreef Svensational het volgende:
Bupatih noemde mij net een 'stuk kadaver' [afbeelding]
Klote schrijversquote:
Bupa, ik ben je zusjequote:
Dat staat niet eens in het script!!!1!11!quote:
Alweer een incest verhaallijn.quote:
Daar moet je geen grappen over maken, oké?quote:
Incest? Ik weet niet wat jij van mij en Bupa denkt, maar ik wil hem nog niet met een stok aanrakenquote:
Ik weet niet wat dat laatste er mee te maken heeft, maar toch vond ik je reactie ongepast!!!!!!1quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:16 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Daar moet je geen grappen over maken, oké?
Ik heb ooit een melkbus tegen mijn scheenbeen aangekregen, omdat ik niet goed uitkeek met oversteken. En sindsdien ben ik bang voor blauwkoppige lucifers!
Ook niet slaan?quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:16 schreef rena het volgende:
[..]
Incest? Ik weet niet wat jij van mij en Bupa denkt, maar ik wil hem nog niet met een stok aanraken![]()
Het grappige er aan is: Het is geen grapjequote:Op donderdag 15 juni 2006 22:16 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Daar moet je geen grappen over maken, oké?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |