quote:
Nee, die moest van mij.quote:
Waag het eensquote:
Wat zij zegt!quote:Op zondag 11 juni 2006 00:22 schreef PeRi het volgende:
SKAAI YOU FUCKING SLET NIET HATEN OMDAT IK MET BUPA WEBCAMSEKS HEB EN MET JOU NIET.
NOU!quote:Op zondag 11 juni 2006 00:22 schreef PeRi het volgende:
SKAAI YOU FUCKING SLET NIET HATEN OMDAT IK MET BUPA WEBCAMSEKS HEB EN MET JOU NIET.
Watte?quote:Op zondag 11 juni 2006 00:22 schreef PeRi het volgende:
quote:
Het was op aandringen van.quote:Op zondag 11 juni 2006 00:52 schreef Geqxon het volgende:
Je eigen naamtopic openen. Damn.
Cocktaaaaaaaailsquote:
Een familielid wou erop. Hihi! En ik moest natuurlijk al die cyberseks-webcamkadertjes nog wegklikken, dus ging ik vlug offline.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 23:24 schreef Bupatih het volgende:
Ik heb Paltos in mijn msn!
Maar hij ging héél snel offline. Ik kon niet eens afscheid van hem nemen!
Dat heet narcisme!quote:Op zondag 11 juni 2006 01:12 schreef Zhenar het volgende:
Alweer opent Bupa zijn eigen naamtopic![]()
En boeiuh dat het "op aandringen van" was![]()
De heerlijk verkoelende wind doet de groeten terug!quote:Op zondag 11 juni 2006 10:55 schreef Zhenar het volgende:![]()
Jullie moeten de groeten hebben van de zon!
Kan ze die zelf niet komen geven?quote:Op zondag 11 juni 2006 10:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
De heerlijk verkoelende wind doet de groeten terug!
De slet!quote:
ODOL-check doen?quote:Op zondag 11 juni 2006 11:03 schreef BVO het volgende:
Een hele geile goedemorgen allemaal!
Email?!quote:Op zondag 11 juni 2006 11:05 schreef Dizer het volgende:
[..]
Waar blijft je antwoord op die email van mij?
Ach... ik heb hem toch pas een dag of 4 geleden gestuurdquote:
Jamaar ik vergeet die hotmail altijd te chekcken, omdat ik ook bijna nooit op msn zitquote:Op zondag 11 juni 2006 11:06 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ach... ik heb hem toch pas een dag of 4 geleden gestuurd![]()
![]()
Dan moet je me je gewone mail adres gevenquote:Op zondag 11 juni 2006 11:12 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Jamaar ik vergeet die hotmail altijd te chekcken, omdat ik ook bijna nooit op msn zit![]()
Ik heb je al mijn uber geile zhenar apestaartje gmail punt com gegeven!quote:Op zondag 11 juni 2006 11:13 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dan moet je me je gewone mail adres geven![]()
Holy cowquote:Op zondag 11 juni 2006 11:15 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik heb je al mijn uber geile zhenar apestaartje gmail punt com gegeven!
Dat is nog nietsquote:
quote:Op zondag 11 juni 2006 11:19 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat is nog nietsIk ben tevens in het bezit van het mega toffe sletje at wanadoo punt nl !
![]()
![]()
![]()
Jaquote:
Verdoriequote:Op zondag 11 juni 2006 11:20 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ja![]()
Nog bedankt voor je mailtjes trouwens. En nee: ik ben geen blonde chick met dikke tieten, btw![]()
Mwah.. ze zijn wel ok. Charisma Carpenter.. die heeft pas mooie borstenquote:Op zondag 11 juni 2006 11:35 schreef pberends het volgende:
http://frontpage.fok.nl/nieuws.fok/65483/1/50#2727039.
http://forum.fok.nl/topic/862104/6/50#38744857quote:Op zondag 11 juni 2006 11:35 schreef pberends het volgende:
http://frontpage.fok.nl/nieuws.fok/65483/1/50#2727039.
Mond houden, want achter de schermen lachen we jou nog steeds uit.quote:Op zondag 11 juni 2006 00:52 schreef Geqxon het volgende:
Je eigen naamtopic openen. Damn.
quote:Op zondag 11 juni 2006 13:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Hoi.
Houd dat dan ook achter de schermen!quote:Op zondag 11 juni 2006 13:36 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Mond houden, want achter de schermen lachen we jou nog steeds uit.
We hebben hem vóór de schermen ook genoeg uitgelachen, hoor!quote:
Nou, zeg dat dan!quote:Op zondag 11 juni 2006 13:55 schreef Bupatih het volgende:
[..]
We hebben hem vóór de schermen ook genoeg uitgelachen, hoor!Opletten.
O ja, dat is waar ook.quote:
quote:
quote:
Buiten op balkon met een boek is leuk!quote:Op zondag 11 juni 2006 14:23 schreef rena het volgende:
Vanwaar is het hier zo stil vandaag? Hebben jullie allemaal ineens een leven gekregen ofzo?![]()
Gekkie. Ga je straks ook voetbal kijken?quote:
quote:Op zondag 11 juni 2006 14:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Buiten op balkon met een boek is leuk! [afbeelding]
En zo voetbal. En dan visite krijgen!
Overigens heeft een boek over psychologie me weer een en ander geleerd over Bupatih. Zo weet ik nu zeker dat hij een narcist is, met een fixatie in de fallische fase!![]()
Misschien. Als ik niet weg moet. Und du?quote:Op zondag 11 juni 2006 14:35 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Gekkie. Ga je straks ook voetbal kijken?
Nee!quote:Op zondag 11 juni 2006 14:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik hoef dus niet uit te leggen wat die fallische fase is?
Ik wel.quote:
Nijmegen, mijn zus moest iets ophalen en vroeg of ik meeging. Ik twijfel nog. Ligt er aan met welke auto we gaan.quote:Op zondag 11 juni 2006 14:40 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik wel.
Ik ga wel kijken.
Ik ben voor Nederland.
'Hup, Holland', ga ik zodadelijk schreeuwen.
Waar zou je naartoe moeten dan?
Waarom zou ik, als ik niet wist wat die fase inhield, minder hard zijn gaan lachen, aangezien ik dan niet wéét waar ik wel of niet om zou moeten lachen?quote:Op zondag 11 juni 2006 14:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gelukkig maar, je zou dan waarschijnlijk minder hard zijn gaan lachen.
Waarom ligt het eraan met welke auto jullie gaan?quote:Op zondag 11 juni 2006 14:43 schreef rena het volgende:
[..]
Nijmegen, mijn zus moest iets ophalen en vroeg of ik meeging. Ik twijfel nog. Ligt er aan met welke auto we gaan.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |