Gevonden.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:44 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, die weet ik niet meer.
Hmm, ff zoeken!
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:44 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik blijf samen zwart met je hoor, Dizertje.
Wat gezellig.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:46 schreef Christine het volgende:
Het wordt te donker voor een laptop op het balkon... nu ga ik moeten kiezen: de laptop of het balkon..
Je snapt me.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:45 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Hmmm, nee wacht even. Wat hij zei was natuurlijk onmogelijk, dus ga ik er van uit dat hij grapte.
Gekkie.
Die staat ook nog wel ergens in een mailtje.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:46 schreef Christine het volgende:
[..]
Mijn echte naam weet je wel he?.
Nu wil ik wel weten hoe!quote:
Mail.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:48 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Nu wil ik wel weten hoe!![]()
Staat die nog ergens in een topic of zo?
Waarschijnlijk Sven van de tijd dat het in mijn profiel stond!![]()
quote:
Jij naar binnen, de laptop van het balkon af via de andere kant.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:51 schreef Christine het volgende:
Shit, nu gaat het erop aan komen... het wordt ik of de laptop naar binnen, welke gaat het worden...
Nee ik ben eruit, laptop gaat naar binnen, gitaar gaat naar buiten, drinken idem, vuurtje gaat aan en ik blijf nog even gezellig van de buren genieten.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:53 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Jij naar binnen, de laptop van het balkon af via de andere kant.
Wat vind je belangrijker?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:51 schreef Christine het volgende:
Shit, nu gaat het erop aan komen... het wordt ik of de laptop naar binnen, welke gaat het worden...
Als ik nog even buiten blijf zitten, is straks als ik terug kom misschien wel mijn icoontje klaar.quote:
Oh! Jaloers.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:54 schreef Christine het volgende:
[..]
Nee ik ben eruit, laptop gaat naar binnen, gitaar gaat naar buiten, drinken idem, vuurtje gaat aan en ik blijf nog even gezellig van de buren genieten..
Leuk!quote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:54 schreef Christine het volgende:
[..]
Nee ik ben eruit, laptop gaat naar binnen, gitaar gaat naar buiten, drinken idem, vuurtje gaat aan en ik blijf nog even gezellig van de buren genieten..
Dus nu blijf jequote:
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:59 schreef Christine het volgende:
[..]
Nee, ik ga nog even gitaar spelen op het balkon, met een vuurtje aan.
Tot later, snoepjes.
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:59 schreef LeBeau het volgende:
Bupatih's "Ik heb een MSN adres in m'n profiel staan" icoontje is supernep, en Bupatih is superstom.
Cybersex.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 23:04 schreef Bupatih het volgende:
[..]Die is niet nep! Je moet gewoon mailen naar dat e-mailadres!
Maar goed...wat mot je?
Bupaquote:
LeBeauquote:
*meldt*quote:
HOE?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 23:13 schreef Dizer het volgende:
Ik ga een film kijken... en dat is: Erskineville Kings![]()
Ik zit pas met leuke mensen op msnquote:
Met "Hugh Jackman". Dankzij deze film en zijn rol (zie mijn avatar) in die scene, is hij gevraagd voor Wolverine in X-Menquote:
Zijn geilquote:
Zou je wel willen weten hequote:
Heb je toch welquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |