Shopsquote:
Online shopsquote:RSI:The Attraction - Rotterdam
Backside540 - Dordrecht
Burnside - Deventer
Cellblock - Utrecht
De Skihut - Scheveningen
Duijvestein - Zoetermeer & Landgraaf
Euro funcenter - Zevenkamp, Alblasserdam & Oostvoorne
Forties - Bergen op Zoom & Roosendaal
Siem de Jong - Delft
The Boardshop - Maasbracht
Koelkastquote:
Handige linksquote:Nederland
Snowworld - Zoetermeer & Landgraaf
Skidome - Rucphen
Snowplanet - Spaarnwoude
Montana-snowcenter - Westerhoven
Snowdome - Den Haag
België
Skicasablanca - 's Gravenzeel
Snowvalley - Peer
Ice-mountain - Komen
Duitsland
Allrounder - Neuss
Alpincenter - Bottrop
Vorige delenquote:
De OP-picsquote:[Centraal] Snowboard topic deel 01
[Centraal] Snowboard topic deel 02
[Centraal] Snowboard topic deel 03
[Centraal] Snowboard topic deel 04
[Centraal] Snowboard topic deel 05
[Centraal] Snowboard topic deel 06
[Centraal] Snowboard topic deel 07
[Centraal] Snowboard topic deel 08
[Centraal] Snowboard topic deel 09
[Centraal] Snowboard topic deel 10
[Centraal] Snowboard topic deel 11
[Centraal] Snowboard topic deel 12
[Centraal] Snowboard topic deel 14
[Centraal] Snowboard topic deel 15
[Centraal] Snowboard topic deel 16
[Centraal] Snowboard topic deel 17
[Centraal] Snowboard topic deel 18
[Centraal] Snowboard topic deel 19
[Centraal] Snowboard topic deel 20
[Centraal] Snowboard topic deel 21
[Centraal] Snowboard topic deel 22
[Centraal] Snowboard topic deel 24
[Centraal] Snowboard topic deel 25
[Centraal] Snowboard topic deel 26
[Centraal] Snowboard topic deel 27
[Centraal] Snowboard topic deel 28
[Centraal] Snowboard topic deel 29
[Centraal] Snowboard topic deel 30
[Centraal] Snowboard topic deel 31
[Centraal] Snowboard topic deel 32
[Centraal] Snowboard topic deel 33
[Centraal] Snowboard topic deel 34
[Centraal] Snowboard topic deel 35
[Centraal] Snowboard topic deel 36
[Centraal] Snowboard topic deel 37
[Centraal] Snowboard topic deel 38
[Centraal] Snowboard topic deel 39
[Centraal] Snowboard topic deel 40
komt voor de bakker (genesiz... are you getting this?quote:Op woensdag 7 juni 2006 16:32 schreef Komakie het volgende:
Ik wil Cellblock bij de shops hebben
www.cellblock.nl
(ohw wat komt deze post heerlijk gefrustreerd over)
Net zoals freeride en freestyle skillsquote:
tis toch "big mountain skills OR hospital bills"quote:Op woensdag 7 juni 2006 21:26 schreef Komakie het volgende:
[..]
Net zoals freeride en freestyle skills
Maar ik vind die van Big Mountain toch het leukste. Moet toch laten zien dat Big Mountain het coolste is. Hoewel "niet-snowboarders" dat niet begrijpen... en een hoop koelkastkiddies ook niet trouwens![]()
thnx voor de aanpassing Rnej![]()
Nope, "Big Mountain skills mean hospital bills"quote:Op woensdag 7 juni 2006 23:16 schreef Rnej het volgende:
[..]
tis toch "big mountain skills OR hospital bills"
en ook al ben ik een vrieskistjochie.. ik ben poedahverslaafd, eerste keer op een echte berg dikke poederruns tussen rotsen door enzo![]()
hij zegt overduidelijk ORquote:Op donderdag 8 juni 2006 11:13 schreef Komakie het volgende:
[..]
Nope, "Big Mountain skills mean hospital bills"
Dat zeggen ze in First Decent
Klopt ook wel als je serieus Big Mountain gaat rijden. Dan is het minimaal net zo gevaarlijk als freestyle
"hij kan goed snowboarden"quote:Op donderdag 8 juni 2006 15:20 schreef ForumGek het volgende:
Lijkt me niet, aangezien Palmer toch aardig wat Big Mountain skills heeft, zal het are zijn.
Maar wat doet het ertoe, het is 25 graden!
ik ga hem vanavond nog maar eens bekijken maar volgens mij is het echt "are" omdat hij daar mee bedoelt dat je veel moet oefenen en pijn kunt hebben als je niet de skills hebt maar wel big mountain gaatquote:Op donderdag 8 juni 2006 11:58 schreef Rnej het volgende:
[..]
hij zegt overduidelijk OR
keb m nog ns overgekeken
klopt ook wel , als je de skills niet hebt, dan val je en heb je pijn
kan je de discussie gaan voeren of het are of or is ... maar lijkt me onlogisch
nja.. iedereen springt die huge schans en valt niet hard, farmer gaat op zijn bek, heeft gekneusde ribben en whatnot.. ehbo dude checkt m.. en dan staat nick er zo bij van: " big mountain skills or hospital bills"quote:Op donderdag 8 juni 2006 16:50 schreef Komakie het volgende:
[..]
ik ga hem vanavond nog maar eens bekijken maar volgens mij is het echt "are" omdat hij daar mee bedoelt dat je veel moet oefenen en pijn kunt hebben als je niet de skills hebt maar wel big mountain gaat
anyway, dat was wat ik er van begreep.
Maar goed, zon is idd kut. Of op zich niet kut (sneeuw+zon=mooie plaatjes), maar zonder sneeuw wel
Done!quote:Op woensdag 7 juni 2006 16:32 schreef Komakie het volgende:
Ik wil Cellblock bij de shops hebben
www.cellblock.nl
(ohw wat komt deze post heerlijk gefrustreerd over)
Binkiequote:
dude, ik hoef geen fuckin details okquote:Op donderdag 8 juni 2006 22:38 schreef GenesiZ het volgende:
Er is niet gedoptenkelt wat vingervlugwerk.
Zodra Vista klaar is met installen, ga ik Transfer nog maar eens kijken.
tis je vergeven....quote:Op donderdag 8 juni 2006 23:14 schreef Komakie het volgende:
[..]
dude, ik hoef geen fuckin details ok![]()
anyway... Rnej je had gelijk. Het is or...
Als je het zinnetje opzoekt bij google krijg je links naar First Decent enzo...![]()
* Komakie aait zijn Malolo en zijn Baron ES nog maar een keerquote:Op donderdag 8 juni 2006 23:23 schreef Rnej het volgende:
[..]
tis je vergeven....![]()
ik ga mijn t6 lekker afschrapen....![]()
was bij de anwartermeet trouwens een dude die een malolo reed.... was zijn enige plank...quote:Op donderdag 8 juni 2006 23:45 schreef Komakie het volgende:
[..]
* Komakie aait zijn Malolo en zijn Baron ES nog maar een keer
Hij heeft op zich wel gelijk. Als je niet van stijve planken houdt en je freestyled ook niet zo dan zijn het hele goeie boards. Maar hij blifjt het best in de poederquote:Op vrijdag 9 juni 2006 00:16 schreef Rnej het volgende:
[..]
was bij de anwartermeet trouwens een dude die een malolo reed.... was zijn enige plank...
alles kan erop, zegtie, alleen switch leren rijden is freaky... somehow I believe him :p
hmhm, maar als 1e plank hebben? ... ik weet het niet... zou ik toch voor een standaard freeride unit gaan... maarja, kwestie van smaak hequote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:00 schreef Komakie het volgende:
[..]
Hij heeft op zich wel gelijk. Als je niet van stijve planken houdt en je freestyled ook niet zo dan zijn het hele goeie boards. Maar hij blifjt het best in de poeder
Daar denkt XL waarschijnlijk anders over maar ik ben het wel met je eensquote:Op vrijdag 9 juni 2006 14:29 schreef Rnej het volgende:
[..]
hmhm, maar als 1e plank hebben? ... ik weet het niet... zou ik toch voor een standaard freeride unit gaan... maarja, kwestie van smaak he.. tis op zich niet duur voor een goeie plank ook
hehe.. ik heb hier mtn lab + fotoboek liggenquote:Op zaterdag 10 juni 2006 01:27 schreef Komakie het volgende:
btw ik heb gisteren First Descent bestelt via een internetwinkel
regio 1 geloof ik.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 15:15 schreef ForumGek het volgende:
Is die DVD van Mtn Lab wat? Dat fotoboek intersseert me niet zo. Maar in de shop hier is de dvd ¤15 ofzo en het boek ¤35, en je kon ze alleen in combinatie kopen!
En is die First Descent die je hebte regiovrij of regio 2?
de dvd rockt, naast de film hebben ze ook alternate edits van bepaalde parts (ander muziekje, extra footage) en trick tips van travis parker en simon chamberlain...quote:Op zaterdag 10 juni 2006 15:15 schreef ForumGek het volgende:
Is die DVD van Mtn Lab wat? Dat fotoboek intersseert me niet zo. Maar in de shop hier is de dvd ¤15 ofzo en het boek ¤35, en je kon ze alleen in combinatie kopen!
En is die First Descent die je hebte regiovrij of regio 2?
Op je computer moet het niet zo'n probleem zijn.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 16:17 schreef ForumGek het volgende:
Regio 1 is namelijk VS, die kun je met een nederlandse dvd speler niet afspelen, nogal sucky is dat !
idd, en de meeste dvd spelers zijn ook wel te regio-hacken ... ff op googlenquote:Op zondag 11 juni 2006 12:57 schreef Komakie het volgende:
[..]
Op je computer moet het niet zo'n probleem zijn.
Sterker nog, in windows XP kun je je dvdspeler gewoon op regio instellenquote:Op zondag 11 juni 2006 13:58 schreef Rnej het volgende:
[..]
idd, en de meeste dvd spelers zijn ook wel te regio-hacken ... ff op googlen
"Deze computer"quote:Op zondag 11 juni 2006 20:41 schreef ForumGek het volgende:
En waar doe je dat dan?
Ik heb namelijk nog een dvdtje van DC die ik bij mijn schoenen kreeg, die zou ik graag af willen spelen
ik had het over standalone dvdspelers dudequote:Op zondag 11 juni 2006 20:19 schreef Komakie het volgende:
[..]
Sterker nog, in windows XP kun je je dvdspeler gewoon op regio instellen
Alleen me ouders hebben beneden een standalone staan.quote:Op maandag 12 juni 2006 01:00 schreef Rnej het volgende:
[..]
ik had het over standalone dvdspelers dude![]()
philips moet je eject en dan een code en dan weer eject doen ofzo... enz...
groot gelijkquote:Op maandag 12 juni 2006 12:15 schreef Komakie het volgende:
[..]
Alleen me ouders hebben beneden een standalone staan.
Ik heb alleen me pc en een tv op me kamer staan.
Maar ik gebruik voor dvd's alleen me pc. Is ook niet gek emet die 24" van mij
Bij mij geeft hij dat niet aan....quote:Op maandag 12 juni 2006 16:42 schreef ForumGek het volgende:
ik heb van 1 van mijn dvd spelers (in de pc dan) even Regio1 gemaakt (je kan maar 4 keer omzetten van regio). En ik heb de dvd bekeken, best oke, wel erg klein, maar ja !
errrr.. k heb geen dvd speler/brander in mijn pcquote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:07 schreef ForumGek het volgende:
Mijn dvdspelers van de pc geven het allebei aan, de ene kon ik 4 keer veranderen en de andere 3 keer!?
Rene, kan je een kopietje maken van DC MTN Lab ?
Kan wel contact opnemen via msn!
hij kostte toch los 15 euro? zonder t fotoboek? ....quote:Op woensdag 14 juni 2006 00:34 schreef ForumGek het volgende:
Balen !
mja ik kan de divx van mtn lab wel op een cd plempen.. maar daar zit dan niet de bonus footy bij....quote:Op woensdag 14 juni 2006 12:27 schreef Thermo het volgende:
Ik heb er een hele hoop op dvd-r...
Zoals ik zeg, ik heb de dvd-r met extra;s etc alles erop en eraanquote:Op woensdag 14 juni 2006 13:57 schreef Rnej het volgende:
[..]
mja ik kan de divx van mtn lab wel op een cd plempen.. maar daar zit dan niet de bonus footy bij....![]()
dat zei je er dan weer niet bij hequote:Op donderdag 15 juni 2006 10:15 schreef Thermo het volgende:
[..]
Zoals ik zeg, ik heb de dvd-r met extra;s etc alles erop en eraan
mix_plongo@hotmail.comquote:Op donderdag 15 juni 2006 17:22 schreef ForumGek het volgende:
In dat geval.... matthijs.blok@gmail.com
Vertel..... hoe was de voorbereiding. Wat moest je allemaal doen?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:15 schreef Rnej het volgende:vanavond begint de voorbereiding op de anwarter
![]()
lekkah boarden vnaaf
driftschwung basic... dus geslipte bocht en dan vet overdreven voordoen ... (moet echt foutloos en supernetjes.. is dus best moeilijk)quote:Op woensdag 21 juni 2006 14:40 schreef Basje_B het volgende:
[..]
Vertel..... hoe was de voorbereiding. Wat moest je allemaal doen?
Jij geeft toch les bij SZMquote:Op woensdag 21 juni 2006 16:09 schreef Rnej het volgende:
[..]
driftschwung basic... dus geslipte bocht en dan vet overdreven voordoen ... (moet echt foutloos en supernetjes.. is dus best moeilijk)
en eigen vaardigheid... gewoon scheuren en dan krijg je tips van de leraar
heb 1 heule goeie tip gehad waardoor ik echt veel beter ben geworden![]()
nl; ik had de neiging om bij een frontside bocht mijn armpjes naar voren uit te steken (dus haaks op de lengterichting van mijn board) .. daardoor verplaatste ik automatisch mijn zwaartepunt... dus leraar melden dat armpjes naar achteren moeten... en ineens gaat mijn frontsidebocht veel stabieler![]()
Handjes op de rug of in de zij tijdens bochten maken, dan leer je het vanzelfquote:Op woensdag 21 juni 2006 16:09 schreef Rnej het volgende:
[..]
driftschwung basic... dus geslipte bocht en dan vet overdreven voordoen ... (moet echt foutloos en supernetjes.. is dus best moeilijk)
en eigen vaardigheid... gewoon scheuren en dan krijg je tips van de leraar
heb 1 heule goeie tip gehad waardoor ik echt veel beter ben geworden![]()
nl; ik had de neiging om bij een frontside bocht mijn armpjes naar voren uit te steken (dus haaks op de lengterichting van mijn board) .. daardoor verplaatste ik automatisch mijn zwaartepunt... dus leraar melden dat armpjes naar achteren moeten... en ineens gaat mijn frontsidebocht veel stabieler![]()
ummmm ... sort of... maar dan heb je t over met een binding los en dan t puntje van je board aanraken.. nothing fancy...quote:
jep, dat is mquote:Op woensdag 21 juni 2006 23:24 schreef Komakie het volgende:
[..]
Handjes op de rug of in de zij tijdens bochten maken, dan leer je het vanzelf
Maar anyway,
Driftschwung Basic:
Gewichtsverlagerung, drehimpuls, tiefgehen, strekschup.
(let ff niet op de spelling)
Dat is hem toch Rnej???
Die manier van bochten rijden werkt trouwens erg goed in hobbelig terrein en in de poeder![]()
Maar verder gebruik ik hem bijna nooit. Soms voor de lol voor de afwisseling
hehe de mooie tijden beginnen alweer te komen.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:04 schreef Basje_B het volgende:
de nieuwe site van Ride is online net als een voorproef van Forum![]()
k heb al wat burton 2007 spul bekeken, ligt wat in zoetermeerquote:Op zaterdag 24 juni 2006 01:43 schreef Komakie het volgende:
[..]
hehe de mooie tijden beginnen alweer te komen.
Hoewel het nog lang duurt voordat het in de winkel ligt zijn er toch al merken die met leuke sites aankomen
vriendin van me heeft er eentje besteld.. dames twintipjequote:Op woensdag 28 juni 2006 14:51 schreef Komakie het volgende:
De website van Ride is ook online.
www.ridesnowboards.com
volgens mij was het al gemeld maar ik doe het lekker nog een keer.
De vorm van die freeride boards van Ride vind ik trouwens maar niets. Rare bovenkant vind ik echt lelijk...
als je niet railt en de baron fijn vindt... dan is t6 een logische keuze.. maar niet voor de volle mep...quote:Op donderdag 29 juni 2006 13:51 schreef Komakie het volgende:
OK vet
Ik heb nog niet helemaal bedacht wat ik wil gaan doen volgend seizoen. Een T6 is natuurlijk wel vet. Een Ride zal het waarschijnlijk niet worden. Te veel of freeride of freestyle. Anders merken heb ik nog niet naar gekeken. Misschien toch stiekem weer een K2. Normaal gesproken wordt het weer een Burton, maar misschien dat ik wat anders probeer
Ach ik krijg toch kortingquote:Op donderdag 29 juni 2006 16:59 schreef Rnej het volgende:
[..]
als je niet railt en de baron fijn vindt... dan is t6 een logische keuze.. maar niet voor de volle mep...
(dat vind ik een baron ook niet waard...)
500 eu voor een t6 is een mooie prijs, maar duurder moet t niet worden
ik ben op t moment steeds aan t overschroeven maar ik wil voor mijn T6 toch wat anders dan voor mijn ragplankje...quote:Op donderdag 29 juni 2006 22:58 schreef Basje_B het volgende:
Ik heb me keuze groten deels wel gemaakt voor nieuw board voor next season.
Twijfel tussen Ride Kink of Forum Jiblet maar die lijkt me wel heel erg slap.
Word wel jib board in iedergeval.
Twijfel nog over bindingen van Ride. Heeft iemand ze wel eens geprobeerd? Hebben jullie voor elk board een setje bindingen of ander soort binding? Beetje lastig uitleggen wat bedoel maar evenveel setjes bindingen als boarden?
De nieuwe Ride bindingen zijn echt vet. Beter dan de oude. Ik heb een paar die wat ouder zijn en daar ben ik niet zo heel tevreden over. Iets vervangen is omslachtig en de normale nosestrap zit niet zo lekker als de capstrap. nou is dat natuurlijk bij een heleboel merken zo maar ja, kan er niets aan doen.quote:Op donderdag 29 juni 2006 22:58 schreef Basje_B het volgende:
Ik heb me keuze groten deels wel gemaakt voor nieuw board voor next season.
Twijfel tussen Ride Kink of Forum Jiblet maar die lijkt me wel heel erg slap.
Word wel jib board in iedergeval.
Twijfel nog over bindingen van Ride. Heeft iemand ze wel eens geprobeerd? Hebben jullie voor elk board een setje bindingen of ander soort binding? Beetje lastig uitleggen wat bedoel maar evenveel setjes bindingen als boarden?
Nope, ik koop wel een nieuw setjequote:
Heb die witte met goud. 3 goude kartels (of hoe dingen ook heten) en 1 zilveren. Was er 1 afgebroken. Wat bied je ervoor?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:42 schreef Komakie het volgende:
[..]
Nope, ik koop wel een nieuw setje
Als je die wit met goud had van vorig jaar dan misschien maar denk het nog niet
Bieden??? hij is niet compleet met maar 3 gouden buckels!!!!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:19 schreef Basje_B het volgende:
[..]
Heb die witte met goud. 3 goude kartels (of hoe dingen ook heten) en 1 zilveren. Was er 1 afgebroken. Wat bied je ervoor?![]()
pff wat een lelijke kut ding zegquote:Op vrijdag 30 juni 2006 22:43 schreef Rnej het volgende:
mijn nieuwe aanwinst... maar dan in t rood
[afbeelding]
85 euries
vrij dunne donsvulling.... niet echt dik juist......quote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:06 schreef Komakie het volgende:
Maar is ie nou zo dik of lijkt dat maar zo??? Ik bedoel het letterlijk, figuurlijk is ie wel "dik"
Ah maar wel met vulling dusquote:Op zaterdag 1 juli 2006 10:28 schreef Rnej het volgende:
[..]
vrij dunne donsvulling.... niet echt dik juist......
maar thx
dude... tis 60g vulling.. die michelin-mannetje-jassen zijn 300+ gram vulling... dit ding is ziet er niet dikker uit dan een jas zonder vullingquote:Op zaterdag 1 juli 2006 16:16 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ah maar wel met vulling dus
Ik ben nooit zo'n grote fan van dat soort jassen. Niet bij mezelf tenminste. Ik heb dan altijd een beetje het "michelinmannetje-gevoel" als ik zo'n ding aan hem.
Maar bij andere mensen vindt ik het regelmatig wel vet staan
hmmmm ok dus hij heeft maar een klein btjequote:Op zaterdag 1 juli 2006 17:52 schreef Rnej het volgende:
[..]
dude... tis 60g vulling.. die michelin-mannetje-jassen zijn 300+ gram vulling... dit ding is ziet er niet dikker uit dan een jas zonder vulling... maar tis wel een stuk warmer
(ik heb ook een hekel aan die poofy jassen)
Mja maar rood is standaard en niet echt mooi. Daarnaast heeft een andere school al rood (gelukkig)quote:Op zondag 2 juli 2006 12:38 schreef Rnej het volgende:
zwart is vet jah.... maar ik vind een kleurencombo wel fijn
en nja, rood schreeuwt zo lekker op de piste
hmmm dat laatste zinnetje klinkt best wel gayquote:Op maandag 3 juli 2006 12:13 schreef ForumGek het volgende:
Waar ik ga werken hebben ze gele F2 jassen met opdruk..ook eeerruugg vet!
En grijze broeken, maar ik denk dat ik gewoon mijn zwarte Ronin aanhoud...zwart + geel staat mooi !
ben ik een bij op de piste
Dude, het klinkt gewoon allebij lamequote:Op maandag 3 juli 2006 12:33 schreef ForumGek het volgende:
Oke..dan ben ik een wesp op de piste ! Klinkt wel gevaarlijker toch?
tis een 686 mannual militant jacket van vorig seizoen..... dus hij is niet meer echt verkrijgbaar in de winkel waar ik m gehaald heb..quote:Op maandag 3 juli 2006 12:45 schreef Roellio het volgende:
Waar heb je die jas gescoord, Rnej?
(stiekem TVP)
*zomerkaart snowworld ZM+LG heeft voor half geldquote:Op woensdag 5 juli 2006 10:18 schreef ForumGek het volgende:
Mafkees !
Als ik ook maar een beetje in de buurt van een vrieskist woonde had ik al een seizoenskaart !
Ik niet denk ik. Misschien als ik de korting had zoals Rnej maar dan nog niet denk ik.quote:Op woensdag 5 juli 2006 10:18 schreef ForumGek het volgende:
Mafkees !
Als ik ook maar een beetje in de buurt van een vrieskist woonde had ik al een seizoenskaart !
freestyle is the magic wordquote:Op woensdag 5 juli 2006 11:40 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik niet denk ik. Misschien als ik de korting had zoals Rnej maar dan nog niet denk ik.
Ik ga liever 1 of 2 weekenden naar een gletser in de zomer dan dat ik elke week naar een koelkast kan....
quote:
Think global, the world is your playgroundquote:
Ok ok kleine correctiequote:Op woensdag 5 juli 2006 14:28 schreef Thermo het volgende:
[..]
Think global, the world is your playground![]()
Naja, niet die van mij maargoed.
woohooo lekker cruzen met me Malolo'tje door de poederquote:Op woensdag 5 juli 2006 15:14 schreef Nilith het volgende:
Hmm moet eerlijk zegge dat ik off piste chiller vind dan what freestyle
En als je in landgraaf bent zie je de meeste maar wat op en neer wandelen... Off piste vlieg je gewoon over de sneew en door het bos naast de pistezooo chill
voordeel is wel dat t park er meestal wel lekkerder bijligt en dat in de zomer t goed te doen is hoorquote:Op woensdag 5 juli 2006 14:30 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ok ok kleine correctie
indoor freestyle is mij te beperkt![]()
hoevaak ben jij in zm?quote:Op woensdag 5 juli 2006 18:02 schreef Komakie het volgende:
Ik vind buiten parken er over het algemeen beter bij liggen dan het park in zoetermeer. Niet mijn ding...![]()
Bestellen Bestellen Bestellen Bestellen Bestellen Bestellen Bestellen Bestellen Bestellen Bestellenquote:Op donderdag 6 juli 2006 09:44 schreef Kentaro het volgende:
De nieuwe Burton boards en kleding zijn bij www.blue-tomato.at te bestellen. Had gisteren al bijna en Twin 151 met Custom Brews besteldgelukkig heb ik me ingehouden..
mja, maar das ook nie gek....quote:Op donderdag 6 juli 2006 11:17 schreef Thermo het volgende:
Het begint wel elk jaar vroeger en vroeger te worden....
Ach dat vindt ik niet zo erg. Kan ik eventueel nog een late model kopen zonder dat ik dat halverwege het seizoen hoef te doen (wat ik nooit zou doen als ik net een nieuw board heb gekochtquote:Op donderdag 6 juli 2006 11:55 schreef Thermo het volgende:
Dat doen ze al jaren, het grote probleem is dat ze zo een beetje overdrijven, de late models komen straks aan het begin van het seizoen al uit. Lekker nutti.g
Kan best zijn. Zoals ik al een paar keer gezegd heb: ik vind het nixquote:Op woensdag 5 juli 2006 19:25 schreef Rnej het volgende:
[..]
hoevaak ben jij in zm?
want t park in zm staat erom bekend dat t er best lekker bij ligt
quote:Op donderdag 6 juli 2006 13:40 schreef Komakie het volgende:
[..]
Kan best zijn. Zoals ik al een paar keer gezegd heb: ik vind het nix
Iemand moet de kerosine betalen voor de chopper vluchtjes van jake.quote:Op donderdag 6 juli 2006 14:06 schreef Komakie het volgende:
btw, is het opgevallen dat alle board een paar euro duurder zijn geworden??? Volgens mij is de T6 Wide een euro of 30 duurder dan vorig seizoen
Btw, ze hebben nog niet de nieuwe kleding hangen daar volgens mij. Alleen de nieuwe boards, boots en bindingen
Mja, blijkbaarquote:Op donderdag 6 juli 2006 14:57 schreef Thermo het volgende:
[..]
Iemand moet de kerosine betalen voor de chopper vluchtjes van jake.
Niet de sjizzle van Burton toch of welquote:Op donderdag 6 juli 2006 17:34 schreef Kentaro het volgende:
kleding hebben ze bij de blauwe tomaat ook al aardig wat. en ja de boardjes zijn weer iets duurder maar ook weer iets vetterZo heeft de CX nu Vaporskin en pro tips en de Custom is geupgrade naar WFO base.
tis elke keer weer het geld waard... verdommequote:Op donderdag 6 juli 2006 21:44 schreef Komakie het volgende:
[..]
Mja, blijkbaar
[..]
Niet de sjizzle van Burton toch of wel
Maar die nieuwe materialen... tja het blijft het beestje een mooi naampje geven op iets wat ze uitvinden. Ze ruilen ze in voor een ander materiaal en dan moeten ze duurder... Vind het niet helemaal terecht maar goed. Betalen doe ik het toch wel
Het is terecht, al die mensen die nieuwere / lichtere / sterkere materialen uitvinden moeten wel betaald worden.quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:44 schreef Komakie het volgende:
Maar die nieuwe materialen... tja het blijft het beestje een mooi naampje geven op iets wat ze uitvinden. Ze ruilen ze in voor een ander materiaal en dan moeten ze duurder... Vind het niet helemaal terecht maar goed. Betalen doe ik het toch wel
En de marketing people die het aan de man moeten brengen natuurlijk.quote:Op donderdag 6 juli 2006 22:26 schreef Kentaro het volgende:
[..]
Het is terecht, al die mensen die nieuwere / lichtere / sterkere materialen uitvinden moeten wel betaald worden.
mwooohquote:Op donderdag 6 juli 2006 22:26 schreef Kentaro het volgende:
[..]
Het is terecht, al die mensen die nieuwere / lichtere / sterkere materialen uitvinden moeten wel betaald worden.
schoenmaat ?quote:Op donderdag 6 juli 2006 23:13 schreef Komakie het volgende:
Ik vind de Zeppelin wel een heel erg aantrekkelijk boardje
Net zoiets als een Custom, maar de 164 is net iets breder. Ik blijf alleen twijfelen of 25.3cm breed genoeg is....
Volgens mij wel maar ik denk dat het toch een kwestietje van testen wordt
Ik verwacht eigenlijk dat hij dat zelf ook wel ( beter) weet.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 08:55 schreef Rnej het volgende:
[..]
schoenmaat ?
11 toch?
dan ga je er net wel op passen..... mits een beetje compacte boot....
11 iddquote:Op vrijdag 7 juli 2006 08:55 schreef Rnej het volgende:
[..]
schoenmaat ?
11 toch?
dan ga je er net wel op passen..... mits een beetje compacte boot....
Ohw ze zijn er ook wel, maar het moet wel iets zijn wat precies bij je past. De keuze is zeg maar wat beperkt.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 10:38 schreef Thermo het volgende:
Ik heb toch ook een 25.5 en een 25.8 gevonden
25.5 is ook al prima met maatje 12.
En over dat moeilijk zoeken... dat zijn we na een paar jaar helaas wel al gewend...
Ik heb zelfs nog regelmatig dat ik op een board rij wat ik niet lekker vindt rijden hoewel de specs toch redelijk goed zijn voor mij. Sommige merken passen gewoon beter bij mij dan andere merkenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:04 schreef Thermo het volgende:
hm ik weet niet, ik kan tegenwoordig wel goed inschatten wat voor mij een geschikt board zou zijn of niet, aan de hand van de specs etc, als je die schifting al gedaan heb dan hou je al best weinig over idd en dan is het een kwestie van testen.
Maargoed, niet dat ik dit jaar ook maar iets ga kopen of rijden
Nog altijd je rug?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:04 schreef Thermo het volgende:
Maargoed, niet dat ik dit jaar ook maar iets ga kopen of rijden
mwoh, mijn t6 is 260 maar op een beetje hobbelige sneeuw voel ik mijn tenen wel raken hoor...quote:Op vrijdag 7 juli 2006 10:38 schreef Thermo het volgende:
Ik heb toch ook een 25.5 en een 25.8 gevonden
25.5 is ook al prima met maatje 12.
En over dat moeilijk zoeken... dat zijn we na een paar jaar helaas wel al gewend...
De vraag is ff hoe belangrijk dat is. Je hebt dat gevoel altijd wel een beetje. Als je dat niet zou hebben dan zou het betekenen dat je helemaal niet met je tenen over het board komt en dat is ook niet goed.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 00:26 schreef Rnej het volgende:
[..]
mwoh, mijn t6 is 260 maar op een beetje hobbelige sneeuw voel ik mijn tenen wel raken hoor...
Jep. Gaat nog niet beterquote:
nja ik heb t gevoel dat 260 net aan genoeg is zegmaar... ik heb t gevoel namelijk al vrij gauw....quote:Op zaterdag 8 juli 2006 02:37 schreef Komakie het volgende:
[..]
De vraag is ff hoe belangrijk dat is. Je hebt dat gevoel altijd wel een beetje. Als je dat niet zou hebben dan zou het betekenen dat je helemaal niet met je tenen over het board komt en dat is ook niet goed.
Hoe groot zijn jou voeten ook weer? maatje 12 dacht ik of niet?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 11:42 schreef Rnej het volgende:
[..]
nja ik heb t gevoel dat 260 net aan genoeg is zegmaar... ik heb t gevoel namelijk al vrij gauw....
daarnaast kan ik me voorstellen dat t ook wel met persoonlijke voorkeur te maken heeft en met rijstijl....
k heb maatje 12 ...quote:Op zaterdag 8 juli 2006 18:57 schreef Komakie het volgende:
[..]
Hoe groot zijn jou voeten ook weer? maatje 12 dacht ik of niet?
Dan vind ik 26cm ook wel een vereiste. Aan de andere kant. De Thriumph is rond een 10.5 boot gemaakt en is 25.5cm breed. Dus met maatje 11 moet je net iets groter hebben voor ideaal (inprincipe)
echt wide heb ik wel ns gereden en dat was idd echt goed kut (ik weeg genoeg om zo'n ding om te gooien maar 27 cm waist is gewoon echt kut)quote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:03 schreef Thermo het volgende:
Dat komt omdat wide gewoon als een zeepkist rijdt, en daar valt moeilijk een klinkend marketing verhaal aan te knopen.
preciesquote:Op zondag 9 juli 2006 12:38 schreef Thermo het volgende:
260 is dan ook niet wide, maar mid-wide
Rome is ook wel een interresant merk. nog nooit op gereden en eigenlijk ook nog niet ergens tegen gekomen in de shops (ze verkopen het niet bij de shops waar ik regelmatig kom).quote:Op zondag 9 juli 2006 20:59 schreef Kentaro het volgende:
http://www.heavysnowker.com/reports/sbj_2006_rome.htm
omdat er meer is dan Burton![]()
Ik vind ze persoonlijk dit jaar niet zo heel mooi.quote:Op maandag 10 juli 2006 08:23 schreef Kentaro het volgende:
Ik vind dat je de grafics van Burton niet echt over 1 kam kunt scheren. De meeste boards zien er super uit in het echt vind ik. Ook de grafs van Rome zien er altijd goed uit. Maargoed dat is een kwestie van smaak, naast dat het natuurlijk geen fvck uit maakt wat voor grafics er op je board zitten
Die van ons vind ik wel een stuk mooier ja.quote:Op maandag 10 juli 2006 10:47 schreef XL het volgende:
Wat is de Malolo lelijk!
De twin vind ik wel heel gaaf.
Bedankt, dat was het enige dat ik nog even wilde horenquote:Op maandag 10 juli 2006 13:23 schreef Komakie het volgende:
[..]
Die van ons vind ik wel een stuk mooier ja.
Weet ikquote:Op maandag 10 juli 2006 13:28 schreef XL het volgende:
[..]
Bedankt, dat was het enige dat ik nog even wilde horen
ehm ja.... dat is ie ookquote:
Dat was voor mij wel duidelijk toen je van Seat naar BMW ging.quote:Op maandag 10 juli 2006 13:46 schreef Kentaro het volgende:
Mmm we hebben duidelijk een andere smaak..... Wat trouwens wel heel vet is, is dat de Malolo nu ook in een 166 is.
quote:Op maandag 10 juli 2006 13:51 schreef XL het volgende:
[..]
Dat was voor mij wel duidelijk toen je van Seat naar BMW ging.
Die print op die Nitro lijkt inderdaad een beetje op van die goedkope tattoo's die je op smakeloze motorrijders ziet.quote:Op maandag 10 juli 2006 13:54 schreef Kentaro het volgende:
[..]
maar ik reageerde eigenlijk op Komakie en zijn Nitro boards... Wij vinden allebei de Twin mooi
![]()
precies, nu kan het zeg maar zo fout zijn dat het wel weer kan maar dat is het ook niet.quote:Op maandag 10 juli 2006 13:55 schreef XL het volgende:
[..]
Die print op die Nitro lijkt inderdaad een beetje op van die goedkope tattoo's die je op smakeloze motorrijders ziet.
Dan had je hem inderdaad een zuurstokroze base moeten geven.quote:Op maandag 10 juli 2006 13:58 schreef Kentaro het volgende:
[..]
precies, nu kan het zeg maar zo fout zijn dat het wel weer kan maar dat is het ook niet.
Dat is wel cool, ik board namelijk altijd in het donkerquote:Op maandag 10 juli 2006 14:28 schreef Komakie het volgende:
Trouwens het feit dat die Nitro licht geeft in het donker vind ik juist weer dat foute vette
quote:Op maandag 10 juli 2006 17:37 schreef Kentaro het volgende:
[..]
Dat is wel cool, ik board namelijk altijd in het donker![]()
Trouwens 20 posts zonder dat Rnej gereageerd heeft. Er zal toch niets gebeurd zijn![]()
![]()
k heb werk gevondenquote:Op maandag 10 juli 2006 17:37 schreef Kentaro het volgende:
[..]
Trouwens 20 posts zonder dat Rnej gereageerd heeft. Er zal toch niets gebeurd zijn![]()
![]()
1. Rome is al tijden vet en is al tijden te krijgen in NL en omstreken, en dat weet jij ook welquote:Op zondag 9 juli 2006 22:35 schreef Komakie het volgende:
[..]
Rome is ook wel een interresant merk. nog nooit op gereden en eigenlijk ook nog niet ergens tegen gekomen in de shops (ze verkopen het niet bij de shops waar ik regelmatig kom).
ik moet wel zeggen dat ik de graphics niet echt heel geweldig vindt. Maar dat heb ik met een hoop merken waarvan ik de boards van komend seizoen al gezien hebt (Burton vind ik ook niet mooi. K2 is wel aardig)
Ach het haalt het Blinggehalte natuurlijk wel iets omhoogquote:Op maandag 10 juli 2006 17:37 schreef Kentaro het volgende:
[..]
Klopt, maar ik had het over shops waar ik veel kom.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 09:03 schreef Thermo het volgende:
[..]
1. Rome is al tijden vet en is al tijden te krijgen in NL en omstreken, en dat weet jij ook wel
2. De Graphics van dit jaar zijn GOED! Echt gewoon geweldige expressies. Ik hou niet van die standaard graphics.
Zelf rijden of met de Ringtaxi?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 09:03 schreef Thermo het volgende:
Net ook weekeindje Nürburgring rijden erop zitten en dat kost ook klauwen met geld
Recht naar beneden is wel lastig.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:54 schreef Thermo het volgende:
Ik ga het nog maar eens proberen.
Ik had eens een setje besteld om je snowboard aan de muur op te hangen, wel leuk maar met keilbouten moet het van mij niet echt en ik vind ze iets te duur om er nog 4 van te bestellen.
Iemand een idee hoe simpel,decoratief en praktisch je snowboards aan de muur te hangen? ( recht naar beneden dat wel )
Zelf rijdenquote:
En dan wil ik het ook heel erg graag dat het er strak uit ziet....quote:Op dinsdag 11 juli 2006 16:03 schreef Komakie het volgende:
[..]
Recht naar beneden is wel lastig.
Ik heb een snowboard horizontaal hangen. Dat heb ik gewoon met van die gehaakte schroeven gedaan. Waar je ook je klok ofzo aan kunt ophangen. Ik denk dat je dat ook wel met een verticaal hangend board kunt doen en het kost geen drol
Freestylers hebben vaak ook liever lichte bovenkant omdat heel vaak stickers op worden geplakt en dan komt licht board mooier over.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 10:31 schreef Komakie het volgende:
Verder vind ik donkere graphics wat mooier omdat het wat beter afsteekt in de sneeuw. Voor freestyleboards vind ik lichte graphics wel lachen op zich
Zit misschien wat in.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:17 schreef Basje_B het volgende:
[..]
Freestylers hebben vaak ook liever lichte bovenkant omdat heel vaak stickers op worden geplakt en dan komt licht board mooier over.
Dat geeft nietquote:Op woensdag 12 juli 2006 13:33 schreef shilizous_88 het volgende:
Ik moest het even kwijt hoor
ik vind hem aan de korte kant voor je. Ik zou voor iets van een board van 1.62 gaan maar goed...quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:00 schreef shilizous_88 het volgende:
Tja.... Schoenmaat 10.5, 73 kilo en 1 meter 87.... volgens mij moet het wel lukken
Waarom steekt ie nou weer zijn middelvinger opquote:Op woensdag 12 juli 2006 15:09 schreef XL het volgende:
[afbeelding]
32 Lashed rules ouwe, vraag maar aan Justin!![]()
1.62 is echt te lang met 73kgquote:Op woensdag 12 juli 2006 15:29 schreef Komakie het volgende:
[..]
ik vind hem aan de korte kant voor je. Ik zou voor iets van een board van 1.62 gaan maar goed...
schoenmaat zou wel moeten lukken....
[..]
Waarom steekt ie nou weer zijn middelvinger op
Volgens mij is dat weer een beetje zijn nieuwe ding
La Plagne is gewoon de mooie kant van het gebied waar je afgelopen jaar geweest bent. Alleen zijn de dorpen wel wat versnipperd, waardoor je de apres ski in verschillende delen van het dorp hebt. Qua gebied prachtig dus, zeker Belle Plagne is ideaal. Qua apres-ski een beetje versnipperd.quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:29 schreef Roellio het volgende:
Net een aantal nieuwe folders van reisorganisaties besteld voor volgend seizoen!
Ik denk dat het La Plagne wordt, dat lijkt me een mooi gebied. Iemand ervaring daar?
Ze hebben er een Forum destroyer staan van 1.55 en is inderdaad ietwat aan de korte kant, maar ik vat niet goed waarom een dergelijk kort board een negatieve invloed zou moeten hebben.quote:
Ik rij 1.56 1.57 en 1.59, en vind ook de kortste lekker rijden, het ligt er gewoon aan wat je wilt met dat board. Ik ben zelf 70kg en 1.86.quote:Op woensdag 12 juli 2006 16:08 schreef shilizous_88 het volgende:
[..]
Ze hebben er een Forum destroyer staan van 1.55 en is inderdaad ietwat aan de korte kant, maar ik vat niet goed waarom een dergelijk kort board een negatieve invloed zou moeten hebben.
Ja, we hadden vorig jaar een uitgebreide pas, dus zijn daar wel een dagje geweest. Maar het is gewoon teveel moeite om elke keer naar de andere kant van die berg te gaan met de lift.quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:39 schreef XL het volgende:
[..]
La Plagne is gewoon de mooie kant van het gebied waar je afgelopen jaar geweest bent. Alleen zijn de dorpen wel wat versnipperd, waardoor je de apres ski in verschillende delen van het dorp hebt. Qua gebied prachtig dus, zeker Belle Plagne is ideaal. Qua apres-ski een beetje versnipperd.
Nee hoor. Ligt er maar helemaal aan hoe stijf je board is.quote:
Je bedoelt waarschijnlijk een Baron ES? De Baron en de Malolo hebben beiden een 7. Sowieso een rare vergelijking want een Malolo is een freeride board met een tapered shape zodat je hem korter kunt rijden en de Baron is een wide board en gericht op freestyle.quote:Op woensdag 12 juli 2006 17:10 schreef Komakie het volgende:
[..]
Nee hoor. Ligt er maar helemaal aan hoe stijf je board is.
Een Baron van 1.62m is te stijf voor hem en zal hij niet lekker op rijden waarschijnlijk, een 1.62m Malolo is al een heel ander verhaal.
Een Baron is al iets stijver dan een Malolo. Tenminste zo heb ik het ervaren (ja een gewone Baron)quote:Op woensdag 12 juli 2006 17:49 schreef Kentaro het volgende:
[..]
Je bedoelt waarschijnlijk een Baron ES? De Baron en de Malolo hebben beiden een 7. Sowieso een rare vergelijking want een Malolo is een freeride board met een tapered shape zodat je hem korter kunt rijden en de Baron is een wide board en gericht op freestyle.
ik ga waarsch in april op freeridecamp in la plagne.. je kan daar sick backcountry ridenquote:Op woensdag 12 juli 2006 16:35 schreef Roellio het volgende:
[..]
Ja, we hadden vorig jaar een uitgebreide pas, dus zijn daar wel een dagje geweest. Maar het is gewoon teveel moeite om elke keer naar de andere kant van die berg te gaan met de lift.
Vandaar dat we komend jaar die kant willen gaan doen.
Is er iemand die niet poedert danquote:Op woensdag 12 juli 2006 18:28 schreef Rnej het volgende:
[..]
ik ga waarsch in april op freeridecamp in la plagne.. je kan daar sick backcountry riden![]()
heb er veel goeie dingen over gehoord iig (ook als je niet poedert...)
Als je 32 Lashed heb gekocht bij Rollin in ALkmaar heb je denk ik de 2004 versie.quote:Op woensdag 12 juli 2006 13:33 schreef shilizous_88 het volgende:
Gisteren werd het me weer een keer teveel. Te warm en te lang niet op de berg gestaan en zodoende mezelf een zoethoudertje gegeven:
Dit zijn de 2006 edities, maar ik heb de 2005 versies (denk ik)... toch nog wat korting mee weten te pikken
[afbeelding]
en
[afbeelding]
deze week toch maar even naar spaarnwoude om te boel te testen.
p.s. gekocht bij Rollin in Alkmaar (relaxte winkel)
Ik moest het even kwijt hoor
inderdaad het plaatje dat je hier laat zien, dus de 2004 versie.quote:Op donderdag 13 juli 2006 11:16 schreef Basje_B het volgende:
[..]
Als je 32 Lashed heb gekocht bij Rollin in ALkmaar heb je denk ik de 2004 versie.
[afbeelding] Deze?
De versie voor die Justin Timberlake vast heeft. Rollin is inderdaad relaxte winkel. Koop een hoop spullen daar. Ook gewone kleding.
www.rollin.nl in begin post?![]()
Ik heb precies dezelfde schoen. Super ding. Hoe lang je ze heb hoe lekkerder ze gaan zitten. Goede koop geweest en de korting was ook lekker zag ik......quote:Op donderdag 13 juli 2006 12:42 schreef shilizous_88 het volgende:
[..]
inderdaad het plaatje dat je hier laat zien, dus de 2004 versie.
ik kan echt niet wachten om ze te testen (het liefst in de vrije natuur, maar het zal wel de koelkast worden)
beginners poederen niet... die fucken de sneeuw alleenquote:
beginners komen helemaal niet op die hellingenquote:Op donderdag 13 juli 2006 16:45 schreef Rnej het volgende:
[..]
beginners poederen niet... die fucken de sneeuw alleen
think again.....quote:Op donderdag 13 juli 2006 17:13 schreef Kentaro het volgende:
[..]
beginners komen helemaal niet op die hellingen
nogmaals, jij komt geeneens boven op de hellingen die ik afdaal. Het enige wat ik merk van beginners 'die de sneeuw upfucken' is dat het in de uitloop naar de piste wat verspoord is.quote:
Pas op Kentaro, dadelijk komt die foto met sneeuw tot de enkels en in de verte dat Restaurant in Solden weerquote:Op donderdag 13 juli 2006 22:46 schreef Kentaro het volgende:
[..]
nogmaals, jij komt geeneens boven op de hellingen die ik afdaal. Het enige wat ik merk van beginners 'die de sneeuw upfucken' is dat het in de uitloop naar de piste wat verspoord is.
I know, maar goed mijn opmerking was (nu ik hem nuchter leesquote:Op donderdag 13 juli 2006 23:07 schreef XL het volgende:
[..]
Pas op Kentaro, dadelijk komt die foto met sneeuw tot de enkels en in de verte dat Restaurant in Solden weer
Dat is wat ik eigenlijk wilde postenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 08:13 schreef XL het volgende:
ja, drank brengt het slechtste in mensen naar boven. Dat er een verschil in poederervaringen is mag duidelijk zijn. In dat opzicht is het fanatisme van Rnej alleen maar toe te juichen en het freeride camp in La Plagne is een stap in de goede richting is. Het komt wel goed allemaal.
![]()
jij weet wel heel goed wat ik allemaal wel en niet doe? .....quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:46 schreef Kentaro het volgende:
[..]
nogmaals, jij komt geeneens boven op de hellingen die ik afdaal. Het enige wat ik merk van beginners 'die de sneeuw upfucken' is dat het in de uitloop naar de piste wat verspoord is.
omgquote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:00 schreef Rnej het volgende:
[..]
die foto met dat restaurant was 3 meter naast de piste ja... dat was inderdaad mijn enige poederafdaling ooit ()
gefeli komakiequote:Op zaterdag 15 juli 2006 04:10 schreef XL het volgende:
GEfeliciTeeRd ouwde! Ik ben ook bijna jarig.... over een week. Misschien heb Ik MEeR MazZel! JeWEETTOCh!
Damn hoor ik er net niet bij met 1 augustusquote:Op zaterdag 15 juli 2006 11:16 schreef Komakie het volgende:
hehe Hoe vet is het als je in juli jarig bent![]()
Aardige poging van je moeder, maar net niet goed genoeg.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 11:47 schreef Basje_B het volgende:
[..]
Damn hoor ik er net niet bij met 1 augustus![]()
ik wou er zelf niet uitquote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:08 schreef XL het volgende:
[..]
Aardige poging van je moeder, maar net niet goed genoeg.
geylquote:Op zaterdag 15 juli 2006 15:24 schreef Kentaro het volgende:
Net een nieuwe broek gekocht. Burton AK 2L in de kleur Lemonhead. zoals Romain links. Echt heel geel![]()
[afbeelding]
nanananana!!!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 11:47 schreef Basje_B het volgende:
[..]
Damn hoor ik er net niet bij met 1 augustus![]()
we houden t topic wel lekker gaande zo trouwensquote:
Ik blijf ook bezig hoor. Zolang ik iets te melden heb op de 1 of andere manier.quote:Op zondag 16 juli 2006 19:52 schreef Rnej het volgende:
[..]
we houden t topic wel lekker gaande zo trouwens![]()
ik blijf lekker spammen, de hele zomer door!
heb me btw ingeschreven voor anwarter van 13 t/m 22 oktobercentjes zijn aanwezig dus dan zit ik in Kaprun
![]()
KAN NIET WACHTEEEUHHHHH![]()
nice, nice. . ik ga eerst wat ervaring op doen in de sw en de echte bergen, daarna verder kijken...quote:Op zondag 16 juli 2006 23:46 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik blijf ook bezig hoor. Zolang ik iets te melden heb op de 1 of andere manier.
over snowboarden kan ik elke dag wel ouwehoeren dus lijkt me niet zo'n probleem
Ik heb gezien dat de eerst volgende AlpinKurz in december is dus daar ga ik voor
dat verhaal wordt nogal verdraaid...quote:Op maandag 17 juli 2006 21:47 schreef Kentaro het volgende:
Komakie hoe zat ht bij jouw school met de geldigheid vd Ripstar anwarter? Er zijn toch best veel jongens in de problemen gekomen (mochten geen les meer geven) met een Ripstar opleiding omdat die niet erkent zou zijn door de Oosterijkse Ski/board bond.
Tirol is natuurlijk wel het gebied met de meeste Nederlanders. Als ik me niet vergis liggen Gerlos, Mayrhofen, Westendorf, Saalbach Hinterglemm, Kirchberg en dergelijke Nederlandse oorden allemaal in Tirol.quote:Op maandag 17 juli 2006 22:02 schreef Rnej het volgende:
[..]
dat verhaal wordt nogal verdraaid...
alleen in tirol wordt de ripstar anwarter niet meer erkend.. hij is juist WEL erkend bij de oostenrijkse snowboardbond (OSV heet t geloof ik) , maar tirol is het daar niet mee eens, en daar mag je dus niet meer les geven met een OSV anwarter....
maar dat is maar 1 van 7 gebieden ofzo....
nja, je kan met anwarter ook naar frankrijk of zwitserland..... edoch moeilijker, toch is het te doen...quote:Op maandag 17 juli 2006 22:05 schreef XL het volgende:
[..]
Tirol is natuurlijk wel het gebied met de meeste Nederlanders. Als ik me niet vergis liggen Gerlos, Mayrhofen, Westendorf, Saalbach Hinterglemm, Kirchberg en dergelijke Nederlandse oorden allemaal in Tirol.
Er zullen ook genoeg scholen zijn die maling hebben aan wat er op je diploma staat hoor.quote:Op maandag 17 juli 2006 22:06 schreef Rnej het volgende:
[..]
nja, je kan met anwarter ook naar frankrijk of zwitserland..... edoch moeilijker, toch is het te doen...
liever ripstar dan dat snowsports crap.. ben belazerd dat ik eerst een nsl ga halen...
nja wat de mensen van ripstar mij verteld hebben is dat er nu nog steeds een rechtszaak looptquote:Op maandag 17 juli 2006 22:09 schreef XL het volgende:
[..]
Er zullen ook genoeg scholen zijn die maling hebben aan wat er op je diploma staat hoor.
Toch zou ik het zelf niet fijn vinden als je papiertje zo in twijfel wordt getrokken.
quote:Op maandag 17 juli 2006 22:09 schreef Kentaro het volgende:
Rnej waarom denk je dat Tirol het Ripstar anwarter niet meer erkend?
Vis je hier naar?quote:Op maandag 17 juli 2006 20:57 schreef Komakie het volgende:
Vershil tussen anwarter en Landes vond ik wel erg groot.
Persoonlijk vond ik de kloof te groot maar goed... Dat is mijn meninkje
Tja, ik ben het wel met je eens.quote:Op maandag 17 juli 2006 22:19 schreef Kentaro het volgende:
Nee ik vis niet echt. Ik vind het alleen vreemd dat hij het zich zelf niet alfvraagd als hij voor veel geld een papiertje gaat halen.
Wat ik uit eerste hand in Gerlos heb gehoord dat er daar niemand meer les kon geven omdat die skibond (wellicht dan een lokale bond) het idee had dat je die anwarter hier bij een pak cornflakes krijgt, waardoor toeristen uiteindelijk ondermaats les krijgen.
Ik weet dat die maat van mij daar heel veel problemen mee heeft gekregen, uiteindelijk is het goed gekomen omdat hij als entertainer (oid) werd ingezet. Maar je wil niet weten wat er gebeurd als er dan tijdens je les (hij ging ook off-piste) een ernstig ongeluk gebeurd.
Absoluut. Ik heb helemaal niets tegen ze. Sterker nog ik ben twee keer met ze weg geweest en dat was top. Sjoerd is absoluut een van de meest allrounde boarders in NL. Maar die anwarter is echt een cash-cow voor ze en hierdoor lichten ze (vind ik) de mensen niet goed voor. Want het is niet ondenkbaar dat na Tirol ook andere gebieden vraagtekens gaan zetten bij de jaarlijkse toestroom van rutschende kids met een leraardiploma.quote:Op maandag 17 juli 2006 22:28 schreef XL het volgende:
Oh ja... en ik wil ook nog wel opmerken dat het beeld wat Ripstar zelf schetst mogelijk vanuit commercieel oogpunt iets meer op de kleur van rozen lijkt.
ripstar heeft niets te maken met de diplomering he, zij verzorgen een klein deel van t traject, de lessen worden gegeven door OSV mensen en de examens worden ook door hen afgenomen, dat is niet anders dan bij snowsports....quote:Op maandag 17 juli 2006 22:33 schreef Kentaro het volgende:
[..]
Absoluut. Ik heb helemaal niets tegen ze. Sterker nog ik ben twee keer met ze weg geweest en dat was top. Sjoerd is absoluut een van de meest allrounde boarders in NL. Maar die anwarter is echt een cash-cow voor ze en hierdoor lichten ze (vind ik) de mensen niet goed voor. Want het is niet ondenkbaar dat na Tirol ook andere gebieden vraagtekens gaan zetten bij de jaarlijkse toestroom van rutschende kids met een leraardiploma.
Dat betekend nog niet dat ik mijn schatje inlever bij een pauper koelkast boarder.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 11:06 schreef XL het volgende:
Thermo gebruikt hem toch niet.....
Ah, Thermo is zo te zien al weer een tijdje niet in Peer geweestquote:Op dinsdag 18 juli 2006 01:59 schreef Thermo het volgende:
[..]
Dat betekend nog niet dat ik mijn schatje inlever bij een pauper koelkast boarder.
Nur am meer.. nur am meer....quote:Op dinsdag 18 juli 2006 07:40 schreef XL het volgende:
[..]
Ah, Thermo is zo te zien al weer een tijdje niet in Peer geweest![]()
Nur am See, Thermo... Nur am Seequote:
Leer eens duits, het is Meer.quote:
In de Alpen ligt alles am See.... Zell am See, Bodensee, Seefeld....quote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:52 schreef Thermo het volgende:
[..]
Leer eens duits, het is Meer.
In de buurt van Koblenz kennen ze am See echt niet hoor, zee = Meer daar
Dat komt omdat See meer betekend, en ik dus bedoelde Meer als in zee...quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:04 schreef XL het volgende:
[..]
In de Alpen ligt alles am See.... Zell am See, Bodensee, Seefeld....
Alleen in de Alpen en aan de kust spreek ik Duits
Ach so...quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:06 schreef Thermo het volgende:
[..]
Dat komt omdat See meer betekend, en ik dus bedoelde Meer als in zee...
Snap je het nog?
Heel eerlijk gezegd zou ik het belachelijk vinden als je dan leraar kan worden. Niet persoonlijk bedoeld hoor, maar vergelijk het eens met autorijden en je wordt dan als rijinstructeur dat is toch ondenkbaar.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:47 schreef Rnej het volgende:
over mickey mouse gesproken
als ik straks mijn anwarter haal mag iedereen ze officieel mickey mouse verklaren, met mijn 2 weken echte sneeuwervaring
Ik heb jou nog nooit zien boarden, maar koelkastboarders op een echte piste pik ik er doorgaans gewoon uit. Dat zijn de gasten die minder stuntelen dan andere beginners, maar het overzicht kwijt zijn als er pistes samenkomen etc. Vaak levert het onnodige gevaarlijke situaties op. Sowieso moet je een echte piste heel anders 'lezen' dan de hobbel in de koelkast. Mocht ik kinderen hebben die les nodig zouden hebben, dan zou ik ze niet met zo'n onervaren leraar mee laten gaan (mocht ik het weten).quote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:06 schreef Kentaro het volgende:
[..]
Heel eerlijk gezegd zou ik het belachelijk vinden als je dan leraar kan worden. Niet persoonlijk bedoeld hoor, maar vergelijk het eens met autorijden en je wordt dan als rijinstructeur dat is toch ondenkbaar.
kgeef je zo gelijk.. maar de ene fridgeboarder is de ander niet ....quote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:32 schreef Kentaro het volgende:
Koelkastboarders zijn gewoon veel minder gewend aan snelheid. Ik merk het zelf ook elke keer dat ik de eerste paar uur moet wennen 'buiten'. Je kunt in de koelkast een perfecte techniek ontwikkelen maar buiten heb je met veel meer zaken te maken, wisselende omstandigheden qua sneeuw en weer om maar twee essentiele zaken te noemen.
Dat is natuurlijk ook zo.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:39 schreef Rnej het volgende:
iedereen reed haar helemaal zoek op de molshoop..
dusss veel echte sneeuwervaring hoeft soms ook niet te betekenen dat je t dan wel kan....
ik zeg: vrijdagavond boardersnight snowworld ZMquote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:44 schreef Kentaro het volgende:
Een meet lijkt me wel een goed plan. Ik duik vd week zeker nog een keer de koelkast in om een beetje af te koelen - vrijdag??
moet k werkenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:22 schreef Kentaro het volgende:
Vrijdagavond kan ik niet, overdag?
Was wel grappig jaquote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:16 schreef Kentaro het volgende:
Maar waarom eigenlijk niet? Het zou best lachen zijn toch. Wat is er leuker dan een middagje boarden? Ik vond het ook wel leuk om Komakie te zien boarden. Helaas moest hij veel werken maar je kwam elkaar toch nog wel tegen.
LOL! Iemand was er niet blij mee denk ikquote:Op woensdag 19 juli 2006 10:09 schreef Komakie het volgende:
Vet
Teaser-seizoen is alweer begonnen
Anyway, de nieuwe boards van Burton zijn alweer van de Blue Tomato site afgehaald he.
Ik gok dat hij de voornaam "Jake" heeftquote:Op woensdag 19 juli 2006 10:13 schreef Thermo het volgende:
[..]
LOL! Iemand was er niet blij mee denk ik
absinthe komt weer met een meesterwerkje zie ikquote:Op woensdag 19 juli 2006 09:37 schreef Kentaro het volgende:
paar teasers
Absinthe- More
SugarShack: Sugarshack
Mongo Pro: Who Cares
TGR: TGR
Pirates: Lubedence Teaser
OMGquote:Op donderdag 20 juli 2006 06:16 schreef Rnej het volgende:
[..]
absinthe komt weer met een meesterwerkje zie ik![]()
Ja die film wordt zo vet. Vooral Gigi Ruf ruled zo te zien (met die lichtgroene jas)quote:Op donderdag 20 juli 2006 09:48 schreef Komakie het volgende:
[..]
OMG
Dat stukje dat hij over die kam rijdt en dat die hele kam uit breekt. Te sick
Stukje dat hij over die rij met fietsenrekjes gaat is ook vet trouwens
En Travis Rice natuurlijkquote:Op donderdag 20 juli 2006 10:09 schreef Kentaro het volgende:
[..]
Ja die film wordt zo vet. Vooral Gigi Ruf ruled zo te zien (met die lichtgroene jas)
quote:Op donderdag 20 juli 2006 10:20 schreef Komakie het volgende:
[..]
En Travis Rice natuurlijk
Die gast heeft echt mijn hart gestolen bij First Descent. Wat een vette boarder is dat
Ik heb al een paar dagen geleden een mailtje terug gestuurd maar geen antwoord gekregen. De spulletjes zijn trouwens al betaald via de creditcard, maar worden nog steeds niet verzonden.quote:Hello Thomas,
i would like to inform you the item
Marke: QWST
Name: Brown Julie SS
Grösse: XL
Farbe: iron
is not in stock.
Please check similar produkts online.
best regards
Blue Tomato Customer Service
Hochstr. 628
8970 Schladming
Austria
Tel: +43 (0)3687 24223-33
Fax: +43 (0)3687 22474
info@blue-tomato.at
Prima, ik heb nu al bericht terug gehadquote:Op donderdag 20 juli 2006 10:55 schreef Thermo het volgende:
Even nieuw mailtje sturen naar algemeen adres, soms is 1 van de behandelende medewerkers op vakantie/even weg ofzo, dan neemt helaas niet iemand anders zijn bezigheden over.
Loste bij mij het in een paar uur op.
zijn part in pop! is echt geniaal... daar heeft hij al mijn hart gestolen (en toen heb ik besloten ook maar te gaan leren snowboardenquote:Op donderdag 20 juli 2006 10:20 schreef Komakie het volgende:
[..]
En Travis Rice natuurlijk
Die gast heeft echt mijn hart gestolen bij First Descent. Wat een vette boarder is dat
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:37 schreef XL het volgende:
Ik ben ook een keer gaan boarden met iemand uit het topic die ik niet kende (al vaker met bekenden). Dat was ook fantastisch, hij post hier niet meer... maar is bijvoorbeeld wel nog meegeweest naar Rock Werchter en ik ben een paar keer in NL met hem gaan zuipen. Op zich wil ik ook best meeten, maar dan bijvoorbeeld door een weekend naar Oostenrijk te gaan of om hier in een kroeg wat bier weg te tanken. Afgelopen winter was voor mij een lastige met het afstuderen wat steeds verder uitliep (jaja, het is bijna af). Komende winter heb ik nog geen beelden bij..... Als ik een baan heb wil ik best een weekend met het topic gaan boarden hoor.
Wat een beest is dat!quote:
Breeke leeft ook nogquote:
Ben dit weer al zat sinds het begonnen isquote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:26 schreef Kentaro het volgende:
Net lekker een ochtendje in SWZ geboard - dat is echt ff lekker afkoelen. ben dit weer eigelijk wel zat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |