Vertel..... hoe was de voorbereiding. Wat moest je allemaal doen?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:15 schreef Rnej het volgende:vanavond begint de voorbereiding op de anwarter
![]()
lekkah boarden vnaaf
driftschwung basic... dus geslipte bocht en dan vet overdreven voordoen ... (moet echt foutloos en supernetjes.. is dus best moeilijk)quote:Op woensdag 21 juni 2006 14:40 schreef Basje_B het volgende:
[..]
Vertel..... hoe was de voorbereiding. Wat moest je allemaal doen?
Jij geeft toch les bij SZMquote:Op woensdag 21 juni 2006 16:09 schreef Rnej het volgende:
[..]
driftschwung basic... dus geslipte bocht en dan vet overdreven voordoen ... (moet echt foutloos en supernetjes.. is dus best moeilijk)
en eigen vaardigheid... gewoon scheuren en dan krijg je tips van de leraar
heb 1 heule goeie tip gehad waardoor ik echt veel beter ben geworden![]()
nl; ik had de neiging om bij een frontside bocht mijn armpjes naar voren uit te steken (dus haaks op de lengterichting van mijn board) .. daardoor verplaatste ik automatisch mijn zwaartepunt... dus leraar melden dat armpjes naar achteren moeten... en ineens gaat mijn frontsidebocht veel stabieler![]()
Handjes op de rug of in de zij tijdens bochten maken, dan leer je het vanzelfquote:Op woensdag 21 juni 2006 16:09 schreef Rnej het volgende:
[..]
driftschwung basic... dus geslipte bocht en dan vet overdreven voordoen ... (moet echt foutloos en supernetjes.. is dus best moeilijk)
en eigen vaardigheid... gewoon scheuren en dan krijg je tips van de leraar
heb 1 heule goeie tip gehad waardoor ik echt veel beter ben geworden![]()
nl; ik had de neiging om bij een frontside bocht mijn armpjes naar voren uit te steken (dus haaks op de lengterichting van mijn board) .. daardoor verplaatste ik automatisch mijn zwaartepunt... dus leraar melden dat armpjes naar achteren moeten... en ineens gaat mijn frontsidebocht veel stabieler![]()
ummmm ... sort of... maar dan heb je t over met een binding los en dan t puntje van je board aanraken.. nothing fancy...quote:
jep, dat is mquote:Op woensdag 21 juni 2006 23:24 schreef Komakie het volgende:
[..]
Handjes op de rug of in de zij tijdens bochten maken, dan leer je het vanzelf
Maar anyway,
Driftschwung Basic:
Gewichtsverlagerung, drehimpuls, tiefgehen, strekschup.
(let ff niet op de spelling)
Dat is hem toch Rnej???
Die manier van bochten rijden werkt trouwens erg goed in hobbelig terrein en in de poeder![]()
Maar verder gebruik ik hem bijna nooit. Soms voor de lol voor de afwisseling
hehe de mooie tijden beginnen alweer te komen.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:04 schreef Basje_B het volgende:
de nieuwe site van Ride is online net als een voorproef van Forum![]()
k heb al wat burton 2007 spul bekeken, ligt wat in zoetermeerquote:Op zaterdag 24 juni 2006 01:43 schreef Komakie het volgende:
[..]
hehe de mooie tijden beginnen alweer te komen.
Hoewel het nog lang duurt voordat het in de winkel ligt zijn er toch al merken die met leuke sites aankomen
vriendin van me heeft er eentje besteld.. dames twintipjequote:Op woensdag 28 juni 2006 14:51 schreef Komakie het volgende:
De website van Ride is ook online.
www.ridesnowboards.com
volgens mij was het al gemeld maar ik doe het lekker nog een keer.
De vorm van die freeride boards van Ride vind ik trouwens maar niets. Rare bovenkant vind ik echt lelijk...
als je niet railt en de baron fijn vindt... dan is t6 een logische keuze.. maar niet voor de volle mep...quote:Op donderdag 29 juni 2006 13:51 schreef Komakie het volgende:
OK vet
Ik heb nog niet helemaal bedacht wat ik wil gaan doen volgend seizoen. Een T6 is natuurlijk wel vet. Een Ride zal het waarschijnlijk niet worden. Te veel of freeride of freestyle. Anders merken heb ik nog niet naar gekeken. Misschien toch stiekem weer een K2. Normaal gesproken wordt het weer een Burton, maar misschien dat ik wat anders probeer
Ach ik krijg toch kortingquote:Op donderdag 29 juni 2006 16:59 schreef Rnej het volgende:
[..]
als je niet railt en de baron fijn vindt... dan is t6 een logische keuze.. maar niet voor de volle mep...
(dat vind ik een baron ook niet waard...)
500 eu voor een t6 is een mooie prijs, maar duurder moet t niet worden
ik ben op t moment steeds aan t overschroeven maar ik wil voor mijn T6 toch wat anders dan voor mijn ragplankje...quote:Op donderdag 29 juni 2006 22:58 schreef Basje_B het volgende:
Ik heb me keuze groten deels wel gemaakt voor nieuw board voor next season.
Twijfel tussen Ride Kink of Forum Jiblet maar die lijkt me wel heel erg slap.
Word wel jib board in iedergeval.
Twijfel nog over bindingen van Ride. Heeft iemand ze wel eens geprobeerd? Hebben jullie voor elk board een setje bindingen of ander soort binding? Beetje lastig uitleggen wat bedoel maar evenveel setjes bindingen als boarden?
De nieuwe Ride bindingen zijn echt vet. Beter dan de oude. Ik heb een paar die wat ouder zijn en daar ben ik niet zo heel tevreden over. Iets vervangen is omslachtig en de normale nosestrap zit niet zo lekker als de capstrap. nou is dat natuurlijk bij een heleboel merken zo maar ja, kan er niets aan doen.quote:Op donderdag 29 juni 2006 22:58 schreef Basje_B het volgende:
Ik heb me keuze groten deels wel gemaakt voor nieuw board voor next season.
Twijfel tussen Ride Kink of Forum Jiblet maar die lijkt me wel heel erg slap.
Word wel jib board in iedergeval.
Twijfel nog over bindingen van Ride. Heeft iemand ze wel eens geprobeerd? Hebben jullie voor elk board een setje bindingen of ander soort binding? Beetje lastig uitleggen wat bedoel maar evenveel setjes bindingen als boarden?
Nope, ik koop wel een nieuw setjequote:
Heb die witte met goud. 3 goude kartels (of hoe dingen ook heten) en 1 zilveren. Was er 1 afgebroken. Wat bied je ervoor?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:42 schreef Komakie het volgende:
[..]
Nope, ik koop wel een nieuw setje
Als je die wit met goud had van vorig jaar dan misschien maar denk het nog niet
Bieden??? hij is niet compleet met maar 3 gouden buckels!!!!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:19 schreef Basje_B het volgende:
[..]
Heb die witte met goud. 3 goude kartels (of hoe dingen ook heten) en 1 zilveren. Was er 1 afgebroken. Wat bied je ervoor?![]()
pff wat een lelijke kut ding zegquote:Op vrijdag 30 juni 2006 22:43 schreef Rnej het volgende:
mijn nieuwe aanwinst... maar dan in t rood
[afbeelding]
85 euries
vrij dunne donsvulling.... niet echt dik juist......quote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:06 schreef Komakie het volgende:
Maar is ie nou zo dik of lijkt dat maar zo??? Ik bedoel het letterlijk, figuurlijk is ie wel "dik"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |