abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 8 juli 2006 @ 21:14:54 #151
71115 Rnej
I walk the line
pi_39641722
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 21:03 schreef Thermo het volgende:
Dat komt omdat wide gewoon als een zeepkist rijdt, en daar valt moeilijk een klinkend marketing verhaal aan te knopen.
echt wide heb ik wel ns gereden en dat was idd echt goed kut (ik weeg genoeg om zo'n ding om te gooien maar 27 cm waist is gewoon echt kut)

maar 260 brede en een kilo minder wegende plank is sneller om te gooien dan de gemiddelde kutplank
pi_39655704
260 is dan ook niet wide, maar mid-wide
_Disruption by Design, by any means necessary_
I'll describe the way I feel ...You're my new Achilles heel
Can this savior be for real. Or are you just my seventh seal?
  zondag 9 juli 2006 @ 12:51:44 #153
71115 Rnej
I walk the line
pi_39655962
quote:
Op zondag 9 juli 2006 12:38 schreef Thermo het volgende:
260 is dan ook niet wide, maar mid-wide
precies

maar ik ga volgende keer dus geen maat 12 boots meer kopen... mijn linkervoet is groter dan mijn rechter... en mijn linkervoet heeft nog ruimte over

maat 11

edit:
wezen boarden en voor t eerst de schans op baan 3 gepoogd (ongeveer tafel van 8 meter.... )

2 keer goed hard gebaild en toen maar gestopt .....(als k geen helm op had gehad had ik nu een opengespleten kop )

volgende week poging numero 3 en hoger

[ Bericht 25% gewijzigd door Rnej op 09-07-2006 18:00:11 ]
  zondag 9 juli 2006 @ 22:35:40 #155
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_39673065
quote:
Op zondag 9 juli 2006 20:59 schreef Kentaro het volgende:
http://www.heavysnowker.com/reports/sbj_2006_rome.htm

omdat er meer is dan Burton
Rome is ook wel een interresant merk. nog nooit op gereden en eigenlijk ook nog niet ergens tegen gekomen in de shops (ze verkopen het niet bij de shops waar ik regelmatig kom).

ik moet wel zeggen dat ik de graphics niet echt heel geweldig vindt. Maar dat heb ik met een hoop merken waarvan ik de boards van komend seizoen al gezien hebt (Burton vind ik ook niet mooi. K2 is wel aardig )
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_39681947
Ik vind dat je de grafics van Burton niet echt over 1 kam kunt scheren. De meeste boards zien er super uit in het echt vind ik. Ook de grafs van Rome zien er altijd goed uit. Maargoed dat is een kwestie van smaak, naast dat het natuurlijk geen fvck uit maakt wat voor grafics er op je board zitten
  maandag 10 juli 2006 @ 10:34:28 #157
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_39683679
quote:
Op maandag 10 juli 2006 08:23 schreef Kentaro het volgende:
Ik vind dat je de grafics van Burton niet echt over 1 kam kunt scheren. De meeste boards zien er super uit in het echt vind ik. Ook de grafs van Rome zien er altijd goed uit. Maargoed dat is een kwestie van smaak, naast dat het natuurlijk geen fvck uit maakt wat voor grafics er op je board zitten
Ik vind ze persoonlijk dit jaar niet zo heel mooi.
Ze zien er trouwens wel beter uit dan dat ik op de eerste plaatjes zag, maar ik vind ze niet echt geweldig. Die van Rome ook niet echt. Ze zijn niet lelijk maar ze hebben ook niet echt me voorkeur.

Het maakt me trouwens wel uit wat er op me board staat. Wil niet helemaal voor lul rijden natuurlijk

Maar het is geen doorslag gevende factor natuurlijk...
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
  maandag 10 juli 2006 @ 10:47:19 #158
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_39683973
Wat is de Malolo lelijk!
De twin vind ik wel heel gaaf.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  maandag 10 juli 2006 @ 13:23:35 #159
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_39688085
quote:
Op maandag 10 juli 2006 10:47 schreef XL het volgende:
Wat is de Malolo lelijk!
De twin vind ik wel heel gaaf.
Die van ons vind ik wel een stuk mooier ja.
Op zich vind ik hem niet echt lelijk, maar het past totaal niet bij het karakter van het board. De graphics zijn veel meer voor een freestyle board.

Gelukkig hebben wij de mooie versie van het board

Ik vond vorig seizoen die Ducati wel vet. Jammer dat het alleen een late model was en dat ze hem niet doorgezet hebben. Of misschien onder een andere naam?
  maandag 10 juli 2006 @ 13:28:23 #160
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_39688226
quote:
Op maandag 10 juli 2006 13:23 schreef Komakie het volgende:

[..]

Die van ons vind ik wel een stuk mooier ja.
Bedankt, dat was het enige dat ik nog even wilde horen
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  maandag 10 juli 2006 @ 13:30:22 #161
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_39688282
quote:
Op maandag 10 juli 2006 13:28 schreef XL het volgende:

[..]

Bedankt, dat was het enige dat ik nog even wilde horen
Weet ik
Daarnaast kan ik moeilijk 1 van me eigen boards gaan afkraken
  maandag 10 juli 2006 @ 13:31:09 #162
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_39688298
Je hebt hem al eens een slappe krant genoemd
  maandag 10 juli 2006 @ 13:43:44 #163
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_39688726
quote:
Op maandag 10 juli 2006 13:31 schreef XL het volgende:
Je hebt hem al eens een slappe krant genoemd
ehm ja.... dat is ie ook

maar dat is geen afkraken, slechts critisch naar een board kijken. Aangezien ik hem wel gekocht heb uiteindelijk kan ik hem moeilijk afkraken

btw de Nitro Shadow had vorig seizoen echt vette graphics. Hopelijk doen ze weer zoiets dit jaar. Dan ga ik heb zeker testen (voor de duidelijkheid, het verkooppraatje dat op de site van Nitro staat, staat me ook wel aan )

maandag 10 juli 2006 @ 13:45:33 #164
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_39688777
Het is geen slappe krant... jij bent gewoon te dik voor hem
pi_39688814
Mmm we hebben duidelijk een andere smaak..... Wat trouwens wel heel vet is, is dat de Malolo nu ook in een 166 is.
  maandag 10 juli 2006 @ 13:51:18 #166
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_39688972
quote:
Op maandag 10 juli 2006 13:46 schreef Kentaro het volgende:
Mmm we hebben duidelijk een andere smaak..... Wat trouwens wel heel vet is, is dat de Malolo nu ook in een 166 is.
Dat was voor mij wel duidelijk toen je van Seat naar BMW ging.
pi_39689064
quote:
Op maandag 10 juli 2006 13:51 schreef XL het volgende:

[..]

Dat was voor mij wel duidelijk toen je van Seat naar BMW ging.
maar ik reageerde eigenlijk op Komakie en zijn Nitro boards... Wij vinden allebei de Twin mooi
  maandag 10 juli 2006 @ 13:55:49 #168
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_39689112
quote:
Op maandag 10 juli 2006 13:54 schreef Kentaro het volgende:

[..]

maar ik reageerde eigenlijk op Komakie en zijn Nitro boards... Wij vinden allebei de Twin mooi
Die print op die Nitro lijkt inderdaad een beetje op van die goedkope tattoo's die je op smakeloze motorrijders ziet.
pi_39689185
quote:
Op maandag 10 juli 2006 13:55 schreef XL het volgende:

[..]

Die print op die Nitro lijkt inderdaad een beetje op van die goedkope tattoo's die je op smakeloze motorrijders ziet.
precies, nu kan het zeg maar zo fout zijn dat het wel weer kan maar dat is het ook niet.
  maandag 10 juli 2006 @ 14:01:20 #170
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_39689291
quote:
Op maandag 10 juli 2006 13:58 schreef Kentaro het volgende:

[..]

precies, nu kan het zeg maar zo fout zijn dat het wel weer kan maar dat is het ook niet.
Dan had je hem inderdaad een zuurstokroze base moeten geven.
  maandag 10 juli 2006 @ 14:28:14 #171
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_39690146
ok ok ga mij maar weer zitten afzeiken

Ik vond gewoon de Ducati van Burton erg vet

Maar ik wou eens ff een plaatje van een ander board dan een burton in het topic zetten
  maandag 10 juli 2006 @ 14:28:56 #172
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_39690169
Trouwens het feit dat die Nitro licht geeft in het donker vind ik juist weer dat foute vette
pi_39695859
quote:
Op maandag 10 juli 2006 14:28 schreef Komakie het volgende:
Trouwens het feit dat die Nitro licht geeft in het donker vind ik juist weer dat foute vette
Dat is wel cool, ik board namelijk altijd in het donker

Trouwens 20 posts zonder dat Rnej gereageerd heeft. Er zal toch niets gebeurd zijn
  maandag 10 juli 2006 @ 17:38:28 #174
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_39695891
quote:
Op maandag 10 juli 2006 17:37 schreef Kentaro het volgende:

[..]

Trouwens 20 posts zonder dat Rnej gereageerd heeft. Er zal toch niets gebeurd zijn
  maandag 10 juli 2006 @ 18:36:35 #175
71115 Rnej
I walk the line
pi_39697386
quote:

[..]

k heb werk gevonden
pi_39714165
quote:
Op zondag 9 juli 2006 22:35 schreef Komakie het volgende:

[..]

Rome is ook wel een interresant merk. nog nooit op gereden en eigenlijk ook nog niet ergens tegen gekomen in de shops (ze verkopen het niet bij de shops waar ik regelmatig kom).

ik moet wel zeggen dat ik de graphics niet echt heel geweldig vindt. Maar dat heb ik met een hoop merken waarvan ik de boards van komend seizoen al gezien hebt (Burton vind ik ook niet mooi. K2 is wel aardig )
1. Rome is al tijden vet en is al tijden te krijgen in NL en omstreken, en dat weet jij ook wel
2. De Graphics van dit jaar zijn GOED! Echt gewoon geweldige expressies. Ik hou niet van die standaard graphics.
pi_39714174
En verder probeer ik me zoveel mogelijk van de sites van de merken etc te houden, anders ga ik nog meer geld uitgeven aan iets wat ik niet mag doen op het moment

Net ook weekeindje Nürburgring rijden erop zitten en dat kost ook klauwen met geld
  dinsdag 11 juli 2006 @ 10:31:07 #178
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_39715880
quote:

[..]

Ach het haalt het Blinggehalte natuurlijk wel iets omhoog Verder is het totaal nutteloos, maar als jij s'avonds laat naar huis loopt uit de apresski is het wel lachen natuurlijk

Of als je een keer een skishow in het donker hebt. Dan lijkt het me wel vet
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 09:03 schreef Thermo het volgende:

[..]

1. Rome is al tijden vet en is al tijden te krijgen in NL en omstreken, en dat weet jij ook wel
2. De Graphics van dit jaar zijn GOED! Echt gewoon geweldige expressies. Ik hou niet van die standaard graphics.
Klopt, maar ik had het over shops waar ik veel kom.
Verkopen ze het bij Duijvestein eigenlijk? (Antwoord op eigen vraag: nee, volgens mij niet)
Dat zou wel vet zijn, dan kan ik namelijk wat testen enzo

Verder vind ik donkere graphics wat mooier omdat het wat beter afsteekt in de sneeuw. Voor freestyleboards vind ik lichte graphics wel lachen op zich
pi_39725417
Ik ga het nog maar eens proberen.

Ik had eens een setje besteld om je snowboard aan de muur op te hangen, wel leuk maar met keilbouten moet het van mij niet echt en ik vind ze iets te duur om er nog 4 van te bestellen.

Iemand een idee hoe simpel,decoratief en praktisch je snowboards aan de muur te hangen? ( recht naar beneden dat wel )
pi_39725564
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 09:03 schreef Thermo het volgende:

Net ook weekeindje Nürburgring rijden erop zitten en dat kost ook klauwen met geld
Zelf rijden of met de Ringtaxi?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')