echt wide heb ik wel ns gereden en dat was idd echt goed kut (ik weeg genoeg om zo'n ding om te gooien maar 27 cm waist is gewoon echt kut)quote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:03 schreef Thermo het volgende:
Dat komt omdat wide gewoon als een zeepkist rijdt, en daar valt moeilijk een klinkend marketing verhaal aan te knopen.
preciesquote:Op zondag 9 juli 2006 12:38 schreef Thermo het volgende:
260 is dan ook niet wide, maar mid-wide
Rome is ook wel een interresant merk. nog nooit op gereden en eigenlijk ook nog niet ergens tegen gekomen in de shops (ze verkopen het niet bij de shops waar ik regelmatig kom).quote:Op zondag 9 juli 2006 20:59 schreef Kentaro het volgende:
http://www.heavysnowker.com/reports/sbj_2006_rome.htm
omdat er meer is dan Burton![]()
Ik vind ze persoonlijk dit jaar niet zo heel mooi.quote:Op maandag 10 juli 2006 08:23 schreef Kentaro het volgende:
Ik vind dat je de grafics van Burton niet echt over 1 kam kunt scheren. De meeste boards zien er super uit in het echt vind ik. Ook de grafs van Rome zien er altijd goed uit. Maargoed dat is een kwestie van smaak, naast dat het natuurlijk geen fvck uit maakt wat voor grafics er op je board zitten
Die van ons vind ik wel een stuk mooier ja.quote:Op maandag 10 juli 2006 10:47 schreef XL het volgende:
Wat is de Malolo lelijk!
De twin vind ik wel heel gaaf.
Bedankt, dat was het enige dat ik nog even wilde horenquote:Op maandag 10 juli 2006 13:23 schreef Komakie het volgende:
[..]
Die van ons vind ik wel een stuk mooier ja.
Weet ikquote:Op maandag 10 juli 2006 13:28 schreef XL het volgende:
[..]
Bedankt, dat was het enige dat ik nog even wilde horen
ehm ja.... dat is ie ookquote:
Dat was voor mij wel duidelijk toen je van Seat naar BMW ging.quote:Op maandag 10 juli 2006 13:46 schreef Kentaro het volgende:
Mmm we hebben duidelijk een andere smaak..... Wat trouwens wel heel vet is, is dat de Malolo nu ook in een 166 is.
quote:Op maandag 10 juli 2006 13:51 schreef XL het volgende:
[..]
Dat was voor mij wel duidelijk toen je van Seat naar BMW ging.
Die print op die Nitro lijkt inderdaad een beetje op van die goedkope tattoo's die je op smakeloze motorrijders ziet.quote:Op maandag 10 juli 2006 13:54 schreef Kentaro het volgende:
[..]
maar ik reageerde eigenlijk op Komakie en zijn Nitro boards... Wij vinden allebei de Twin mooi
![]()
precies, nu kan het zeg maar zo fout zijn dat het wel weer kan maar dat is het ook niet.quote:Op maandag 10 juli 2006 13:55 schreef XL het volgende:
[..]
Die print op die Nitro lijkt inderdaad een beetje op van die goedkope tattoo's die je op smakeloze motorrijders ziet.
Dan had je hem inderdaad een zuurstokroze base moeten geven.quote:Op maandag 10 juli 2006 13:58 schreef Kentaro het volgende:
[..]
precies, nu kan het zeg maar zo fout zijn dat het wel weer kan maar dat is het ook niet.
Dat is wel cool, ik board namelijk altijd in het donkerquote:Op maandag 10 juli 2006 14:28 schreef Komakie het volgende:
Trouwens het feit dat die Nitro licht geeft in het donker vind ik juist weer dat foute vette
quote:Op maandag 10 juli 2006 17:37 schreef Kentaro het volgende:
[..]
Dat is wel cool, ik board namelijk altijd in het donker![]()
Trouwens 20 posts zonder dat Rnej gereageerd heeft. Er zal toch niets gebeurd zijn![]()
![]()
k heb werk gevondenquote:Op maandag 10 juli 2006 17:37 schreef Kentaro het volgende:
[..]
Trouwens 20 posts zonder dat Rnej gereageerd heeft. Er zal toch niets gebeurd zijn![]()
![]()
1. Rome is al tijden vet en is al tijden te krijgen in NL en omstreken, en dat weet jij ook welquote:Op zondag 9 juli 2006 22:35 schreef Komakie het volgende:
[..]
Rome is ook wel een interresant merk. nog nooit op gereden en eigenlijk ook nog niet ergens tegen gekomen in de shops (ze verkopen het niet bij de shops waar ik regelmatig kom).
ik moet wel zeggen dat ik de graphics niet echt heel geweldig vindt. Maar dat heb ik met een hoop merken waarvan ik de boards van komend seizoen al gezien hebt (Burton vind ik ook niet mooi. K2 is wel aardig)
Ach het haalt het Blinggehalte natuurlijk wel iets omhoogquote:Op maandag 10 juli 2006 17:37 schreef Kentaro het volgende:
[..]
Klopt, maar ik had het over shops waar ik veel kom.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 09:03 schreef Thermo het volgende:
[..]
1. Rome is al tijden vet en is al tijden te krijgen in NL en omstreken, en dat weet jij ook wel
2. De Graphics van dit jaar zijn GOED! Echt gewoon geweldige expressies. Ik hou niet van die standaard graphics.
Zelf rijden of met de Ringtaxi?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 09:03 schreef Thermo het volgende:
Net ook weekeindje Nürburgring rijden erop zitten en dat kost ook klauwen met geld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |