Dat is natuurlijk ook zo.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:39 schreef Rnej het volgende:
iedereen reed haar helemaal zoek op de molshoop..
dusss veel echte sneeuwervaring hoeft soms ook niet te betekenen dat je t dan wel kan....
ik zeg: vrijdagavond boardersnight snowworld ZMquote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:44 schreef Kentaro het volgende:
Een meet lijkt me wel een goed plan. Ik duik vd week zeker nog een keer de koelkast in om een beetje af te koelen - vrijdag??
moet k werkenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:22 schreef Kentaro het volgende:
Vrijdagavond kan ik niet, overdag?
Was wel grappig jaquote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:16 schreef Kentaro het volgende:
Maar waarom eigenlijk niet? Het zou best lachen zijn toch. Wat is er leuker dan een middagje boarden? Ik vond het ook wel leuk om Komakie te zien boarden. Helaas moest hij veel werken maar je kwam elkaar toch nog wel tegen.
LOL! Iemand was er niet blij mee denk ikquote:Op woensdag 19 juli 2006 10:09 schreef Komakie het volgende:
Vet
Teaser-seizoen is alweer begonnen
Anyway, de nieuwe boards van Burton zijn alweer van de Blue Tomato site afgehaald he.
Ik gok dat hij de voornaam "Jake" heeftquote:Op woensdag 19 juli 2006 10:13 schreef Thermo het volgende:
[..]
LOL! Iemand was er niet blij mee denk ik
absinthe komt weer met een meesterwerkje zie ikquote:Op woensdag 19 juli 2006 09:37 schreef Kentaro het volgende:
paar teasers
Absinthe- More
SugarShack: Sugarshack
Mongo Pro: Who Cares
TGR: TGR
Pirates: Lubedence Teaser
OMGquote:Op donderdag 20 juli 2006 06:16 schreef Rnej het volgende:
[..]
absinthe komt weer met een meesterwerkje zie ik![]()
Ja die film wordt zo vet. Vooral Gigi Ruf ruled zo te zien (met die lichtgroene jas)quote:Op donderdag 20 juli 2006 09:48 schreef Komakie het volgende:
[..]
OMG
Dat stukje dat hij over die kam rijdt en dat die hele kam uit breekt. Te sick
Stukje dat hij over die rij met fietsenrekjes gaat is ook vet trouwens
En Travis Rice natuurlijkquote:Op donderdag 20 juli 2006 10:09 schreef Kentaro het volgende:
[..]
Ja die film wordt zo vet. Vooral Gigi Ruf ruled zo te zien (met die lichtgroene jas)
quote:Op donderdag 20 juli 2006 10:20 schreef Komakie het volgende:
[..]
En Travis Rice natuurlijk
Die gast heeft echt mijn hart gestolen bij First Descent. Wat een vette boarder is dat
Ik heb al een paar dagen geleden een mailtje terug gestuurd maar geen antwoord gekregen. De spulletjes zijn trouwens al betaald via de creditcard, maar worden nog steeds niet verzonden.quote:Hello Thomas,
i would like to inform you the item
Marke: QWST
Name: Brown Julie SS
Grösse: XL
Farbe: iron
is not in stock.
Please check similar produkts online.
best regards
Blue Tomato Customer Service
Hochstr. 628
8970 Schladming
Austria
Tel: +43 (0)3687 24223-33
Fax: +43 (0)3687 22474
info@blue-tomato.at
Prima, ik heb nu al bericht terug gehadquote:Op donderdag 20 juli 2006 10:55 schreef Thermo het volgende:
Even nieuw mailtje sturen naar algemeen adres, soms is 1 van de behandelende medewerkers op vakantie/even weg ofzo, dan neemt helaas niet iemand anders zijn bezigheden over.
Loste bij mij het in een paar uur op.
zijn part in pop! is echt geniaal... daar heeft hij al mijn hart gestolen (en toen heb ik besloten ook maar te gaan leren snowboardenquote:Op donderdag 20 juli 2006 10:20 schreef Komakie het volgende:
[..]
En Travis Rice natuurlijk
Die gast heeft echt mijn hart gestolen bij First Descent. Wat een vette boarder is dat
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:37 schreef XL het volgende:
Ik ben ook een keer gaan boarden met iemand uit het topic die ik niet kende (al vaker met bekenden). Dat was ook fantastisch, hij post hier niet meer... maar is bijvoorbeeld wel nog meegeweest naar Rock Werchter en ik ben een paar keer in NL met hem gaan zuipen. Op zich wil ik ook best meeten, maar dan bijvoorbeeld door een weekend naar Oostenrijk te gaan of om hier in een kroeg wat bier weg te tanken. Afgelopen winter was voor mij een lastige met het afstuderen wat steeds verder uitliep (jaja, het is bijna af). Komende winter heb ik nog geen beelden bij..... Als ik een baan heb wil ik best een weekend met het topic gaan boarden hoor.
Wat een beest is dat!quote:
Breeke leeft ook nogquote:
Ben dit weer al zat sinds het begonnen isquote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:26 schreef Kentaro het volgende:
Net lekker een ochtendje in SWZ geboard - dat is echt ff lekker afkoelen. ben dit weer eigelijk wel zat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |