Ah maar wel met vulling dusquote:Op zaterdag 1 juli 2006 10:28 schreef Rnej het volgende:
[..]
vrij dunne donsvulling.... niet echt dik juist......
maar thx
dude... tis 60g vulling.. die michelin-mannetje-jassen zijn 300+ gram vulling... dit ding is ziet er niet dikker uit dan een jas zonder vullingquote:Op zaterdag 1 juli 2006 16:16 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ah maar wel met vulling dus
Ik ben nooit zo'n grote fan van dat soort jassen. Niet bij mezelf tenminste. Ik heb dan altijd een beetje het "michelinmannetje-gevoel" als ik zo'n ding aan hem.
Maar bij andere mensen vindt ik het regelmatig wel vet staan
hmmmm ok dus hij heeft maar een klein btjequote:Op zaterdag 1 juli 2006 17:52 schreef Rnej het volgende:
[..]
dude... tis 60g vulling.. die michelin-mannetje-jassen zijn 300+ gram vulling... dit ding is ziet er niet dikker uit dan een jas zonder vulling... maar tis wel een stuk warmer
(ik heb ook een hekel aan die poofy jassen)
Mja maar rood is standaard en niet echt mooi. Daarnaast heeft een andere school al rood (gelukkig)quote:Op zondag 2 juli 2006 12:38 schreef Rnej het volgende:
zwart is vet jah.... maar ik vind een kleurencombo wel fijn
en nja, rood schreeuwt zo lekker op de piste
hmmm dat laatste zinnetje klinkt best wel gayquote:Op maandag 3 juli 2006 12:13 schreef ForumGek het volgende:
Waar ik ga werken hebben ze gele F2 jassen met opdruk..ook eeerruugg vet!
En grijze broeken, maar ik denk dat ik gewoon mijn zwarte Ronin aanhoud...zwart + geel staat mooi !
ben ik een bij op de piste
Dude, het klinkt gewoon allebij lamequote:Op maandag 3 juli 2006 12:33 schreef ForumGek het volgende:
Oke..dan ben ik een wesp op de piste ! Klinkt wel gevaarlijker toch?
tis een 686 mannual militant jacket van vorig seizoen..... dus hij is niet meer echt verkrijgbaar in de winkel waar ik m gehaald heb..quote:Op maandag 3 juli 2006 12:45 schreef Roellio het volgende:
Waar heb je die jas gescoord, Rnej?
(stiekem TVP)
*zomerkaart snowworld ZM+LG heeft voor half geldquote:Op woensdag 5 juli 2006 10:18 schreef ForumGek het volgende:
Mafkees !
Als ik ook maar een beetje in de buurt van een vrieskist woonde had ik al een seizoenskaart !
Ik niet denk ik. Misschien als ik de korting had zoals Rnej maar dan nog niet denk ik.quote:Op woensdag 5 juli 2006 10:18 schreef ForumGek het volgende:
Mafkees !
Als ik ook maar een beetje in de buurt van een vrieskist woonde had ik al een seizoenskaart !
freestyle is the magic wordquote:Op woensdag 5 juli 2006 11:40 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik niet denk ik. Misschien als ik de korting had zoals Rnej maar dan nog niet denk ik.
Ik ga liever 1 of 2 weekenden naar een gletser in de zomer dan dat ik elke week naar een koelkast kan....
quote:
Think global, the world is your playgroundquote:
Ok ok kleine correctiequote:Op woensdag 5 juli 2006 14:28 schreef Thermo het volgende:
[..]
Think global, the world is your playground![]()
Naja, niet die van mij maargoed.
woohooo lekker cruzen met me Malolo'tje door de poederquote:Op woensdag 5 juli 2006 15:14 schreef Nilith het volgende:
Hmm moet eerlijk zegge dat ik off piste chiller vind dan what freestyle
En als je in landgraaf bent zie je de meeste maar wat op en neer wandelen... Off piste vlieg je gewoon over de sneew en door het bos naast de pistezooo chill
voordeel is wel dat t park er meestal wel lekkerder bijligt en dat in de zomer t goed te doen is hoorquote:Op woensdag 5 juli 2006 14:30 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ok ok kleine correctie
indoor freestyle is mij te beperkt![]()
hoevaak ben jij in zm?quote:Op woensdag 5 juli 2006 18:02 schreef Komakie het volgende:
Ik vind buiten parken er over het algemeen beter bij liggen dan het park in zoetermeer. Niet mijn ding...![]()
Bestellen Bestellen Bestellen Bestellen Bestellen Bestellen Bestellen Bestellen Bestellen Bestellenquote:Op donderdag 6 juli 2006 09:44 schreef Kentaro het volgende:
De nieuwe Burton boards en kleding zijn bij www.blue-tomato.at te bestellen. Had gisteren al bijna en Twin 151 met Custom Brews besteldgelukkig heb ik me ingehouden..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |