think again.....quote:Op donderdag 13 juli 2006 17:13 schreef Kentaro het volgende:
[..]
beginners komen helemaal niet op die hellingen
nogmaals, jij komt geeneens boven op de hellingen die ik afdaal. Het enige wat ik merk van beginners 'die de sneeuw upfucken' is dat het in de uitloop naar de piste wat verspoord is.quote:
Pas op Kentaro, dadelijk komt die foto met sneeuw tot de enkels en in de verte dat Restaurant in Solden weerquote:Op donderdag 13 juli 2006 22:46 schreef Kentaro het volgende:
[..]
nogmaals, jij komt geeneens boven op de hellingen die ik afdaal. Het enige wat ik merk van beginners 'die de sneeuw upfucken' is dat het in de uitloop naar de piste wat verspoord is.
I know, maar goed mijn opmerking was (nu ik hem nuchter leesquote:Op donderdag 13 juli 2006 23:07 schreef XL het volgende:
[..]
Pas op Kentaro, dadelijk komt die foto met sneeuw tot de enkels en in de verte dat Restaurant in Solden weer
Dat is wat ik eigenlijk wilde postenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 08:13 schreef XL het volgende:
ja, drank brengt het slechtste in mensen naar boven. Dat er een verschil in poederervaringen is mag duidelijk zijn. In dat opzicht is het fanatisme van Rnej alleen maar toe te juichen en het freeride camp in La Plagne is een stap in de goede richting is. Het komt wel goed allemaal.
![]()
jij weet wel heel goed wat ik allemaal wel en niet doe? .....quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:46 schreef Kentaro het volgende:
[..]
nogmaals, jij komt geeneens boven op de hellingen die ik afdaal. Het enige wat ik merk van beginners 'die de sneeuw upfucken' is dat het in de uitloop naar de piste wat verspoord is.
omgquote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:00 schreef Rnej het volgende:
[..]
die foto met dat restaurant was 3 meter naast de piste ja... dat was inderdaad mijn enige poederafdaling ooit ()
gefeli komakiequote:Op zaterdag 15 juli 2006 04:10 schreef XL het volgende:
GEfeliciTeeRd ouwde! Ik ben ook bijna jarig.... over een week. Misschien heb Ik MEeR MazZel! JeWEETTOCh!
Damn hoor ik er net niet bij met 1 augustusquote:Op zaterdag 15 juli 2006 11:16 schreef Komakie het volgende:
hehe Hoe vet is het als je in juli jarig bent![]()
Aardige poging van je moeder, maar net niet goed genoeg.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 11:47 schreef Basje_B het volgende:
[..]
Damn hoor ik er net niet bij met 1 augustus![]()
ik wou er zelf niet uitquote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:08 schreef XL het volgende:
[..]
Aardige poging van je moeder, maar net niet goed genoeg.
geylquote:Op zaterdag 15 juli 2006 15:24 schreef Kentaro het volgende:
Net een nieuwe broek gekocht. Burton AK 2L in de kleur Lemonhead. zoals Romain links. Echt heel geel![]()
[afbeelding]
nanananana!!!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 11:47 schreef Basje_B het volgende:
[..]
Damn hoor ik er net niet bij met 1 augustus![]()
we houden t topic wel lekker gaande zo trouwensquote:
Ik blijf ook bezig hoor. Zolang ik iets te melden heb op de 1 of andere manier.quote:Op zondag 16 juli 2006 19:52 schreef Rnej het volgende:
[..]
we houden t topic wel lekker gaande zo trouwens![]()
ik blijf lekker spammen, de hele zomer door!
heb me btw ingeschreven voor anwarter van 13 t/m 22 oktobercentjes zijn aanwezig dus dan zit ik in Kaprun
![]()
KAN NIET WACHTEEEUHHHHH![]()
nice, nice. . ik ga eerst wat ervaring op doen in de sw en de echte bergen, daarna verder kijken...quote:Op zondag 16 juli 2006 23:46 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik blijf ook bezig hoor. Zolang ik iets te melden heb op de 1 of andere manier.
over snowboarden kan ik elke dag wel ouwehoeren dus lijkt me niet zo'n probleem
Ik heb gezien dat de eerst volgende AlpinKurz in december is dus daar ga ik voor
dat verhaal wordt nogal verdraaid...quote:Op maandag 17 juli 2006 21:47 schreef Kentaro het volgende:
Komakie hoe zat ht bij jouw school met de geldigheid vd Ripstar anwarter? Er zijn toch best veel jongens in de problemen gekomen (mochten geen les meer geven) met een Ripstar opleiding omdat die niet erkent zou zijn door de Oosterijkse Ski/board bond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |