abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 6 juli 2006 @ 14:06:50 #126
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_39572664
btw, is het opgevallen dat alle board een paar euro duurder zijn geworden??? Volgens mij is de T6 Wide een euro of 30 duurder dan vorig seizoen

Btw, ze hebben nog niet de nieuwe kleding hangen daar volgens mij. Alleen de nieuwe boards, boots en bindingen
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_39574359
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 14:06 schreef Komakie het volgende:
btw, is het opgevallen dat alle board een paar euro duurder zijn geworden??? Volgens mij is de T6 Wide een euro of 30 duurder dan vorig seizoen

Btw, ze hebben nog niet de nieuwe kleding hangen daar volgens mij. Alleen de nieuwe boards, boots en bindingen
Iemand moet de kerosine betalen voor de chopper vluchtjes van jake.
_Disruption by Design, by any means necessary_
I'll describe the way I feel ...You're my new Achilles heel
Can this savior be for real. Or are you just my seventh seal?
pi_39578648
kleding hebben ze bij de blauwe tomaat ook al aardig wat. en ja de boardjes zijn weer iets duurder maar ook weer iets vetter Zo heeft de CX nu Vaporskin en pro tips en de Custom is geupgrade naar WFO base.
  donderdag 6 juli 2006 @ 21:44:19 #129
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_39585926
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 14:57 schreef Thermo het volgende:

[..]

Iemand moet de kerosine betalen voor de chopper vluchtjes van jake.
Mja, blijkbaar
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 17:34 schreef Kentaro het volgende:
kleding hebben ze bij de blauwe tomaat ook al aardig wat. en ja de boardjes zijn weer iets duurder maar ook weer iets vetter Zo heeft de CX nu Vaporskin en pro tips en de Custom is geupgrade naar WFO base.
Niet de sjizzle van Burton toch of wel

Maar die nieuwe materialen... tja het blijft het beestje een mooi naampje geven op iets wat ze uitvinden. Ze ruilen ze in voor een ander materiaal en dan moeten ze duurder... Vind het niet helemaal terecht maar goed. Betalen doe ik het toch wel
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
  donderdag 6 juli 2006 @ 22:03:07 #130
71115 Rnej
I walk the line
pi_39586685
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 21:44 schreef Komakie het volgende:

[..]

Mja, blijkbaar
[..]

Niet de sjizzle van Burton toch of wel

Maar die nieuwe materialen... tja het blijft het beestje een mooi naampje geven op iets wat ze uitvinden. Ze ruilen ze in voor een ander materiaal en dan moeten ze duurder... Vind het niet helemaal terecht maar goed. Betalen doe ik het toch wel
tis elke keer weer het geld waard... verdomme

vandaag weer lekker gereden... de autorail gedaan in SW ZM (rainbow op een hyundai excel gemonteerd.. erg leuk)
pi_39587591
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 21:44 schreef Komakie het volgende:

Het is terecht, al die mensen die nieuwere / lichtere / sterkere materialen uitvinden moeten wel betaald worden.
pi_39587841
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 22:26 schreef Kentaro het volgende:

[..]

Het is terecht, al die mensen die nieuwere / lichtere / sterkere materialen uitvinden moeten wel betaald worden.
En de marketing people die het aan de man moeten brengen natuurlijk.
  donderdag 6 juli 2006 @ 22:36:42 #133
71115 Rnej
I walk the line
pi_39587978
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 22:26 schreef Kentaro het volgende:

[..]

mwoooh

die research is niet zo duur hoor.... de winstmarge op snowboards ligt een flinke hoop hoger dan op standaard producten die je in de winkel vindt.....
  donderdag 6 juli 2006 @ 22:58:02 #134
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_39588857
Goeie shit

De nieuwe site van K2 is ook up and running
  donderdag 6 juli 2006 @ 23:13:02 #135
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_39589422
Ik vind de Zeppelin wel een heel erg aantrekkelijk boardje
Net zoiets als een Custom, maar de 164 is net iets breder. Ik blijf alleen twijfelen of 25.3cm breed genoeg is....
Volgens mij wel maar ik denk dat het toch een kwestietje van testen wordt
  vrijdag 7 juli 2006 @ 08:55:57 #136
71115 Rnej
I walk the line
pi_39596445
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 23:13 schreef Komakie het volgende:
Ik vind de Zeppelin wel een heel erg aantrekkelijk boardje
Net zoiets als een Custom, maar de 164 is net iets breder. Ik blijf alleen twijfelen of 25.3cm breed genoeg is....
Volgens mij wel maar ik denk dat het toch een kwestietje van testen wordt
schoenmaat ?
11 toch?

dan ga je er net wel op passen..... mits een beetje compacte boot....
pi_39597075
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 08:55 schreef Rnej het volgende:

[..]

schoenmaat ?
11 toch?

Ik verwacht eigenlijk dat hij dat zelf ook wel ( beter) weet.
  vrijdag 7 juli 2006 @ 10:25:41 #138
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_39598094
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 08:55 schreef Rnej het volgende:

[..]

schoenmaat ?
11 toch?

11 idd
ik weet ook wel dat het wel moet gaan passen, maar ik rij meestal liever iets wat aan de brede kant dan dat ik op het randje rij. Ik moet maar even zien hoe ik het ga oplossen. Denk dat het testen wordt. Het is wel jammer dat het altijd wat moeilijk is om boards te vinden die bij je passen en die ook nog de juiste breedte hebben. Meestal zijn board rond de 25cm waist of 26cm. Er tussenin is altijd wat moeilijker....

Ik heb een Custom X gereden (25cm) en dat ging nog wel. Vent in de Hot Zone shop had hem zelfs met schoenmaat 12 gereden en vond het prima gaan maar dat vond ik wel erg optimistisch.
Alleen iets breder wil ik zeker hebben. Vond het net iets te veel op het randje balanceren en als de wat slushy is dan heb je echt wel te veel drag...
pi_39598442
Ik heb toch ook een 25.5 en een 25.8 gevonden
25.5 is ook al prima met maatje 12.
En over dat moeilijk zoeken... dat zijn we na een paar jaar helaas wel al gewend...
  vrijdag 7 juli 2006 @ 10:55:37 #140
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_39598918
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 10:38 schreef Thermo het volgende:
En over dat moeilijk zoeken... dat zijn we na een paar jaar helaas wel al gewend...
Ohw ze zijn er ook wel, maar het moet wel iets zijn wat precies bij je past. De keuze is zeg maar wat beperkt.

Ik vind het trouwens altijd wel moeilijk in te schatten hoe het zit tussen de verschillende merken. Bij Burton weet ik zo langzamerhand wat ik kan verwachten maar in vergelijking met andere merken vindt ik het soms wel eens lastig
pi_39599168
hm ik weet niet, ik kan tegenwoordig wel goed inschatten wat voor mij een geschikt board zou zijn of niet, aan de hand van de specs etc, als je die schifting al gedaan heb dan hou je al best weinig over idd en dan is het een kwestie van testen.
Maargoed, niet dat ik dit jaar ook maar iets ga kopen of rijden
  vrijdag 7 juli 2006 @ 12:34:41 #142
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_39602072
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 11:04 schreef Thermo het volgende:
hm ik weet niet, ik kan tegenwoordig wel goed inschatten wat voor mij een geschikt board zou zijn of niet, aan de hand van de specs etc, als je die schifting al gedaan heb dan hou je al best weinig over idd en dan is het een kwestie van testen.
Ik heb zelfs nog regelmatig dat ik op een board rij wat ik niet lekker vindt rijden hoewel de specs toch redelijk goed zijn voor mij. Sommige merken passen gewoon beter bij mij dan andere merken

Verder kan ik het ook wel aardig uitzoeken...
pi_39605051
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 11:04 schreef Thermo het volgende:

Nog altijd je rug?
  zaterdag 8 juli 2006 @ 00:26:25 #144
71115 Rnej
I walk the line
pi_39623440
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 10:38 schreef Thermo het volgende:
mwoh, mijn t6 is 260 maar op een beetje hobbelige sneeuw voel ik mijn tenen wel raken hoor...
  zaterdag 8 juli 2006 @ 02:37:25 #145
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_39625333
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 00:26 schreef Rnej het volgende:

[..]

mwoh, mijn t6 is 260 maar op een beetje hobbelige sneeuw voel ik mijn tenen wel raken hoor...
De vraag is ff hoe belangrijk dat is. Je hebt dat gevoel altijd wel een beetje. Als je dat niet zou hebben dan zou het betekenen dat je helemaal niet met je tenen over het board komt en dat is ook niet goed.
pi_39627454
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 14:07 schreef Kentaro het volgende:

[..]

Nog altijd je rug?
Jep. Gaat nog niet beter
  zaterdag 8 juli 2006 @ 11:42:23 #147
71115 Rnej
I walk the line
pi_39628934
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 02:37 schreef Komakie het volgende:

[..]

De vraag is ff hoe belangrijk dat is. Je hebt dat gevoel altijd wel een beetje. Als je dat niet zou hebben dan zou het betekenen dat je helemaal niet met je tenen over het board komt en dat is ook niet goed.
nja ik heb t gevoel dat 260 net aan genoeg is zegmaar... ik heb t gevoel namelijk al vrij gauw....

daarnaast kan ik me voorstellen dat t ook wel met persoonlijke voorkeur te maken heeft en met rijstijl....
  zaterdag 8 juli 2006 @ 18:57:07 #148
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_39638612
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 11:42 schreef Rnej het volgende:

[..]

nja ik heb t gevoel dat 260 net aan genoeg is zegmaar... ik heb t gevoel namelijk al vrij gauw....

daarnaast kan ik me voorstellen dat t ook wel met persoonlijke voorkeur te maken heeft en met rijstijl....
Hoe groot zijn jou voeten ook weer? maatje 12 dacht ik of niet?
Dan vind ik 26cm ook wel een vereiste. Aan de andere kant. De Thriumph is rond een 10.5 boot gemaakt en is 25.5cm breed. Dus met maatje 11 moet je net iets groter hebben voor ideaal (inprincipe)
  zaterdag 8 juli 2006 @ 19:28:15 #149
71115 Rnej
I walk the line
pi_39639263
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 18:57 schreef Komakie het volgende:

[..]

Hoe groot zijn jou voeten ook weer? maatje 12 dacht ik of niet?
Dan vind ik 26cm ook wel een vereiste. Aan de andere kant. De Thriumph is rond een 10.5 boot gemaakt en is 25.5cm breed. Dus met maatje 11 moet je net iets groter hebben voor ideaal (inprincipe)
k heb maatje 12 ...

mijn ene plank is 263 en die t6 is 260.. merk niet echt verschil omdat ik met beide planken vrij diep kan hangen.... maar wat ze me in de winkel vertelden is dat burton niet echte wide boards maakt... want met maat 14+ wil je liever op 270 of hoger staan (Wat nitro en hammer nog wel verkopen, maar burton niet meer...)
pi_39641494
Dat komt omdat wide gewoon als een zeepkist rijdt, en daar valt moeilijk een klinkend marketing verhaal aan te knopen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')