Iemand moet de kerosine betalen voor de chopper vluchtjes van jake.quote:Op donderdag 6 juli 2006 14:06 schreef Komakie het volgende:
btw, is het opgevallen dat alle board een paar euro duurder zijn geworden??? Volgens mij is de T6 Wide een euro of 30 duurder dan vorig seizoen
Btw, ze hebben nog niet de nieuwe kleding hangen daar volgens mij. Alleen de nieuwe boards, boots en bindingen
Mja, blijkbaarquote:Op donderdag 6 juli 2006 14:57 schreef Thermo het volgende:
[..]
Iemand moet de kerosine betalen voor de chopper vluchtjes van jake.
Niet de sjizzle van Burton toch of welquote:Op donderdag 6 juli 2006 17:34 schreef Kentaro het volgende:
kleding hebben ze bij de blauwe tomaat ook al aardig wat. en ja de boardjes zijn weer iets duurder maar ook weer iets vetterZo heeft de CX nu Vaporskin en pro tips en de Custom is geupgrade naar WFO base.
tis elke keer weer het geld waard... verdommequote:Op donderdag 6 juli 2006 21:44 schreef Komakie het volgende:
[..]
Mja, blijkbaar
[..]
Niet de sjizzle van Burton toch of wel
Maar die nieuwe materialen... tja het blijft het beestje een mooi naampje geven op iets wat ze uitvinden. Ze ruilen ze in voor een ander materiaal en dan moeten ze duurder... Vind het niet helemaal terecht maar goed. Betalen doe ik het toch wel
Het is terecht, al die mensen die nieuwere / lichtere / sterkere materialen uitvinden moeten wel betaald worden.quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:44 schreef Komakie het volgende:
Maar die nieuwe materialen... tja het blijft het beestje een mooi naampje geven op iets wat ze uitvinden. Ze ruilen ze in voor een ander materiaal en dan moeten ze duurder... Vind het niet helemaal terecht maar goed. Betalen doe ik het toch wel
En de marketing people die het aan de man moeten brengen natuurlijk.quote:Op donderdag 6 juli 2006 22:26 schreef Kentaro het volgende:
[..]
Het is terecht, al die mensen die nieuwere / lichtere / sterkere materialen uitvinden moeten wel betaald worden.
mwooohquote:Op donderdag 6 juli 2006 22:26 schreef Kentaro het volgende:
[..]
Het is terecht, al die mensen die nieuwere / lichtere / sterkere materialen uitvinden moeten wel betaald worden.
schoenmaat ?quote:Op donderdag 6 juli 2006 23:13 schreef Komakie het volgende:
Ik vind de Zeppelin wel een heel erg aantrekkelijk boardje
Net zoiets als een Custom, maar de 164 is net iets breder. Ik blijf alleen twijfelen of 25.3cm breed genoeg is....
Volgens mij wel maar ik denk dat het toch een kwestietje van testen wordt
Ik verwacht eigenlijk dat hij dat zelf ook wel ( beter) weet.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 08:55 schreef Rnej het volgende:
[..]
schoenmaat ?
11 toch?
dan ga je er net wel op passen..... mits een beetje compacte boot....
11 iddquote:Op vrijdag 7 juli 2006 08:55 schreef Rnej het volgende:
[..]
schoenmaat ?
11 toch?
dan ga je er net wel op passen..... mits een beetje compacte boot....
Ohw ze zijn er ook wel, maar het moet wel iets zijn wat precies bij je past. De keuze is zeg maar wat beperkt.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 10:38 schreef Thermo het volgende:
Ik heb toch ook een 25.5 en een 25.8 gevonden
25.5 is ook al prima met maatje 12.
En over dat moeilijk zoeken... dat zijn we na een paar jaar helaas wel al gewend...
Ik heb zelfs nog regelmatig dat ik op een board rij wat ik niet lekker vindt rijden hoewel de specs toch redelijk goed zijn voor mij. Sommige merken passen gewoon beter bij mij dan andere merkenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:04 schreef Thermo het volgende:
hm ik weet niet, ik kan tegenwoordig wel goed inschatten wat voor mij een geschikt board zou zijn of niet, aan de hand van de specs etc, als je die schifting al gedaan heb dan hou je al best weinig over idd en dan is het een kwestie van testen.
Maargoed, niet dat ik dit jaar ook maar iets ga kopen of rijden
Nog altijd je rug?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:04 schreef Thermo het volgende:
Maargoed, niet dat ik dit jaar ook maar iets ga kopen of rijden
mwoh, mijn t6 is 260 maar op een beetje hobbelige sneeuw voel ik mijn tenen wel raken hoor...quote:Op vrijdag 7 juli 2006 10:38 schreef Thermo het volgende:
Ik heb toch ook een 25.5 en een 25.8 gevonden
25.5 is ook al prima met maatje 12.
En over dat moeilijk zoeken... dat zijn we na een paar jaar helaas wel al gewend...
De vraag is ff hoe belangrijk dat is. Je hebt dat gevoel altijd wel een beetje. Als je dat niet zou hebben dan zou het betekenen dat je helemaal niet met je tenen over het board komt en dat is ook niet goed.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 00:26 schreef Rnej het volgende:
[..]
mwoh, mijn t6 is 260 maar op een beetje hobbelige sneeuw voel ik mijn tenen wel raken hoor...
Jep. Gaat nog niet beterquote:
nja ik heb t gevoel dat 260 net aan genoeg is zegmaar... ik heb t gevoel namelijk al vrij gauw....quote:Op zaterdag 8 juli 2006 02:37 schreef Komakie het volgende:
[..]
De vraag is ff hoe belangrijk dat is. Je hebt dat gevoel altijd wel een beetje. Als je dat niet zou hebben dan zou het betekenen dat je helemaal niet met je tenen over het board komt en dat is ook niet goed.
Hoe groot zijn jou voeten ook weer? maatje 12 dacht ik of niet?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 11:42 schreef Rnej het volgende:
[..]
nja ik heb t gevoel dat 260 net aan genoeg is zegmaar... ik heb t gevoel namelijk al vrij gauw....
daarnaast kan ik me voorstellen dat t ook wel met persoonlijke voorkeur te maken heeft en met rijstijl....
k heb maatje 12 ...quote:Op zaterdag 8 juli 2006 18:57 schreef Komakie het volgende:
[..]
Hoe groot zijn jou voeten ook weer? maatje 12 dacht ik of niet?
Dan vind ik 26cm ook wel een vereiste. Aan de andere kant. De Thriumph is rond een 10.5 boot gemaakt en is 25.5cm breed. Dus met maatje 11 moet je net iets groter hebben voor ideaal (inprincipe)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |