Dat wordt echt een tweede OoT. Gewoon het verhaal laten voor wat het is, en lekker de hele dag door de wereld sjokken en een beetje vissen enzoquote:Op zaterdag 27 mei 2006 14:49 schreef Sjotime het volgende:
[..]
SHIIIT wat ziet Zelda er goed uit zeg![]()
Die sfeeeeeer
![]()
Ook hier geef ik je weer gelijk, natuurlijk zit er kwaliteitsverschil in. Het zal ook zeker een kwestie zijn om het "er voor over te hebben" zijn. Als ik kijk(of eigenlijk luister) naar het HK setje van m'n broer dan denk ik bij mezelf. Klinkt dondersgoed, maar zou ik het geld wat hij er aan uitgegeven er ook voor over hebben? Nope, daarom denk ik, kwaliteitsverschil is er zeker maar of het nog in verhouding is naar de prijs vind ik sinds de komst van de Logitech setjes niet meer zo.quote:Dat mag jij vinden .. Maar dat is dus echt niet zo. Als je echt dure speakers koopt kunnen de speakers van zo'n logitech setje daar echt niet tegen op.
Dit is ook weer iets puur persoonlijks denk ik. Volgens mij vind ik de stoel waar ik in zit een stuk belangrijker dan het geluid wat er op me af komt, al dan niet van 5 verschillende hoeken.quote:Volgens veel van mijn vrienden die gewoon via het geluid van hun tv of stereotorentje spelen wel
...quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:00 schreef Diablos79 het volgende:
De Wii is nog niet eens uit en ze beginnen nu al over de Wii2?? Heeft nintendo zo'n korte levensverwachting van de Wii dan?
Alleen HD supportquote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:00 schreef Diablos79 het volgende:
De Wii is nog niet eens uit en ze beginnen nu al over de Wii2?? Heeft nintendo zo'n korte levensverwachting van de Wii dan?
Monaquote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:42 schreef Ruzbeh het volgende:
Wie is dit meisje van Wario Ware Smooth Moves?
[afbeelding]
Dat klopt, maar er word meestal niet over gesproken voor de launch. MS zal ook vast al weer aan een opvolger voor de 360 werken maar daar hoor je voorlopig niks over. Klinkt een beetje onzeker over je product als je voor de launch al over een opvolger begint.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:05 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Alleen HD support
En daarnaast is het heel normaal dat ze nu al nadenken over een opvolger. Zodra er een console is gelanceerd, begint het bedrijf gelijk al met de ontwikkeling van de opvolger.
*meltdt*. heb nog een TV van 4-5 jaar oud. toffe sig trouwens. doet me een beetje denken aan "ik verloor mijn koekje in de disco". koekiemonster was zn tijd ver vooruit.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:20 schreef __Saviour__ het volgende:
Ze hebben er wel een goed punt mee. Veel mensen zitten zelfs nog aan een oude 4:3 tv en hebben niet eens breedbeeld, laat staan HDTV. De opmars daarvan is nog maar net begonnen.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |