Vandaag niet.quote:
Vervelend werkje. Gelukkig hebben de meesten hem al. Die .rar dus.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:36 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ik was dus bezig met mensen die hem nog niet hadden Imberr.rar te sturen.
Mooi zo.quote:
Zuurkool.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:36 schreef Bupatih het volgende:
Newbie.
Blijf met je fikken van de "Nieuw Topic"-knop af!
Andijviequote:
Meeliften op de Andijvie-hype en er een eigen draai aan geven.quote:
Je komt zuurpruimerig over. En aangezien ik die neiging nog wel eens heb, dus om zuurpruimerig over te komen, dacht ik; "hm, misschien is er iets."quote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:37 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Mooi zo.
Maar vertel eens...waarom denk je dat mij iets dwars zit?
Of dacht je dat niet?
Als dat zo is, waarom vroeg je het dan?
IK WAS EERDER MET MIJN ZUURKOOL.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:38 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Meeliften op de Andijvie-hype en er een eigen draai aan geven.
MO?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:39 schreef Canisfire het volgende:
Limbo imberr die op MO geilde.
Die ging met haar moeders beha op de cam.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:39 schreef Canisfire het volgende:
Limbo imberr die op MO geilde.
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:38 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dát bedoel ik nou.quote:
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:40 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[..]
Dát bedoel ik nou.
Originaliteit is tegenwoordig ver te zoeken...
Ik ben een genie.
En er komt een keer de tijd dat jullie dat zullen inzien.
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:39 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
IK WAS EERDER MET MIJN ZUURKOOL.
Ach, lul niet, lamzak.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:39 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
IK WAS EERDER MET MIJN ZUURKOOL.
Het was pure interesse en betrokkenheid.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:41 schreef Paltos het volgende:
Mensen die vragen of je iets dwars zit wanneer alles goed gaat..![]()
Zit er je iets dwars? *arrogante kuthouding*
Ja, NU wel, ja!![]()
Adnijvie.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:38 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jaloers?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:41 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ach, lul niet, lamzak.Je weet net zo goed als ik dat dat bullshit is.
Ga je nou míjn vermeende zuurpruimerigheid vergelijken met die van jou?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je komt zuurpruimerig over. En aangezien ik die neiging nog wel eens heb, dus om zuurpruimerig over te komen, dacht ik; "hm, misschien is er iets."
Maar als jij zegt dat er niks is, dan is dat vast zo.
Van jou had ik ook niets anders verwacht.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het was pure interesse en betrokkenheid.
Canisfireuitzambia.nlquote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:40 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Die ging met haar moeders beha op de cam.
Feestje!quote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:44 schreef Paltos het volgende:
Hopsa, we gooien er een 2-minutenschop tegen.
MSN me maar even.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:45 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Canisfireuitzambia.nl
Stuur even door enzo![]()
![]()
Ronnie?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:48 schreef Bupatih het volgende:
Heb je het al gehoord?
Ronnie gaat naar huis!
Ja.quote:
Doei.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:54 schreef Bupatih het volgende:
En nu verplaats ik mij richting de kijkbuis.
Daar was ik niet op uit.quote:
Ik mis je.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:55 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Daar was ik niet op uit.
Ik wilde enkel zeggen dat ik mij richting de kijkbuis had verplaatst, zodat jullie weten waar ik ben. Want ik weet dat jullie mij missen. Maar ja, ik ben dus even weg. Niet getreurd, ik kom heus wel terug.
Ik ga zo, DwhN kijken.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:55 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Daar was ik niet op uit.
Ik wilde enkel zeggen dat ik mij richting de kijkbuis had verplaatst, zodat jullie weten waar ik ben. Want ik weet dat jullie mij missen. Maar ja, ik ben dus even weg. Niet getreurd, ik kom heus wel terug.
Watte?quote:
Dit was het Nieuwsquote:
Ah OKquote:
Kut! Ik ben nét weg om Dit was het nieuws te kijken, renaquote:
Hoiquote:
Toen ging je tenminste nog wat verder in op een vak, tegenwoordig krijg je van alles een beetje.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:29 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Da's zeker chill. Ik moet ook nog Frans, Gym, Duits, Nederlands, Engels, Letterkunde en weet ik nog wat erbij
Gelukkig, eindelijk rust!quote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:55 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Daar was ik niet op uit.
Ik had het liever ook andersom gehad idd.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 21:13 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Toen ging je tenminste nog wat verder in op een vak, tegenwoordig krijg je van alles een beetje..
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 21:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Kut! Ik ben nét weg om Dit was het nieuws te kijken, rena.
Ik vind je nog wel lief hoorquote:Op zaterdag 13 mei 2006 21:17 schreef rena het volgende:
[..]
Waarom wordt je nou boos op mij?
Wat heb ik gedaan?
![]()
![]()
![]()
Last van een dubbele persoonlijkheid?quote:
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 21:28 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Last van een dubbele persoonlijkheid?![]()
Daar is goeie hulp voor te krijgenquote:
quote:
Niet op jou! Geksterd.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 21:17 schreef rena het volgende:
[..]
Waarom wordt je nou boos op mij?
Wat heb ik gedaan?
![]()
![]()
![]()
O? Waarom danquote:
Omdat ik weg moest.quote:
Ken je imberr niet?quote:
Imberr. User. 14 jaar ofzo. Webcam. Tieten laten zien. Had beha aan. Van d'r moeder. Haha. Hihi. Hoho. Haha.quote:
Nee..quote:
Ohquote:Op zaterdag 13 mei 2006 21:53 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Imberr. User. 14 jaar ofzo. Webcam. Tieten laten zien. Had beha aan. Van d'r moeder. Haha. Hihi. Hoho. Haha.
Als je ze wil zien moet je ff op MSN zeggen.quote:
quote:
Ja, want jij bent tof.quote:
En mensen die daaraan meewerkenquote:Op zaterdag 13 mei 2006 21:54 schreef alwaysthebest het volgende:
Ach, weer een aandachtsgeile doos..
Jij bent altijd zo positief aanwezig.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 21:54 schreef alwaysthebest het volgende:
Ach, weer een aandachtsgeile doos..
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 21:53 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Imberr. User. 14 jaar ofzo. Webcam. Tieten laten zien. Had beha aan. Van d'r moeder. Haha. Hihi. Hoho. Haha.
Verkapte voeg-mij-toe-op-MSN-omdat-ik-me-eenzaam-voel-post.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 21:53 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Als je ze wil zien moet je ff op MSN zeggen.
Ik had hem toevallig een half uur geleden al toegevoegd.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 21:56 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Verkapte voeg-mij-toe-op-MSN-omdat-ik-me-eenzaam-voel-post.
Normaal wel eigenlijk.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 21:55 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Jij bent altijd zo positief aanwezig.
quote:
Hoe? Waarom?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 21:57 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik had hem toevallig een half uur geleden al toegevoegd.
Buupiequote:Op zaterdag 13 mei 2006 21:59 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hoe? Waarom?
Pfff, denk maar niet dat ik nog langer bij jou in je lijst wil staan, nu je dat stuk nozem in je MSN hebt zitten.
Mijn lijst is nu eenmaal onweerstaanbaarquote:Op zaterdag 13 mei 2006 21:59 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hoe? Waarom?
Pfff, denk maar niet dat ik nog langer bij jou in je lijst wil staan, nu je dat stuk nozem in je MSN hebt zitten.
Mijn artiestennaam zal Bupatih zijn.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Bupatih, ik vroeg me dus af, hè, als je later beroemd bent -wat je zeker zult worden- hoe moet ik je dan ooit herkennen?
Want ik weet niks van je.
D'r staat vast nog ergens een foto is oude ShowChat topics.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Bupatih, ik vroeg me dus af, hè, als je later beroemd bent -wat je zeker zult worden- hoe moet ik je dan ooit herkennen?
Trouwens:quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:01 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Mijn lijst is nu eenmaal onweerstaanbaar
quote:
Add mij eens op MSN.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:05 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Mijn artiestennaam zal Bupatih zijn.
Simpelweg omdat ik dan mijn fanbase niet meer helemaal opnieuw hoef op te bouwen.
Hoezo 'je weet niks van me'?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Tof.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:05 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Mijn artiestennaam zal Bupatih zijn.
Simpelweg omdat ik dan mijn fanbase niet meer helemaal opnieuw hoef op te bouwen.
Hangt er van af op welke manier jij geholpen wil wordenquote:
Qua personal info. Naam, enzo, uiterlijk enzo... Ik zou je alleen door je humor moeten herkennen. Elke grappenmaker die andijvie in de mons legt zou een potentiële Bupatih kunnen zijn, het zou gissen blijven.quote:
Daaromquote:
Bupah heeft nog al sprekende ogen.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat heeft dat er nou mee te maken?quote:
Geloof me, je herkent me heus wel aan mijn toffe humor. Die is namelijk uniek.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Qua personal info. Naam, enzo, uiterlijk enzo... Ik zou je alleen door je humor moeten herkennen. Elke grappenmaker die andijvie in de mons legt zou een potentiële Bupatih kunnen zijn, het zou gissen blijven.
en getikt.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:09 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Bupah heeft nog al sprekende ogen.
Donkerblond haar bruine ogen en is heel heel heel licht getint.
HEY!!quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:10 schreef Burdie het volgende:
Hoi. Ik wou hier weer eens even gedag zeggen enzo, maar Dizer en Zhenar zijn niet eens online.
En verder is er bijna niemand die ik ken hier. Dolle boel..
Wie is "we"?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:11 schreef MissBliss het volgende:
[..]
HEY!!
Ik ben er toch
Oh, en toevallig hadden we het vanmiddag nog over je
Gewoon! Ik zag jouw reactie!quote:
Nou... ik zoek wel even terug voor je, weet niet wie erover begon...quote:
Och heden, wat een verdriet.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:11 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Gewoon! Ik zag jouw reactie!En...ik werd boos. Kwaad. Verdrietig. Je bejubelde Bejeweled (dat klonk tof, hè.
). Maar je repte met geen woord over Patience.
Ja, ik wil alles weten, vooral als mensen het over mij hebben.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:11 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nou... ik zoek wel even terug voor je, weet niet wie erover begon...
Ooh ja dat ook wel ergens denk ik jaquote:
En óf ik je ken... like Adam knew Eve...quote:
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:08 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Hangt er van af op welke manier jij geholpen wil worden![]()
Sorry. Met zo'n domme reden kom je niet door mijn ballotage heen.quote:
Dan niet.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:13 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Sorry. Met zo'n domme reden kom je niet door mijn ballotage heen.
Vanaf hierquote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:12 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ja, ik wil alles weten, vooral als mensen het over mij hebben..
Dat zou offtopic zijn...quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:11 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Gewoon! Ik zag jouw reactie!En...ik werd boos. Kwaad. Verdrietig. Je bejubelde Bejeweled (dat klonk tof, hè.
). Maar je repte met geen woord over Patience.
Ik wilde gewoon zo'n stoer iemand in mijn lijst hebbenquote:
Oeh lalaquote:
Oh, ik kwam naar voren in de kloonscan?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:13 schreef Bupatih het volgende:
Aha, het is Christine.
Je hebt mij nu toch al...quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:14 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ik wilde gewoon zo'n stoer iemand in mijn lijst hebben
Een simpel optelsommetje deed wonderen.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:14 schreef Burdie het volgende:
[..]
Oh, ik kwam naar voren in de kloonscan?.
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:14 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ben je nou echt zo stom?quote:
Dat begrijp ik ook wel.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:14 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Er zijn weinig andere mensen die jou spontaan getikt noemen?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:15 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Een simpel optelsommetje deed wonderen.
Ik mag hopen dat je hem en niet míj uitlacht?quote:
quote:
Je kende mij al.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:16 schreef Burdie het volgende:
[..]
Er zijn weinig andere mensen die jou spontaan getikt noemen?
quote:
@Christinequote:
Ja, hem natuurlijk. Eerst een schijtreden geven waarom jij hem moet toevoegen ("daarom") en dan weiger je, maar dan komt opeens de "ware" reden naar boven, in de hoop dat je hem daardoor toevoegt, maar het niets meer is dan een leugen om je te vleien.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:17 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat je hem en niet míj uitlacht?
Bedankt voor de non-informatie.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:18 schreef Burdie het volgende:
Oh en ik ben geen non. Even voor de informatie.
Huh? Heb ik iets gemist?quote:
Nee, ik ben geen non. Dat had MB ook al gezegd dacht ik.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:18 schreef Canisfire het volgende:
[..]
[..]
@Christine
Maar de omschrijving van haagse geile non klopt toch wel een beetje ?![]()
Dus die kloonscan is eigenlijk een farce?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:18 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je kende mij al.
We hadden het over je gehad.
Toen wist ik dus dat je Christine bent.
quote:
Ik snap 'm nu.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]![]()
Wie deze niet grappig vindt, is homo!
Of vrouw.
Ik bedoel: ik moest er zelf om lachen, dus het was een grappige opmerking.
Je vroeg waar er een piemel was. Volgens mij heb je er zelf ook een toch?quote:
Die van mij is toch lang zo interessant niet als die van 'n ander.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:22 schreef rena het volgende:
[..]
Je vroeg waar er een piemel was. Volgens mij heb je er zelf ook een toch?![]()
![]()
Maar dat klopt niet dan, want je bent zelf ook homo.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]![]()
Of vrouw.
Of allebei.
[afbeelding]
Je was altijd mijn favorietquote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:20 schreef Burdie het volgende:
[..]
Nee, ik ben geen non. Dat had MB ook al gezegd dacht ik..
Ik ben eenquote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
![]()
Of vrouw.
Volgens mij niet. Maar ik heb die toch niet nodig met mijn immense mensenkennis.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:21 schreef Burdie het volgende:
[..]
Dus die kloonscan is eigenlijk een farce?
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Die van mij is toch lang zo interessant niet als die van 'n ander.
Je was ietsjes te jong voor de dingen die je van me wilde...quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:23 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Je was altijd mijn favoriet![]()
![]()
![]()
Tot je me blokte![]()
![]()
![]()
quote:
Ik kan ook een jongen zijn als je dat wilt.quote:
Ik moest er ook om lachen hoor.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:24 schreef Bupatih het volgende:
Ach, flikker allemaal maar op!![]()
Was Copycat hier maar.Die kan mijn geniale taalgrapjes tenminste waarderen.
![]()
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:24 schreef Bupatih het volgende:
![]()
Ik niet... maar iemand anders misschien welquote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:24 schreef rena het volgende:
[..]
Ik kan ook een jongen zijn als je dat wilt.![]()
![]()
Ik zei toch dat ik 'm snapte, en gebruike een positieve PI! Bescheidenheid siert de mens, ik liet bescheiden weten dat het een goede grap was, maar je opmerking over mensen die het niet grappig vonden vrouw of homo zijn klopt dus gewoon niet, liegerd.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:24 schreef Bupatih het volgende:
![]()
Oeh lalaquote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:24 schreef Burdie het volgende:
[..]
Je was ietsjes te jong voor de dingen die je van me wilde....
Maar je bent aardig opgedroogd zie ik nu..
Als je maar genoeg betaalt, kan alles.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:24 schreef rena het volgende:
[..]
![]()
Vandaag alleenquote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
.
Ik ben vandaag in een goede bui, maar erg traag van begrip..
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:25 schreef Burdie het volgende:
[..]
Als je maar genoeg betaalt, kan alles..
Nou, eigenlijk wel vaker, maar vandaag meld ik het even.quote:
Je hoeft alleen een lagere stem op te zetten.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:24 schreef rena het volgende:
[..]
![]()
nog 52 posts rena!quote:
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:26 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je hoeft alleen een lagere stem op te zetten.
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:29 schreef Bupatih het volgende:
Oh, excuses voor het feit dat ik momenteel wat minder ad rem ben dan normaal. Ik heb weer problemen met mijn internet-verbinding.
Dan weten jullie dat even...
Die internet diequote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:29 schreef Bupatih het volgende:
Oh, excuses voor het feit dat ik momenteel wat minder ad rem ben dan normaal. Ik heb weer problemen met mijn internet-verbinding.
psst het helpt als je zegt tegen wie je het hebtquote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:29 schreef Burdie het volgende:
En je hebt een kikker. Wil je met me trouwen?
.
Wie heeft er hier een kikker?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:31 schreef Canisfire het volgende:
[..]
psst het helpt als je zegt tegen wie je het hebt![]()
Ey ik kreeg niet voor niets de stevie wonder awardquote:
Damn, ik kan hier niet eens tegen editten, zo snel.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:32 schreef Burdie het volgende:
[..]
Correctie: HAD.
Wispelturige mannen..
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:26 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je hoeft alleen een lagere stem op te zetten.
Dude.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:31 schreef Canisfire het volgende:
[..]
psst het helpt als je zegt tegen wie je het hebt![]()
Sorry, hoer.quote:
Dus eigenlijk heb jij nu verbinding via ad-rem-slquote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:29 schreef Bupatih het volgende:
En wat is je antwoord?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:34 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dude.Als ze vraagt om te trouwen, weet je toch automatisch dat het om mij gaat.
Moet dat? Ik heb wel wat beters te doen, eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:35 schreef Canisfire het volgende:
Maar Christine kom je nu weer elke dag langs ?
Hier: WIDM-Prono: De Finalequote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:09 schreef Dizer het volgende:
Sven50.000 posts
waar heb je je feestje gevierd? Ik heb het gemist
Ja, hij postte vooral tijdens IDO maar heel sporadisch, en hij is er meestal maar heel evenquote:
quote:
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:34 schreef Dizer het volgende:
[TK] DVD's o.a. LOTR Wood box, Black Adder, Steelbooks..![]()
![]()
Bupa... Truman Show zit er tussen
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:34 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dude.Als ze vraagt om te trouwen, weet je toch automatisch dat het om mij gaat.
Ja, daar heb ik niks aanquote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:36 schreef rena het volgende:
[..]
Had ik maar geld, dan zou ik dieDonnie Darko
& Butterfly Effect willen hebben
Maar ik ben ontzettend blut
![]()
Nee.quote:
Lekker ding met geile grote dikke tietuh van mequote:
In natura, dan.quote:
Wie is KD?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:37 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee.
Trouw maar met die kikker als je de prins op het witte paard wilt ontmoeten, want deze prins gaat al met KD trouwen.
quote:
Kirsten Davisquote:
quote:
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:14 schreef Dizer het volgende:
[..]
Gourmetten, maar dan de pannetjes onder de plaat doen
Bij ons is het alléén maar kaas, staan ze gewoon boven op de plaat, heet het raclette, en gooi je ze daarna over een aardappel. EN het is Zwitsersquote:
Alleen voor hem dan hequote:
Ja, ik heb ze nog steeds... Heb je vanavond wat te doen?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:37 schreef Dizer het volgende:
[..]
Lekker ding met geile grote dikke tietuh van me
Ieuw, jij bent ambtenaarquote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:38 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ja, ik heb ze nog steeds... Heb je vanavond wat te doen?.
Wij doen ze in zo'n pannetje met kaas erboven opquote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:38 schreef Svensational het volgende:
[..]
[..]
[..]
Bij ons is het alléén maar kaas, staan ze gewoon boven op de plaat, heet het raclette, en gooi je ze daarna over een aardappel. EN het is Zwitsers!
Tut, tut. Niet zo jaloers.quote:
Oeh.. dvd'tje kijken... of een stevige neukpartij met Burdie... moeilijk...quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:38 schreef Burdie het volgende:
[..]
Oh, ik had even het waanbeeld dat er écht een vrouw was die interesse in hem had getoond, ik begon al heel hard te lachen. Gelukkig is er dus nog geen bovenaards wereldwonder gebeurd. Ik kan weer met een gerust hart slapen.quote:
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:39 schreef Burdie het volgende:
[..]
Oh, ik had even het waanbeeld dat er écht een vrouw was die interesse in hem had getoond, ik begon al heel hard te lachen. Gelukkig is er dus nog geen bovenaards wereldwonder gebeurd. Ik kan weer met een gerust hart slapen..
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Die van mij is toch zo lang interessant niet als die van 'n ander.
Je bent nog steeds Mister Fok! zie ikquote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:39 schreef Dizer het volgende:
[..]
Oeh.. dvd'tje kijken... of een stevige neukpartij met Burdie... moeilijk...
Ben ik nog steeds te jongquote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:38 schreef Burdie het volgende:
[..]
Zoals het hoortquote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:40 schreef Burdie het volgende:
[..]
Je bent nog steeds Mister Fok! zie ik.
Zeg... negeer mijn post nietquote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:39 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Tut, tut. Niet zo jaloers.Dat siert je niet.
Dizer en ik zijn voor elkaar gemaakt, al het andere valt nou eenmaal in het niets vergeleken daarbij. Sorry.quote:
Wanneer is die verkiezing dan geweest?quote:
Oh, ja, dat wist ik niet.quote:
Ik had je eigenlijk al zo vaak nog willen mailen, maar het kwam er steeds niet vanquote:
Ja hallo, Buup! Dan moet je niet als een pot alle ketels hier verwijten gaan maken, als je zelf ook geniale woordgrapjes gaat negeren!quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dus eigenlijk heb jij nu verbinding via ad-rem-sl [afbeelding]
Ja wat koop ik daar nou voorquote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:41 schreef Burdie het volgende:
[..]
Dizer en ik zijn voor elkaar gemaakt, al het andere valt nou eenmaal in het niets vergeleken daarbij. Sorry..
Maar je bent wel leuk opgedroogd.
Negeer die van atb dan niet!quote:
Een eigen bioscoopquote:
Zijn ze niet állemaal voor Dizer, dan?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:43 schreef Burdie het volgende:
[..]
Aaaaaaaandere sletjes die niet al voorbestemd zijn voorDizer
.
Tsssk... een echte collectors item... tssk.. je bent een neppe JC fanquote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:43 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Negeer die van atb dan niet!
Met je Engelse ondertiteling.
En je 10 euro.
Vorig jaar rond deze tijdquote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:41 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Wanneer is die verkiezing dan geweest?
Oh ja, ik wist dat ik iets was vergeten.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja hallo, Buup! Dan moet je niet als een pot alle ketels hier verwijten gaan maken, als je zelf ook geniale woordgrapjes gaat negeren!
quote:!!!
quote:
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:42 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik had je eigenlijk al zo vaak nog willen mailen, maar het kwam er steeds niet van.
Maar ik heb wel elke avond aan je gedacht in bed..
Het is je vergeven hoor!quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:44 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oh ja, ik wist dat ik iets was vergeten.!
Komt 'ie dan, hè...komt 'ie dan:
[..]
Het zijn geen mini-meets meer hoor. Laatst waren we met zijn 4enquote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:47 schreef Burdie het volgende:
[..]
En ik kom snel eens een pintje meepakken tijdens één van de befaamde minimeets..
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:21 schreef Bupatih het volgende:
En als de broeken uit gaan, is er helemaal niks meer mini aan natuurlijkquote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:48 schreef Dizer het volgende:
[..]
Het zijn geen mini-meets meer hoor. Laatst waren we met zijn 4en
Mwah 1 van de mannen was Zhenarquote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:49 schreef Burdie het volgende:
[..]
En als de broeken uit gaan, is er helemaal niks meer mini aan natuurlijk.
Wie?quote:
Maar wel in een andere vorm.quote:
Probeer je nu grappig te zijn of heb je echt geen idee wat ik bedoelquote:
quote:
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:53 schreef Paltos het volgende:
[..]
Jaja, al dat negatieve komt gewoon van jou.![]()
Enkel Zhenar mag dat.![]()
Wat moet ze bij een racerquote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ze is bij Robert Schumacher geweest? [afbeelding]
O, jij bent Christine. Pics?quote:
Die grap heb ik al gehoord vandaag.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wat moet ze bij een racer [afbeelding]?
OMG.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:52 schreef rena het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=3995588456288712415
Whehe.![]()
EN IKquote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:53 schreef Paltos het volgende:
[..]
Jaja, al dat negatieve komt gewoon van jou.![]()
Enkel Zhenar mag dat.![]()
Welke van de 9.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:55 schreef Burdie het volgende:
[..]
Kijk maar in het fotoboek van boebiedoe.
Sinds je me gestalkt heb niet meerquote:
Ja, ik sta nou eenmaal niet bekend om mijn grappenquote:
quote:
Misschien had ze haast met de faceliftquote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wat moet ze bij een racer [afbeelding]?
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, ik sta nou eenmaal niet bekend om mijn grappen.
Goed zo.quote:
Ik zal je vannacht eens opzoeken met mijn kaasmesquote:
Wat zijn dat voor loze beschuldigingen?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:56 schreef Svensational het volgende:
[..]
Sinds je me gestalkt heb niet meer.
Kom maar op. I'll kick your ugly ass.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik zal je vannacht eens opzoeken met mijn kaasmes.
.
En dan kan ze morgenochtend niet meer lopen.... jij en je tenenkaasverslaving ook!quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik zal je vannacht eens opzoeken met mijn kaasmes.
.
quote:
Middelste rij en dan helemaal rechtsquote:
Gevonden!quote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:00 schreef Bupatih het volgende:
Hmm, oké. Ik ben even de draad kwijt hier.
Moment, ben zo terug...
Niet voordat ik een roos in je mond heb gestoptquote:
Ze ziet er echt uit als een Christinequote:
Wat betekent dat?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:04 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ze ziet er echt uit als een Christine
Dat hij je tieten wil zienquote:
Dat je er echt uitziet als een Christine.quote:
Dat jij eruit ziet als een Christine.quote:
Te druk bezig met al zijn alle sletjes.quote:
Goede edit.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:07 schreef Burdie het volgende:
Ja, maar dat is een feitelijke waarneming, wat is het bijbehorende waardeoordeel?.
Daar staat Bupa om bekend, dat weet je toch.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |