quote:
Hoe? Waarom?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 21:57 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik had hem toevallig een half uur geleden al toegevoegd.
Buupiequote:Op zaterdag 13 mei 2006 21:59 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hoe? Waarom?
Pfff, denk maar niet dat ik nog langer bij jou in je lijst wil staan, nu je dat stuk nozem in je MSN hebt zitten.
Mijn lijst is nu eenmaal onweerstaanbaarquote:Op zaterdag 13 mei 2006 21:59 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hoe? Waarom?
Pfff, denk maar niet dat ik nog langer bij jou in je lijst wil staan, nu je dat stuk nozem in je MSN hebt zitten.
Mijn artiestennaam zal Bupatih zijn.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Bupatih, ik vroeg me dus af, hè, als je later beroemd bent -wat je zeker zult worden- hoe moet ik je dan ooit herkennen?
Want ik weet niks van je.
D'r staat vast nog ergens een foto is oude ShowChat topics.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Bupatih, ik vroeg me dus af, hè, als je later beroemd bent -wat je zeker zult worden- hoe moet ik je dan ooit herkennen?
Trouwens:quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:01 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Mijn lijst is nu eenmaal onweerstaanbaar
quote:
Add mij eens op MSN.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:05 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Mijn artiestennaam zal Bupatih zijn.
Simpelweg omdat ik dan mijn fanbase niet meer helemaal opnieuw hoef op te bouwen.
Hoezo 'je weet niks van me'?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Tof.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:05 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Mijn artiestennaam zal Bupatih zijn.
Simpelweg omdat ik dan mijn fanbase niet meer helemaal opnieuw hoef op te bouwen.
Hangt er van af op welke manier jij geholpen wil wordenquote:
Qua personal info. Naam, enzo, uiterlijk enzo... Ik zou je alleen door je humor moeten herkennen. Elke grappenmaker die andijvie in de mons legt zou een potentiële Bupatih kunnen zijn, het zou gissen blijven.quote:
Daaromquote:
Bupah heeft nog al sprekende ogen.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat heeft dat er nou mee te maken?quote:
Geloof me, je herkent me heus wel aan mijn toffe humor. Die is namelijk uniek.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Qua personal info. Naam, enzo, uiterlijk enzo... Ik zou je alleen door je humor moeten herkennen. Elke grappenmaker die andijvie in de mons legt zou een potentiële Bupatih kunnen zijn, het zou gissen blijven.
en getikt.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:09 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Bupah heeft nog al sprekende ogen.
Donkerblond haar bruine ogen en is heel heel heel licht getint.
HEY!!quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:10 schreef Burdie het volgende:
Hoi. Ik wou hier weer eens even gedag zeggen enzo, maar Dizer en Zhenar zijn niet eens online.
En verder is er bijna niemand die ik ken hier. Dolle boel..
Wie is "we"?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:11 schreef MissBliss het volgende:
[..]
HEY!!
Ik ben er toch
Oh, en toevallig hadden we het vanmiddag nog over je
Gewoon! Ik zag jouw reactie!quote:
Nou... ik zoek wel even terug voor je, weet niet wie erover begon...quote:
Och heden, wat een verdriet.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:11 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Gewoon! Ik zag jouw reactie!En...ik werd boos. Kwaad. Verdrietig. Je bejubelde Bejeweled (dat klonk tof, hè.
). Maar je repte met geen woord over Patience.
Ja, ik wil alles weten, vooral als mensen het over mij hebben.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:11 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nou... ik zoek wel even terug voor je, weet niet wie erover begon...
Ooh ja dat ook wel ergens denk ik jaquote:
En óf ik je ken... like Adam knew Eve...quote:
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:08 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Hangt er van af op welke manier jij geholpen wil worden![]()
Sorry. Met zo'n domme reden kom je niet door mijn ballotage heen.quote:
Dan niet.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:13 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Sorry. Met zo'n domme reden kom je niet door mijn ballotage heen.
Vanaf hierquote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:12 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ja, ik wil alles weten, vooral als mensen het over mij hebben..
Dat zou offtopic zijn...quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:11 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Gewoon! Ik zag jouw reactie!En...ik werd boos. Kwaad. Verdrietig. Je bejubelde Bejeweled (dat klonk tof, hè.
). Maar je repte met geen woord over Patience.
Ik wilde gewoon zo'n stoer iemand in mijn lijst hebbenquote:
Oeh lalaquote:
Oh, ik kwam naar voren in de kloonscan?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:13 schreef Bupatih het volgende:
Aha, het is Christine.
Je hebt mij nu toch al...quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:14 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ik wilde gewoon zo'n stoer iemand in mijn lijst hebben
Een simpel optelsommetje deed wonderen.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:14 schreef Burdie het volgende:
[..]
Oh, ik kwam naar voren in de kloonscan?.
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:14 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ben je nou echt zo stom?quote:
Dat begrijp ik ook wel.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:14 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Er zijn weinig andere mensen die jou spontaan getikt noemen?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:15 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Een simpel optelsommetje deed wonderen.
Ik mag hopen dat je hem en niet míj uitlacht?quote:
quote:
Je kende mij al.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:16 schreef Burdie het volgende:
[..]
Er zijn weinig andere mensen die jou spontaan getikt noemen?
quote:
@Christinequote:
Ja, hem natuurlijk. Eerst een schijtreden geven waarom jij hem moet toevoegen ("daarom") en dan weiger je, maar dan komt opeens de "ware" reden naar boven, in de hoop dat je hem daardoor toevoegt, maar het niets meer is dan een leugen om je te vleien.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:17 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat je hem en niet míj uitlacht?
Bedankt voor de non-informatie.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:18 schreef Burdie het volgende:
Oh en ik ben geen non. Even voor de informatie.
Huh? Heb ik iets gemist?quote:
Nee, ik ben geen non. Dat had MB ook al gezegd dacht ik.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:18 schreef Canisfire het volgende:
[..]
[..]
@Christine
Maar de omschrijving van haagse geile non klopt toch wel een beetje ?![]()
Dus die kloonscan is eigenlijk een farce?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:18 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je kende mij al.
We hadden het over je gehad.
Toen wist ik dus dat je Christine bent.
quote:
Ik snap 'm nu.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]![]()
Wie deze niet grappig vindt, is homo!
Of vrouw.
Ik bedoel: ik moest er zelf om lachen, dus het was een grappige opmerking.
Je vroeg waar er een piemel was. Volgens mij heb je er zelf ook een toch?quote:
Die van mij is toch lang zo interessant niet als die van 'n ander.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:22 schreef rena het volgende:
[..]
Je vroeg waar er een piemel was. Volgens mij heb je er zelf ook een toch?![]()
![]()
Maar dat klopt niet dan, want je bent zelf ook homo.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]![]()
Of vrouw.
Of allebei.
[afbeelding]
Je was altijd mijn favorietquote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:20 schreef Burdie het volgende:
[..]
Nee, ik ben geen non. Dat had MB ook al gezegd dacht ik..
Ik ben eenquote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
![]()
Of vrouw.
Volgens mij niet. Maar ik heb die toch niet nodig met mijn immense mensenkennis.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:21 schreef Burdie het volgende:
[..]
Dus die kloonscan is eigenlijk een farce?
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Die van mij is toch lang zo interessant niet als die van 'n ander.
Je was ietsjes te jong voor de dingen die je van me wilde...quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:23 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Je was altijd mijn favoriet![]()
![]()
![]()
Tot je me blokte![]()
![]()
![]()
quote:
Ik kan ook een jongen zijn als je dat wilt.quote:
Ik moest er ook om lachen hoor.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:24 schreef Bupatih het volgende:
Ach, flikker allemaal maar op!![]()
Was Copycat hier maar.Die kan mijn geniale taalgrapjes tenminste waarderen.
![]()
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:24 schreef Bupatih het volgende:
Ach, flikker allemaal maar op!![]()
Was Copycat hier maar.Die kan mijn geniale taalgrapjes tenminste waarderen.
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |